goeie van eric, heeft hij trouwens al vaker tegen haar gezegdquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:18 schreef Prosac het volgende:
gesprek tussen Eric en Amanda..
Amanda twijfelt ineens weer heel hard over Rogier. En ze heeft ook een brief gestuurd, Eric geeft aan dat als zij echt weer iets wil, dat het gekut met Brian dan ook over moet zijn. Omdat het zo ongeloofwaardig overkomt.
Was Amanda wel even stil van. Maar ze praat ineens honderduit over Rogier
peroonlijke hygiene is voor Amanda...........3 uur aan je haar kloten en je 10 keer per dag omkleden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef schatje het volgende:
Gadverdamme, ze neemt weer geen douche![]()
![]()
.
Dat is toch lekker in elkaars vuil zitten weken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Gatverdegatver, Eric heeft zich zitten scheren in het bad, en denk je dat Snollie nog ff lekker onder de douche gaat![]()
![]()
Er is ook geen verschil tussen een Rrrrrrelnicht en een Amandaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is toch lekker in elkaars vuil zitten weken?![]()
Eric is wat?? 1.85 ongeveer?? Keurig gewicht dan toch?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Eric weegmoment................................76 kilo jeeeeetje best veel dat zie je helemaal niet aan hem
Hoeft niet, kan wel. Er zal vast nog wel meer opgevangen zijn door Sylvia op dat moment. Heeft Sylvia dit al met Huub besproken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft achter gehoord "eens zien hoe lang hij dit vol gaat houden" volgens mij zaten ze achter net als wij mee te kijken en was het een directe reactie op Lieke dr kruisverhoor en eisenpakket.
Verder hoeft het dus helemaal niets te betekenen, het is gewoon een opmerking die hier toen ook meerdere malen gemaakt werd.
Voor gek te verklaren?? Dat is eerder andersom. De meerderheid denkt dat Lieke nep is en vinden mijn mening over Lieke juist behoorlijk fout. Maar goed, ik heb hier geen zin meer in. Iedere keer dat gezeik. Ik heb geen zin om me steeds weer te moeten verontschuldigen als ik lekker in een discussie zit. Dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Scan, ik neem je niks kwaijk en je mag zeker je mening geven.
Maar dan mag de rest dus ook en jij zit hier mensen bijna voor gek te verklaren omdat ze met je van mening verschillen.
is die echt zo lang.........wist ik dus nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eric is wat?? 1.85 ongeveer?? Keurig gewicht dan toch?!
ppppppfffffff ook uberpuber zekerquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor gek te verklaren?? Dat is eerder andersom. De meerderheid denkt dat Lieke nep is en vinden mijn mening over Lieke juist behoorlijk fout. Maar goed, ik heb hier geen zin meer in. Iedere keer dat gezeik. Ik heb geen zin om me steeds weer te moeten verontschuldigen als ik lekker in een discussie zit. DusTijd om even wat anders te gaan doen.
Was een gokje, maar verder zijn het (op Jaap na) allemaal van die onderdeurtjes daar in huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
is die echt zo lang.........wist ik dus nietinderdaad keurig gewicht !!!!
hij is ook niet echt dik, hij heeft alleen een beetje raar figuur, hij heeft zachte tietjes zoals van een jong meisjequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eric is wat?? 1.85 ongeveer?? Keurig gewicht dan toch?!
Eric zou is flink moeten sporten, en dan bedoel ik in een sportschoolquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is ook niet echt dik, hij heeft alleen een beetje raar figuur, hij heeft zachte tietjes zoals van een jong meisje
Ik las net dat ze die weer heeft ingetrokken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef STAP01 het volgende:
Lekker is die Amanda zeg! Nu is ze lekker weer aan het keuvelen met Eric terwijl ze een stemronde voor hem heeft aangevraagd!
En weer opnieuw heeft aangevraagdquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik las net dat ze die weer heeft ingetrokken.
Bij mij niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Ning het volgende:
Er staat een nieuwe bewoner bij http://www.talpa.nl/degoudenkooi/homepage.html
Wat zijn het ook een klunzen daar, kunnen niet eens een website behoorlijk onderhouden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Ning het volgende:
Paardrijden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef Sporti het volgende:
Waar is Nastasi eigenlijk ?
Echt niet? Dit staat er bij mij Doekequote:
Ze berijdt het paard.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef Sporti het volgende:
Waar is Nastasi eigenlijk ?
een hondjequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Ning het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef Ning het volgende:
[..]
Echt niet? Dit staat er bij mij Doeke
Deze week uiteraard weer een nieuw asieldier bij Tijd voor Tien: hond Tysan!
Ze wonen met elkaar in 1 huis, je kunt niet altijd met het spel bezig zijn, soms heb je ook gewoon contact met je medebewoners.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef robert2006 het volgende:
het rare is, en dat is met alle bewoners zo, sommige mensen daar haten elkaar echt, maar als het moet keuvelen ze gewoon ook gezellig met elkaar, knap hoor, zou ik niet kunnen
Dat er een brief komt van Rogier? Of dat zij een brief gaat schrijven aan Rogier?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:44 schreef Clank het volgende:
Wat mag Amanda niet doorvertellen van Eric?? Dat kreeg ik even niet mee.
Het is haar huis en als het je niet bevalt, dan kijk je maar niet, zegt ze net.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Waarom zit Snollie halfnaakt een broodje te eten in de living?![]()
Vroeger hing Natasia er onder tegenwoordig zit ze er op.quote:
hoezo pestverbod? (en echt ik lees de cossenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
Het is toch droevig, sinds 2 dagen is er echt geen reet meer aan op de streams, sinds Huub zijn , ja hoe zeg je dat, pestverbod heeft gekregen.![]()
Het is toch hardstikke duidelijk dat hij zich in moet houden, zeker t.o.v. Billie, en om over Braaaajen maar niet te spreken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
hoezo pestverbod? (en echt ik lees de cossen)
Persoonlijk ben ik er wel blij mee. En er zijn toch weer nieuwe verhalenlijnen? Huub en Lieke (en de vraag of het echt is of niet en of Sylvia wel/niet jaloers is), Amanda die weer contact gaat krijgen met Rogier (en hoe gaat Brian er mee om?). Een nieuwe bewoner zou eigenlijk ook wel leuk zijn nu.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
Het is toch droevig, sinds 2 dagen is er echt geen reet meer aan op de streams, sinds Huub zijn , ja hoe zeg je dat, pestverbod heeft gekregen.![]()
Als dat de verhaallijnen zijn waarop geteerd moet worden, zie ik het droevig inquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef Day het volgende:
Persoonlijk ben ik er wel blij mee. En er zijn toch weer nieuwe verhalenlijnen? Huub en Lieke (en de vraag of het echt is of niet en of Sylvia wel/niet jaloers is), Amanda die weer contact gaat krijgen met Rogier (en hoe gaat Brian er mee om?). Een nieuwe bewoner zou eigenlijk ook wel leuk zijn nu.
ja dat klopt maar ik dacht dat hij van de dikke mensen fanclub een brief had gekregen ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch hardstikke duidelijk dat hij zich in moet houden, zeker t.o.v. Billie, en om over Braaaajen maar niet te spreken.
Huub voor Natasiaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef the_undertaker het volgende:
Voor de goede orde.
Voor wie zijn er (tot nu toe) ontslagronden aangevraagd voor vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |