Das te makkelijk, daar maak je geen TV meequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als hij slim is kapt hij het ook gewoon af.
Kan hij altijd later nog een keer kijken of het iets kan worden.
Nee, maar wel het beste voor Huub als hij het spel wil spelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Das te makkelijk, daar maak je geen TV mee![]()
Nee, hier maak je tv mee!quote:
Amanda en Deb kunnen datquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Hoe kun je een hond nou uitlaten in een tas?![]()
Paris en Nicole ook trouwensquote:
Ik hoor bijna geen verschil tussen die twee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Deb zegt dat Snollie een mooie stem heeft![]()
Iemand met méér talent zei ik toch!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Huub maak het uut
Ook al sta je nou op springen
Je hebt toch ook nog Gaby
en anders doe je't met de hand
Amanda is gewoon een goed opgevoedde chick met fijne normen en waarden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:43 schreef Sporti het volgende:
Familie van Amanda zijn vast slechthorend EN slechtziend, want ze vinden alles fantastish, zelfs ma is trots![]()
Het wederkerige van Nietschze in beeld zou ik zo zeggen.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het wederkerige van Nietschze in beeld zou ik zo zeggen.
Niet zo doen he, het gaat wel over Juicyquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda is bijna meer overstuur dan Syl was...
"heb je details hoe die auto over je hondje is gereden"...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:50 schreef Sporti het volgende:
Brian wil belangstellend zijn en vraagt weet je ook met hoeveel km. per uur de auto over de hond reed?
Tip: open alvast een topic en plak daarna de OP erin.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
We zitten allemaal te wachten op elkaar en dan moet je nog quoten en dan weer teksten aanpassen enzo pfff je bent zo paar minuten kwijt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |