Syl heeft de gesprekken niet gehoord, dus kan eigenlijk helemaal niet oordelen. En toch voelt ze de drang om dat wel te doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:54 schreef 2live het volgende:
syl heeft echt haar bedenkingen over de bedoelingen van Lieke, haar gevoel zegt dat het niet goed is
Niet alleen jaloers ... ook gewoon haar gevoel en dat zit volgens mij wel goed.quote:
sylvia zit meer als wij als de schoonmakers er zijn .....quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Syl heeft de gesprekken niet gehoord, dus kan eigenlijk helemaal niet oordelen. En toch voelt ze de drang om dat wel te doen.
Huub had acteerlessenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:58 schreef carpediem23 het volgende:
Lieke zei gisteren ook tegen Huub dat zo oa niet bleef slapen omdat ze acteerles had.
Ik denk dat Syl meer geeft om Huub dan ze zelf wil toegeven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef Day het volgende:
Waarom zou Syl eigenlijk jaloers moeten zijn?
Alsof Huub zo'n catch is!![]()
Precies!! Sil kijkt wel uit, tenminste dat hoop ik!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef Day het volgende:
zou ze door een opmerking van ' achter' zo wantrouwend zijn. Daar iets opgevangen of gemerkt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Syl heeft de gesprekken niet gehoord, dus kan eigenlijk helemaal niet oordelen. En toch voelt ze de drang om dat wel te doen.
Dat gevoel heb ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef 2live het volgende:
[..]
zou ze door een opmerking van ' achter' zo wantrouwend zijn. Daar iets opgevangen of gemerkt.
Mannen hebben een antenne voor andere zakenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:03 schreef Haroula het volgende:
Vrouwen hebben nu eenmaal een antenne voor dit soort zaken..![]()
Letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mannen hebben een antenne voor andere zaken![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mannen hebben een antenne voor andere zaken![]()
mooi gezegd, maar Huub heeft wel de neiging om door te draven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:04 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Om met iets moois met iemand door te gaan, moet je ook gekwetst durven worden"
Day tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef Day het volgende:
Kan toch wel leuk worden. Ik denk dat Natasia uiteindelijk weer moet plaatsnemenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Vanavond weer ontslagronde dus. Huub heeft ontslag voor Natasia aangevraagd, Natasia, Amanda en ? voor Eric.
Aangezien er niemand uitgaat, heb ik helemaal geen zin in het toneelstukje van vanavond.
Ik dacht dat er een ontslagronde voor zowel Eric als Huub en Sylvia is aangevraagd. Dat was het geweldige plan van Brian.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Vanavond weer ontslagronde dus. Huub heeft ontslag voor Natasia aangevraagd, Natasia, Amanda en ? voor Eric.
Aangezien er niemand uitgaat, heb ik helemaal geen zin in het toneelstukje van vanavond.
Idd, allemaal poppenkast.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Volgens mij hebben BAN een ontslagronde aangevraagd voor SHE, alledrie en gaan ze bij de voorstemming op Huub stemmen, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Als Huub verliefd wordt op Lieke dan is dat juist omdat ze zich niet in de aanbieding heeft gedaan...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:07 schreef noekje het volgende:
Huub is leuk hoor maar niet alles wat hij aanraakt wordt goud. Zoals Lieke bijvoorbeeld. Ik vind haar zeker geen aanwinst voor dgk of voor Huub.
Huub is trouwens net zo snel verliefd als de snelheid waarmee Amanda haar outfitjes verwisseld.
En terecht, ik loop me nu al blauw te ergeren aan de "nieuwe Huub".quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Syl durft nu te zeggen dat Huub het niet helder ziet, terwijl het Sylvia is die niets van het gesprek van vannacht heeft gehoord. Ze gaat wel heel erg ver nu met het afstoten van Lieke.
Volgens mij is ze jaloersquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Syl durft nu te zeggen dat Huub het niet helder ziet, terwijl het Sylvia is die niets van het gesprek van vannacht heeft gehoord. Ze gaat wel heel erg ver nu met het afstoten van Lieke.
Weet ik niet. Ik weet dat Amanda en Natasia op de avond van de vorige ronde gelijk ontslag voor Eric hebben aangevraagd, wie de 3e is weet ik niet. En van een ontslagronde voor de gehele SHE-groep weet ik al helemaal niets.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij hebben BAN een ontslagronde aangevraagd voor SHE, alledrie en gaan ze bij de voorstemming op Huub stemmen, toch?
dat wordt altijd gezegd als een andere vrouw zoiets zegt.quote:
Ik dacht juist dat Syl hier zo werd gewaardeerd, omdat ze zo'n gevoelsmens is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Komt de valse Sylvia nu naar buiten? Ze oordeelt wat mij betreft veel te hard en snel over iemand die ze niet kent. Alleen maar op 'een gevoel'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |