Nogal een paradox als je kijkt naar mijn berichten die ik van wat zogenaamde anti-haat sites haalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch niet erg om tegen haat te zijn?
Nee, maar het is wel erg om iemand ervan te beschuldigen mensen te haten terwijl het niet zo is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch niet erg om tegen haat te zijn?
Dat het demoniseren nog veel erger is op forums als deze geef ik je mee ja. Als ik sommige reacties lees denk ik inderdaad dat er genoeg gekken rondlopen die na het bekijken van zo een site er wel eens met een pistool op uit kunnen trekken om een nieuw signaal te geven dat het geven van je mening alleen kan wanneer dat politiek correct is en dus in het straatje van de linkse kliek past.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk, dat linkse reageerders op internetfora Wilders een racist noemen, daar moet je je eigenlijk niets van aantrekken. Linkse reageerders noemen Wilders met hetzelfde gemak een racist als rechtse reageerders Bos en Marijnissen landverraders noemen. Wilders meent echter dat mensen als Marcel van Dam hem als racist beschouwen. Ik heb het al eerder gevraagd aan LENUS (en nog steeds geen antwoord gehad, trouwens) en nu vraag ik het ook aan jou: kun je dat ook aantonen? Want Wilders schreeuwt het wel, maar als er iemand in deze zaak met weinig onderbouwing komt is het Grote Leider Geert wel.
Waarom?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nogal een paradox als je kijkt naar mijn berichten die ik van wat zogenaamde anti-haat sites haal![]()
Ze beschuldigen Wilders er niet van moslims te haten, maar zijn uitspraken kunnen onder een groep Nederlanders leiden tot haat jegens allochtonen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:01 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel erg om iemand ervan te beschuldigen mensen te haten terwijl het niet zo is.
Ze beschuldigen hem van het zaaien van haat, dat is toch niet zo gek als iemand zegt dat hij een begin wil maken met het verwijderen van moslims uit de Nederlandse samenleving.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:01 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel erg om iemand ervan te beschuldigen mensen te haten terwijl het niet zo is.
Ja, een mooi voorbeeld is zijn moeder. Denk je eens in hoeveel zorgen dat mens zich wel niet moet maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom?
Volgens mij heb jij geen idee over de zorgen die mensen zich maken over Wilders.
Dan had ze hem netjes op moeten voeden en moeten uitleggen dat mensen met een ander geloof of een andere afkomst niet verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja, een mooi voorbeeld is zijn moeder. Denk je eens in hoeveel zorgen dat mens zich wel niet moet maken.
Tsja heb jij enigzins het idee dat mesnen zich zorgen maken over de islam die in strijd is met de Nederlandse grondwet. Deze zorgen worden gevoed door berichten als de duitse rechter die zich beroepte op de koran. Zijn deze zorgen realistisch? Of zijn juist de zorgen over Wilders realistisch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom?
Volgens mij heb jij geen idee over de zorgen die mensen zich maken over Wilders.
De Islam roept nu eenmaal reactie's op. Dat ligt niet aan Wilders (of een andere politicus die in die politieke niche zou stappen. Ik denk dat we juist nog blij moeten zijn met Wilders, een rechtse, maar vooral niet extreem-rechtse, politicus die op beschaafde wijze de discussie aangaat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze beschuldigen Wilders er niet van moslims te haten, maar zijn uitspraken kunnen onder een groep Nederlanders leiden tot haat jegens allochtonen.
Wat heeft een duitse rechter met ons te maken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Tsja heb jij enigzins het idee dat mesnen zich zorgen maken over de islam die in strijd is met de Nederlandse grondwet. Deze zorgen worden gevoed door berichten als de duitse rechter die zich beroepte op de koran. Zijn deze zorgen realistisch? Of zijn juist de zorgen over Wilders realistisch?
Hij was beschaafd maar dat heeft hij bewust losgelaten. Hij is echt extreem geworden, zie het onder ogen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef buachaille het volgende:
[..]
De Islam roept nu eenmaal reactie's op. Dat ligt niet aan Wilders (of een andere politicus die in die politieke niche zou stappen. Ik denk dat we juist nog blij moeten zijn met Wilders, een rechtse, maar vooral niet extreem-rechtse, politicus die op beschaafde wijze de discussie aangaat.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele affaire laatst rond Khadija Arib nogal vervelend en klein vond. Ik ben het volledig eens met Ephimenco in: Ephimenco `Open Brief aan Wilders ` Toch wil ik Wilders nog niet onder extreem-rechts plaatsen, die plaats is al bezet door anderen. Lees het partijprogramma van de PVV er nog maar eens goed op na.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was beschaafd maar dat heeft hij bewust losgelaten. Hij is echt extreem geworden, zie het onder ogen.
Volgens mij kun jij je beter zorgen maken om de intollerante Islam jegens homosexuelenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft een duitse rechter met ons te maken?
Ik vind het prima dat mensen zich zorgen maken maar de idee dat we die moslims hier wel even uit Nederland gaan verdrijven is krankzinnig - ik word echt heel bang van dat soort ophitserij.
Ik vind zelf die benamingen niet zo interessant omdat het dan alleen nog maar over die termen gaat en niet meer over de dingen waar het echt over moet gaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele affaire laatst rond Khadija Arib nogal vervelend en klein vond. Ik ben het volledig eens met Ephimenco in: Ephimenco `Open Brief aan Wilders ` Toch wil ik Wilders nog niet onder extreem-rechts plaatsen, die plaats is al bezet door anderen. Lees het partijprogramma van de PVV er nog maar eens goed op na.
Mag ik dat zelf weten? Ik maak me daar veel en veel minder zorgen over dan over de hetze die Wilders nu aan het creeeren is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef LENUS het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij je beter zorgen maken om de intollerante Islam jegens homosexuelen
Hoe kom je er bij dat een religie in strijd is met onze grondwetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Tsja heb jij enigzins het idee dat mesnen zich zorgen maken over de islam die in strijd is met de Nederlandse grondwet. Deze zorgen worden gevoed door berichten als de duitse rechter die zich beroepte op de koran. Zijn deze zorgen realistisch? Of zijn juist de zorgen over Wilders realistisch?
Het is normaal om geen nazi's in het kabinet te willen, maar moslims zijn wel ok?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik trigger zelf vooral op de uitspraken van Wilders dat hij 1. geen moslims in het kabinet wil en 2. moslims uit Nederland wel wil hebben. Dat vind ik zeer vergaande uitspraken.
Wilders: critici creëren klimaat voor moordquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:41 schreef Flashwin het volgende:
hoe eerder wilders zn bek houdt, hoe beter
domme fout iddquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat een religie in strijd is met onze grondwetLees dat stukje over godsdienstvrijheid nog eens....
De Duitse rechter heeft er in zoverre mee te maken dat het akelig dichtbij komt en dat zoiets dus ook in Nederland kan gebeuren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft een duitse rechter met ons te maken?
Ik vind het prima dat mensen zich zorgen maken maar de idee dat we die moslims hier wel even uit Nederland gaan verdrijven is krankzinnig - ik word echt heel bang van dat soort ophitserij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |