abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47584970
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:57 schreef buachaille het volgende:

[..]

Aangepast in "Tegen Haat", dank.
Het is toch niet erg om tegen haat te zijn?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:01:47 #177
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47585152
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Nogal een paradox als je kijkt naar mijn berichten die ik van wat zogenaamde anti-haat sites haal
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47585156
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel erg om iemand ervan te beschuldigen mensen te haten terwijl het niet zo is.
pi_47585397
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kijk, dat linkse reageerders op internetfora Wilders een racist noemen, daar moet je je eigenlijk niets van aantrekken. Linkse reageerders noemen Wilders met hetzelfde gemak een racist als rechtse reageerders Bos en Marijnissen landverraders noemen. Wilders meent echter dat mensen als Marcel van Dam hem als racist beschouwen. Ik heb het al eerder gevraagd aan LENUS (en nog steeds geen antwoord gehad, trouwens) en nu vraag ik het ook aan jou: kun je dat ook aantonen? Want Wilders schreeuwt het wel, maar als er iemand in deze zaak met weinig onderbouwing komt is het Grote Leider Geert wel.
Dat het demoniseren nog veel erger is op forums als deze geef ik je mee ja. Als ik sommige reacties lees denk ik inderdaad dat er genoeg gekken rondlopen die na het bekijken van zo een site er wel eens met een pistool op uit kunnen trekken om een nieuw signaal te geven dat het geven van je mening alleen kan wanneer dat politiek correct is en dus in het straatje van de linkse kliek past.

Bij het uni debat is echter het woord racist meermaals in de mond genomen waar dat op de site ook met goed speurwerk te vinden is. De meeste pvda'ers zijn gelukkig nog net slim genoeg in tegenstelling tot de linkse forumgebruikertjes om Wilders geen racist te noemen omdat dit juridische niet bewezen is, maar ze zouden het woord racist maar wat graag in de mond nemen. Inplaats daarvan voorlopig het woord haatzaaier gebruiken. Tevens wil ik zeggen dat de site en het debat onder het mom tegen-haatzaaien een dekmantel zijn om zelf haat te zaaien tegen Wilders. Verschil is echter dat Wilders zich daarbij niet schuldig maakt aan het op de man spelen en daardoor de waarschijnlijkheid van een politieke moord uitsluit. Jammer en erg hypocriet van de pvda.
pi_47585777
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:01 schreef LENUS het volgende:

[..]

Nogal een paradox als je kijkt naar mijn berichten die ik van wat zogenaamde anti-haat sites haal
Waarom?

Volgens mij heb jij geen idee over de zorgen die mensen zich maken over Wilders.
pi_47585858
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:01 schreef buachaille het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel erg om iemand ervan te beschuldigen mensen te haten terwijl het niet zo is.
Ze beschuldigen Wilders er niet van moslims te haten, maar zijn uitspraken kunnen onder een groep Nederlanders leiden tot haat jegens allochtonen.
pi_47585902
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:01 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ze beschuldigen hem van het zaaien van haat, dat is toch niet zo gek als iemand zegt dat hij een begin wil maken met het verwijderen van moslims uit de Nederlandse samenleving.
pi_47585903
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom?

Volgens mij heb jij geen idee over de zorgen die mensen zich maken over Wilders.
Ja, een mooi voorbeeld is zijn moeder. Denk je eens in hoeveel zorgen dat mens zich wel niet moet maken.
pi_47585964
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ja, een mooi voorbeeld is zijn moeder. Denk je eens in hoeveel zorgen dat mens zich wel niet moet maken.
Dan had ze hem netjes op moeten voeden en moeten uitleggen dat mensen met een ander geloof of een andere afkomst niet verkeerd zijn.

Maar je gaat weer met die bedreigingen chanteren?
pi_47585971
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom?

Tsja heb jij enigzins het idee dat mesnen zich zorgen maken over de islam die in strijd is met de Nederlandse grondwet. Deze zorgen worden gevoed door berichten als de duitse rechter die zich beroepte op de koran. Zijn deze zorgen realistisch? Of zijn juist de zorgen over Wilders realistisch?
pi_47586021
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze beschuldigen Wilders er niet van moslims te haten, maar zijn uitspraken kunnen onder een groep Nederlanders leiden tot haat jegens allochtonen.
De Islam roept nu eenmaal reactie's op. Dat ligt niet aan Wilders (of een andere politicus die in die politieke niche zou stappen. Ik denk dat we juist nog blij moeten zijn met Wilders, een rechtse, maar vooral niet extreem-rechtse, politicus die op beschaafde wijze de discussie aangaat.
pi_47586795
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Tsja heb jij enigzins het idee dat mesnen zich zorgen maken over de islam die in strijd is met de Nederlandse grondwet. Deze zorgen worden gevoed door berichten als de duitse rechter die zich beroepte op de koran. Zijn deze zorgen realistisch? Of zijn juist de zorgen over Wilders realistisch?
Wat heeft een duitse rechter met ons te maken?

Ik vind het prima dat mensen zich zorgen maken maar de idee dat we die moslims hier wel even uit Nederland gaan verdrijven is krankzinnig - ik word echt heel bang van dat soort ophitserij.
pi_47586820
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef buachaille het volgende:

[..]

De Islam roept nu eenmaal reactie's op. Dat ligt niet aan Wilders (of een andere politicus die in die politieke niche zou stappen. Ik denk dat we juist nog blij moeten zijn met Wilders, een rechtse, maar vooral niet extreem-rechtse, politicus die op beschaafde wijze de discussie aangaat.
Hij was beschaafd maar dat heeft hij bewust losgelaten. Hij is echt extreem geworden, zie het onder ogen.
pi_47587200
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij was beschaafd maar dat heeft hij bewust losgelaten. Hij is echt extreem geworden, zie het onder ogen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele affaire laatst rond Khadija Arib nogal vervelend en klein vond. Ik ben het volledig eens met Ephimenco in: Ephimenco `Open Brief aan Wilders ` Toch wil ik Wilders nog niet onder extreem-rechts plaatsen, die plaats is al bezet door anderen. Lees het partijprogramma van de PVV er nog maar eens goed op na.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:55:50 #190
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47587358
quote:

[..]

Ik vind het prima dat mensen zich zorgen maken maar de idee dat we die moslims hier wel even uit Nederland gaan verdrijven is krankzinnig - ik word echt heel bang van dat soort ophitserij.
Volgens mij kun jij je beter zorgen maken om de intollerante Islam jegens homosexuelen
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47587519
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele affaire laatst rond Khadija Arib nogal vervelend en klein vond. Ik ben het volledig eens met Ephimenco in: Ephimenco `Open Brief aan Wilders ` Toch wil ik Wilders nog niet onder extreem-rechts plaatsen, die plaats is al bezet door anderen. Lees het partijprogramma van de PVV er nog maar eens goed op na.
Ik vind zelf die benamingen niet zo interessant omdat het dan alleen nog maar over die termen gaat en niet meer over de dingen waar het echt over moet gaan.

Ik trigger zelf vooral op de uitspraken van Wilders dat hij 1. geen moslims in het kabinet wil en 2. moslims uit Nederland wel wil hebben. Dat vind ik zeer vergaande uitspraken.

Ik vind de persoonlijke aanvallen op Albayrak en Aboutaleb ook niet zo netjes maar die kunnen daar best tegen en daar moeten we verder een beetje boven staan. De discussie over dubbele paspoorten in het algemeen wil iedereen, allang voordat Wilders er over begon, dus dat is verder geen punt.
pi_47587681
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef LENUS het volgende:

[..]

Volgens mij kun jij je beter zorgen maken om de intollerante Islam jegens homosexuelen
Mag ik dat zelf weten? Ik maak me daar veel en veel minder zorgen over dan over de hetze die Wilders nu aan het creeeren is.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:51:46 #193
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47589078
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat een religie in strijd is met onze grondwet Lees dat stukje over godsdienstvrijheid nog eens....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_47592403
hoe eerder wilders zn bek houdt, hoe beter
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:42:02 #196
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47592413
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik trigger zelf vooral op de uitspraken van Wilders dat hij 1. geen moslims in het kabinet wil en 2. moslims uit Nederland wel wil hebben. Dat vind ik zeer vergaande uitspraken.
Het is normaal om geen nazi's in het kabinet te willen, maar moslims zijn wel ok?

Het uitzettingsbeleid had natuurlijk al veel eerder op gang moeten komen...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:47:39 #197
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47592641
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:41 schreef Flashwin het volgende:
hoe eerder wilders zn bek houdt, hoe beter
Wilders: critici creëren klimaat voor moord
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47592821
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:51 schreef teamlead het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat een religie in strijd is met onze grondwet Lees dat stukje over godsdienstvrijheid nog eens....
domme fout idd
islam=koran
pi_47593629
quote:

[..]

De Duitse rechter heeft er in zoverre mee te maken dat het akelig dichtbij komt en dat zoiets dus ook in Nederland kan gebeuren.

Moslims uit Nederland verdrijven? Hoe kom je daar bij'?
Wilders: ,,Ik vind dat we in moslims moeten investeren’’

[ Bericht 3% gewijzigd door Biggs. op 23-03-2007 20:19:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')