Bedankt voor de spoilerquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:36 schreef Houtspeer het volgende:
Je kan eigenlijk zelfs zonder de spoilersites weten dat er een seizoen 3 komt.. Ik bedoel, Sara wordt in episode 21 berecht en dan lukt het hun echt niet om haar te redden..
lulquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:36 schreef Houtspeer het volgende:
Je kan eigenlijk zelfs zonder de spoilersites weten dat er een seizoen 3 komt.. Ik bedoel, Sara wordt in episode 21 berecht en dan lukt het hun echt niet om haar te redden..
Weet niet waar jij kijkt maar het is gewoon March 26, 2007 - volgende week dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef Sjoe538 het volgende:
Volgende aflevering staat op 8/7.. is dit serieus dus pas 8 juli?
Vuile ratquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:36 schreef Houtspeer het volgende:
Je kan eigenlijk zelfs zonder de spoilersites weten dat er een seizoen 3 komt.. Ik bedoel, SPOILER
Gelukkig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Weet niet waar jij kijkt maar het is gewoon March 26, 2007 - volgende week dus.
Volgens mij kijk jij naar de tijd dat het begint
Da's te hopen. Zijn verhaallijn was niet echt boeiend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Einde van C-Note ?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:50 schreef Sjoe538 het volgende:
Volgende aflevering staat op 8/7.. is dit serieus dus pas 8 juli?
C-Note zal nog wel weer terugkomen op de een of andere manier. Net zoals dat Kellerman nog wel ergens op zal duiken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
C-Note afgesloten, mooi. Nu T-Bag vs. Scofield.
Die vrouw van het postkantoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:49 schreef PizzaSalami het volgende:
Zat me af te vragen hoeveel mensen T-bag nu al heeft vermoord? Kwam zelf tot 10.
6 padvinders, 1 gevangenbewaarder, 1 dierenarts, 1 geary, 1 prostituee in aflvering 20.
Abruzziquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:10 schreef dapluiz het volgende:
En er zijn nog neit veel happy ends geweest volgens mij in pb
En die psychiater waarvan hij de identiteit heeft overgenomen, 12quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die vrouw van het postkantoor, 11.
Juist. Vrouw van het postkantoor kan ik me even niet herinneren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef Suerte het volgende:
[..]
En die psychiater waarvan hij de identiteit heeft overgenomen, 12![]()
Hij moest toch achter het adres komen van Ms. Hollanderquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Vrouw van het postkantoor kan ik me even niet herinneren.
Maar anders al 12.
De man die hem er aan heeft gezet (dierenarts) niet. Ben nu bij de aflevering dat hij in een veteranenbar in gesprek is met iemand met zo'n ijzeren 'haakhand'.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:25 schreef Suerte het volgende:
En die man waarvan hij die nephand heeft.Of leeft die nog?
Zo'n grote spoiler is het niet, het is toch logisch dat Sara berecht wordt :S ze is opgepakt pukquote:
En die vader van dat meisje waar hij een lift van kreeg, 13quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef Suerte het volgende:
[..]
En die psychiater waarvan hij de identiteit heeft overgenomen, 12![]()
euh misschien ben ik ff dom, maar welke 6 padvinders bedoel je eigelijk?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:49 schreef PizzaSalami het volgende:
Zat me af te vragen hoeveel mensen T-bag nu al heeft vermoord? Kwam zelf tot 10.
6 padvinders, 1 gevangenbewaarder, 1 dierenarts, 1 geary, 1 prostituee in aflvering 20.
Die kinderen die hij heeft vermoord en waardoor hij vast is komen te zitten. Is in de serie meerdere malen naar verwezen dat het 'padvinders' zouden zijn geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Mr_Scofield het volgende:
[..]
euh misschien ben ik ff dom, maar welke 6 padvinders bedoel je eigelijk?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus hem zien we misschien niet eens in seizoen 3, wel jammerAnd all the things you do with it
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef Houtspeer het volgende:Serieuze spoiler over seizoen 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus hem zien we misschien niet eens in seizoen 3, wel jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef Erasmusch het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat ons mastermind niet de naam van zn boot kon onthouden, die nota bene naar zn moeder is vernoemd en daarom maar een tattoo er bij heeft geplakt
Als jij daar weken/maanden in de gevangenis zit en allemaal dingen moet onthouden (cute poison, english, fitz, percy, codes, namen enzovoorts) dan lijkt het me wel nodig om zo'n code ergens op te schrijven ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:27 schreef Erasmusch het volgende:
En natuurlijk de code om dat fietsslotje te kraken.
Nou, hij had die naam toch niet eens nodig? En dat slotje had ie dr ook wel afgekregen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als jij daar weken/maanden in de gevangenis zit en allemaal dingen moet onthouden (cute poison, english, fitz, percy, codes, namen enzovoorts) dan lijkt het me wel nodig om zo'n code ergens op te schrijven ja.
De naam van de boot... Tja, het moet leuk blijven he zo'n serie
plasticquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Vraag me af hoe T-bag aan zijn nieuwe hand zonder enige hechtingen komt in aflevering 16, terwijl zijn hand 2 afleveringen eerder afgerukt achter de verwarming hing.
er is idd nog maar weinig over van de briljante scofield uit seizoen 1.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef Erasmusch het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat ons mastermind niet de naam van zn boot kon onthouden, die nota bene naar zn moeder is vernoemd en daarom maar een tattoo er bij heeft geplakt
speciaal voor jou:quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:51 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Kan die hem aardig bewegen voor een plastic hand.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:30 schreef Suerte het volgende:
Seizoen 3![]()
Kan geen genoeg van PB t-bag krijgen![]()
![]()
Omdat je je achternaam van je vader krijgt, natuurlijk. Even nadenkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:40 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik zal het vast wel verkeerd begrepen hebben maar hoe kan het dat Scofield's mother Christiana Rose heet terwijl Michael Scofield heet en Lincoln Burrows?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |