Ik denk niet dat ze nog komt. Ze is ook al lang genoeg geweest vanmiddag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:22 schreef kijhart het volgende:
ik las dat die lieke vanavond nou wel kwam ofzo? enige kern van waarheid?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nog komt. Ze is ook al lang genoeg geweest vanmiddag.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
Er hangt een rare sfeer aan tafel.
Dan had je er zelf toch ff 1 aangemaakt? wat is de moeite om het ff te kopieren?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:23 schreef demins het volgende:
Dat duurde lang... Fuck the Rules!
Of misschien mag het van Gert ook later worden ingevuld...![]()
Nou hopen dat Marc gauw weggaat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik heb het idee dat dat komt omdat met name Brainless en Natasia heel erg op hun tong aan het bijten zijn omdat Marc er is.
Natasia zit zich zichtbaar te ergeren aan Jaap's eetgedrag, wat overigens erg hypocriet is, aangezien Brainless minstens even ongemanierd en boers zijn bord leegslurpt.
Als ze al komt zal dat pas zijn nadat Marc weer vertrokken is. En dat kan nog wel een klein uurtje duren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:22 schreef kijhart het volgende:
ik las dat die lieke vanavond nou wel kwam ofzo? enige kern van waarheid?
PRECIESquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou hopen dat Marc gauw weggaat.
Misschien krijgen we dan eindelijk weer actie.
Over 2 wekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
Wanneer wordt bekend wie die kookwedstrijd heeft gewonnen?
Dit was nog niet de wedstrijd volgens mij.. Volgende week ofzo ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
Wanneer wordt bekend wie die kookwedstrijd heeft gewonnen?
Ze heeft vanavond al gemeld dat ze waarschijnlijk nu wel een relatie kan aangaan. Ze kan koken. Lief he ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:31 schreef Black_king het volgende:
Amanda bloeit duidelijk op, met een doel (het koken) in haar leven....
Dat geeft haar onzekerheid in relaties duidelijk weer, ze snapt nog niet waarom het steeds fout gaat, en geeft daarom maar de schuld aan (nu) het niet-kunnen koken....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft vanavond al gemeld dat ze waarschijnlijk nu wel een relatie kan aangaan. Ze kan koken. Lief he ?![]()
Wat een gelul. Kok Mark komt in dat hok om ze iets te leren. Is een onderdeel van DGK en hij heeft natuurlijk gratis reclame, maar een beetje respect voor deze man zou wel op zijn plaats zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:29 schreef ruby het volgende:
Ik kom net aanwaaien, maar ik vind nu al dat Marc weg moet. Dus ik zwaai 'm ook alvast uit.
Komt er iets na het toetje dan ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef Marrije het volgende:
En nu heeeeel snel dat toetje verorberen.
Dat zal best. Maar ik vind het niet zo spannend verder. Dank u.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een gelul. Kok Mark komt in dat hok om ze iets te leren. Is een onderdeel van DGK en hij heeft natuurlijk gratis reclame, maar een beetje respect voor deze man zou wel op zijn plaats zijn.
Er is een kookwedstrijd gaande tussen Huub en Snollie, daar zijn CP's te verdienen dus ik zou zeggen.....Mark blijf![]()
Oeps, ik wist niet dat je boos werd!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan had je er zelf toch ff 1 aangemaakt? wat is de moeite om het ff te kopieren?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:38 schreef Black_king het volgende:
Natasia noemt Jaap "kreng"
Nou Brain kom met je uitleg ? Ik heb wel een paar uurtjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:38 schreef Black_king het volgende:
Natasia noemt Jaap "kreng"
Ben niet boos hoor maar dat gezeik steeds over een simpele nieuwe regel die 2 seconden extra kostquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:37 schreef demins het volgende:
[..]
Oeps, ik wist niet dat je boos werd!![]()
Ach, ik zou het niet zo nauw nemen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:37 schreef Black_king het volgende:
Natasia heeft het duidelijk gehad met Jaap....
Dag Jaap, al je rugdekking is weg.....
Das een beetje moeilijk na vanmiddag (tlf met Henk)quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef Black_king het volgende:
Loze praat, Jaap, Brian zal Natasja altijd blijven steunen...
Was het maar waar. Volgens mij wordt de band van Brian met Jaap nog sterker dan die van Brian met Natasiaquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:37 schreef Black_king het volgende:
Natasia heeft het duidelijk gehad met Jaap....
Dag Jaap, al je rugdekking is weg.....
Ik ben klaar met Billie en Zdngmw.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:38 schreef Marrije het volgende:
Natasja is helemaal klaar met Jaap.
Precies, was het maar waar..... De duschi-band is sterker dan alles imho.... "Oud volk eerst" is uiteindelijk altijd hun motto.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Volgens mij wordt de band van Brian met Jaap nog sterker dan die van Brian met Natasia
Nee Brian lult weer uit zijn nek... Nu moet Jaap maar Googelen ?? Jaap is klaar met Natas en Brian zit met zijn kont op diverse blaren die hij zelf heeft veroorzaakt.. Nou ben benieuwdquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Volgens mij wordt de band van Brian met Jaap nog sterker dan die van Brian met Natasia
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Rat behandeld Japio echt als een klein kind.
Rat raakt alweer in de war.
Ruzie in zijn kamp.
en hij wilde net lekker roddelen over Huub.
Ik ben nog niet klaar met Japie en Natasja, ik vind het wel lachen, gescript of nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben klaar met Billie en Zdngmw.
Btw, de scripting is weer meesterlijk.
Billie zegt .....Zdngmw komt van de FEBO en begin te schelden.
Leuk dat Billie alles verteld wat er bij de Febo ingefluisterd wordt.
Die kans zit er heel goed in ja. Maar eerst moet Jaap eruit over 2 weken. Ik heb alleen mijn twijfels of Brian mee werkt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:42 schreef Black_king het volgende:
[..]
Precies, was het maar waar..... De duschi-band is sterker dan alles imho.... "Oud volk eerst" is uiteindelijk altijd hun motto.....
Brian en Natasja zien elkaar als broer en zus, daar kan volgens mij (uiteindelijk) geen Jaap tussen komen....
Nee hij wil een apparaat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:42 schreef ruby het volgende:
Jaap kan ook lekker gaan Sonja Bakkeren natuurlijk.
Geniaal toch!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Jaap denkt Natasia door de Febo is gebriefd omdat ze het aantal calorieën van Optimel niet weet. Dat had hij in een brief tegen Cora gezegd. Daarom is de zwarte diva boos, aldus Jaap.
Als Brian het blijft opnemen voor Jaap en Natasia blijft de pest aan hem houden, dan kan dat wel eens heibel tussen Natasia en Brian betekenenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:43 schreef Lynn-Live het volgende:
Dat de hel moge losbreken bij BANJ, zo snel mogelijk![]()
Effect van optimelquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:46 schreef Charmian het volgende:
waarom doet japio altijd zo debiel met z'n armen?
Ik denk dat Brian dan eindelijk zijn (uiteraard gejatte) idee over het spel weer boven water haalt....en Jaap opoffert alsof hij de door God gezonden zoon is.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans zit er heel goed in ja. Maar eerst moet Jaap eruit over 2 weken. Ik heb alleen mijn twijfels of Brian mee werkt.
Brian vergeet het hele wegstemmen, het gaat hier over vocht afdrijvenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand voor mij verslag doen van Billie en Braaaaaaaajen. Ik kan er nl niet naar luisteren![]()
![]()
voor je het weet is het syntetisch!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
Is optimel technisch ??? Dacht dat het gezond was![]()
Jaap en Brian lullen in mijn ogen volkomen langs elkaar heen nu en smijten maar met wat termen, waarvan ze überhaupt niet snappen wat het betekent....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:47 schreef ruby het volgende:
Natasia is dom op voedingtechnisch gebied volgens Jaap.
Dat komt vanzelf wel, wees niet bezorgd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:43 schreef Lynn-Live het volgende:
Dat de hel moge losbreken bij BANJ, zo snel mogelijk![]()
amandel had daar toch een zo'n mooie opmerking over gemaakt, iets van 'dat kan je zien dat jij er technisch verstand van hebt en ik niet'. Eén van de weinige momenten dat ze grappig was.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:47 schreef ruby het volgende:
Natasia is dom op voedingtechnisch gebied volgens Jaap.
Tnxquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian vergeet het hele wegstemmen, het gaat hier over vocht afdrijven
Japie gisteren schrijf ik daar een brief over en vandaag begint ze er over. Wat is zij dom!!
Brian neeeeee nee nee
duidelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Jaap en Brian lullen in mijn ogen volkomen langs elkaar heen nu en smijten maar met wat termen, waarvan ze überhaupt niet snappen wat het betekent....
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:50 schreef Black_king het volgende:
Twee wereldleiders in gesprek..... Helaas zijn ze blind in het land der één-ogen....
Vind ik ook, zowieso snap ik niet echt waar die ze het druk over maken. Hoe vaak overkomt het dat Natas een uitbarsting heeft? Ik zou dr gewoon niks van aantrekkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Jaap en Brian lullen in mijn ogen volkomen langs elkaar heen nu en smijten maar met wat termen, waarvan ze überhaupt niet snappen wat het betekent....
Had Huub niet een oogontstekinkje?? Blijft er toch nog een gezond oogje overquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:50 schreef Black_king het volgende:
Twee wereldleiders in gesprek..... Helaas zijn ze blind in het land der één-ogen....
Eenschquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel, wees niet bezorgd.
SHE is gebaseerd op onderling respect, vriendschap, humor en vertrouwen.
BANJ drijft alleen maar op de gemeenschappelijke afkeer jegens SHE en met name Huub. Bij BANJ onderling zijn er nauwelijks raakvlakken, zelfs bij Natasia en Brainless beginnen de onderlinge verschillen langzamerhand naar boven te komen.
Ow ja dat is ook altijd zo mooi. Het is altijd 'morgen' of '1 op 1' of als ik dat ding heb...lullo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:51 schreef rooie3 het volgende:
Pannekoek haal gauw die body weet ik veel verder.
Dan pas gaat Japio in discussie.
Dus hup rennen.
Huub heeft sowieso een derde oog...... Jij ook een bekertje limonade ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had Huub niet een oogontstekinkje?? Blijft er toch nog een gezond oogje over![]()
en zijn motivatie is weer pleite als die het al hadquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub: Van deze cocktail val je af. Er zit tiramisu en vanille-ijs in.
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:52 schreef demins het volgende:
Ik vind Brian zó lief als hij zijn debiele broertje iets probeert uit te leggen!![]()
Word nog een drukke avond voor Brian, Natasia weer omver praten...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
Brian heeftt zich letterlijk en figuurlijk aan Jaap vastgeplakt. Hij verdedigt Natasia als een gek, maar Jaap is klaar met haar... Dilemma voor Brian. Sukkel eerste klas wringt zich in een hele klieine hoek en ttracht zich met bullshit een kant op te wurmen. Heerlijk op te zien...Hij moet zich wel lief opstellen na dat foontje met Dhr. Pietersen
Ja, doe maar, ik zag al dat ik weer een leesfoutje had gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef Black_king het volgende:
[..]
Huub heeft sowieso een derde oog...... Jij ook een bekertje limonade ?![]()
Schijterdquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
Durft iemand een Billie Turf "Ik heb zoiets van..." topic te openen? Ik niet omdat ik bang ben voor kutnewbie uitgemaakt te worden. Maar het is echt niet te geloven hoe vaak Jaap een zin daarmee begint.
Eerst hadden we Ilona (is ook zo. ik heb zoiets van), dat was al erg, Nena kon er ook wat van, Natasia, Syliva. Maar Jaap slaat echt alles.
In dat topic post je dan alleen de tijd waarin Jaapiooooo een zin begint met " Ik heb zoiets van". Ik zal dan nu even de regels opstellen voor hoe je exact moet posten.
Net nog niet hoor ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Natasia is opvallend stil.... Heeft iemand een verklaring ?
Marc is er.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Omdat ze jaap niet trekt, en wel tegenover hem moet zittenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Denk dat het door Marc komt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Marc is aanwezig en die houdt niet van ruzie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Ik bedoel, als ze aan tafel zit..... Met de hele groep erbij zegt ze vanavond bijna geen woord....quote:
Ze baalt dat haar (nep) haar niet vol genoeg is, en u heeft ze hoofdpijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Oh Zie bovenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ze aan tafel zit..... Met de hele groep erbij zegt ze vanavond bijna geen woord....
Ze houdt niet van grootte groepen mensenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ze aan tafel zit..... Met de hele groep erbij zegt ze vanavond bijna geen woord....
Respect voor de bezoekers kun je haar inderdaad niet ontzeggen..... Kan nog wat worden als Marc weggaat....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marc is aanwezig en die houdt niet van ruzie.
Ze doet dus haar best niet te ontploffen van ergernis.
Ze mist Wilgo's kindjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Des te harder zal dalijk de knal zijn!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marc is aanwezig en die houdt niet van ruzie.
Ze doet dus haar best niet te ontploffen van ergernis.
Goeiemorgen.... Heb jij "provocatie" op je voorhoofd getatoeerd of zo ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Dynabite het volgende:
Zegt Sylvia weleens iets? Ik zie hier nooit quotes van haar.
90 % gaat over de BANJ-groep, het is duidelijk dat zij het programma dragen op het moment![]()
![]()
tja, 't is maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Dynabite het volgende:
90 % gaat over de BANJ-groep, het is duidelijk dat zij het programma dragen op het moment![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Dynabite het volgende:
![]()
Dat worden weer oeverlozen gesprekken. Brain MOET Jaap verdedigen, die Jan Doedell heeft nu geen keus. Nou bereid je maar voor... Tis voer voor streamersquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Respect voor de bezoekers kun je haar inderdaad niet ontzeggen..... Kan nog wat worden als Marc weggaat....![]()
Dat is helaas de trieste waarheid. De oorzaak is echter dat met name Huub door mevouw Pannekoek min of meer is gemuilkorfd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Dynabite het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:00 schreef Black_king het volgende:
Goeiemorgen.... Heb jij "provocatie" op je voorhoofd getatoeerd of zo ?
Sylvia is de stille kracht die zich boven de waan van de dag stelt.
Ik ben wel benieuwd naar welke streams het meeste word gekeken. Ik denk dat je dan zult zien dat het groejes HES het meeste gevolgd wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Dynabite het volgende:
![]()
Ho even!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Fokking hel wat ziet Huub er lekker uit zo met dat minibaardje..jammer dat het een midget is.
Hell has no fury like a woman's thorn......of iets dergelijks....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat worden weer oeverlozen gesprekken. Brain MOET Jaap verdedigen, die Jan Doedell heeft nu geen keus. Nou bereid je maar voor... Tis voer voor streamers![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo goed een foto van haar ophangen (geen tv-kijker die haar zou missen)
Het wordt een beetje doorzichtig, hè....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Brian geeft kritiek op Amanda d'r toetje. Straks weer neuken dus![]()
21% zou haa rmissen en waarschijnlijk nog wel meer. Tv-kijkers identificeren zich graag...en ik denk dat weinig kijkers zich willen vergelijken of zichzelf kunnen herkennen in Natasia, Brian en Jaap.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze kunnen net zo goed een foto van haar ophangen (geen tv-kijker die haar zou missen)
hij is toch 1.70? valt best mee! Ik zou geen hakken aankunnen, beetje nadeel, maar dat geldt voor jou niet!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Fokking hel wat ziet Huub er lekker uit zo met dat minibaardje..jammer dat het een midget is.
Ze keek niet blij, dus eerst voor de vorm even ruzie maken en het dan goedmakenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
DAT bedoel ik nou !!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:05 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
Ze keek niet blij, dus eerst voor de vorm even ruzie maken en het dan goedmaken
Als hij slim is gaat hij zo eerst ff googlen, zodat hij de effecten van Optimel wetenschappelijk kan verantwoorden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
Jaap bereidt zich mentaal voor op de confrontatie met Natasja.
Het maakt niet uit wat Brian zegt of doet, Amanda heeft zo haar behoeftes dus geneukt wordt er toch welquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Hij repeteert vast zijn Jip-en-Janneke vocabulaire...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
Jaap bereidt zich mentaal voor op de confrontatie met Natasja.
En ff kan nakijken wat groene thee nou doet, vocht afdrijven of stimulatie van vet verbranden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als hij slim is gaat hij zo eerst ff googlen, zodat hij de effecten van Optimel wetenschappelijk kan verantwoorden.
Zou ik ook doen, na deze copieuze maaltijd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als hij slim is gaat hij zo eerst ff googlen, zodat hij de effecten van Optimel wetenschappelijk kan verantwoorden.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Natasia d'r haar wel leuk zo..
Net Naomi Campbell, maar dan na een auto-ongeluk waarbij ze door de voorruit knalde.
Enige creativiteit ontbreekt ze wel in het sexen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
hebben ze sex op de tafel gehad????quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, na deze copuleuze maaltijd.
Die 50.000 euri zijn al op. Reis- en verhuiskosten van mammie en de rest is gebruikt om een deel van de schulden van Brian af te lossen. Hij heeft nog meer schulden openstaan .......quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
21% zou haa rmissen en waarschijnlijk nog wel meer. Tv-kijkers identificeren zich graag...en ik denk dat weinig kijkers zich willen vergelijken of zichzelf kunnen herkennen in Natasia, Brian en Jaap.
Het leuke zou natuurlijk zijn dat Brian 1.5 jaar in het huis zit, zijn 50.000 euro op is aan het verblijf van die suffe moeder van hem, zijn financiele schulden en hij het huis en geld misloopt.
Niet altijd, ze valt ook wel eens door de mand, zoals die keer dat ze een varkentje ging wassen. Was het niet bij Huub? Dat ze tegen het bezoek zei, sorry hoor maar jullie gaan zo he, dan kan ik even iemand wat inwrijven. EN EN hoe voelt dat nou dat je niet krijgt wat je wilt???? Ging om dat pokeren oid.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Je kunt veel over Nasty zeggen maar als er bezoek is is ze altijd heel netjes en beleefd. Ik denk dat ze op zich wel leuk en aardig kan zijn, maar zich teveel laat meeslepen in het spel.
Oei , dat is een droomscenario....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het leuke zou natuurlijk zijn dat Brian 1.5 jaar in het huis zit, zijn 50.000 euro op is aan het verblijf van die suffe moeder van hem, zijn financiele schulden en hij het huis en geld misloopt.
had ie ook niet een paar duizendjes aan telefoonkosten openstaan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 50.000 euri zijn al op. Reis- en verhuiskosten van mammie en de rest is gebruikt om een deel van de schulden van Brian af te lossen. Hij heeft nog meer schulden openstaan .......
Ja, hij zal wel moe zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Marc je bent super maar nu moet je naar huis.
Is een lange dag voor je geweest.
Dat weet ik niet. Wel had hij rekeningen lopen bij een internetprovider, waar Brian websites van zijn klanten had draaien. Die sites zijn allemaal afgesloten geweest en ook zijn eigen site was een tijdje uit de lucht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
had ie ook niet een paar duizendjes aan telefoonkosten openstaan?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:12 schreef Brici het volgende:
over 10 min op de bank
Wist je dat niet dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
Ben zo vrij geweest groene thee te googelen. Deze is wel waar
- bescherming tegen vrije radicalen
![]()
Ze had de thee nodig tegen Brian dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
Ben zo vrij geweest groene thee te googelen. Deze is wel waar
- bescherming tegen vrije radicalen
![]()
Bij jou of bij mij?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:12 schreef Brici het volgende:
over 10 min op de bank
The new radicals "You get what you give"; niets dus.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had de thee nodig tegen Brian dus![]()
Brian moet eens wat lessen Nederlands lerenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian: optelsommen en afdruksommen
Er moet gestemd worden of de Para-vlieg nog een keer langs mag komen. En daarom krijgen ze eerst het filmpje van het eerste bezoekje van dit lieve huisdiertje te zien.quote:
aboluut niets geleerd van al haar dieeten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef Marrije het volgende:
Natasja: vocht afdrijven is áltijd goed!
Nemen zou ook al helpenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian moet eens wat lessen Nederlands leren![]()
Oh, er moet ff een uurtje tv gemaakt worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De klok liep nog niet. Stond wel klaar met een tijd van 1:00:00
Voor Lieke stemmen vind ik raar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef Ashrak het volgende:
Op de site staat niets over een nieuwe miljonair .....
Zou er dan toch voor Lieke gestemd moeten worden of zou de terugkomst van Stijn betekenen dat er misschien toch nog gekeken is naar de beelden van afgelopen week ?
Copieus... alleen Amanda en Brian copulerenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, na deze copuleuze maaltijd.
Maar daarvoor ga je toch ook naar de saunaquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
aboluut niets geleerd van al haar dieeten.
Lesley mocht ook buiten werktijd komen en een nieuwe "romance" zou wel eens in het script kunnen staan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voor Lieke stemmen vind ik raar.
Ze hoort daar gewoon niet te zijn.
andere mogen hun geliefde ook niet zien.
Lesley revisited..... Een 4 uurs-stemming ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Precies, opzouten met die Lieke.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond ik ook niet eerlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lesley mocht ook buiten werktijd komen en een nieuwe "romance" zou wel eens in het script kunnen staan.
ouch!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : ik steek je graag een pauw in je reet
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lesley mocht ook buiten werktijd komen en een nieuwe "romance" zou wel eens in het script kunnen staan.
Nee ze zei PAUW waarop Marc droog reageerde met : nou een hele pauw is wel een beetje veelquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Soho het volgende:
Zei Natasia nou tegen de kok "ik steek je graag een paal in je reet"?
Precies, en tijdens werktijd dient er gewerkt te worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond ik ook niet eerlijk.
Ze moeten al blij zijn dat ze ze kunnen zien.
Whahahahha ze meent het ook nog denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Soho het volgende:
Waarom?quote:
Shit, ik zie het nu pas, echt een typoquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Copieus... alleen Amanda en Brian copuleren![]()
Nou dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, ik zie het nu pas, echt een typo![]()
jij hoort wat je wil horen smeerlap:Dquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Soho het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia fluisterend tegen Marc : "Heb jij nog iets gehoord van mijn ouders" (zo verstond ik het)
Toen zei Marc nee en Sil zei toen vaarg het zo ff achter, wist Marc niet dat Sil haar vader overleden is?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia fluisterend tegen Marc : "Heb jij nog iets gehoord van mijn ouders" (zo verstond ik het)
Moeder en stiefvader dus waarschijnlijk?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Toen zei Marc nee en Sil zei toen vaarg het zo ff achter, wist Marc niet dat Sil haar vader overleden is?
Haar biologische vader is overleden. Maar haar ouders waren al lang gescheiden en moeder is opnieuw getrouwd. Met ouders bedoeld ze haar moeder en de 'nieuwe vader'.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Toen zei Marc nee en Sil zei toen vaarg het zo ff achter, wist Marc niet dat Sil haar vader overleden is?
Tuurlijk wel ... Niet verstaan en dan geen rare kronkels gaan bedenken hier op fokquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jawel, had vorige week nog mooie roos voor haar meequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik hoop van wel en van mij mag Brian deze keer lekker dwarsliggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef Black_king het volgende:
Amanda : komt Lieke nog ? Huub: "Ik hoop niet dat we erover moeten stemmen...."
Ja Natas heeft gewonnen. Die heeft tussen het hoofdgerecht en toetje heerlijk gekooktquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef Heldenaar het volgende:
is de uitslag al bekend van de kookwedstrijd?
Dat had ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
Toch is het best wennen, die nieuwe pruik van Natasia.
Ik denk steeds dat ik Patricia zie, dan bedenk ik me dat dat niet kan.
Dan denk ik dat Fries in het huis rondhuppelt, waarna mijn hersens ook die gedachte stoppen.
En dan pas weet ik weet dat het ons allerliefste Tasje is.
Syl wil haar moeder en stiefvader uitnodigen van haar contactpunten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Omdat ik vind dat iedereen daar gelijke kansen moet hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Lieke is best leuk, en ik vind Huub best aandoenlijk in zijn pogingen om Lieke tot zijn Lieke te maken. Ook al omdat hij zichtbaar twijfelt of hij zijn flieftheid nou wel of niet moet onderdrukken.
Van mij mag de stemming inderdaad geblokkeerd worden, maar ik denk dat Brian om speltechnische redenen dit keer wel "voor" stemt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop van wel en van mij mag Brian deze keer lekker dwarsliggen![]()
Dat zou kunnen, maar dan snap ik nog niet waarom ze dat aan Marc vraagt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef kybe het volgende:
[..]
Syl wil haar moeder en stiefvader uitnodigen van haar contactpunten.
Hmm, nou dat hebben we Japie nog, die is toch al de pineut vanavond.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Van mij mag de stemming inderdaad geblokkeerd worden, maar ik denk dat Brian om speltechnische redenen dit keer wel "voor" stemt.
Kan deze info niet ook opgenomen worden in de OP van iedere nieuwe COS?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef Marrije het volgende:
Voor de mensen die vinden dat een nieuw topic zolang duurt: kopieer alvast de OP, zet het klaar in een nieuw topic, bedenk alvast een titel, bv op de bank. Zodra pagina 6 van dit topic dreigt vol te raken bedenk je een toelichting op je titel en zodra dit topic dicht knalt klik je in je nieuwe en reeds klaargezette topic op invoeren![]()
Op Google (groene thee)quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Zit ons Jaap alweer achter een pc geplakt?
En ik maar denken dat het tussen Huub en Amandel ging....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Natas heeft gewonnen. Die heeft tussen het hoofdgerecht en toetje heerlijk gekookt![]()
Ze staan tegen elkaar aan te duwen in de bestekbak hè... geen besteklade in die vaatwassers daar, het is dan ook geen ***** vaatwasser... dan heb je dat probleem nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:25 schreef Black_king het volgende:
Huub: "De messen mogen niet in de vaatwasser; daar worden ze fokking bot van"
Weer wat geleerd....
Je mag ook wel gewoon toegeven dat je Huubje voor jezelf wil hebben hoor....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat iedereen daar gelijke kansen moet hebben.
En dat gedoe met die meiden hebben we nu wel een keer gezien.
Ik ben een Huubfan hoor.
Maar personeel is personeel.
Zouden we ook zeggen als Herma steeds langs kwam.
Oh, ik dacht dat het het agressieve schoonmaakmiddel was..... Zo erg shaken die messen toch niet in de vaatwasser... ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze staan tegen elkaar aan te duwen in de bestekbak hè... geen besteklade in die vaatwassers daar, het is dan ook geen ***** vaatwasser... dan heb je dat probleem niet![]()
Ik wil ook niet dat Lieke komt...Huub is vanmiddag toch al met haar wezen wandelen...en hij ziet haar elke dag...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat iedereen daar gelijke kansen moet hebben.
En dat gedoe met die meiden hebben we nu wel een keer gezien.
Ik ben een Huubfan hoor.
Maar personeel is personeel.
Zouden we ook zeggen als Herma steeds langs kwam.
Hij is te jong voor deze ouwe bok.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon toegeven dat je Huubje voor jezelf wil hebben hoor....![]()
Nu weet ik gelijk waarom ik ze steeds moet laten slijpen.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:29 schreef Black_king het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het het agressieve schoonmaakmiddel was..... Zo erg shaken die messen toch niet in de vaatwasser... ?
Sinds wanneer lusten ouwe bokken geen groene blaadjes meer?quote:
Zelfregulatie-call......quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sinds wanneer lusten ouwe bokken geen groene blaadjes meer?![]()
Brianquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef ruby het volgende:
Hoorde ik nou iemand over het grint lopen? Of word ik nou gek?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
O.k. dit gaat weer lang duren .. Weddenschapje waarom ze er zitten ?
Moet ook ff denken hoor 100 cp's
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Filmpje Zwaluw Hoeve.
Het niveau stijgt evenredig met de kijkcijfers....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Interview 'grote maten tijdschrift' veeg me op! veeg me op!
Of ze zich moet uitkleden...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef r3gi3boy het volgende:
LOL: natasia wil jij je haar van de microfoon afhalen aub
Misschien gaat Wilgo haar wel dumpen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:32 schreef Kinga het volgende:
NEE HE, ALWEER VOOR DIE TROELA!
Wat is er mis met grote vrienden?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Interview 'grote maten tijdschrift' veeg me op! veeg me op!
Ja met die demonstratieve kwade kop.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Nicoss het volgende:
lijkt ook wel een keuter die Natas
Filmpje van Wilgo's bruiloft ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Marrije het volgende:
Filmpje van Natas haar trouwerij?
Het is dan ook elke keer weer spannend wat voor cadeautje je nou weer krijgtquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:34 schreef snkr-xxx het volgende:
ze lijkt wel op van de zenuwen :d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |