Copieus... alleen Amanda en Brian copulerenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, na deze copuleuze maaltijd.
Maar daarvoor ga je toch ook naar de saunaquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
aboluut niets geleerd van al haar dieeten.
Lesley mocht ook buiten werktijd komen en een nieuwe "romance" zou wel eens in het script kunnen staan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voor Lieke stemmen vind ik raar.
Ze hoort daar gewoon niet te zijn.
andere mogen hun geliefde ook niet zien.
Lesley revisited..... Een 4 uurs-stemming ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Precies, opzouten met die Lieke.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond ik ook niet eerlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lesley mocht ook buiten werktijd komen en een nieuwe "romance" zou wel eens in het script kunnen staan.
ouch!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : ik steek je graag een pauw in je reet
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lesley mocht ook buiten werktijd komen en een nieuwe "romance" zou wel eens in het script kunnen staan.
Nee ze zei PAUW waarop Marc droog reageerde met : nou een hele pauw is wel een beetje veelquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Soho het volgende:
Zei Natasia nou tegen de kok "ik steek je graag een paal in je reet"?
Precies, en tijdens werktijd dient er gewerkt te worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond ik ook niet eerlijk.
Ze moeten al blij zijn dat ze ze kunnen zien.
Whahahahha ze meent het ook nog denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Soho het volgende:
Waarom?quote:
Shit, ik zie het nu pas, echt een typoquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Copieus... alleen Amanda en Brian copuleren![]()
Nou dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, ik zie het nu pas, echt een typo![]()
jij hoort wat je wil horen smeerlap:Dquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Soho het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia fluisterend tegen Marc : "Heb jij nog iets gehoord van mijn ouders" (zo verstond ik het)
Toen zei Marc nee en Sil zei toen vaarg het zo ff achter, wist Marc niet dat Sil haar vader overleden is?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia fluisterend tegen Marc : "Heb jij nog iets gehoord van mijn ouders" (zo verstond ik het)
Moeder en stiefvader dus waarschijnlijk?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Toen zei Marc nee en Sil zei toen vaarg het zo ff achter, wist Marc niet dat Sil haar vader overleden is?
Haar biologische vader is overleden. Maar haar ouders waren al lang gescheiden en moeder is opnieuw getrouwd. Met ouders bedoeld ze haar moeder en de 'nieuwe vader'.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Toen zei Marc nee en Sil zei toen vaarg het zo ff achter, wist Marc niet dat Sil haar vader overleden is?
Tuurlijk wel ... Niet verstaan en dan geen rare kronkels gaan bedenken hier op fokquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jawel, had vorige week nog mooie roos voor haar meequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik hoop van wel en van mij mag Brian deze keer lekker dwarsliggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef Black_king het volgende:
Amanda : komt Lieke nog ? Huub: "Ik hoop niet dat we erover moeten stemmen...."
Ja Natas heeft gewonnen. Die heeft tussen het hoofdgerecht en toetje heerlijk gekooktquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef Heldenaar het volgende:
is de uitslag al bekend van de kookwedstrijd?
Dat had ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
Toch is het best wennen, die nieuwe pruik van Natasia.
Ik denk steeds dat ik Patricia zie, dan bedenk ik me dat dat niet kan.
Dan denk ik dat Fries in het huis rondhuppelt, waarna mijn hersens ook die gedachte stoppen.
En dan pas weet ik weet dat het ons allerliefste Tasje is.
Syl wil haar moeder en stiefvader uitnodigen van haar contactpunten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Omdat ik vind dat iedereen daar gelijke kansen moet hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Lieke is best leuk, en ik vind Huub best aandoenlijk in zijn pogingen om Lieke tot zijn Lieke te maken. Ook al omdat hij zichtbaar twijfelt of hij zijn flieftheid nou wel of niet moet onderdrukken.
Van mij mag de stemming inderdaad geblokkeerd worden, maar ik denk dat Brian om speltechnische redenen dit keer wel "voor" stemt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop van wel en van mij mag Brian deze keer lekker dwarsliggen![]()
Dat zou kunnen, maar dan snap ik nog niet waarom ze dat aan Marc vraagt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef kybe het volgende:
[..]
Syl wil haar moeder en stiefvader uitnodigen van haar contactpunten.
Hmm, nou dat hebben we Japie nog, die is toch al de pineut vanavond.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Van mij mag de stemming inderdaad geblokkeerd worden, maar ik denk dat Brian om speltechnische redenen dit keer wel "voor" stemt.
Kan deze info niet ook opgenomen worden in de OP van iedere nieuwe COS?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef Marrije het volgende:
Voor de mensen die vinden dat een nieuw topic zolang duurt: kopieer alvast de OP, zet het klaar in een nieuw topic, bedenk alvast een titel, bv op de bank. Zodra pagina 6 van dit topic dreigt vol te raken bedenk je een toelichting op je titel en zodra dit topic dicht knalt klik je in je nieuwe en reeds klaargezette topic op invoeren![]()
Op Google (groene thee)quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Zit ons Jaap alweer achter een pc geplakt?
En ik maar denken dat het tussen Huub en Amandel ging....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Natas heeft gewonnen. Die heeft tussen het hoofdgerecht en toetje heerlijk gekookt![]()
Ze staan tegen elkaar aan te duwen in de bestekbak hè... geen besteklade in die vaatwassers daar, het is dan ook geen ***** vaatwasser... dan heb je dat probleem nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:25 schreef Black_king het volgende:
Huub: "De messen mogen niet in de vaatwasser; daar worden ze fokking bot van"
Weer wat geleerd....
Je mag ook wel gewoon toegeven dat je Huubje voor jezelf wil hebben hoor....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat iedereen daar gelijke kansen moet hebben.
En dat gedoe met die meiden hebben we nu wel een keer gezien.
Ik ben een Huubfan hoor.
Maar personeel is personeel.
Zouden we ook zeggen als Herma steeds langs kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |