Das een beetje moeilijk na vanmiddag (tlf met Henk)quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef Black_king het volgende:
Loze praat, Jaap, Brian zal Natasja altijd blijven steunen...
Was het maar waar. Volgens mij wordt de band van Brian met Jaap nog sterker dan die van Brian met Natasiaquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:37 schreef Black_king het volgende:
Natasia heeft het duidelijk gehad met Jaap....
Dag Jaap, al je rugdekking is weg.....
Ik ben klaar met Billie en Zdngmw.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:38 schreef Marrije het volgende:
Natasja is helemaal klaar met Jaap.
Precies, was het maar waar..... De duschi-band is sterker dan alles imho.... "Oud volk eerst" is uiteindelijk altijd hun motto.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Volgens mij wordt de band van Brian met Jaap nog sterker dan die van Brian met Natasia
Nee Brian lult weer uit zijn nek... Nu moet Jaap maar Googelen ?? Jaap is klaar met Natas en Brian zit met zijn kont op diverse blaren die hij zelf heeft veroorzaakt.. Nou ben benieuwdquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Volgens mij wordt de band van Brian met Jaap nog sterker dan die van Brian met Natasia
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Rat behandeld Japio echt als een klein kind.
Rat raakt alweer in de war.
Ruzie in zijn kamp.
en hij wilde net lekker roddelen over Huub.
Ik ben nog niet klaar met Japie en Natasja, ik vind het wel lachen, gescript of nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben klaar met Billie en Zdngmw.
Btw, de scripting is weer meesterlijk.
Billie zegt .....Zdngmw komt van de FEBO en begin te schelden.
Leuk dat Billie alles verteld wat er bij de Febo ingefluisterd wordt.
Die kans zit er heel goed in ja. Maar eerst moet Jaap eruit over 2 weken. Ik heb alleen mijn twijfels of Brian mee werkt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:42 schreef Black_king het volgende:
[..]
Precies, was het maar waar..... De duschi-band is sterker dan alles imho.... "Oud volk eerst" is uiteindelijk altijd hun motto.....
Brian en Natasja zien elkaar als broer en zus, daar kan volgens mij (uiteindelijk) geen Jaap tussen komen....
Nee hij wil een apparaat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:42 schreef ruby het volgende:
Jaap kan ook lekker gaan Sonja Bakkeren natuurlijk.
Geniaal toch!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Jaap denkt Natasia door de Febo is gebriefd omdat ze het aantal calorieën van Optimel niet weet. Dat had hij in een brief tegen Cora gezegd. Daarom is de zwarte diva boos, aldus Jaap.
Als Brian het blijft opnemen voor Jaap en Natasia blijft de pest aan hem houden, dan kan dat wel eens heibel tussen Natasia en Brian betekenenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:43 schreef Lynn-Live het volgende:
Dat de hel moge losbreken bij BANJ, zo snel mogelijk![]()
Effect van optimelquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:46 schreef Charmian het volgende:
waarom doet japio altijd zo debiel met z'n armen?
Ik denk dat Brian dan eindelijk zijn (uiteraard gejatte) idee over het spel weer boven water haalt....en Jaap opoffert alsof hij de door God gezonden zoon is.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans zit er heel goed in ja. Maar eerst moet Jaap eruit over 2 weken. Ik heb alleen mijn twijfels of Brian mee werkt.
Brian vergeet het hele wegstemmen, het gaat hier over vocht afdrijvenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand voor mij verslag doen van Billie en Braaaaaaaajen. Ik kan er nl niet naar luisteren![]()
![]()
voor je het weet is het syntetisch!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
Is optimel technisch ??? Dacht dat het gezond was![]()
Jaap en Brian lullen in mijn ogen volkomen langs elkaar heen nu en smijten maar met wat termen, waarvan ze überhaupt niet snappen wat het betekent....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:47 schreef ruby het volgende:
Natasia is dom op voedingtechnisch gebied volgens Jaap.
Dat komt vanzelf wel, wees niet bezorgd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:43 schreef Lynn-Live het volgende:
Dat de hel moge losbreken bij BANJ, zo snel mogelijk![]()
amandel had daar toch een zo'n mooie opmerking over gemaakt, iets van 'dat kan je zien dat jij er technisch verstand van hebt en ik niet'. Eén van de weinige momenten dat ze grappig was.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:47 schreef ruby het volgende:
Natasia is dom op voedingtechnisch gebied volgens Jaap.
Tnxquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian vergeet het hele wegstemmen, het gaat hier over vocht afdrijven
Japie gisteren schrijf ik daar een brief over en vandaag begint ze er over. Wat is zij dom!!
Brian neeeeee nee nee
duidelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Jaap en Brian lullen in mijn ogen volkomen langs elkaar heen nu en smijten maar met wat termen, waarvan ze überhaupt niet snappen wat het betekent....
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:50 schreef Black_king het volgende:
Twee wereldleiders in gesprek..... Helaas zijn ze blind in het land der één-ogen....
Vind ik ook, zowieso snap ik niet echt waar die ze het druk over maken. Hoe vaak overkomt het dat Natas een uitbarsting heeft? Ik zou dr gewoon niks van aantrekkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Jaap en Brian lullen in mijn ogen volkomen langs elkaar heen nu en smijten maar met wat termen, waarvan ze überhaupt niet snappen wat het betekent....
Had Huub niet een oogontstekinkje?? Blijft er toch nog een gezond oogje overquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:50 schreef Black_king het volgende:
Twee wereldleiders in gesprek..... Helaas zijn ze blind in het land der één-ogen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |