Oh, ik dacht dat het het agressieve schoonmaakmiddel was..... Zo erg shaken die messen toch niet in de vaatwasser... ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze staan tegen elkaar aan te duwen in de bestekbak hè... geen besteklade in die vaatwassers daar, het is dan ook geen ***** vaatwasser... dan heb je dat probleem niet![]()
Ik wil ook niet dat Lieke komt...Huub is vanmiddag toch al met haar wezen wandelen...en hij ziet haar elke dag...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat iedereen daar gelijke kansen moet hebben.
En dat gedoe met die meiden hebben we nu wel een keer gezien.
Ik ben een Huubfan hoor.
Maar personeel is personeel.
Zouden we ook zeggen als Herma steeds langs kwam.
Hij is te jong voor deze ouwe bok.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon toegeven dat je Huubje voor jezelf wil hebben hoor....![]()
Nu weet ik gelijk waarom ik ze steeds moet laten slijpen.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:29 schreef Black_king het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het het agressieve schoonmaakmiddel was..... Zo erg shaken die messen toch niet in de vaatwasser... ?
Sinds wanneer lusten ouwe bokken geen groene blaadjes meer?quote:
Zelfregulatie-call......quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sinds wanneer lusten ouwe bokken geen groene blaadjes meer?![]()
Brianquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef ruby het volgende:
Hoorde ik nou iemand over het grint lopen? Of word ik nou gek?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
O.k. dit gaat weer lang duren .. Weddenschapje waarom ze er zitten ?
Moet ook ff denken hoor 100 cp's
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Filmpje Zwaluw Hoeve.
Het niveau stijgt evenredig met de kijkcijfers....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Interview 'grote maten tijdschrift' veeg me op! veeg me op!
Of ze zich moet uitkleden...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef r3gi3boy het volgende:
LOL: natasia wil jij je haar van de microfoon afhalen aub
Misschien gaat Wilgo haar wel dumpen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:32 schreef Kinga het volgende:
NEE HE, ALWEER VOOR DIE TROELA!
Wat is er mis met grote vrienden?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Interview 'grote maten tijdschrift' veeg me op! veeg me op!
Ja met die demonstratieve kwade kop.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Nicoss het volgende:
lijkt ook wel een keuter die Natas
Filmpje van Wilgo's bruiloft ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Marrije het volgende:
Filmpje van Natas haar trouwerij?
Het is dan ook elke keer weer spannend wat voor cadeautje je nou weer krijgtquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:34 schreef snkr-xxx het volgende:
ze lijkt wel op van de zenuwen :d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |