Eenschquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel, wees niet bezorgd.
SHE is gebaseerd op onderling respect, vriendschap, humor en vertrouwen.
BANJ drijft alleen maar op de gemeenschappelijke afkeer jegens SHE en met name Huub. Bij BANJ onderling zijn er nauwelijks raakvlakken, zelfs bij Natasia en Brainless beginnen de onderlinge verschillen langzamerhand naar boven te komen.
Ow ja dat is ook altijd zo mooi. Het is altijd 'morgen' of '1 op 1' of als ik dat ding heb...lullo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:51 schreef rooie3 het volgende:
Pannekoek haal gauw die body weet ik veel verder.
Dan pas gaat Japio in discussie.
Dus hup rennen.
Huub heeft sowieso een derde oog...... Jij ook een bekertje limonade ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had Huub niet een oogontstekinkje?? Blijft er toch nog een gezond oogje over![]()
en zijn motivatie is weer pleite als die het al hadquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub: Van deze cocktail val je af. Er zit tiramisu en vanille-ijs in.
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:52 schreef demins het volgende:
Ik vind Brian zó lief als hij zijn debiele broertje iets probeert uit te leggen!![]()
Word nog een drukke avond voor Brian, Natasia weer omver praten...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
Brian heeftt zich letterlijk en figuurlijk aan Jaap vastgeplakt. Hij verdedigt Natasia als een gek, maar Jaap is klaar met haar... Dilemma voor Brian. Sukkel eerste klas wringt zich in een hele klieine hoek en ttracht zich met bullshit een kant op te wurmen. Heerlijk op te zien...Hij moet zich wel lief opstellen na dat foontje met Dhr. Pietersen
Ja, doe maar, ik zag al dat ik weer een leesfoutje had gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef Black_king het volgende:
[..]
Huub heeft sowieso een derde oog...... Jij ook een bekertje limonade ?![]()
Schijterdquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
Durft iemand een Billie Turf "Ik heb zoiets van..." topic te openen? Ik niet omdat ik bang ben voor kutnewbie uitgemaakt te worden. Maar het is echt niet te geloven hoe vaak Jaap een zin daarmee begint.
Eerst hadden we Ilona (is ook zo. ik heb zoiets van), dat was al erg, Nena kon er ook wat van, Natasia, Syliva. Maar Jaap slaat echt alles.
In dat topic post je dan alleen de tijd waarin Jaapiooooo een zin begint met " Ik heb zoiets van". Ik zal dan nu even de regels opstellen voor hoe je exact moet posten.
Net nog niet hoor ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Natasia is opvallend stil.... Heeft iemand een verklaring ?
Marc is er.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Omdat ze jaap niet trekt, en wel tegenover hem moet zittenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Denk dat het door Marc komt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Marc is aanwezig en die houdt niet van ruzie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Ik bedoel, als ze aan tafel zit..... Met de hele groep erbij zegt ze vanavond bijna geen woord....quote:
Ze baalt dat haar (nep) haar niet vol genoeg is, en u heeft ze hoofdpijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Oh Zie bovenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ze aan tafel zit..... Met de hele groep erbij zegt ze vanavond bijna geen woord....
Ze houdt niet van grootte groepen mensenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik bedoel, als ze aan tafel zit..... Met de hele groep erbij zegt ze vanavond bijna geen woord....
Respect voor de bezoekers kun je haar inderdaad niet ontzeggen..... Kan nog wat worden als Marc weggaat....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marc is aanwezig en die houdt niet van ruzie.
Ze doet dus haar best niet te ontploffen van ergernis.
Ze mist Wilgo's kindjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
Des te harder zal dalijk de knal zijn!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marc is aanwezig en die houdt niet van ruzie.
Ze doet dus haar best niet te ontploffen van ergernis.
Goeiemorgen.... Heb jij "provocatie" op je voorhoofd getatoeerd of zo ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Dynabite het volgende:
Zegt Sylvia weleens iets? Ik zie hier nooit quotes van haar.
90 % gaat over de BANJ-groep, het is duidelijk dat zij het programma dragen op het moment![]()
![]()
tja, 't is maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Dynabite het volgende:
90 % gaat over de BANJ-groep, het is duidelijk dat zij het programma dragen op het moment![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Dynabite het volgende:
![]()
Dat worden weer oeverlozen gesprekken. Brain MOET Jaap verdedigen, die Jan Doedell heeft nu geen keus. Nou bereid je maar voor... Tis voer voor streamersquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Respect voor de bezoekers kun je haar inderdaad niet ontzeggen..... Kan nog wat worden als Marc weggaat....![]()
Dat is helaas de trieste waarheid. De oorzaak is echter dat met name Huub door mevouw Pannekoek min of meer is gemuilkorfd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Dynabite het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:00 schreef Black_king het volgende:
Goeiemorgen.... Heb jij "provocatie" op je voorhoofd getatoeerd of zo ?
Sylvia is de stille kracht die zich boven de waan van de dag stelt.
Ik ben wel benieuwd naar welke streams het meeste word gekeken. Ik denk dat je dan zult zien dat het groejes HES het meeste gevolgd wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:58 schreef Dynabite het volgende:
![]()
Ho even!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Fokking hel wat ziet Huub er lekker uit zo met dat minibaardje..jammer dat het een midget is.
Hell has no fury like a woman's thorn......of iets dergelijks....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat worden weer oeverlozen gesprekken. Brain MOET Jaap verdedigen, die Jan Doedell heeft nu geen keus. Nou bereid je maar voor... Tis voer voor streamers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |