Dat was dus diegene die ik al een tijdje in mijn hoofd hadquote:
En wat heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:17 schreef Sebasser het volgende:
fipo
Bedank je vaker mensen als ze een fipo hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
Bedankt sebas.
Ik moet zeggen, de timing is perfectquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was dus diegene die ik al een tijdje in mijn hoofd had
Je hebt de lente in je kopquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De buitenlucht, ben nu helemaal in de war.
Nou al? Goh, wat is die tijd omgevlogen zeg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, de timing is perfect
Want je weet wie morgenochtend terugkomt toch?
oh, zit het in Sebas' hoofd, daarom is het hier nog zo koud.quote:
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
oh, zit het in Sebas' hoofd, daarom is het hier nog zo koud.
Laat de lente eens vrij, Sebas!
Brand los. Zal ik nog een blunder vertellen? Zeg nooit "hoor!" aan het eind van een Engelse zin. Want dat klinkt in het Engels heeeeeel andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
En ik had het er vandaag nog over dat ik mijn eigen stuntels eens in mijn weblog moest gaan verwoorden. Maar dat kan nu dus ook hier
hear?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brand los. Zal ik nog een blunder vertellen? Zeg nooit "hoor!" aan het eind van een Engelse zin. Want dat klinkt in het Engels heeeeeel anders
Heb je dat eens gedaan dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brand los. Zal ik nog een blunder vertellen? Zeg nooit "hoor!" aan het eind van een Engelse zin. Want dat klinkt in het Engels heeeeeel anders
Heb je geluk dat je het tegen Brad had..quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
Ja, gisteren"I'm not THAT stupid, hoor!"
Brad keek me zo aan van "wtf??"
Yeah, dat welquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb je geluk dat je het tegenBrad had..
Ik kan meerdere dingen bedenken die harder aankomen en minder zeer doen voor jezelf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Ja, dat gips komt lekker aan als je iemand er een ram mee geeft
Goed hé?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:38 schreef DR34M3R het volgende:
Dat komt omdat sebasser iedereen op het verkeerde been gezet heeft
quote:
auw!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
Ik sneed mezelf net open aan het ijzeren zaagje van de huishoudfolie
Ik vroeg me al af waar je ineens gebleven was.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
Ik was even douchenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je ineens gebleven was.
Je bent toch niet expres blunders aan het begaan om maar OT te blijven?
huh?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
O, je hoefde er niet mee naar de EHBO?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was even douchenEn nee, dat gaat helemaal vanzelf, die blunders
Is niet zo lastig hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
Oh, en ik heb net een been onthaard en Brad mag vanavond lekker de andere doen, kutwerkje
Aluminium dan. Geen plastic in ieder geval!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh?
ijzeren zaagje?
Hier zit gewoon een soort van zaagje ook op, maar dan van plastik.
ijzer is daar veel te duur voor lijkt me..
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
Oh, en ik heb net een been onthaard en Brad mag vanavond lekker de andere doen, kutwerkje
Dat mag je. Ik geloof niet dat je deze KUNT raden...quote:
Meerdere netwerkkaarten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
hmmm... "LAN-verbinding: één van de netwerkkabels is niet aangesloten". Hoe kan ik dan toch online zijn?
Omdat je 2 kabels hebt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
hmmm... "LAN-verbinding: één van de netwerkkabels is niet aangesloten". Hoe kan ik dan toch online zijn?
was het een grapje?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
nee hoor. eentje maar
-klitoris afgeschorenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat mag je. Ik geloof niet dat je deze KUNT raden...
O ja, dat is ook een optie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik mag blauwoogje nog wel eens wat zeggen...Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
nee. en de melding staat er nog steeds.quote:
Google is your friend.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef King_of_Kool het volgende:
Is het misschien mogelijk om eens wat actiefoto's te laten zien
Lekker negeren dan, als alles het doet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee. en de melding staat er nog steeds.
-nee (gelukkig, zo erg was het nog net niet)quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
-klitoris afgeschoren
-per ongeluk iemand anders onthaard
-half onthaard en toen was het mesje bot
-ontzettend bloederige toestand
-uitgeschoten met de wax
uhm...
staat je computer datum soms op 1 april?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:10 schreef DR34M3R het volgeStaat je computerdatum soms op 1 april?nde:
[..]
nee. en de melding staat er nog steeds.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
HAHA, DREAMER IS EEN EMO!
Viel mij opeens ook al op zojuist.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
Vreemd hoe zo'n onderwerp ineens de meest vreemde vogels tevoorschijn tovert...
Oh, kom op sebas, je kunt beter, laat je fantasie eens de vrije loop...quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, kom op sebas, je kunt beter, laat je fantasie eens de vrije loop...
Nu maak je MIJ nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]laten we dat maar niet gaan doern
Weet waar je aan begint hier. Be ready to be slaughtered...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:28 schreef OldJeller het volgende:
Ben je tijdens die haast niet je feauteaus vergeten?
Ja, doeiquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:28 schreef OldJeller het volgende:
Ben je tijdens die haast niet je feauteaus vergeten?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:26 schreef maedel het volgende:
*rent hijgend binnen*
sjeumig, jullie zijn al op pagina twee, ik schaam me dood.
Bril-jan-te topictitel Wonderer![]()
Ik ben nog steeds zwaar benieuwd naar dat scheerschaafverhaal van Dreamer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
De inhoud past zich gewoon aan de TT aan, het gaat ineens voer blunders
Is dit een voorbeeld van lelijke, mannenhatende 'vrouwen' ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, doei
Ga eens uit de weg, je zit in beeld.
[afbeelding]
Laat maar eens zien of je de moeite waard bent zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is dit een voorbeeld van lelijke, mannenhatende 'vrouwen' ?
Nah, we hebben gewoon een hekel aan oversekste pubertjes zoals jij.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is dit een voorbeeld van lelijke, mannenhatende 'vrouwen' ?
Wow, wat een mensenkennis heb jij?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, we hebben gewoon een hekel aan oversekste pubertjes zoals jij.
Of je leest de OP nog even.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wow, wat een mensenkennis heb jij?
Oversekst?Waarom zou je uberhaupt een topic aanmaken special voor lesbiennes als je over alledaagse dingen wilt praten, dat kan toch ook met anderen? Of kan dat niet met alles?
Natuurlijk. Ik voer alleen de spanning wat opquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zwaar benieuwd naar dat scheerschaafverhaal van Dreamer.
Gaat dat nog komen?
Dat sla ik vaak over, no hard feelings.quote:
Ok, ik vraag het nu nog vriendelijk. Heb je de openingspost gelezen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Oversekst?Waarom zou je uberhaupt een topic aanmaken special voor lesbiennes als je over alledaagse dingen wilt praten, dat kan toch ook met anderen? Of kan dat niet met alles?
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.... Ga weg nu je nog leeftquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Ik zit nu al aan de drank...
Eenmalig, beloofd!
Dat is meer schaven dan scheren dan lijkt mequote:Op woensdag 21 maart 2007 20:52 schreef wonderer het volgende:
Een vriendin van me heeft wel eens haar hele scheenbeen opengereten met een scheermesje. Was het zoiets?
Volgens mij valt nou echt alles tegen hoor...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Nou goed. Ik zal het vertellen. Maar beloven dat jullie niet gaan lachen![]()
Ik zit aan de whiskey, alles is grappig nu, sorryquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Nou goed. Ik zal het vertellen. Maar beloven dat jullie niet gaan lachen![]()
Ik heb me nog nooit gesneden met scheren. Bij epileren wil er nog wel een stukje eh... dunne huid tussen de pincetjes komen te zittenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat is meer schaven dan scheren dan lijkt me![]()
auw![]()
Ik heb wel eens het mes van links naar rechts gedaan ipv van beneden naar boven...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit gesneden met scheren. Bij epileren wil er nog wel een stukje eh... dunne huid tussen de pincetjes komen te zitten
Ohquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
Van beneden naar boven is toch ook slecht? Ingegroeide haren enzo?
*LOL*quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Troost je, je bent niet de enige die dat is overkomen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[luguber verhaal]
een ontharingsbeurt van mijquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:07 schreef wonderer het volgende:
Vier op een rij, wat win ik?
ach, je moet om jezelf kunnen blijven lachen, toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:08 schreef maedel het volgende:
ik denk dat ik zou moeten huilen...![]()
Maar, ik vind het knap dat je het met ons hebt willen delen![]()
Mijn vrouw is al naar boven en verwacht mij in de echtelijke bedde![]()
![]()
t'morgen!
Huh? Het onderwerp hier laten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef wonderer het volgende:
Laat je volgende keer het onderwerp wel hier?
Ja nu dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Huh? Het onderwerp hier laten?
Zo, koffie![]()
Wanneer is Stroekie weer terug? Ik blijf elke keer met een lading koffie zitten namelijk![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
pijnlijk
Oh jeetje, wat heeft het met je gedaan? Ben je genezen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom net thuis van twee-en-een-halve-dag klooster, in verband met examentraining voor filosofie.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik ben inderdaad genezen, ik hoef nu nooit meer een klooster in.
heel erg gaaf en heel lekker warmquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:04 schreef soapie het volgende:
Hee Stroek hoe was het???
Ja zo'n bruine pij staat jou ook helemaal nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik ben inderdaad genezen, ik hoef nu nooit meer een klooster in.
Ja, brandt u maar los hoorquote:
Het heeft iets met het mannelijk lid te maken, wil je het nog steeds horen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, brandt u maar los hoor![]()
*gaat er voor zitten*
Ja graagquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het heeft iets met het mannelijk lid te maken, wil je het nog steeds horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef wonderer het volgende:
Nou goed, in spoilers danWat heb je toch een lieve hubbie dat hij dan niet teleurgesteld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drie keer raden waar ik volgende week naar toe ga...quote:Niet alleen in midden Europa is de winter teruggekomen, ook op de Canarische Eilanden is dit momenteel het geval.
Vooral op de westelijke eilanden beheersen regen en sneeuwval het weerbeeld. Voor Tenerife , La Gomera en La Palma zijn slechtweer-waarschuwingen afgegeven en op deze eilanden bleven in de nacht van zondag 18 op maandag 19 maart 2007 diverse wegen en bergpassen in de provincie Santa Cruz de Tenerife afgesloten.
De op vrijdagavond 16 maart 2007 afgegeven slechtweerwaarschuwingen zijn op maandagochtend 19 maart om 09:30 uur ingetrokken, maar het winterse weer houdt ook in de komende dagen nog aan op de Canarische Eilanden, vooral in de noordelijke gedeelten van de westelijke eilanden. Boven de hoogte van 2.200 meter kan het op La Palma sneeuwen.
Nee, als het toch gaat regenen man...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's ook niet tof.
als ik dat geweten had dan had ik gisterochtend nog wat van die Oegandese zon voor je in de koffer gestoptquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, als het toch gaat regenen man...
Maar ik laat het wel weten, want de laptop gaat mee...![]()
Gran Canaria, wel naar het zuiden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
Hmmm. Da's knap klote ja. Naar welk eiland ga je?
is wel een enorm verschil tussen de bovenkant en onderkant van dat eiland dat soms wel tussen de 5 a 10 graden kan oplopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Gran Canaria, wel naar het zuiden.
Men zegt dat het daar vrij zonzeker is, maar ik geloof er geen zak van.
Dat heb ik begrepenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is wel een enorm verschil tussen de bovenkant en onderkant van dat eiland dat soms wel tussen de 5 a 10 graden kan oplopen
Die staat toch op Tenerife ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef wonderer het volgende:
Ik zag ook iets van een vulkaanding dat een tsunami kan veroorzaken... brr.
Eej, school is weer afgelopen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef OldJeller het volgende:
TOMMIEJ TOMMIEJ!!!!!
er zitten hier meer mannen dan vrouwen.
En Lanzarothe is een oude vulkaan geweest vroegerquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
Geen idee, ergens op de canarische eilanden.
Ja, als je daar in de grond graaft, verbrand je je vingersquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En Lanzarothe is een oude vulkaan geweest vroeger
daar is de grond soms nog pikzwart
Ik begin echt te geloven dat je je leven aan de TT aanpast hoor...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:17 schreef wonderer het volgende:
Ik wou in het seksblunder topic gaan posten maar toch maar niet
Da's cool!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Nz44WiTVJww&mode=related&search=Wat een hippe taal.
Ik heb er wel van geleerd. Ik stuur geen mail meer uit zonder eerst goed naar de geadresseerde te kijkenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
ontopic: Het kan heel lastig zijn als je een mail van iemand wilt doorsturen met commentaar erbij, maar ipv "Forward" "Reply" kiest...
Wat was de reactie terug?quote:
Niet MSN was vervelend. Dat was ik. Fixed...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Je MSN is vervelend, Dreamer. Je bent offline enzo.
Euh ja, ik had meteen een mail erachter aan gedaan dat het niet voor diegene bedoeld was. Het ging ook niet over diegene, maar over iemand waar zij over maildequote:
Laat maar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:37 schreef DR34M3R het volgende:wie gaat er mee terugbaggeren?
Wat maakt ONZ
Onze kans is voorbij.quote:
Aan jouw opmerkingen hoefde niets meer te worden toegevoegd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat maar.
[..]
Onze kans is voorbij.
ROFLquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh ja, ik had meteen een mail erachter aan gedaan dat het niet voor diegene bedoeld was. Het ging ook niet over diegene, maar over iemand waar zij over mailde
Mail: "hooggeplaatst persoon X wil graag blahblah dit en dat".
Dus ik dacht, ik mail dat door naar mijn collega en zet er bij "ja, dat kan hooggeplaatsts persoon X dan wel willen, maar ik moet eerst maar eens zien dat ik daar tijd voor maak", of zoiets...
Dat ging dus terug naar de vraagsteller (adviseur van hooggeplaatst persoon X).
![]()
Het was alleen, hij vroeg er gewoon om met dat topicquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aan jouw opmerkingen hoefde niets meer te worden toegevoegd.
Ga eens na van wie je ineens niets meer hoorde, en waarvan je niet wist hoe dat kwam?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren dat ik ooit zoiets heb gedaan (wel mailtjes naar de verkeerde persoon gestuurd) maar het zal me ongetwijfeld wel een keer gebeurd zijn.
Als ik dat moet gaan bijhouden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ga eens na van wie je ineens niets meer hoorde, en waarvan je niet wist hoe dat kwam?
Dat beslissen we zo Ben je lief?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:59 schreef BabblingBrook het volgende:
Zo, mag ik ook meedoen?
Tien over vier. Volgende week geloof ik is het weer drie uur om deze tijd (zomertijd).quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Zit jij in Amerika? Hoe laat is het daar dan? 3.00 ofzo?
Tien over vier alsin 4.10 of als in 16.10?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tien over vier. Volgende week geloof ik is het weer drie uur om deze tijd (zomertijd).
Is dat niet wat vroeg/laat voor soep danquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef wonderer het volgende:
4.10 pm
Ik begin eindelijk te wennen aan die 12 uurs klok.
Ik ben wel benieuwd naar de reden van je ondertitel. Waarom zou jij een goed vriendje zijn (en wat is een goed vriendje?)
Ahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:17 schreef wonderer het volgende:
En wat willen vrouwen dan?
Mja, laat/vroeg... we eten waarschijnlijk pas om zeven uur en het enige dat ik vandaag gehad heb, was een broodje om twaalf uur.
Juistquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:23 schreef wonderer het volgende:
Je gaat je gewoon afvragen waarom niet meer mensen met iemand van hetzelfde geslacht samenleven...
Is u een pot?quote:
Ja, anders is het ook een beetje zonde toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Indien ja mogen de andere potten zich in hun handjes wrijven, iemand die weet wat vrouwen willen!
Zonde, dit topic is geweldig om terug te lezen, veel leuke dingenquote:
Ik dacht al, boodschappen doen kost wel veel tijdquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:07 schreef Stroekie het volgende:
Zo daar ben ik weer
en Marc Marie was zo goed dat ik dus niet in slaap ben gevallen, ook al ben ik dan al 48 uur in touw![]()
Die knip actie van dromertquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zonde, dit topic is geweldig om terug te lezen, veel leuke dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
slaap lekker nanniequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef NanKing het volgende:
Ik ga douchen en mijn bedje opzoeken.
voor wie wil
.
Aha, je zit nog in de kast dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:23 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb zoveel respect voor vrouwen dat ik er geen relatie mee aan durf te gaan. Ik ben een moeilijk mens om mee samen te leven en alleen een rationeel denkende kerel houdt het met me uit.
Mogguh trouwens!
Ik ben een goeie slotenmaker, zal ik even langskomen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:48 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja en ze zijn de sleutel kwijt geraakt
Kleine meisjes geef ik een ballon en stuur ik terug naar der ouders.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:13 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja jij bent er zoeentje hehehe.
"Zal ik jouw slotje eens even openen, klein meisje"
Neen, dat klopt. Met een lengte van 1.86 en een leeftijd van bijna 22, val ik net buiten die categorie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kleine meisjes geef ik een ballon en stuur ik terug naar der ouders.
Maar jij bent geen klein meisje meer,
1.86quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:21 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Neen, dat klopt. Met een lengte van 1.86 en een leeftijd van bijna 22, val ik net buiten die categorie.
Ze is maar 1.30, maar daar moet je haar niet mee pesten hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:28 schreef BabblingBrook het volgende:
Zo klein? Das wel heul heul heul klein. Nee ik ben een grote meid.
Ach, da's helemaal niet waar man.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze is maar 1.30, maar daar moet je haar niet mee pesten hoor.
vind ze heel erg.
Jij bent ook schattigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:35 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Gewoon t spelletje meespelen![]()
Maar ik zei dus dat ik t schattig vind![]()
Sterkte ermee! Ga ik weer verder werken om jou te kunnen laten vergaderenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:41 schreef maedel het volgende:
ik hoor het wel he, als jullie er uit zijn?![]()
Nu eerst vergaderen![]()
Van jullie belastingcenten!![]()
Met een jongen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof dat ik een afspraakje heb, eten en een film. Dinsdag.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ook nog eens.
Ik voel wel een geweldige topictitel aankomen anders. Is hij van Fok?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken 'm alleen nog van msn eigenlijk, maar hij's niet lelijk, en hij is heel lief wel enzo. En hij vind mij lief. En ik ben schijtzenuwachtig.
En ik durf en niet te veel van te hopen.
Gooi het er maar uitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt zenuwachtig. Damn, gaat vanalles door mijn hoofd op 't moment.
Suc6 7 en 8 Erikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Vertrouw er maar op dat ik jullie hier op de hoogte ga houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |