Ja, brandt u maar los hoorquote:
Het heeft iets met het mannelijk lid te maken, wil je het nog steeds horen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, brandt u maar los hoor![]()
*gaat er voor zitten*
Ja graagquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het heeft iets met het mannelijk lid te maken, wil je het nog steeds horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef wonderer het volgende:
Nou goed, in spoilers danWat heb je toch een lieve hubbie dat hij dan niet teleurgesteld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drie keer raden waar ik volgende week naar toe ga...quote:Niet alleen in midden Europa is de winter teruggekomen, ook op de Canarische Eilanden is dit momenteel het geval.
Vooral op de westelijke eilanden beheersen regen en sneeuwval het weerbeeld. Voor Tenerife , La Gomera en La Palma zijn slechtweer-waarschuwingen afgegeven en op deze eilanden bleven in de nacht van zondag 18 op maandag 19 maart 2007 diverse wegen en bergpassen in de provincie Santa Cruz de Tenerife afgesloten.
De op vrijdagavond 16 maart 2007 afgegeven slechtweerwaarschuwingen zijn op maandagochtend 19 maart om 09:30 uur ingetrokken, maar het winterse weer houdt ook in de komende dagen nog aan op de Canarische Eilanden, vooral in de noordelijke gedeelten van de westelijke eilanden. Boven de hoogte van 2.200 meter kan het op La Palma sneeuwen.
Nee, als het toch gaat regenen man...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's ook niet tof.
als ik dat geweten had dan had ik gisterochtend nog wat van die Oegandese zon voor je in de koffer gestoptquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, als het toch gaat regenen man...
Maar ik laat het wel weten, want de laptop gaat mee...![]()
Gran Canaria, wel naar het zuiden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
Hmmm. Da's knap klote ja. Naar welk eiland ga je?
is wel een enorm verschil tussen de bovenkant en onderkant van dat eiland dat soms wel tussen de 5 a 10 graden kan oplopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Gran Canaria, wel naar het zuiden.
Men zegt dat het daar vrij zonzeker is, maar ik geloof er geen zak van.
Dat heb ik begrepenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is wel een enorm verschil tussen de bovenkant en onderkant van dat eiland dat soms wel tussen de 5 a 10 graden kan oplopen
Die staat toch op Tenerife ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef wonderer het volgende:
Ik zag ook iets van een vulkaanding dat een tsunami kan veroorzaken... brr.
Eej, school is weer afgelopen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef OldJeller het volgende:
TOMMIEJ TOMMIEJ!!!!!
er zitten hier meer mannen dan vrouwen.
En Lanzarothe is een oude vulkaan geweest vroegerquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
Geen idee, ergens op de canarische eilanden.
Ja, als je daar in de grond graaft, verbrand je je vingersquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En Lanzarothe is een oude vulkaan geweest vroeger
daar is de grond soms nog pikzwart
Ik begin echt te geloven dat je je leven aan de TT aanpast hoor...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:17 schreef wonderer het volgende:
Ik wou in het seksblunder topic gaan posten maar toch maar niet
Da's cool!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Nz44WiTVJww&mode=related&search=Wat een hippe taal.
Ik heb er wel van geleerd. Ik stuur geen mail meer uit zonder eerst goed naar de geadresseerde te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |