Aluminium dan. Geen plastic in ieder geval!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh?
ijzeren zaagje?
Hier zit gewoon een soort van zaagje ook op, maar dan van plastik.
ijzer is daar veel te duur voor lijkt me..
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
Oh, en ik heb net een been onthaard en Brad mag vanavond lekker de andere doen, kutwerkje
Dat mag je. Ik geloof niet dat je deze KUNT raden...quote:
Meerdere netwerkkaarten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
hmmm... "LAN-verbinding: één van de netwerkkabels is niet aangesloten". Hoe kan ik dan toch online zijn?
Omdat je 2 kabels hebt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
hmmm... "LAN-verbinding: één van de netwerkkabels is niet aangesloten". Hoe kan ik dan toch online zijn?
was het een grapje?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
nee hoor. eentje maar
-klitoris afgeschorenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat mag je. Ik geloof niet dat je deze KUNT raden...
O ja, dat is ook een optie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik mag blauwoogje nog wel eens wat zeggen...Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
nee. en de melding staat er nog steeds.quote:
Google is your friend.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef King_of_Kool het volgende:
Is het misschien mogelijk om eens wat actiefoto's te laten zien
Lekker negeren dan, als alles het doet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee. en de melding staat er nog steeds.
-nee (gelukkig, zo erg was het nog net niet)quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
-klitoris afgeschoren
-per ongeluk iemand anders onthaard
-half onthaard en toen was het mesje bot
-ontzettend bloederige toestand
-uitgeschoten met de wax
uhm...
staat je computer datum soms op 1 april?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:10 schreef DR34M3R het volgeStaat je computerdatum soms op 1 april?nde:
[..]
nee. en de melding staat er nog steeds.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
HAHA, DREAMER IS EEN EMO!
Viel mij opeens ook al op zojuist.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
Vreemd hoe zo'n onderwerp ineens de meest vreemde vogels tevoorschijn tovert...
Oh, kom op sebas, je kunt beter, laat je fantasie eens de vrije loop...quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, kom op sebas, je kunt beter, laat je fantasie eens de vrije loop...
Nu maak je MIJ nieuwsgierigquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]laten we dat maar niet gaan doern
Weet waar je aan begint hier. Be ready to be slaughtered...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:28 schreef OldJeller het volgende:
Ben je tijdens die haast niet je feauteaus vergeten?
Ja, doeiquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:28 schreef OldJeller het volgende:
Ben je tijdens die haast niet je feauteaus vergeten?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:26 schreef maedel het volgende:
*rent hijgend binnen*
sjeumig, jullie zijn al op pagina twee, ik schaam me dood.
Bril-jan-te topictitel Wonderer![]()
Ik ben nog steeds zwaar benieuwd naar dat scheerschaafverhaal van Dreamer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
De inhoud past zich gewoon aan de TT aan, het gaat ineens voer blunders
Is dit een voorbeeld van lelijke, mannenhatende 'vrouwen' ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, doei
Ga eens uit de weg, je zit in beeld.
[afbeelding]
Laat maar eens zien of je de moeite waard bent zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is dit een voorbeeld van lelijke, mannenhatende 'vrouwen' ?
Nah, we hebben gewoon een hekel aan oversekste pubertjes zoals jij.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is dit een voorbeeld van lelijke, mannenhatende 'vrouwen' ?
Wow, wat een mensenkennis heb jij?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, we hebben gewoon een hekel aan oversekste pubertjes zoals jij.
Of je leest de OP nog even.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wow, wat een mensenkennis heb jij?
Oversekst?Waarom zou je uberhaupt een topic aanmaken special voor lesbiennes als je over alledaagse dingen wilt praten, dat kan toch ook met anderen? Of kan dat niet met alles?
Natuurlijk. Ik voer alleen de spanning wat opquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zwaar benieuwd naar dat scheerschaafverhaal van Dreamer.
Gaat dat nog komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |