en voor alle moraalridders, ik heb em al besteld...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef azaroth het volgende:
als er al review exemplaren zijn, waarom is er dan nog geen gekraakte versie?
moet je als reviewer een contract ondertekenen met een boeteclausule voor als je hem verspreidt ofzo?
iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jammer dat ie nu net uitkomt tijdens m'n tentamenweken...
Stuur ff een mailtje naar EA dat je liever hebt dat ze 'em nog ff vasthouden tot na je tentamens alvorens ze 'em laten uitkomenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, eigenlijk had ik em liever nu gehad, zodat ik em in 2 dagen kan uitspelen en vervolgens gewoon m'n tentamens kan leren...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuur ff een mailtje naar EA dat je liever hebt dat ze 'em nog ff vasthouden tot na je tentamens alvorens ze 'em laten uitkomen
28/29/30 maart laat het daar maar op houden, winkels hanteren verschillende release dates. Op Play.com is nog steeds de Kane-Edition te verkrijgen trouwens...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:42 schreef NordicBlue het volgende:
is er al een geschatte releasedate?
28 maart
In ieder geval de Europese..quote:
Toen de demo net uit was, was de FTP van TU Delft retetraag...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:51 schreef de_priester het volgende:
toch wel fijn dattikem van de tu kan downenreeetesnel
Bij mij nog erger: twee weken vóór de tentamenweken.. dat betekent een "less than ideal" voorbereiding voor de tentamensquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Elite mammoths zijn idd erg lekker om ff mee beuken. Zijn bijna niet te stoppenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:09 schreef mschol het volgende:
vanmiddag een potje gdi tegen nod hard balanced gedaan maar werd tot 3x toe in gemaakt
terwijl me een andere keer, met dezelfde bouwstijl , me het makkelijk is gelukt...
(gelukkig wassie gegeven moment zo dom om mijn elite mammoet tank te laten leven. met die + 2 extra mammoet tanks kon ik zo dwars door z'n basis heen komen
Soort overlord tanks?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Elite mammoths zijn idd erg lekker om ff mee beuken. Zijn bijna niet te stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |