Volgens mij heeft Aman die kaart vanochtend bij Syl en Tilly al voorgelezen. De kaart kwam van VOL en er stond in dat Aman beter niet meer met Brian kon sexen, zou ook beter zijn voor haar positie in de popoll.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Snollie krijgt lelijke post, en Zdngmw zegt dat ze moet vragen deze niet in dat hok door te laten, maar vasthouden bij de FEBO.
Snollie mag de kaart ook niet voorlezen van Zdngmw.
Eenschquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Huub bedoelt daar gewoon mee, dat de relatie dan duidelijk is en dus niet een gecompliceerde relatie als een relatie met gevoel.
Vind ik niet bashen hoor. Gaby is z'n vriendin niet! Hij heeft het gewoon leuk met haar en het is ongecompliceerd. Prima toch?
Deze kaart kwam van Now-live want ze vroeg Eric of hij die site kende .quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Aman die kaart vanochtend bij Syl en Tilly al voorgelezen. De kaart kwam van VOL en er stond in dat Aman beter niet meer met Brian kon sexen, zou ook beter zijn voor haar positie in de popoll.
Ze zou meer lol moeten zoeken bij SHE.
Toch knap dat je zo goed weet wat huub precies bedoeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Huub bedoelt daar gewoon mee, dat de relatie dan duidelijk is en dus niet een gecompliceerde relatie als een relatie met gevoel.
Vind ik niet bashen hoor. Gaby is z'n vriendin niet! Hij heeft het gewoon leuk met haar en het is ongecompliceerd. Prima toch?
Aha, die bedoelde dus, thanksquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Aman die kaart vanochtend bij Syl en Tilly al voorgelezen. De kaart kwam van VOL en er stond in dat Aman beter niet meer met Brian kon sexen, zou ook beter zijn voor haar positie in de popoll.
Ze zou meer lol moeten zoeken bij SHE.
Have fun manquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:27 schreef havefun het volgende:
Lol Huub hoorde van achter Nodig haar uit voor een borrel!
Dus het is gewoon allemala in scene gezet man
Precies Gaby laat zich er goed voor betalen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef happyme28 het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:27 schreef FdW het volgende:
Tilly verdrietig vertrokken, Syl op het punt van instorten...
Dan zijn wij zeker blindquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef 026 het volgende:
Ze hebben niet gezoend geeft lieke aan...
Je zat ernaast, maar je hebt het gewoon niet goed gezienquote:
Tilly geniet altijd zo van Huub,vandaag had Huub geen tijd.quote:
Tis toch niet de zus van Brian he?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef 026 het volgende:
Ze hebben niet gezoend geeft lieke aan...
ik gok alleen dat Lieke uberhaupt niet met Brian wil zoenen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef 026 het volgende:
Ik vond het wel zoenen, maar weinig hoogstaand, qua vrouwen wint brain dik op punten, die had haar nu al in bed gehad, wat zeg ik, die one-minute man was zelfs al klaar met dr geweest...
Ook niet met huub als die niet in dgk zatquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
ik gok alleen dat Lieke uberhaupt niet met Brian wil zoenen.
Nena: kon ie alleen krijgen als ze dronken was, had spijt achterafquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef 026 het volgende:
Ik vond het wel zoenen, maar weinig hoogstaand, qua vrouwen wint brain dik op punten, die had haar nu al in bed gehad, wat zeg ik, die one-minute man was zelfs al klaar met dr geweest...
Vandaar zijn legendarische bijnaam HDNKKK!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef 026 het volgende:
Tsja...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nena: kon ie alleen krijgen als ze dronken was, had spijt achteraf
Griekse: kon ie alleen krijgen als ze dronken was, schaamde zich kapot de volgende dag
Amanda: tja...die kan elke man krijgen...
Vandaar dat hij al klaar wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Vandaar zijn legendarische bijnaam HDNKKK!![]()
peter, dit siert je.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
De term "namaak-Lesley" is, vanwege twijfel over de spontaniteit van de romance.
Ondertussen is een kapster bezig, Natasia`s haargrens nog wat verder naar achteren te brengen.
En volgende keer neem ik gewoon: Natasia zit bij de kapper als titel.![]()
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
etc.
Hij scoort omdat ze straalbezopen waren. En daar durf je nog respect voor te hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:37 schreef 026 het volgende:
wat maakt het uit of ze er spijt van hadden, brian scoort toch, ondanks zijn wartaal en para broddah trekjes!
Respect shabbah!
Vraag het me af ik denk als Lieke inderdaar voet aan de grond krijgt bij Huub , dat SHE een knauwtje kriijgt, ook gezien de reactie van Eric.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef Casshern het volgende:
sylvia vindt huub en lieke schattig zo samen
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
ik gok alleen dat Lieke uberhaupt niet met Brian wil zoenen.
Je bedoelt klaar in de zin dat hij zijn 200 stoten per seconde heeft uitgedeeld en haar daarna met wijn over haar jurk de villa uigejaagd heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef 026 het volgende:
Lieke wil graag vanavond terugkomen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke wil "iets in de media" gaan doen, en ook nog eens niet tussen 9 en 5.
En iets met "een stukje sociaal kontakt".
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef Alfaro het volgende:
Havefun, hier nog ff de link naar liekes Hyves http://sporty-lieke.hyves.nl/# ik zo zo zeggen "have fun"![]()
Jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij scoort omdat ze straalbezopen waren. En daar durf je nog respect voor te hebben?
Klaar = Klaarquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef havefun het volgende:
[..]
Je bedoelt klaar in de zin dat hij zijn 200 stoten per seconde heeft uitgedeeld en haar daarna met wijn over haar jurk de villa uigejaagd heeft.
Eigenlijk staat dit een stuk beter dan die flappen absurd duur haar die eraan gefrummeld worden.quote:
echt een spiegeltjes en kraaltjes houding.quote:
daagquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:44 schreef FdW het volgende:
Gofferdegoffer, ik had een afspraak om 2 uur. Bedankt Lieke, bedankt Deborah! C U All, bye![]()
zeg 026, je bent zeker een vent ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef 026 het volgende:
Maar dan jokt ze toch. ze zegt dat ze gen internet heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef Alfaro het volgende:
Havefun, hier nog ff de link naar liekes Hyves http://sporty-lieke.hyves.nl/# ik zo zo zeggen "have fun"![]()
Ow jah... Nog zo'n spannende verhaallijn dat me geboeid achter de streams laat zitten....quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik het goed begrijp, is om 5 uur die kookwedstrijd voor 1000 kontaktpunten tussen Amanda en Huub.
Maar goed, Lieke komt om half 9, dus het tempo blijft erin.
Heb je dan liever een gescripte ruzie tussen Jaap en Huub? Of HET dagelijkse gsprek tussen Brainless en Jaap?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:48 schreef waxmask het volgende:
Ow jah... Nog zo'n spannende verhaallijn dat me geboeid achter de streams laat zitten....![]()
![]()
![]()
klopt past veel beter bij haar en spaart klauwen met geldquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg......niks meer aan doen![]()
[afbeelding]
ze is personeelquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef maril het volgende:
er mag trouwens toch niet zomaar iemand komen(lieke vanavond gaat het gerucht, heeft hij (Huub) daar punten voor gegeven?
Ja ik ben een vent, ongeveer Brian's leeftijd ook nog...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:46 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zeg 026, je bent zeker een vent ?
persoonlijk voel ik veel meer voor de meer dan romantische benadering van Huub, dat is pas echt versieren. Zoals brian: 2 x geil dansen en hup als een konijn erop, tja, dat vind ik dus helemaal niks. Als ).
vrouw vind je er zo ook weinig aan (of je moet dronken zijn en het een beetje over je heen laten komen).
De manier van versieren van huub zoals nu bij Lieke zou bij mij heerlijk trillende knietjes bezorgen
shhhhht, dat Nena verhaal heeft Huub alleen de wereld in geholpen om Brian te zieken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef 026 het volgende:
[..]
Huub heeft aangegeven dat hij graag met nena iets opbouwt,
Huub zou Nena doen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
shhhhht, dat Nena verhaal heeft Huub alleen de wereld in geholpen om Brian te zieken.![]()
Ja wat denk jij dan. Huub is daar de kanshebber om te winnen, zij ziet alleen maar dollar tekens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef waxmask het volgende:
Ik heb net ff op de Hyves van Lieke gekeken, mij lijkt het een golddigger als ik die foto's zo zie met die knaap op die boot, maar kan aan mij liggen.
kun je in zien hoe actief ze is op hyves? (ik heb daar zelf geen profiel) de moeite waard om even te checken .quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef maril het volgende:
[..]
Maar dan jokt ze toch. ze zegt dat ze gen internet heeft.
Ik wil kok Martin......quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef havefun het volgende:
Daar heb je die saaie kok weer.
Volgens mij ben je alleen een golddigger als je voor de vaste relatie, trouwen blabla gaat..... vooralsnog lijkt me dit een onschuldige flirt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan. Huub is daar de kanshebber om te winnen, zij ziet alleen maar dollar tekens.
Net zoals die Lesley dat was ook al zo'n gold digger
In de tuin ontweek ze hem ook al de hele tijd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:56 schreef 026 het volgende:
Grappig.. de positie van Lieke dr hoofd blijft toch steeds zover mogelijk van Huubs lippen vandaan...
Pffff krijgen we dat weer. Dat hadden we ook al bij BB. Jeroen en Milica (zijn nog steeds bijelkaar en zeer gelukkig) Dat kregen we ook al te horen bij Bart en Lesly en nu weer bij Huub en Lieke. Zou het nu ook niet gewoon echt kunnen zijn of in ieder geval een begin van een gevoel. Je weet nooit hoe het verder gaat mar een begin is er in ieder geval.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan. Huub is daar de kanshebber om te winnen, zij ziet alleen maar dollar tekens.
Gelukkig, ik ben niet de enige die dat is opgevallenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In de tuin ontweek ze hem ook al de hele tijd.
Als dat zo is is dat ook niet eerlijk, heb wel laats gezien dat om wille van het feest Huub en Eric juf Judith mocht uitnodigen voor het feest(naderand vroeg ze om Brain, vw oefenen en slecht zingen ect ect)dus als dat gaat om dingen die in het huis of daaromheen gebeurt is het begrijpelijk, als het gaat om haar vriendje of kinderen is het niet eerlijk, maar wil ik wel een bron van je.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
yep, net zoals natasja patricia 100 keer mag bellen zonder cp's.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil kok Martin......![]()
ff stijfkloppen...is ie stijf genoeg.....rochel de rochel...hoest..proest...
een bron? je ziet het vaak genoeg gebeuren dat Natasia Patricia belt onder het mom van 'haarpraat'.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef maril het volgende:
[..]
Als dat zo is is dat ook niet eerlijk, heb wel laats gezien dat om wille van het feest Huub en Eric juf Judith mocht uitnodigen voor het feest(naderand vroeg ze om Brain, vw oefenen en slecht zingen ect ect)dus als dat gaat om dingen die in het huis of daaromheen gebeurt is het begrijpelijk, als het gaat om haar vriendje of kinderen is het niet eerlijk, maar wil ik wel een bron van je.
Of de situatie noopt je ertoe om het nog even te ontkennen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef 026 het volgende:
Les 1 Huub: als je niet weet of je verliefd bent dan ben je niet verliefd!
Gokje:quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef 026 het volgende:
Erik vindt musicals hardstikke LEUK!
Gooi er nog maar een vooroordeeltje tegenaan!
Dus ronom het of in het huisquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
een bron? je ziet het vaak genoeg gebeuren dat Natasia Patricia belt onder het mom van 'haarpraat'.
Even een correcte weergave: in dat geval was het juf Judith die met DGK belde om de rat op z'n lazer geven, wat ze uitmuntend gedaan heeft. Huub nam toen de telefoon op en vroeg haar meteen even of ze kon komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef maril het volgende:
[..]
Als dat zo is is dat ook niet eerlijk, heb wel laats gezien dat om wille van het feest Huub en Eric juf Judith mocht uitnodigen voor het feest(naderand vroeg ze om Brain, vw oefenen en slecht zingen ect ect)dus als dat gaat om dingen die in het huis of daaromheen gebeurt is het begrijpelijk, als het gaat om haar vriendje of kinderen is het niet eerlijk, maar wil ik wel een bron van je.
MEEEEXXXXIIIIIICOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gokje:
Songfestival....Willeke Alberti/ Imca Marina???![]()
hoi bronquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even een correcte weergave: in dat geval was het juf Judith die met DGK belde om de rat op z'n lazer geven, wat ze uitmuntend gedaan heeft. Huub nam toen de telefoon op en vroeg haar meteen even of ze kon komen.
Ach wat zou het, een leuke vent met nu veel geld of in de nabije toekomst...willen wij vrouwen dat niet allemaal?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Laat dat nou Nathanael zijn die eraan mag komen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef 026 het volgende:
Om mezelf nog eventjes wat populairder te maken hier: die vriendin van natasia heeft een lekkere kont
En ze is mediageil.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef havefun het volgende:
[..]
effectief in de zin van het aantal vrouwen dat brian ''gedaan'' heeft klopt inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef 026 het volgende:
[..]
Ja ik ben een vent, ongeveer Brian's leeftijd ook nog...
Ik zie de romantiek in huubs pogingen niet.
Huub heeft aangegeven dat hij graag met nena iets opbouwt, huub neukt gaby vervolgens, laat ondertussen ook nog doorschemeren dat hij amanda ook wel zou doen, en flirt nu opzichtig met Lieke.
Begrijp me niet verkeerd: ik zou ook wel wat met nena op willen bouwen (ergo sex met haar willen) ik zou ook met gaby naar bed gaan, en als ik in een huis zou wonen met amanda zou ik die ook wel doen.
En ik zou als die kans me zo open en bloot geboden wordt ook serieus wel met Lieke sjansen!
maar even doortrekken naar brian:
Ik zou nena ook wel doen (beter dan hij!)
Ik zou ook wel die griekse pakken (beter dan hij)
Ik zou amanda ook wel doen als ze het zo aan zou bieden!
Dus ik zie niet waarin Huubs methode beter is dan die van Brian, aangezien Brian met 3-1 voorstaat (en die van huub betaald is dus dat is eigenlijk maar een half punt)
tot slot: ik vind Huub veel toffer dan Brian, maar Brian is gewoon effectiever met de dames dan Huub!
Echt tot slot, ik ben al jaaaaren gelukkig samen met mijn vriendin, dus bovenstaande is natuurlijk allemaal hypothetisch
Ik gun hem dat welquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laat dat nou Nathanael zijn die eraan mag komen...![]()
![]()
Een streamer zoals ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach wat zou het, een leuke vent met nu veel geld of in de nabije toekomst...willen wij vrouwen dat niet allemaal?
Mensen gaan vaak voor een totaalplaatje, en als beide partijen elkaar vinden wie is een ander dan om daar over te gaan zeiken?
Volgens mij ben je alleen een golddigger als je alleen voor het rijke leven gaat en niet voor de man.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je alleen een golddigger als je voor de vaste relatie, trouwen blabla gaat..... vooralsnog lijkt me dit een onschuldige flirt.
okayquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even een correcte weergave: in dat geval was het juf Judith die met DGK belde om de rat op z'n lazer geven, wat ze uitmuntend gedaan heeft. Huub nam toen de telefoon op en vroeg haar meteen even of ze kon komen.
Alleen een beetje jammer dat Lieke het niet wil toegeven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n beetje eerste vereiste om aan zo'n het programma deel te kunnen nemen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:08 schreef Mokum020 het volgende:
Ze verliezen nu de realiteit uit het oog in de kapsalon:
"Er kijken altijd sowieso anderhalf miljoen mensen naar de streams"...![]()
Wellicht heeft ze liever willen werken achter de schermen en hadden ze nu alleen de functie van schoonmaakster voor haar vacant.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke wil "iets in de media" gaan doen, en ook nog eens niet tussen 9 en 5.
En iets met "een stukje sociaal kontakt".
Ik heb niet de indruk dat Brian in de gouden kooi zoekt naar de liefde van zn leven, Brian is een sukkel, lomp, onbekwaam en dom.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
effectief in de zin van het aantal vrouwen dat brian ''gedaan'' heeft klopt inderdaad.
echter als je 1 keer door brian ''gedaan'' bent dan ben je voorgoed genezen (behalve als je amanda heet).
brian toont namelijk bijzonder weinig vriendelijkheid en respect naar de dames toe, ik heb hem amanda nog nooit zien aanhalen, van die griekse wist hij haar naam niet eens en na de beurt werd ze niet meer door hem aangekeken en nena werd voor van alles en nog wat uitgemaakt.
huub kan ook best een player zijn, maar hij brengt het allemaal een stuk leuker: als vrouw voel je je toch wel op een voetstukje staan als hij werk van je maakt, denk ik.
zelf ben ik ook al jaren met een en dezelfde man getrouwd, die voor onze relatie begon een hele rits vriendinnen heeft gehad, en waarvoor ik door ''vriendinnen'' werd gewaarschuwd. Hij heeft veel overredingskracht moeten gebruiken om mij te versieren en eerlijk gezegd was ik ook echt zeer gecharmeerd van hem, maar was afhoudend ivm zijn reputatie. Maar het bleek echte liefde, we zijn al jaren samen en hebben inmiddels kinderen.
dus ik denk dat er voor huubje ook nog wel eens een dag komt dat hij zijn ware tegenkomt en ik heb daar bij brian mijn twijfels over, die is namelijk zeer egocentrisch, liefde bestaat voor hem niet, sex wel.
Tja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:10 schreef EberhartvonHinten het volgende:
http://www.missfitness.nl/missfitness2006/model_Liekedelange.htm hier al gekeken ,., Lieke als miss pumping iron.
De één is alleen wat media-geiler dan de ander en ik denk dat zij meer op media geilt dan op Huub.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n beetje eerste vereiste om aan zo'n het programma deel te kunnen nemen![]()
Nee, die stukjes die uit dat haar vallen geven extra aroma!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:12 schreef Dark het volgende:
Aman gaat koken, moet dat haar niet vast?
Wist niet dat het aan haar gevraagd was...maar inderdaad niet tof als ze het niet volmondig toegeeft...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat Lieke het niet wil toegeven.
Geeft toch wel aan de ze niet helemaal eerlijk is.
Het ligt er in ieder geval wel heel dik bovenop.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:12 schreef Darklight het volgende:
Dit is wel erg duidelijk gescript, dat gedoe met Lieke en Huub
Beetje zielig
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:12 schreef Darklight het volgende:
Dit is wel erg duidelijk gescript, dat gedoe met Lieke en Huub
Beetje zielig
die tweede foto lijkt eric wel als dragqueen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:10 schreef EberhartvonHinten het volgende:
http://www.missfitness.nl/missfitness2006/model_Liekedelange.htm hier al gekeken ,., Lieke als miss pumping iron.
Wowquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:10 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Als ik natasia zo zie moet ik denken aan Purrel Frankel...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Ning het volgende:
Natasia lijkt zo wel iemand van de hoedoehoedoe stam
Prachtig lijf maar ze heeft haar toet niet meequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die tweede foto lijkt eric wel als dragqueen.
Helemaal mee eens.........quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Tragisch hoe hier weer geschreven wordt over Lieke en Huub trouwens. Meteen wordt weer uitgegaan van het meest negatieve, net als met Bart en Lesley. Ook daarvan wisten velen zeker dat het dikke nep was enz enz enz. Ze zijn intussen onafscheidelijk en nog steeds heel gelukkig met elkaar. Maar goed, Huub en Lieke is ook weer nep natuurlijk. Zij wil, net als Lesley, alleen maar media aandacht en is uit op zijn geld en speelt een rol.
Eensch!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Tragisch hoe hier weer geschreven wordt over Lieke en Huub trouwens. Meteen wordt weer uitgegaan van het meest negatieve, net als met Bart en Lesley. Ook daarvan wisten velen zeker dat het dikke nep was enz enz enz. Ze zijn intussen onafscheidelijk en nog steeds heel gelukkig met elkaar. Maar goed, Huub en Lieke is ook weer nep natuurlijk. Zij wil, net als Lesley, alleen maar media aandacht en is uit op zijn geld en speelt een rol.
het uiterlijk? nou na, is die huub zo'n knappe vent?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:10 schreef Ashrak het volgende:
Een hele verstandige opmerking Sylvia ...
"Lieke moet je leuk vinden om jou en niet om je uiterlijk."
En dat geldt voor nog meer zaken.
fotosoep van ikweetniets denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Prachtig lijf maar ze heeft haar toet niet mee
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef havefun het volgende:
[..]
Je bedoelt klaar in de zin dat hij zijn 200 stoten per seconde heeft uitgedeeld en haar daarna met wijn over haar jurk de villa uigejaagd heeft.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Nee hoor..het is haar echt wel...Miss Fitness....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
fotosoep van ikweetniets denk ik
Lol, die snapte ik ook niet helemaal...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het uiterlijk? nou na, is die huub zo'n knappe vent?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef 2live het volgende:
natasia; weet je wat zo bijzonder is, dat het me allemaal niet staat
Waar haal je die info toch altijd vandaan? Connecties met de Party?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Mwuah, zonder photoshop vind ik het hoofd ook niet zo...ik vind haar uitstraling niet bij haar lijf passen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
fotosoep van ikweetniets denk ik
Hij weet ook hoe vaak ze sex hebben met elkaar en hoe en waar en hoe goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef demins het volgende:
[..]
Waar haal je die info toch altijd vandaan? Connecties met de Party?
Gemengd douchenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mwuah, zonder photoshop vind ik het hoofd ook niet zo...ik vind haar uitstraling niet bij haar lijf passen...
Vind haar meer een korfbaltype
Komt op hetzelfde neer inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef 026 het volgende:
[..]
Lol, die snapte ik ook niet helemaal...
Beter is: Lieke moet je leuk vinden om wie je bent ipv omdat je in de gouden kooi zit....
Waarom vertelt deze starreporter dáár niks over dan???quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij weet ook hoe vaak ze sex hebben met elkaar en hoe en waar en hoe goed![]()
dat vertellen mensen die in DGK komen, zoals Tilly bijv. en patricia, die hebben nog contact met hen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef demins het volgende:
[..]
Iemand die regelmatig met ze omgaat vertelde dat laatst in de villa aan de bewoners.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef demins het volgende:
[..]
Is nep. Klinkt trouwens wel spannendquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Simmertje het volgende:
"In het geheim heb ik een actrice ingehuurd en op Huub afgestuurd. En hij trapt er met beide benen in. En hier is het lokaas dat ik heb uitgezet: Lieke. Misschien ken je haar al van Fear Factor of van andere programma's waar ze al in gespeeld heeft. Het is typisch een meisje waar Huubs hormonen harder van gaan stromen. Vanmiddag hebben ze de hele tijd in de slaapkamer op bed gelegen en Lieke heeft een sexkalender die ik had besteld aan Huub gegeven . Dat zijn niet echt mixed signals. En Huub gelooft het ook nog. Als Huub over een paar dagen echt helemaal verliefd is dan heb ik hem eindelijk in mijn macht. Want ik bepaal wanneer en hoe lang hij haar mag zien. Slim plannetje toch?"
oftewel Natasia op haar weblog.
Zij heeft geen web-log, deze is fake.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:28 schreef Simmertje het volgende:
"In het geheim heb ik een actrice ingehuurd en op Huub afgestuurd. En hij trapt er met beide benen in. En hier is het lokaas dat ik heb uitgezet: Lieke. Misschien ken je haar al van Fear Factor of van andere programma's waar ze al in gespeeld heeft. Het is typisch een meisje waar Huubs hormonen harder van gaan stromen. Vanmiddag hebben ze de hele tijd in de slaapkamer op bed gelegen en Lieke heeft een sexkalender die ik had besteld aan Huub gegeven . Dat zijn niet echt mixed signals. En Huub gelooft het ook nog. Als Huub over een paar dagen echt helemaal verliefd is dan heb ik hem eindelijk in mijn macht. Want ik bepaal wanneer en hoe lang hij haar mag zien. Slim plannetje toch?"
oftewel Natasia op haar weblog.
ik vind die lieke niet echt geweldig, gaby ook niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:26 schreef Mokum020 het volgende:
Voor diegene die er misschien overheen hebben gelezen nog maar een keertje dan:
http://www.missfitness.nl/missfitness2006/model_Liekedelange.htm
scheelt weer.........![]()
Met alle respect, maar ze (Nena) lijkt me wel lekker pijpenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Prosac het volgende:
Lieke vind ik persoonlijk toch wel de leukste dan.. Nena had zo'n paardebek en van Gaby valt weinig te zeggen met zo'n masker
Die is al dood hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:34 schreef petraa het volgende:
Achhhh die kip
Eenscchquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind die lieke niet echt geweldig, gaby ook niet.
nena zag er dan toch veel beter uit
Ja maar normaal zie je die kop er niet meer aanzitten.quote:
Het hemd is nader dan de rokquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:35 schreef demins het volgende:
Ik ken al 17 jaar een écht leuke Lieke van zeer nabij en vind het jammer dat ik déze Lieke heb leren kennen: ik vind het echt drie keer niks!!!
erik isquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef 026 het volgende:
Erik is ook een vieze relnicht, zeik niet zo man laat huub lekker op bed liggen, zoek een leven!
Brian was/is 100% verliefd op Nena. Amanda doet hij alleen maar om Nena terug te pakken. Dat zegt heel veel over Brian.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:12 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat Brian in de gouden kooi zoekt naar de liefde van zn leven, Brian is een sukkel, lomp, onbekwaam en dom.
Voor iemand zoals hij is elke vrouw een hoogtepuntje in zn treurige bestaan.
Huub daarentegen staat volgens mij helemaal open voor een relatie (in welke vorm dan ook) met zo'n beetje alles met een vagina.
Tot op heden is het hem alleen betaald gelukt.
Dan is Brian gewoon beter bezig dan Huub.
Brian zoekt niks en vind pussy, Huub zoekt pussy en vind betaalde liefde!
Dit is de situatie in de kooi.
Voor mij persoonlijk: ik vind beide heren erg beperkt in hun gedrag richting vrouwen, huub is teveel puber, terwijl brian zichzelf ziet als Gods gift to women.
Brian heeft te weinig respect voor vrouwen, terwijl Huub teveel respect heeft voor ze, huub verliest zichzelf als het om de dames gaat.
huub moet meer zichzelf zijn, Brian moet minder zichzelf zijn...
Erik isquote:
ben ook niet zo dol op erik, hij is erg overdreven.quote:
Wat is je punt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef marky het volgende:
[..]
Brian was/is 100% verliefd op Nena. Amanda doet hij alleen maar om Nena terug te pakken. Dat zegt heel veel over Brian.
Huub had betaalde sex omdat hij geen zin had om de handkar te gebruiken. Dat is een keuze.
Verder was het met Nena eerst spel later gewoon vriendschap. Huub gebruikt Amanda gewoon voor het spel.
Dat zou zo maar eens kunnen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef 026 het volgende:
[..]
Erik is![]()
Zit tegenover natasia te klagen over Huub en Lieke, die viespeuk is zeker jaloers dat Huub de middag niet met hem op bed heeft gelegen...
Ik moet zeggen, dat ik nog steeds niet echt hoogte van krijgen van Eric, het ene moment vind ik het een toffe peer en het andere moment tja dan krijg ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben ook niet zo dol op erik, hij is erg overdreven.
vindt hen net jack van will & grace maar dan minder aardig
met lieke is het erg leuk praten voor huub, ze is wat dat betreft verbaal opgewassen tegen huub, en dat vind hij leuk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind die lieke niet echt geweldig, gaby ook niet.
nena zag er dan toch veel beter uit
De haren zijn misschien van Amanda maar ze kunnen net zo goed van eoa lijk zijn afgehaald...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef blomst het volgende:
Marc mag Amanda ook nog wel even leren dat ze haar haar in een staart draagt tijdens het koken.
Straks zitten er haren van haar in het eten.
De andere hadden Gaby voor hem uitgenodigt. Ik vraag me af als zij haar niet besteld hadden. of Huub zelf iemand had gebeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef marky het volgende:
[..]
Brian was/is 100% verliefd op Nena. Amanda doet hij alleen maar om Nena terug te pakken. Dat zegt heel veel over Brian.
Huub had betaalde sex omdat hij geen zin had om de handkar te gebruiken. Dat is een keuze.
Verder was het met Nena eerst spel later gewoon vriendschap. Huub gebruikt Amanda gewoon voor het spel.
penetrerenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:45 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Ik had ook al een poosje het donkerbruine vermoeden dat Eric een oogje op Huub heeft en hem dolgraag zou willen penetreren.
En er dus het helemaal niet vrolijk van word dat Huub er op zo los scharrelt.
Wat zei ze dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef 026 het volgende:
De kapster is racistisch!
En ze heeft een hangslot als bh-sluiting!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef 026 het volgende:
De kapster is racistisch!
Heb ik ook nog steeds met Eric. Heb ook vaak het idee dat je hem niet moet tegenspreken, hij doet toch vaak wat hij al in zijn hoofd heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat ik nog steeds niet echt hoogte van krijgen van Eric, het ene moment vind ik het een toffe peer en het andere moment tja dan krijg ik![]()
Scan, ik ben die stelletjes in DGK gewoon zat. Wie het ook was geweest ik had het 3 x niks gevonden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk wel dat hij het lastig vind dat hij niet meer zomaar bij Huub kan zijn en dat hij die moet delen met Lieke. Erik heeft die Bart buiten het huis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:45 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Ik had ook al een poosje het donkerbruine vermoeden dat Eric een oogje op Huub heeft en hem dolgraag zou willen penetreren.
En er dus het helemaal niet vrolijk van word dat Huub er op zo los scharrelt.
Die brief kun je dus echt wel shaken. Ze lezen hier 100% zeker mee. Je had je klep erover moeten houden man.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik moet nog steeds mijn cadeautjes voor Sylvia enzo opsturen, maar ik kan me er telkens maar niet toe zetten..morgen dan maar in mijn werkpauze...ik schaamde me een beetje en zei op mijn werk dat ik het naar een oude vriendin van me ging opsturen...anders lachen ze me dalijk uit hihih.
Dat kunnen we niet gebruiken natuurlijk!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik moet nog steeds mijn cadeautjes voor Sylvia enzo opsturen, maar ik kan me er telkens maar niet toe zetten..morgen dan maar in mijn werkpauze...ik schaamde me een beetje en zei op mijn werk dat ik het naar een oude vriendin van me ging opsturen...anders lachen ze me dalijk uit hihih.
Dat verbaasd je toch nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Snollie steekt erg veel op van Kok Mark, alles wat hij vertelde de vorige lessen is als een vergiet eruit gestroomd.
Ging over zwarte mannen, natasia en zij hadden het over once you go black you never go back en meer van dat soort typische gekleurde mensen uitspraken...quote:
Tuurlijk niet, maar ik moet de Fokkers toch op de hoogte houden van de(niet) vorderingen van Snollie.quote:
Hij heeft met Sylvia laten zien dat hij zijn hart op de goede plek heeft, zijn medeleven was erg oprecht...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat ik nog steeds niet echt hoogte van krijgen van Eric, het ene moment vind ik het een toffe peer en het andere moment tja dan krijg ik![]()
erik heeft zich toch laatst afgetrokken terwijl hij naar huub keek in bed, hij geilt echt wel op hemquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk wel dat hij het lastig vind dat hij niet meer zomaar bij Huub kan zijn en dat hij die moet delen met Lieke. Erik heeft die Bart buiten het huis.
Het zit denk ik meer van dikke vrienden en dan kan je wel jaloers zijn op de aandacht die je dan minder krijgt.
Ik hoop dat Nathanael meeluisterde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef 026 het volgende:
[..]
Ging over zwarte mannen, natasia en zij hadden het over once you go black you never go back en meer van dat soort typische gekleurde mensen uitspraken...![]()
De rest niet gevolgd, heb de stream toen uitgezet.
Nou dan zou dat impliceren dat de affaire met Nathanael einde verhaal is tochquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef 026 het volgende:
[..]
Ging over zwarte mannen, natasia en zij hadden het over once you go black you never go back en meer van dat soort typische gekleurde mensen uitspraken...![]()
De rest niet gevolgd, heb de stream toen uitgezet.
Ik zei eerder al: ik gun nathaniel wel een bazige negerin, nou daarom dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nathanael meeluisterde.![]()
FAD?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk vindt Billie een '' Funny Ass Dude''![]()
FAD dus!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk vindt Billie een '' Funny Ass Dude''![]()
Japio moet niet zo lopen te zeiken want die wil DGK ook gebruiken om naamsbekendheid te krijgen zodat hij zijn boek over afslanken als warme broodjes kan verkopen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef Dark het volgende:
Brian en Jaap vinden Lieke een slim meisje, Jaap vindt het goed voor de carriere van Lieke om aan te pappen met Huub. Brian is bang dat Lieke alles doorlult van FOK.
Brian zou het goed vinden als die 2 een relatie krijgen, want iedereen die een relatie is begonnen met iemand van buiten, ligt eruit.
lieke is een meisje die alles doet met bijbedoelingen, de zogenaamde relatie straks met huub betekent extra exposure voor haar, ze is slim maar ze heeft zeker geen gevoelens voor huub, huub is gewoon een tool voor haar, niets meer, niets minderquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef Dark het volgende:
Brian en Jaap vinden Lieke een slim meisje, Jaap vindt het goed voor de carriere van Lieke om aan te pappen met Huub. Brian is bang dat Lieke alles doorlult van FOK.
Brian zou het goed vinden als die 2 een relatie krijgen, want iedereen die een relatie is begonnen met iemand van buiten, ligt eruit.
Ach en zo hebben ze allemaal hun doelen om in die Kooi te zittenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke is een meisje die alles doet met bijbedoelingen, de zogenaamde relatie straks met huub betekent extra exposure voor haar, ze is slim maar ze heeft zeker geen gevoelens voor huub, huub is gewoon een tool voor haar, niets meer, niets minder
Is ze je buurmeisje of zo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke is een meisje die alles doet met bijbedoelingen, de zogenaamde relatie straks met huub betekent extra exposure voor haar, ze is slim maar ze heeft zeker geen gevoelens voor huub, huub is gewoon een tool voor haar, niets meer, niets minder
Hij nog erger, hij slaat een keer finaal doorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Brian kan echt niet stoppen over Huub he, ik word er soort moedeloos van .
wat een onzettend zielig mannetje, volgens mij heeft Jaap er ook een beetje genoeg vanquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:59 schreef petraa het volgende:
Het lijkt wel of Hun vinden dat ze boven jou staan in dit huis. aldus Brian.
Kop op! Blik vooruit! Er zijn nog zoveel leuke dingen in het leven...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Brian kan echt niet stoppen over Huub he, ik word er soort moedeloos van .
Tja zelfs jij kan me nu niet opbeuren. ik kan me niet voorstellen, dat mensen echt zo zijn, zoals die 3.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:01 schreef demins het volgende:
[..]
Kop op! Blik vooruit! Er zijn nog zoveel leuke dingen in het leven...![]()
Volgens mij niet. Bij de buren las ik dat er daar iemand gebeld had, en hij wil zich er niet voor lenen. Hij had al diverse mails gehadquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:03 schreef Suikeroom het volgende:
hebben Brian en Jaap al die basketballer gebeld?
Believe you me, echt wel.........ik wilde er nog een heel verhaal aanvast plakken, maar ik stuur je wel een PM .quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja zelfs jij kan me nu niet opbeuren. ik kan me niet voorstellen, dat mensen echt zo zijn, zoals die 3.
Ik ook! Ik ook!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Believe you me, echt wel.........ik wilde er nog een heel verhaal aanvast plakken, maar ik stuur je wel een PM .
ah joh, het is toch de hele dag hetzelfde, hij lijkt wel een repeteerwekkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaajen kiest wel zijn momenten om over Huub te lullen in het zwembad, je kunt er geen hol van verstaan.![]()
Ik verbaas me er echt steeds weer over dat je het uberhaupt hebt aanstaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaajen kiest wel zijn momenten om over Huub te lullen in het zwembad, je kunt er geen hol van verstaan.![]()
als je het zo zegt klinkt het wel grappigquote:
Yep, daar zou hij ook eens op aangesproken moeten worden. Hij voert bepaalde gesprekken het liefts als hij hard op zijn gitaar ramt, of de kraan goed hard laten lopen enz.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Kan Brian dan nog iets verzinnen wat we al niet 100 keer hebben gehoord van hemquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Waneer gaat die Herma eens kapotquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef Dark het volgende:
Brian heeft van Herma te zien gekregen hoeveel CP's Sylvia heeft - 513 en hij wil dat Syl precies zegt hoe ze daaraan komt.
Ik heb het ook aan staan en geloof me ik word steeds kwader en steeds meer saggo, van die 2. Het is gewoon ongelovelijk dat er mensen zijn die zo verschrikkelijk kunnen roddelen enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er echt steeds weer over dat je het uberhaupt hebt aanstaan.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:12 schreef jacqjacq het volgende:
zoiets als: respect weet je, aiaiaiai, niet eerlijk, valse huub, vuile homo, dom wijf sylvia, aiaiaiai, in elkaar slaan, synthetische relatie (die is nieuw !!!),luister naar mij dude ik ben de echte godfather, en dan weer van voor af aan.
en dan zegt jaap ertussendoor: mijn doel, weet je, synthetische relatie, en vind ik zoiets van, honger, eten, mineraaltjes, gemeen, i'm the godfather etc/.......
Nou ja zeg..quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef Dark het volgende:
Brian heeft van Herma te zien gekregen hoeveel CP's Sylvia heeft - 513 en hij wil dat Syl precies zegt hoe ze daaraan komt.
het leukste vind ik dat de streamer het kunnen zien en dat het hopelijk de uitzending weer haalt, dat geeft veel voldoeningquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het ook aan staan en geloof me ik word steeds kwader en steeds meer saggo, van die 2. Het is gewoon ongelovelijk dat er mensen zijn die zo verschrikkelijk kunnen roddelen enzo.
Lijkt me ook niet. Dus Brianquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
Sil is hem daarover toch geen verklaring schuldig ????
Hoe weet je dat? Brian zei namelijk tegen Jaap hoe ik het weet daar kan ik niet over uitwijden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef Dark het volgende:
Nee tuurlijk niet, maar hij is nog steeds bezig om Huub via Sylvia te pakken hè!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
Sil is hem daarover toch geen verklaring schuldig ????
de meeste roddels van brianles en jaap halen de uitzending niet. Dus dan is het nog meer ergenis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:14 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het leukste vind ik dat de streamer het kunnen zien en dat het hopelijk de uitzending weer haalt, dat geeft veel voldoening
en daar moet ie afblijven wat dat zijn persoonlijke eigendommen, dat kan hij niet uitstaan natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:13 schreef Dark het volgende:
J en B willen erachter komen waar Syl haar CP's heeft verstopt. Jaap denkt in de paardenstal, maar Brian weet dat ze de punten in haar kast heeft.
is wel slim, want huub is daarmee heel makkelijk op de kast te krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar hij is nog steeds bezig om Huub via Sylvia te pakken hè!!
Sylvia te grazen nemen is Huub te grazen nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |