penetrerenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:45 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Ik had ook al een poosje het donkerbruine vermoeden dat Eric een oogje op Huub heeft en hem dolgraag zou willen penetreren.
En er dus het helemaal niet vrolijk van word dat Huub er op zo los scharrelt.
Wat zei ze dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef 026 het volgende:
De kapster is racistisch!
En ze heeft een hangslot als bh-sluiting!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef 026 het volgende:
De kapster is racistisch!
Heb ik ook nog steeds met Eric. Heb ook vaak het idee dat je hem niet moet tegenspreken, hij doet toch vaak wat hij al in zijn hoofd heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat ik nog steeds niet echt hoogte van krijgen van Eric, het ene moment vind ik het een toffe peer en het andere moment tja dan krijg ik![]()
Scan, ik ben die stelletjes in DGK gewoon zat. Wie het ook was geweest ik had het 3 x niks gevonden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Tragisch hoe hier weer geschreven wordt over Lieke en Huub trouwens. Meteen wordt weer uitgegaan van het meest negatieve, net als met Bart en Lesley. Ook daarvan wisten velen zeker dat het dikke nep was enz enz enz. Ze zijn intussen onafscheidelijk en nog steeds heel gelukkig met elkaar. Maar goed, Huub en Lieke is ook weer nep natuurlijk. Zij wil, net als Lesley, alleen maar media aandacht en is uit op zijn geld en speelt een rol.
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk wel dat hij het lastig vind dat hij niet meer zomaar bij Huub kan zijn en dat hij die moet delen met Lieke. Erik heeft die Bart buiten het huis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:45 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Ik had ook al een poosje het donkerbruine vermoeden dat Eric een oogje op Huub heeft en hem dolgraag zou willen penetreren.
En er dus het helemaal niet vrolijk van word dat Huub er op zo los scharrelt.
Die brief kun je dus echt wel shaken. Ze lezen hier 100% zeker mee. Je had je klep erover moeten houden man.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik moet nog steeds mijn cadeautjes voor Sylvia enzo opsturen, maar ik kan me er telkens maar niet toe zetten..morgen dan maar in mijn werkpauze...ik schaamde me een beetje en zei op mijn werk dat ik het naar een oude vriendin van me ging opsturen...anders lachen ze me dalijk uit hihih.
Dat kunnen we niet gebruiken natuurlijk!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik moet nog steeds mijn cadeautjes voor Sylvia enzo opsturen, maar ik kan me er telkens maar niet toe zetten..morgen dan maar in mijn werkpauze...ik schaamde me een beetje en zei op mijn werk dat ik het naar een oude vriendin van me ging opsturen...anders lachen ze me dalijk uit hihih.
Dat verbaasd je toch nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Snollie steekt erg veel op van Kok Mark, alles wat hij vertelde de vorige lessen is als een vergiet eruit gestroomd.
Ging over zwarte mannen, natasia en zij hadden het over once you go black you never go back en meer van dat soort typische gekleurde mensen uitspraken...quote:
Tuurlijk niet, maar ik moet de Fokkers toch op de hoogte houden van de(niet) vorderingen van Snollie.quote:
Hij heeft met Sylvia laten zien dat hij zijn hart op de goede plek heeft, zijn medeleven was erg oprecht...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat ik nog steeds niet echt hoogte van krijgen van Eric, het ene moment vind ik het een toffe peer en het andere moment tja dan krijg ik![]()
erik heeft zich toch laatst afgetrokken terwijl hij naar huub keek in bed, hij geilt echt wel op hemquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk wel dat hij het lastig vind dat hij niet meer zomaar bij Huub kan zijn en dat hij die moet delen met Lieke. Erik heeft die Bart buiten het huis.
Het zit denk ik meer van dikke vrienden en dan kan je wel jaloers zijn op de aandacht die je dan minder krijgt.
Ik hoop dat Nathanael meeluisterde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef 026 het volgende:
[..]
Ging over zwarte mannen, natasia en zij hadden het over once you go black you never go back en meer van dat soort typische gekleurde mensen uitspraken...![]()
De rest niet gevolgd, heb de stream toen uitgezet.
Nou dan zou dat impliceren dat de affaire met Nathanael einde verhaal is tochquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef 026 het volgende:
[..]
Ging over zwarte mannen, natasia en zij hadden het over once you go black you never go back en meer van dat soort typische gekleurde mensen uitspraken...![]()
De rest niet gevolgd, heb de stream toen uitgezet.
Ik zei eerder al: ik gun nathaniel wel een bazige negerin, nou daarom dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nathanael meeluisterde.![]()
FAD?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk vindt Billie een '' Funny Ass Dude''![]()
FAD dus!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk vindt Billie een '' Funny Ass Dude''![]()
Japio moet niet zo lopen te zeiken want die wil DGK ook gebruiken om naamsbekendheid te krijgen zodat hij zijn boek over afslanken als warme broodjes kan verkopen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef Dark het volgende:
Brian en Jaap vinden Lieke een slim meisje, Jaap vindt het goed voor de carriere van Lieke om aan te pappen met Huub. Brian is bang dat Lieke alles doorlult van FOK.
Brian zou het goed vinden als die 2 een relatie krijgen, want iedereen die een relatie is begonnen met iemand van buiten, ligt eruit.
lieke is een meisje die alles doet met bijbedoelingen, de zogenaamde relatie straks met huub betekent extra exposure voor haar, ze is slim maar ze heeft zeker geen gevoelens voor huub, huub is gewoon een tool voor haar, niets meer, niets minderquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef Dark het volgende:
Brian en Jaap vinden Lieke een slim meisje, Jaap vindt het goed voor de carriere van Lieke om aan te pappen met Huub. Brian is bang dat Lieke alles doorlult van FOK.
Brian zou het goed vinden als die 2 een relatie krijgen, want iedereen die een relatie is begonnen met iemand van buiten, ligt eruit.
Ach en zo hebben ze allemaal hun doelen om in die Kooi te zittenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke is een meisje die alles doet met bijbedoelingen, de zogenaamde relatie straks met huub betekent extra exposure voor haar, ze is slim maar ze heeft zeker geen gevoelens voor huub, huub is gewoon een tool voor haar, niets meer, niets minder
Is ze je buurmeisje of zo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke is een meisje die alles doet met bijbedoelingen, de zogenaamde relatie straks met huub betekent extra exposure voor haar, ze is slim maar ze heeft zeker geen gevoelens voor huub, huub is gewoon een tool voor haar, niets meer, niets minder
Hij nog erger, hij slaat een keer finaal doorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Brian kan echt niet stoppen over Huub he, ik word er soort moedeloos van .
wat een onzettend zielig mannetje, volgens mij heeft Jaap er ook een beetje genoeg vanquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:59 schreef petraa het volgende:
Het lijkt wel of Hun vinden dat ze boven jou staan in dit huis. aldus Brian.
Kop op! Blik vooruit! Er zijn nog zoveel leuke dingen in het leven...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Brian kan echt niet stoppen over Huub he, ik word er soort moedeloos van .
Tja zelfs jij kan me nu niet opbeuren. ik kan me niet voorstellen, dat mensen echt zo zijn, zoals die 3.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:01 schreef demins het volgende:
[..]
Kop op! Blik vooruit! Er zijn nog zoveel leuke dingen in het leven...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |