Volgens mij niet. Bij de buren las ik dat er daar iemand gebeld had, en hij wil zich er niet voor lenen. Hij had al diverse mails gehadquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:03 schreef Suikeroom het volgende:
hebben Brian en Jaap al die basketballer gebeld?
Believe you me, echt wel.........ik wilde er nog een heel verhaal aanvast plakken, maar ik stuur je wel een PM .quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja zelfs jij kan me nu niet opbeuren. ik kan me niet voorstellen, dat mensen echt zo zijn, zoals die 3.
Ik ook! Ik ook!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Believe you me, echt wel.........ik wilde er nog een heel verhaal aanvast plakken, maar ik stuur je wel een PM .
ah joh, het is toch de hele dag hetzelfde, hij lijkt wel een repeteerwekkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaajen kiest wel zijn momenten om over Huub te lullen in het zwembad, je kunt er geen hol van verstaan.![]()
Ik verbaas me er echt steeds weer over dat je het uberhaupt hebt aanstaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaajen kiest wel zijn momenten om over Huub te lullen in het zwembad, je kunt er geen hol van verstaan.![]()
als je het zo zegt klinkt het wel grappigquote:
Yep, daar zou hij ook eens op aangesproken moeten worden. Hij voert bepaalde gesprekken het liefts als hij hard op zijn gitaar ramt, of de kraan goed hard laten lopen enz.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Kan Brian dan nog iets verzinnen wat we al niet 100 keer hebben gehoord van hemquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Waneer gaat die Herma eens kapotquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef Dark het volgende:
Brian heeft van Herma te zien gekregen hoeveel CP's Sylvia heeft - 513 en hij wil dat Syl precies zegt hoe ze daaraan komt.
Ik heb het ook aan staan en geloof me ik word steeds kwader en steeds meer saggo, van die 2. Het is gewoon ongelovelijk dat er mensen zijn die zo verschrikkelijk kunnen roddelen enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er echt steeds weer over dat je het uberhaupt hebt aanstaan.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:12 schreef jacqjacq het volgende:
zoiets als: respect weet je, aiaiaiai, niet eerlijk, valse huub, vuile homo, dom wijf sylvia, aiaiaiai, in elkaar slaan, synthetische relatie (die is nieuw !!!),luister naar mij dude ik ben de echte godfather, en dan weer van voor af aan.
en dan zegt jaap ertussendoor: mijn doel, weet je, synthetische relatie, en vind ik zoiets van, honger, eten, mineraaltjes, gemeen, i'm the godfather etc/.......
Nou ja zeg..quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef Dark het volgende:
Brian heeft van Herma te zien gekregen hoeveel CP's Sylvia heeft - 513 en hij wil dat Syl precies zegt hoe ze daaraan komt.
het leukste vind ik dat de streamer het kunnen zien en dat het hopelijk de uitzending weer haalt, dat geeft veel voldoeningquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het ook aan staan en geloof me ik word steeds kwader en steeds meer saggo, van die 2. Het is gewoon ongelovelijk dat er mensen zijn die zo verschrikkelijk kunnen roddelen enzo.
Lijkt me ook niet. Dus Brianquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
Sil is hem daarover toch geen verklaring schuldig ????
Hoe weet je dat? Brian zei namelijk tegen Jaap hoe ik het weet daar kan ik niet over uitwijden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef Dark het volgende:
Nee tuurlijk niet, maar hij is nog steeds bezig om Huub via Sylvia te pakken hè!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
Sil is hem daarover toch geen verklaring schuldig ????
de meeste roddels van brianles en jaap halen de uitzending niet. Dus dan is het nog meer ergenis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:14 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het leukste vind ik dat de streamer het kunnen zien en dat het hopelijk de uitzending weer haalt, dat geeft veel voldoening
en daar moet ie afblijven wat dat zijn persoonlijke eigendommen, dat kan hij niet uitstaan natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:13 schreef Dark het volgende:
J en B willen erachter komen waar Syl haar CP's heeft verstopt. Jaap denkt in de paardenstal, maar Brian weet dat ze de punten in haar kast heeft.
is wel slim, want huub is daarmee heel makkelijk op de kast te krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar hij is nog steeds bezig om Huub via Sylvia te pakken hè!!
Sylvia te grazen nemen is Huub te grazen nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |