Volgens mij heeft Aman die kaart vanochtend bij Syl en Tilly al voorgelezen. De kaart kwam van VOL en er stond in dat Aman beter niet meer met Brian kon sexen, zou ook beter zijn voor haar positie in de popoll.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Snollie krijgt lelijke post, en Zdngmw zegt dat ze moet vragen deze niet in dat hok door te laten, maar vasthouden bij de FEBO.
Snollie mag de kaart ook niet voorlezen van Zdngmw.
Eenschquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Huub bedoelt daar gewoon mee, dat de relatie dan duidelijk is en dus niet een gecompliceerde relatie als een relatie met gevoel.
Vind ik niet bashen hoor. Gaby is z'n vriendin niet! Hij heeft het gewoon leuk met haar en het is ongecompliceerd. Prima toch?
Deze kaart kwam van Now-live want ze vroeg Eric of hij die site kende .quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Aman die kaart vanochtend bij Syl en Tilly al voorgelezen. De kaart kwam van VOL en er stond in dat Aman beter niet meer met Brian kon sexen, zou ook beter zijn voor haar positie in de popoll.
Ze zou meer lol moeten zoeken bij SHE.
Toch knap dat je zo goed weet wat huub precies bedoeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Huub bedoelt daar gewoon mee, dat de relatie dan duidelijk is en dus niet een gecompliceerde relatie als een relatie met gevoel.
Vind ik niet bashen hoor. Gaby is z'n vriendin niet! Hij heeft het gewoon leuk met haar en het is ongecompliceerd. Prima toch?
Aha, die bedoelde dus, thanksquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Aman die kaart vanochtend bij Syl en Tilly al voorgelezen. De kaart kwam van VOL en er stond in dat Aman beter niet meer met Brian kon sexen, zou ook beter zijn voor haar positie in de popoll.
Ze zou meer lol moeten zoeken bij SHE.
Have fun manquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:27 schreef havefun het volgende:
Lol Huub hoorde van achter Nodig haar uit voor een borrel!
Dus het is gewoon allemala in scene gezet man
Precies Gaby laat zich er goed voor betalen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef happyme28 het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:27 schreef FdW het volgende:
Tilly verdrietig vertrokken, Syl op het punt van instorten...
Dan zijn wij zeker blindquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef 026 het volgende:
Ze hebben niet gezoend geeft lieke aan...
Je zat ernaast, maar je hebt het gewoon niet goed gezienquote:
Tilly geniet altijd zo van Huub,vandaag had Huub geen tijd.quote:
Tis toch niet de zus van Brian he?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef 026 het volgende:
Ze hebben niet gezoend geeft lieke aan...
ik gok alleen dat Lieke uberhaupt niet met Brian wil zoenen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef 026 het volgende:
Ik vond het wel zoenen, maar weinig hoogstaand, qua vrouwen wint brain dik op punten, die had haar nu al in bed gehad, wat zeg ik, die one-minute man was zelfs al klaar met dr geweest...
Ook niet met huub als die niet in dgk zatquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
ik gok alleen dat Lieke uberhaupt niet met Brian wil zoenen.
Nena: kon ie alleen krijgen als ze dronken was, had spijt achterafquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef 026 het volgende:
Ik vond het wel zoenen, maar weinig hoogstaand, qua vrouwen wint brain dik op punten, die had haar nu al in bed gehad, wat zeg ik, die one-minute man was zelfs al klaar met dr geweest...
Vandaar zijn legendarische bijnaam HDNKKK!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef 026 het volgende:
Tsja...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nena: kon ie alleen krijgen als ze dronken was, had spijt achteraf
Griekse: kon ie alleen krijgen als ze dronken was, schaamde zich kapot de volgende dag
Amanda: tja...die kan elke man krijgen...
Vandaar dat hij al klaar wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Vandaar zijn legendarische bijnaam HDNKKK!![]()
peter, dit siert je.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
De term "namaak-Lesley" is, vanwege twijfel over de spontaniteit van de romance.
Ondertussen is een kapster bezig, Natasia`s haargrens nog wat verder naar achteren te brengen.
En volgende keer neem ik gewoon: Natasia zit bij de kapper als titel.![]()
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
etc.
Hij scoort omdat ze straalbezopen waren. En daar durf je nog respect voor te hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:37 schreef 026 het volgende:
wat maakt het uit of ze er spijt van hadden, brian scoort toch, ondanks zijn wartaal en para broddah trekjes!
Respect shabbah!
Vraag het me af ik denk als Lieke inderdaar voet aan de grond krijgt bij Huub , dat SHE een knauwtje kriijgt, ook gezien de reactie van Eric.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef Casshern het volgende:
sylvia vindt huub en lieke schattig zo samen
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
ik gok alleen dat Lieke uberhaupt niet met Brian wil zoenen.
Je bedoelt klaar in de zin dat hij zijn 200 stoten per seconde heeft uitgedeeld en haar daarna met wijn over haar jurk de villa uigejaagd heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:34 schreef 026 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |