ja, ik snap dat nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:34 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen![]()
Asociaal dat iemand doorrijdt na een aanrijding zeg.![]()
Oja: Etc, mocht je dit nog lezen: succes met je tentamen![]()
oh dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beetje slijmen bij een modje in FB, als er weer eens een topic over notes loopt.
[..]
Wel kut, zeg. Was ie met de fiets ofzo? Kenteken nog kunnen opschrijven?
toch knap dat je het hebt volgehoudenquote:
ik had het touw al klaarliggen alvast geknooptquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
toch knap dat je het hebt volgehouden
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef Soempie het volgende:
Henk dus
Hij heeft ook een enorme snor. Het is altijd net of de bril en snor 'hup' van z'n gezicht af kunnen worden gepakt. Als mister potatohead
[afbeelding]
Zo, dat wilde ik nog even zeggen. Nu echt het laatste half uur keihard werken![]()
ja, vind ik ook.quote:
quote:
Hoe hebben we het gedaan, maandag?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef iamredleader het volgende:volgend topic een 2-punten topic
Asmo, ben je er nog?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
Nem! Volgens mij heb ik jou al heel lang niet meer 'gesproken' op Fok!![]()
Ik heb niet geslapen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je er lang voor in de nacht moeten zitten?
Oh vergeten dan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
Vorige week nog toen je weer opdook
Ik naam aan dat alles nog steeds goed is?
Ohjaquote:
Joah...maar het moet een beetje wennenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:26 schreef Soempie het volgende:
Je ziet er tegenop?
het blinkt niet uit qua snelheid vandaagquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:30 schreef Soempie het volgende:
ligt het aan mijn verbinding of doet Fok! raar?
Ligt denk ik aan mijn verbinding...maar je kunt nooit weten
Nice! Die waren echt goed op Lowlands..jammer dat ik in de regen stondquote:
Haha, ik stond nét binnen, en werd steeds n stukje verder naar binnen geperstquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice! Die waren echt goed op Lowlands..jammer dat ik in de regen stond
kaartjes kosten maar 18 e maar moet je wel voor naar Grunnquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice! Die waren echt goed op Lowlands..jammer dat ik in de regen stond
Het stomme was eigenlijk dat wij naar binnen wilden komen. En normaal lukt dat wel. Een beetje beuken en dan lukt het wel. Maar deze keer was het écht niet te doen. Een dikke ondoordringbare rand aan de rand van de tent.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, ik stond nét binnen, en werd steeds n stukje verder naar binnen geperstMaar ze waren erg lief vond ik, ze vonden het zo zielig voor ons dat het regende....
Je loopt 1,5 jaar achterquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef Plasterk het volgende:
Chuck Norris facts:
Guns don't kill people. Chuck Norris kills People.
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.
Chuck Norris does not sleep. He waits.
The chief export of Chuck Norris is Pain.
There is no chin under Chuck Norris' Beard. There is only another fist.
Chuck Norris has two speeds. Walk, and Kill.
The leading causes of death in the United States are: 1. Heart Disease 2. Chuck Norris 3. Cancer
Chuck Norris drives an ice cream truck covered in human skulls.
Chuck Norris is my Homeboy.
Chuck Norris doesn't go hunting.... CHUCK NORRIS GOES KILLING
weet ik, maar het gemiddelde niveau van de SC loopt 2 jaar achter dus ik dacht met een nieuwtje te komenquote:
Das waarquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:08 schreef Plasterk het volgende:
[..]
weet ik, maar het gemiddelde niveau van de SC loopt 2 jaar achter dus ik dacht met een nieuwtje te komen
Ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nembrionic, waar is de quote in je onderschrift van? Ik vind 'm briljant
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Maak je t ook zelf dan?
Ja? Ik ben nooit in Wendy's geweest eigenlijk. Dit op aanraden van vrienden en het feit dat het er best pauperig uitzietquote:
Nou en? Het is een slowchat topicquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef Plasterk het volgende:
Ik wil een heel verhaal over Amerikaanse fastfoodketens gaan ophangen maar dan zijn we er 2 topics later er nog steeds over aan het praten
Er lebtquote:
Dan deel ik die morgen uitquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik hou niet zo van mokka. Eigenlijk heb ik wel zin in rijstevlaai nu.
Volgens mij was hij er in het begin van mijn AKQ-tijd heel ff. Das dus al een half jaar geledenquote:
Oeehh, hope for the best dan maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Etcetera het volgende:
ik heb de cijfers van m'n tentamen van een andere klas gezien
van de 17 mensen hebben 10 een onvoldoende
ik ging toch al niet meer heen met de intentie om het te halenquote:
Ja, ik las het. Hoe is het nou?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ging toch al niet meer heen met de intentie om het te halen
ik ging heen om te kijken wat voor vragen er werden gesteld (vooral na afgelopen nacht!)
Dat zegt soms niet zoveel. Misschien heb jij het wel gewoon gehaaldquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Etcetera het volgende:
ik heb de cijfers van m'n tentamen van een andere klas gezien
van de 17 mensen hebben 10 een onvoldoende
Succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zegt soms niet zoveel. Misschien heb jij het wel gewoon gehaald![]()
Iedereen is hier zo fanatiek bezig met tentamens, dat ik ook maar eens heb uitgezocht wanneer m'n tentamens zijn. Moet nog steeds 2 boeken regelen voor een vak...4 april m'n eerste tentamen en daarna 12 april.
Vrijdag gelijk die boeken halen en dan maar weer afgesloten van alles en iedereen in de UB.![]()
ik zal het doorgevenquote:
alvast veel succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zegt soms niet zoveel. Misschien heb jij het wel gewoon gehaald![]()
Iedereen is hier zo fanatiek bezig met tentamens, dat ik ook maar eens heb uitgezocht wanneer m'n tentamens zijn. Moet nog steeds 2 boeken regelen voor een vak...4 april m'n eerste tentamen en daarna 12 april.
Vrijdag gelijk die boeken halen en dan maar weer afgesloten van alles en iedereen in de UB leren.![]()
lolquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat je toch wel een pc weet te vinden
Captain Jack Sparrowquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, dit wilde ik eigenlijk posten:
De trailer van POTC3 is uitik heb er zin in
Ik moet 2 ook nog steeds zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
Vet, VET, VET!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
29 punten... niet al te best. Vooral history&geography, maar 3quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe hebben we het gedaan, maandag?
Weet ik. Komt er steeds niet van, moet nog zoveel zien dat ik het allemaal niet kan onthoudenquote:
Ahhhhhhhquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:00 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
en dit is mijn poezebeest (een hele tijd terug):
[afbeelding]
en dees ook:
[afbeelding]
Willquote:
hup, doen, is leuk (niet zo goed als deel 1, en een raar einde, maar wel gaaf)quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vet, VET, VET!!!
Die trailer zit goed in elkaar zeg
ojaquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
post die fotos is van die zwarte die zo eng kijkt/aanstaart? Die schuine foto.
zo zietie er niet uitquote:
Echt waar..dat beest is hondsdolquote:
Die zien er ook weer lief uitquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:05 schreef B.ertha het volgende:
Dit zijn mijn scheetjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij hadden er ook zo ééntje. 22 jaar gewordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:05 schreef B.ertha het volgende:
Dit zijn mijn scheetjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Timmie moet ook maar zo oud wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hadden er ook zo ééntje. 22 jaar geworden
quote:
Your mother hugs cats in hell!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
the power of christ compels you
http://images.contactmusic.com/images/reviews/exorcist.jpg
Brand maar los hoor. Wat tegengas is helemaal niet zo gek.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zal m'n mening over katten maar voor me houden......
Je krijgt heus geen ban als je wilt zeggen dat je katten liever op de BBQ ziet heurquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb geen zin in een ban dus zal mijn minder politiek correcte mening voor me houden
Ik zie geen open topic?quote:
Skeeleren op een loopband!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:26 schreef Soempie het volgende:
Ik wil iets gaan doen, maar ondertussen begint het alweer donker te worden en heb ik geen zin om helemaal naar het park te gaan op m'n skeelers. Maar eigenlijk wil ik wel skeeleren.
dilemma
Als onze Cees stopt met ademhalen komt er geen nieuwe meer thuisquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]en Tim is nou zo eenzaam..
We nemen er 2
Iedere keer dat er 1 wegvalt, 2 erbij
Mja, wij missen Snoep natuurlijk wel, maar wij wilden eigenlijk toch al nieuwe (erbij), en nu mag dat tenminste.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als onze Cees stopt met ademhalen komt er geen nieuwe meer thuis![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
Ik heb ook een lief beesje gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA
Dat is wel tof dan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mja, wij missen Snoep natuurlijk wel, maar wij wilden eigenlijk toch al nieuwe (erbij), en nu mag dat tenminste.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
Dat is volgens mij niet zo. Jullie hebben de eerste opgevoed end e volgende zouden jullie hetzelfde doen, met hetzelfde resultaatquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel tof dan.
Maar de kat die wij nu hebben is zo lief dat z'n opvolger dat niet kan evenaren, dus dan maar geen opvolger![]()
Dat is tenminste de beredenering die er hier thuis op losgelaten wordt
Die is echt té lief.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
De kat die we voor deze hadden was een chagerijnig stuk vreten, weinig lol aan, dus het scheelt ook welke kat je hebt. Persoonlijkheid vind ik een groot woord voor een kat, maar je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zo. Jullie hebben de eerste opgevoed end e volgende zouden jullie hetzelfde doen, met hetzelfde resultaat
Van een half jaar USA kan ik het volgende melden over fastfoodketens in de USA:quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen zit in spanning af te wachten op Plasterks verhaal over de Amerikaanse fastfood tenten...
dat was wel redelijk "midden"Amerika waar je zatquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:01 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Van een half jaar USA kan ik het volgende melden over fastfoodketens in de USA:
Hulde dat ze 24/7 open zijn
Hulde aan de foodexits die je bijna om de mile tegenkomt op de highway
Hulde aan de chili van Wendy's
Verder was ik tevreden over Taco Bells, cheap ass!![]()
Burrito's van een restaurant waar ik de naam even van kwijt ben![]()
Hambugers van Backyard Burgers![]()
Applebees![]()
Sonic, I love the way they serve![]()
CC-pizza Eat as much as you can for 1.99 excl beverage,was ook een toppertje. Alleen de pizza's hadden weinig "topping"
Mac en BK ben ik nauwelijks geweest want die hebben we hier ook.
Starbucks vond ik tegenvallen, maar dat had ik met koffie in het algemeen in de USA. Goede kofie is daar ontbetaalbaar, netzoals brood (ik dwaal af)
Hier zat ik trouwens: http://www.ci.lawrence.ks.us/
Google maps:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&q=lawrence+kansas&layer=&ie=UTF8&z=12&ll=38.98103,-95.234985&spn=0.117695,0.344009&om=1
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:08 schreef Mister1977 het volgende:
Ik persoonlijk was niet zo gecharmeerd van de Amerikaanse keuken. Iedere keer als het etenstijd was, had ik zoiets van: "damn, ik moet weer eten"
naar mijn mening het "echte amerika" cowboys enzoquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat was wel redelijk "midden"Amerika waar je zat
Het was steeds zo overvloedig dat ik al gegeten had als ik alleen maar naar het eten keek.quote:
Mooi roodquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ons monster
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed brood is inderdaad niet te vinden of te betalen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:01 schreef Plasterk het volgende:
Starbucks vond ik tegenvallen, maar dat had ik met koffie in het algemeen in de USA. Goede kofie is daar ontbetaalbaar, netzoals brood (ik dwaal af)
explainquote:Maar SB is gewoon iets anders dan koffie.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Das de eerste keer via die site dat t niet werkt
dan maar de kleine versienu doet ie 't wel als 't goed is
SB's succes draait niet op de "bak pleur" maar op het aanbod van speciale smaakjes en producten(frappucinos etc),cakejes etc etc.quote:
mwah, bij Cafe-T kan ik ook smaakjes bestellen, niet bijzonder. Maar het is denk het Amerikaans gevoel van een bakje koffie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SB's succes draait niet op de "bak pleur" maar op het aanbod van speciale smaakjes en producten(frappucinos etc),cakejes etc etc.
En dat is nou precies waar de mensen tegen ageren.
Wij zijn hier gewone bakkies koffie gewend. Lekker. Maar dat is niet waar SB om draait.
We hadden ook nog z'n roodharige broertje, maar die is een keer zomaar verdwenenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ze zijn leuk. Ik heb liever kortharig, maar das persoonlijk natuurlijk
Wat een mooi monsterquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ons monster
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zwarte beest van jou is op bepaalde fotos meer monster hoorquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
De kat van een maat van me
[afbeelding]
mooiquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
Toegegeven..ik hem 'm gephotoshoppedquote:
Mooi gedaan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toegegeven..ik hem 'm gephotoshopped
Maar je kunt het beest oppakken - zoals het nu ligt - en dan helemaal uitrekken. Vind 'ie geweldig
Die film is slechtquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Plasterk het volgende:
Ben The Descent aan het kijken
ik ben claustrofobisch en deze film bevestigd dat nog eensquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die werd bij ons in de sneak juist heel goed gewaardeerd!
Ja..en xXx ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die werd bij ons in de sneak juist heel goed gewaardeerd!
Dat probleem heb ik nu ook..dus ik zit een boek te lezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik dacht, ik ga lekker tv kijken. Niks leuks op en de films ken ik al
Daar heb ik nou geen zin in. Heb niet zo'n leuke, ik doe er ook al anderhalve maand over, lees alleen in bedquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu ook..dus ik zit een boek te lezen
Moet je eens een ander boek dan het telefoonboek proberenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar heb ik nou geen zin in. Heb niet zo'n leuke, ik doe er ook al anderhalve maand over, lees alleen in bed
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je eens een ander boek dan het telefoonboek proberen
/Daf
Ja, ranzigquote:
Het schokt. Dat is de nieuwswaarde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, ranzig
Alleen, wat is nou precies de nieuwswaarde? Gebeurt vast wel vaker, hoe smerig ook
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
De mens houdt nou eenmaal van absurd en absurd nieuws...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:00 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
en dit is mijn poezebeest (een hele tijd terug):
[afbeelding]
en dees ook:
[afbeelding]
quote:
En daar ging m'n drinkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
Lui dingquote:
Absurd prima, maar niet als het ook echt ranzig isquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
De mens houdt nou eenmaal van absurd en absurd nieuws...
wat is je genre? Ik kijk meestal horrors en thrillers. Alhoewel het verhaal eenvoudig was voelde ik toch de spanning, die ik in veel horror's mis. Bovendien ben ik claustrofobisch en deze film paktte mij daar goed opquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zal er wel anders over denken dan
Ik vond het acteerwerk verschrikkelijk en het verhaal ook niet echt denderend.
Ik heb niet echt een vast genre. En horror en thrillers kan ik zeker naar kijken hoor. Maar de horror van tegenwoordig is al vaak 3 huppelkutten met grote tieten die heel dom het HELE huis gaan doorzoeken als er op de grond een lijk in stukken ligt in plaats van weg te rijden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
wat is je genre? Ik kijk meestal horrors en thrillers. Alhoewel het verhaal eenvoudig was voelde ik toch de spanning, die ik in veel horror's mis. Bovendien ben ik claustrofobisch en deze film paktte mij daar goed op
Ik ben een flink eind onderwegquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Katten bij m'n familie (in studentenhuis geen echte huisdieren):
[afbeelding]
Jan
[afbeelding]
Bloem (moeder van Jan) die wordt aangevallen door
[afbeelding]
Tobias, broer van Bloem en dus oom van Jan
Postbank?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En die laatste foto staat ook op mijn pinpas
De dichter weet ik niet directquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef B.ertha het volgende:
Iemand verstand van Mythes? Niemand weet een antwoord op mijn vraag...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef Plasterk het volgende:
Ben nu bad taste en braindead aan het downloaden, is al een tijdje geleden dat ik die gezien heb![]()
Bijna of nu?quote:
Ik zat me net af te vragen of jij niet in slaap was gevallenquote:
Nee, ik heb zelfs nog hardgelopen en ben nu weer klaarwakker.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of jij niet in slaap was gevallen
En typfoutquote:
quote:
Hoe lang zou zoiets goed blijven?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb hier nog een camera liggen met foto's van introductie 2004...
En ga je ze nog laten ontwikkelen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb hier nog een camera liggen met foto's van introductie 2004...
Misschienquote:
Dat kan aardig lang goedblijvenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe lang zou zoiets goed blijven?![]()
Oeh! 11111 posts
Ik zat al te wachten op je reactiequote:
slaap ze!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef Soempie het volgende:
hm, oke. Hee mensen, ik ga slapen![]()
Morgen vroeg weer op![]()
Ha Jojoortjequote:
Geen koffie bij taart voor jouquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |