quote:
Collegaquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:21 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Moet ik 1.0M potassium iodide in je koffie doen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef RayMania het volgende:
Einzelganger!
Houd het maar bij sodium chloridequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moet ik 1.0M potassium iodide in je koffie doen?
Je bent al helemaal aan het ver-Engelsen zie ik.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moet ik 1.0M potassium iodide in je koffie doen?
Cheapskate.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Houd het maar bij sodium chloride.
Nee, ik heb de Nederlandse spelling niet bij de hand.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent al helemaal aan het ver-Engelsen zie ik.....
Kaliumjodidequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, ik heb de Nederlandse spelling niet bij de hand.
Ja, maar ik zat dus te twijfelen of het nu met een spatie was, of niet, of dat het toch met een i was, of m et een j.quote:
Altijd aan elkaar. En jood weet je toch dat het met een j is, JODEN JODEN!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat dus te twijfelen of het nu met een spatie was, of niet, of dat het toch met een i was, of m et een j.
Judish is nog steedds met een J hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat is dan de schuld van die ver-Engelsing.
Iodine niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Judish is nog steedds met een J hoor
Maar wel lekker aspirientjes innemen, of pijnstillers, of antibiotica, of...quote:
Een auto gebruiken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel lekker aspirinientjes innemen, of pijnstillers, of antibiotica, of....
aspirine heb ik in jaren niet meer gebruikt, de rest al helemaal nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel lekker aspirientjes innemen, of pijnstillers, of antibiotica, of....
En je wast zeker ook nooit je haren, en je gebruikt nooit zeep, je poetst nooit je tandenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
aspirine heb ik in jaren niet meer gebruikt, de rest al helemaal niet
Stel je netjes voor, spreek met twee woorden en zeg uquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
En je wast zeker ook nooit je haren, en je gebruikt nooit zeep, je poetst nooit je tanden.
Doe maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Stel je netjes voor, spreek met twee woorden en zeg u![]()
de tekst klopt dan bijna![]()
het echte refreinquote:
Ja. Anders wel al die formules wel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef RayMania het volgende:
Scheikunde op de middelbare is niet te vergelijken met normaal scheikunde. Beetje atoompjes leren, en het rijtje methaan, ethaan, propaan, butaan uit je hoofd leren! Ohja, en rekenen met molen was een hel.
daarom doe ik E&Mquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja. Anders wel al die formules wel.
Wat krijg je als je Butaan, Koper en Distikstoffluoride mixed in die afkortingen?
Cu zoveel, blablbalabla.. Hell..
je wilde toch niet zeggen dat je C&M wilde doen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Messenga het volgende:
MAar ook omdat ik niet goed ben in handvaardigheid tekenen en muziek
quote:
CKV is bij ons op school alleen in het 4e jaar. Duits is simpel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
je wilde toch niet zeggen dat je C&M wilde doen?Dat is nog erger met frans, duits en CKV
![]()
ik heb het over ckv 2 en 3quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
CKV is bij ons op school alleen in het 4e jaar. Duits is simpel.
Oh okequote:
Hmm, dacht dat jij juist wel goed was in handvaardigheid.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Messenga het volgende:
MAar ook omdat ik niet goed ben in handvaardigheid tekenen en muziek
quote:
tja, er moet wel brood op de plank komen natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
[..]! Alleen AZ moest weer switchen naar de ICT
.
quote:Datingsite voor kippen in België lees voor
Uitgegeven: 21 maart 2007 10:42
BRUSSEL - Een Vlaamse ecologische vereniging heeft een datingsite voor biologische kippen opgezet. Mensen die hun haan of kip willen laten paren kunnen elkaar vinden via de site www.kippenseks.be.
De site is bedoeld voor mensen die slechts enkele kippen hebben.
Als het om een bijzonder ras gaat, is het vaak lastig soortgenoten te vinden voor de voortplanting, ondervond de Vereniging voor Ecologische Leef- en Teeltwijze (VELT), die in Bergeijk ook een Nederlandse tak heeft.
Met het nieuwe 'relatiebureau voor kippen' wil de vereniging het aanbod van biologisch gekweekte kippen vergroten. Liefhebbers vragen onder meer hennen om inteelt te bestrijden, evenals biokuikens om te beginnen met een kippenstal.
Vrouwelijke handvaardigheid wel ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat jij juist wel goed was in handvaardigheid.
het is hier alleen wat koud maar verder prima weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen (nog net) wat een kutweer
Het regentquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef borisz het volgende:
[..]
het is hier alleen wat koud maar verder prima weer![]()
zon ?? hier is het pikdonker... hagel valt uit te lucht.quote:
Dat heb ik gedaan. Ik heb voor Duits gekozen en kreeg ook handenarbeid 2. Ik kon er niets van, prutste wat aan voor een vijfje en haalde met kunstgeschiedenis de boel weer op. Mooie tijden waren dat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
je wilde toch niet zeggen dat je C&M wilde doen?Dat is nog erger met frans, duits en CKV
![]()
Koopje!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:33 schreef borisz het volgende:
het is vandaag 20 jaar geleden dat Ruud Gullit tekende bij Milan voor 17 miljoen gulden
hier ookquote:
Het echte refreinquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef borisz het volgende:
[..]
het echte refrein
Knoop je jas dicht, doe un das om, was eerst je handen
Kam je haren, recht je schouders, denk aan je tanden
Blijf niet hangen, recht naar huis toe, spreek met twee woorden
Stel je netjes voor, eet zoals ut hoort en zeg u {u u u...}
Zou ik ook zeggen met zulke foutenquote:
Je hoort het wel zo, met un en ut. Die woorden worden zwaar ondergewaardeerd.quote:
jawel, lekker ontspannen dagje.quote:
Ook zoietsquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:21 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
jawel, lekker ontspannen dagje.
jij?
maar dan anders?quote:
Doe normaal man....quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[Tournament] De fok!-spt tennisgame
Als iemand (die nog niet meedoet) zin heeft om mee te doen, er is een plek vrij! (voor 15.00 uur invullen)
Heb meelij met mij en mijn puntloze positie op de ranglijstquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
O, dan had ik erbij moeten zetten dat er meerdere plekken vrij zijn, excuses.
O, ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Medelijden hoort niet bij topsport.
Voor je 87e verjaardag?quote:
vertelquote:
1 juni pasquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef borisz het volgende:
wanneer ben je jarig?
okquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1 juni pas
Maar het fototoestel was kapot gegaan, nu staat er een mooi klein zwart panasonicje te glimmen hier
Daar is een profiel voorquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef borisz het volgende:
wanneer ben je jarig?
1920quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:02 schreef Gollemrulez het volgende:
Daar is een profiel voor![]()
Geboortedatum: 01-06-1920
U krijgt uw cadeau altijd driekwart jaar na uw verjaardagquote:
Comedy Central komt er in plaats van The Boxquote:De zender staat in het teken van nationale en internationale comedy. Saturday Night Live, The Office US, The Daily Show, Scrubs, That’s 70's Show en South Park zijn enkele voorbeelden van wat er op deze zender te zien zal zijn.
Je mag hem zeker pas na 1 juni uitproberenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1 juni pas
Maar het fototoestel was kapot gegaan, nu staat er een mooi klein zwart panasonicje te glimmen hier
Ik mag hem over een uur uitproberenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:15 schreef Bos81 het volgende:
Je mag hem zeker pas na 1 juni uitproberen![]()
Ik ben benieuwd.. laat maar eens wat foto's zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mag hem over een uur uitproberen
(dan is ie opgeladen)
Okeequote:Op woensdag 21 maart 2007 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mag hem over een uur uitproberen
(dan is ie opgeladen)
Ik ga mijn bestje doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef Bos81 het volgende:
Okee![]()
Wij (of teminste ik) wil het resultaat wel graag zien natuurlijk.
wat is erquote:
zeer leuke muziekquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is eraan?
kwaliteit jongen!
Ik kan het nummer ff niet voor me halen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is eraan?
kwaliteit jongen!
quote:
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan het nummer ff niet voor me halen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan het nummer ff niet voor me halen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef appelsientje het volgende:
Ik sta trouwens 2e bij onze subleage (F1)
Dit jaar kom ik wederom boven rubbereend uit
O jee, je wilt toch niet zeggen dat Ali B samen met de originele artiest en rap uitvoering heeft gemaakt van "zeven dagen lang"quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef Messenga het volgende:
Ali B. Ft. Bots - Wat zullen we drinken.
daar gaat het al misquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef Messenga het volgende:
Mijn godquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef Messenga het volgende:
Ja zekerquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O jee, je wilt toch niet zeggen dat Ali B samen met de originele artiest en rap uitvoering heeft gemaakt van "zeven dagen lang"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn god...
Die Ali B. mogen ze ook ter plekke onder een trein gooien, samen met iedereen die naar zijn muziek luistert.
De vertragingen neem ik voor lief..
quote van de dagquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn god...
Die Ali B. mogen ze ook ter plekke onder een trein gooien, samen met iedereen die naar zijn muziek luistert.
Voordat ik nee kan zeggen, heb je hem al verzonden.quote:
Doodsverwensingquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn god...
Volgens mij begint de virusscanner te loeien of nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voordat ik nee kan zeggen, heb je hem al verzonden.
Nog nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij begint de virusscanner te loeien of niet?
Ik zeg het niet vaak.. maar je hebt helemaal gelijk VoreG!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn god...
Ik heb heel vaak gelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak.. maar je hebt helemaal gelijk VoreG!
Niet meteen overdrijven hequote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik liet me wat meeslepen in het moment..
Ik wil hem ontzettend graag niet hebbenquote:
Ik sta bovenaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef appelsientje het volgende:
Ik sta trouwens 2e bij onze subleage (F1)
Dit jaar kom ik wederom boven rubbereend uit
Groot gelijk heb je. Ik heb er al ontzettende spijt van dat ik uberhaubt geprobeerd heb te luisteren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wil hem ontzettend graag niet hebben
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Ik heb er al ontzettende spijt van dat ik uberhaubt geprobeerd heb te luisteren.
Jij download die troep. Fout ligt dus geheel bij jou.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mn winamp heeft. Nu ook al Starsplash
Die's ook vet ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:13 schreef borisz het volgende:
ik heb airwave opstaan, summer turnaround
Verkeerde muziekmapje aangekliktquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij download die troep. Fout ligt dus geheel bij jou.
Mensen die dit soort muziek downloaden zou Brein eens moeten aanpakken!
ziet er goed uit bloes!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMGDat hoofd lijkt wel
Even nieuwe camera uitgeprobeerd (macro stand gedinges)
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou ie dat als compliment opvatten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef Bos81 het volgende:
Oh dat is de foto van Tong uit zijn Fobo.
Ik maar denken dat het een (slechte) foto van Bill CLinton was![]()
![]()
*haphaphapquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef Bos81 het volgende:
Oh dat is de foto van Tong uit zijn Fobo.
Ik maar denken dat het een (slechte) foto van Bill CLinton was![]()
![]()
Die heb ik inderdaad wel gezien. Maar daar zag hij er toch wel iets anders uit, wat ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Hij lijkt ook niet zo goed, maar hij is het wel.
Nooit die band gezien waar ie meedoet met die quiz dan? Die is toch heel Hools rondgegaan
Ja bluezzquote:
Hools is toch een Darkroomquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mag de SM in de darkroom blijven aub?
En tegenwoordig ziet tong80 er ook weer heel anders uit dan op die ene foto van hem uit zijn FoBo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:25 schreef Bos81 het volgende:
Die heb ik inderdaad wel gezien. Maar daar zag hij er toch wel iets anders uit, wat ik me kan herinneren.
Ja, dat heb ik inderdaad al een keer vernomen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
En tegenwoordig ziet tong80 er ook weer heel anders uit dan op die ene foto van hem uit zijn FoBo.
Lang blond haar, neuscorrectie, liposuctie en borstvergroting?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
En tegenwoordig ziet tong80 er ook weer heel anders uit dan op die ene foto van hem uit zijn FoBo.
In FB gaan we doorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hè, het Cameraman vs voetbalsupporter topic is dicht. Vervelend.
Was er weer eens een reltopic in VBL, sluiten ze m!
VBL'ers vinden het niet meer dan normaal...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hè, het Cameraman vs voetbalsupporter topic is dicht. Vervelend.
Was er weer eens een reltopic in VBL, sluiten ze m!
Normaal komt er nu als tong er is een foto van Andre Hazes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lang blond haar, neuscorrectie, liposuctie en borstvergroting?
Nee hoor, de arme jongen heeft alweer een nieuw topic geopend. Hij begrijpt het niet helemaalquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, dat is ook weer achter de rug...
weleens live gezien?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister op dit moment naar Pearl Jam
gaat lekker. Sunnie is ook lekker bezig Yvonne, doe niet zo aangebrand zeg, Jezusquote:
Nopequote:
Zaten de draden losquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:00 schreef dndiek het volgende:
Nee, ik was weg
Draadloos netwerk werkte niet bepaald mee
En Ray probeert yvonne te overrulenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:57 schreef Ole het volgende:
[..]
gaat lekker. Sunnie is ook lekker bezig Yvonne, doe niet zo aangebrand zeg, Jezus
Ik denk hetquote:
Die bestaan ook hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, toppie![]()
Als er Fok!-Mod-awards bestaan, wint de VBL-crew met twee vingers in de neus
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee, Hools is een wake up call.
Dus ook geen 0906-lijn, mocht iemand dat denken.
Iemand is wakker, zo te zien.quote:
Heb het altijd al een kwal gevonden, hij mag aansluiten in het rijtje Ali B. en zijn liefhebbers.quote:
Oh ik zal daar weer eens een postje zettenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef sjimz het volgende:
Ja om Leuk Spelletje #2 in bedwang te houden![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Iemand is wakker, zo te zien.
je hebt je roeping in de snackbar dus duidelijk gemistquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Zojuist heb ik voor het eerst zelfstandig friet gebakken (in mijn nieuwe friteuse). Het ging me niet slecht af gelukkig.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Zojuist heb ik voor het eerst zelfstandig friet gebakken (in mijn nieuwe friteuse). Het ging me niet slecht af gelukkig.
Ach, man, wees blij dat ie niet de koek in de friteuse heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt je roeping in de snackbar dus duidelijk gemist
Nee hoor, heel de dag frituren lijkt me niksquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt je roeping in de snackbar dus duidelijk gemist
Dan ken je mij nog nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]volgens mij moet je goed je best doen omdat te laten mislukken
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach, man, wees blij dat ie niet de koek in de friteuse heeft gedaan.
Preciesquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos flikt het toch, een beetje meer respect is op z'n plaats.
Liever dat ie het flikt dan dat ie het fikt, iig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos flikt het toch, een beetje meer respect is op z'n plaats.
nou pasquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Inderdaad, je bent nooit te oud om iets nieuws te doen.quote:
That's the spiritquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent nooit te oud om iets nieuws te doen.
Lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef golfer het volgende:
Mijn keukenprinsesje staat nu een heerlijk ruikende boerenomeletje in elkaar te flansen.![]()
Volgens mij hebben calvobbes & co hun mening over VBL wel weer gevormd na één topic. Toch over een jaar maar weer zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:
Is de rust onder de anti VBLers al weer terug gekeerd?![]()
topicsquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Doe eens een linkje naar dat topic.
Wat snap je niet aanquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:39 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij hebben calvobbes & co hun mening over VBL wel weer gevormd na één topic.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:18 schreef calvobbes het volgende:
Die mening is niet alleen gebasseerd op dat ene topic. Ik ga al langer mee dan vandaag hoor.
Omdat Raymania onzin over mij loopt te verspreiden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:47 schreef sjimz het volgende:
Waarom moet dat hier?
Wat snap jij niet aan "volgens mij"? Oh, in dit topic hoeft dit niet, doe maar lekker in het FB-topic.quote:
Lok het dan niet uitquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef RayMania het volgende:
Oh, in dit topic hoeft dit niet
Je komt nooit in VBL. Blijf nu ook maar lekker weg!quote:
Ga lekker zuigen in FB, held. Jammer dat je net trouwens bent uitgeluldquote:
en op het woordje marokkaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die calvobbes komt ook overal. Die zoekt t forum af op zn naam ofzo.
Als je het zo erg vind dat iemand anders dat het VBL kliekje hier post, moet je niet zulke domme opmerkingen makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef RayMania het volgende:
Ga lekker zuigen in FB, held. Jammer dat je net trouwens bent uitgeluld.
Of het is een botje dat automatisch een zuur antwoord genereert.quote:
Hey jij bent toch diegene die koste wat het kost niet wilde geloven dat een cameraman is geschopt door een voetbalsupporter?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef sjimz het volgende:
Zie je! Het duurde maar 1 minuut![]()
Nou daar hebben verschillende VBL users meer verstand van dan ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of het is een botje dat automatisch een zuur antwoord genereert.
Ik zei alleen dat ik weblogs niet vertrouwquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hey jij bent toch diegene die koste wat het kost niet wilde geloven dat een cameraman is geschopt door een voetbalsupporter?
Waarom is dat eigenlijk? Denk je dat alle voetbalsupporters koorknaapjes zijn ofzo?
Dank uquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dan jij, sjimz
* EnGCatjuh belt de Hools-uitsmijter.
Ja dat was ook zo'n beetje het enige wat je zei "ik vertrouw het niet" "zijn er meer bronnen" "Waarom meldt Talpa het niet".quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:04 schreef sjimz het volgende:
Ik zei alleen dat ik weblogs niet vertrouw![]()
Als jij mij kan laten zien waar ik "Waarom meldt Talpa het niet." heb gepost.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo'n beetje het enige wat je zei "ik vertrouw het niet" "zijn er meer bronnen" "Waarom meldt Talpa het niet".
Stel je voor dat je een dergelijke actie zou afkeuren.
Daar moet op gedronken wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef dndiek het volgende:
Wat een gezelligheid
Laten we daar op drinkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik mag 2 weken geen alcoholja doei dus he, ik mag toch ook gewoon drinken wat maken die paar biertjes die ik drink dan uit
Ligt denk ik aan de situatie. Vaak mag je wel gewoon 1 a 2 glazen alcohol drinken, maar je moet gewoon uitkijken wat en hoeveel je drinkt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik mag 2 weken geen alcoholja doei dus he, ik mag toch ook gewoon drinken wat maken die paar biertjes die ik drink dan uit
Labretpiercing laten zetten vanmiddagquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom mag je niet drinken?
Dan ontsmet alcohol toch juistquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Labretpiercing laten zetten vanmiddag
Wat is een labretpiercing en waar zit ie?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Labretpiercing laten zetten vanmiddag
onder je lip toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is een labretpiercing en waar zit ie?![]()
Dat is het sowieso.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Sjimz heeft gelijk die van mij is alleen wel kleinerte groot is lelijk
quote:
Schande van mijquote:
Wurfles wifaut piks!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Sjimz heeft gelijk die van mij is alleen wel kleinerte groot is lelijk
He-Manquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef sjimz het volgende:
de Bo-Heman RapsodyMisschien kennen jullie hem al
Absoluut!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
He-Man![]()
Vroeger veel naar gekeken en ook wat speelgoed van gehad, net zoals wel meer van mijn leeftijdsgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |