quote:
Collegaquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:21 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Moet ik 1.0M potassium iodide in je koffie doen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef RayMania het volgende:
Einzelganger!
Houd het maar bij sodium chloridequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moet ik 1.0M potassium iodide in je koffie doen?
Je bent al helemaal aan het ver-Engelsen zie ik.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moet ik 1.0M potassium iodide in je koffie doen?
Cheapskate.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Houd het maar bij sodium chloride.
Nee, ik heb de Nederlandse spelling niet bij de hand.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent al helemaal aan het ver-Engelsen zie ik.....
Kaliumjodidequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, ik heb de Nederlandse spelling niet bij de hand.
Ja, maar ik zat dus te twijfelen of het nu met een spatie was, of niet, of dat het toch met een i was, of m et een j.quote:
Altijd aan elkaar. En jood weet je toch dat het met een j is, JODEN JODEN!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat dus te twijfelen of het nu met een spatie was, of niet, of dat het toch met een i was, of m et een j.
Judish is nog steedds met een J hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat is dan de schuld van die ver-Engelsing.
Iodine niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Judish is nog steedds met een J hoor
Maar wel lekker aspirientjes innemen, of pijnstillers, of antibiotica, of...quote:
Een auto gebruiken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel lekker aspirinientjes innemen, of pijnstillers, of antibiotica, of....
aspirine heb ik in jaren niet meer gebruikt, de rest al helemaal nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel lekker aspirientjes innemen, of pijnstillers, of antibiotica, of....
En je wast zeker ook nooit je haren, en je gebruikt nooit zeep, je poetst nooit je tandenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
aspirine heb ik in jaren niet meer gebruikt, de rest al helemaal niet
Stel je netjes voor, spreek met twee woorden en zeg uquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
En je wast zeker ook nooit je haren, en je gebruikt nooit zeep, je poetst nooit je tanden.
Doe maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Stel je netjes voor, spreek met twee woorden en zeg u![]()
de tekst klopt dan bijna![]()
het echte refreinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |