quote:
Collegaquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:21 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Moet ik 1.0M potassium iodide in je koffie doen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef RayMania het volgende:
Einzelganger!
Houd het maar bij sodium chloridequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moet ik 1.0M potassium iodide in je koffie doen?
Je bent al helemaal aan het ver-Engelsen zie ik.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moet ik 1.0M potassium iodide in je koffie doen?
Cheapskate.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Houd het maar bij sodium chloride.
Nee, ik heb de Nederlandse spelling niet bij de hand.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent al helemaal aan het ver-Engelsen zie ik.....
Kaliumjodidequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, ik heb de Nederlandse spelling niet bij de hand.
Ja, maar ik zat dus te twijfelen of het nu met een spatie was, of niet, of dat het toch met een i was, of m et een j.quote:
Altijd aan elkaar. En jood weet je toch dat het met een j is, JODEN JODEN!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat dus te twijfelen of het nu met een spatie was, of niet, of dat het toch met een i was, of m et een j.
Judish is nog steedds met een J hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat is dan de schuld van die ver-Engelsing.
Iodine niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Judish is nog steedds met een J hoor
Maar wel lekker aspirientjes innemen, of pijnstillers, of antibiotica, of...quote:
Een auto gebruiken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel lekker aspirinientjes innemen, of pijnstillers, of antibiotica, of....
aspirine heb ik in jaren niet meer gebruikt, de rest al helemaal nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel lekker aspirientjes innemen, of pijnstillers, of antibiotica, of....
En je wast zeker ook nooit je haren, en je gebruikt nooit zeep, je poetst nooit je tandenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
aspirine heb ik in jaren niet meer gebruikt, de rest al helemaal niet
Stel je netjes voor, spreek met twee woorden en zeg uquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
En je wast zeker ook nooit je haren, en je gebruikt nooit zeep, je poetst nooit je tanden.
Doe maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Stel je netjes voor, spreek met twee woorden en zeg u![]()
de tekst klopt dan bijna![]()
het echte refreinquote:
Ja. Anders wel al die formules wel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef RayMania het volgende:
Scheikunde op de middelbare is niet te vergelijken met normaal scheikunde. Beetje atoompjes leren, en het rijtje methaan, ethaan, propaan, butaan uit je hoofd leren! Ohja, en rekenen met molen was een hel.
daarom doe ik E&Mquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja. Anders wel al die formules wel.
Wat krijg je als je Butaan, Koper en Distikstoffluoride mixed in die afkortingen?
Cu zoveel, blablbalabla.. Hell..
je wilde toch niet zeggen dat je C&M wilde doen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Messenga het volgende:
MAar ook omdat ik niet goed ben in handvaardigheid tekenen en muziek
quote:
CKV is bij ons op school alleen in het 4e jaar. Duits is simpel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
je wilde toch niet zeggen dat je C&M wilde doen?Dat is nog erger met frans, duits en CKV
![]()
ik heb het over ckv 2 en 3quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
CKV is bij ons op school alleen in het 4e jaar. Duits is simpel.
Oh okequote:
Hmm, dacht dat jij juist wel goed was in handvaardigheid.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Messenga het volgende:
MAar ook omdat ik niet goed ben in handvaardigheid tekenen en muziek
quote:
tja, er moet wel brood op de plank komen natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
[..]! Alleen AZ moest weer switchen naar de ICT
.
quote:Datingsite voor kippen in België lees voor
Uitgegeven: 21 maart 2007 10:42
BRUSSEL - Een Vlaamse ecologische vereniging heeft een datingsite voor biologische kippen opgezet. Mensen die hun haan of kip willen laten paren kunnen elkaar vinden via de site www.kippenseks.be.
De site is bedoeld voor mensen die slechts enkele kippen hebben.
Als het om een bijzonder ras gaat, is het vaak lastig soortgenoten te vinden voor de voortplanting, ondervond de Vereniging voor Ecologische Leef- en Teeltwijze (VELT), die in Bergeijk ook een Nederlandse tak heeft.
Met het nieuwe 'relatiebureau voor kippen' wil de vereniging het aanbod van biologisch gekweekte kippen vergroten. Liefhebbers vragen onder meer hennen om inteelt te bestrijden, evenals biokuikens om te beginnen met een kippenstal.
Vrouwelijke handvaardigheid wel ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat jij juist wel goed was in handvaardigheid.
het is hier alleen wat koud maar verder prima weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen (nog net) wat een kutweer
Het regentquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef borisz het volgende:
[..]
het is hier alleen wat koud maar verder prima weer![]()
zon ?? hier is het pikdonker... hagel valt uit te lucht.quote:
Dat heb ik gedaan. Ik heb voor Duits gekozen en kreeg ook handenarbeid 2. Ik kon er niets van, prutste wat aan voor een vijfje en haalde met kunstgeschiedenis de boel weer op. Mooie tijden waren dat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
je wilde toch niet zeggen dat je C&M wilde doen?Dat is nog erger met frans, duits en CKV
![]()
Koopje!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:33 schreef borisz het volgende:
het is vandaag 20 jaar geleden dat Ruud Gullit tekende bij Milan voor 17 miljoen gulden
hier ookquote:
Het echte refreinquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef borisz het volgende:
[..]
het echte refrein
Knoop je jas dicht, doe un das om, was eerst je handen
Kam je haren, recht je schouders, denk aan je tanden
Blijf niet hangen, recht naar huis toe, spreek met twee woorden
Stel je netjes voor, eet zoals ut hoort en zeg u {u u u...}
Zou ik ook zeggen met zulke foutenquote:
Je hoort het wel zo, met un en ut. Die woorden worden zwaar ondergewaardeerd.quote:
jawel, lekker ontspannen dagje.quote:
Ook zoietsquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:21 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
jawel, lekker ontspannen dagje.
jij?
maar dan anders?quote:
Doe normaal man....quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[Tournament] De fok!-spt tennisgame
Als iemand (die nog niet meedoet) zin heeft om mee te doen, er is een plek vrij! (voor 15.00 uur invullen)
Heb meelij met mij en mijn puntloze positie op de ranglijstquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
O, dan had ik erbij moeten zetten dat er meerdere plekken vrij zijn, excuses.
O, ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Medelijden hoort niet bij topsport.
Voor je 87e verjaardag?quote:
vertelquote:
1 juni pasquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef borisz het volgende:
wanneer ben je jarig?
okquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1 juni pas
Maar het fototoestel was kapot gegaan, nu staat er een mooi klein zwart panasonicje te glimmen hier
Daar is een profiel voorquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef borisz het volgende:
wanneer ben je jarig?
1920quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:02 schreef Gollemrulez het volgende:
Daar is een profiel voor![]()
Geboortedatum: 01-06-1920
U krijgt uw cadeau altijd driekwart jaar na uw verjaardagquote:
Comedy Central komt er in plaats van The Boxquote:De zender staat in het teken van nationale en internationale comedy. Saturday Night Live, The Office US, The Daily Show, Scrubs, That’s 70's Show en South Park zijn enkele voorbeelden van wat er op deze zender te zien zal zijn.
Je mag hem zeker pas na 1 juni uitproberenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1 juni pas
Maar het fototoestel was kapot gegaan, nu staat er een mooi klein zwart panasonicje te glimmen hier
Ik mag hem over een uur uitproberenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:15 schreef Bos81 het volgende:
Je mag hem zeker pas na 1 juni uitproberen![]()
Ik ben benieuwd.. laat maar eens wat foto's zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mag hem over een uur uitproberen
(dan is ie opgeladen)
Okeequote:Op woensdag 21 maart 2007 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mag hem over een uur uitproberen
(dan is ie opgeladen)
Ik ga mijn bestje doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef Bos81 het volgende:
Okee![]()
Wij (of teminste ik) wil het resultaat wel graag zien natuurlijk.
wat is erquote:
zeer leuke muziekquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is eraan?
kwaliteit jongen!
Ik kan het nummer ff niet voor me halen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is eraan?
kwaliteit jongen!
quote:
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan het nummer ff niet voor me halen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan het nummer ff niet voor me halen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef appelsientje het volgende:
Ik sta trouwens 2e bij onze subleage (F1)
Dit jaar kom ik wederom boven rubbereend uit
O jee, je wilt toch niet zeggen dat Ali B samen met de originele artiest en rap uitvoering heeft gemaakt van "zeven dagen lang"quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef Messenga het volgende:
Ali B. Ft. Bots - Wat zullen we drinken.
daar gaat het al misquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef Messenga het volgende:
Mijn godquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef Messenga het volgende:
Ja zekerquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O jee, je wilt toch niet zeggen dat Ali B samen met de originele artiest en rap uitvoering heeft gemaakt van "zeven dagen lang"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn god...
Die Ali B. mogen ze ook ter plekke onder een trein gooien, samen met iedereen die naar zijn muziek luistert.
De vertragingen neem ik voor lief..
quote van de dagquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn god...
Die Ali B. mogen ze ook ter plekke onder een trein gooien, samen met iedereen die naar zijn muziek luistert.
De vertragingen neem ik voor lief..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |