KANDIDATEN :quote:Vier koppels, vier steden, één droom: een eigen horecazaak. Mijn Tent is Top maakt deze droom waar. Van januari tot en met april 2007 vindt de strijd om de populairste tent plaats! Wie wint zijn eigen tent? Winnen gaat niet zomaar. En uiteraard kent het spel zijn regels.
Want hier is echt alleen maar over de culineare en in tv topic is het alleen maar over het programma zelf? Het is echt gewoon precies hetzelfde hoor. Zeg dan gewoon dat je persee het topic hier hebt willen lopen en sluit die anderquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, hoor beide topics kunnen goed naast elkaar bestaan![]()
Deze discussie is hier ook al gevoerd deze gaan we dus hier niet nog een keer voerenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Want hier is echt alleen maar over de culineare en in tv topic is het alleen maar over het programma zelf? Het is echt gewoon precies hetzelfde hoor. Zeg dan gewoon dat je persee het topic hier hebt willen lopen en sluit die ander.
Ja. Dat weet ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Deze discussie is hier ook al gevoerd deze gaan we dus hier niet nog een keer voeren![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:43 schreef Gunner het volgende:
Mijn Tent is Top (dinsdags om 21:30 bij RTL 5) of [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker
Welke van de twee of blijven ze beide open, ik vind het niet echt handig om twee topics over 1 programma te moeten bijhouden, dit crosspost ik ook naar TV FB
Gaan we uit het topic van CUL:quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:04 schreef nlg het volgende:
Discussie blijft terugkomen...
nogmaals:
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 23:36 schreef nlg het volgende:
Dus, om te resumeren:De kookkunsten van de stellen, recepten en ander culinairs in: [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker Het programma zelf, wat er in de aflevering gebeurd is en de rest in: Mijn Tent is Top (dinsdags om 21:30 bij RTL 5)
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
Video net pas bekeken.
Gelukkig Rotterdam er als eerste uit, zodat Den Blijker ze niet langer de hand boven z'n Rotterdamse hart hoeft te houden.
Wat betreft het commentaar op Leeuwarden ben ik het wel eens dat ze te afhankelijk zijn van een buitenlandse Sushi-chef.
Dat is een groot risico.
Ik was even ontroert bij de ontmoeting tussen de twee 1-eiige tweeling in Amsterdam. Mooi momentje was dat.
Het zal uiteindelijk wel tussen Amsterdam en Den Bosch gaan, waarbij ik (kooktechnisch) de meeste fiducie heb in Den Bosch als winnaar.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:17 schreef ElZwino het volgende:
Inderdaad, maar ben echt benieuwd hoe de bediening in Den Bosch zich ontwikkelt, aangezien op de site van MTIT staat dat de jury ook nog de nodige kritiek heeft op hun sommelier. En daarbij komt dat het beneden leeg is en het restaurant er verder kaal en leeg uitziet. Niet zo kaal en sfeerloos als in Leeuwarden maar tochVerder kan je niet om die cijfers heen inderdaad van Leeuwarden maar van mij mogen die mensen er als eerste uit. Kunnen niet tegen kritiek terwijl die andere dat allemaal als een spons opzuigen. Hebben jullie al meegedaan aan die quiz op de site? Kan je een diner winnen in 1 van de tenten
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar het draait om meer. Zoals het er nu voorstaat denk ik dat Den Bosch gaat winnen maar ja er kan nog vanalles gebeuren.
Toch maar eens een keer gan kijken in Den Bosch![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef realbase het volgende:
Als die kok van Doozo echt zo goed is zal ie wel een mooie aanbieding krijgen van een tent in Adam oid. ( refereerde hij zelf ook aan.. dat als Doozo in Adam zou zitten het een gewaagde concurrent van het Sakuro? hotel )
Kok weg.. Doozo een stuk minder lijkt me.. Echt "te" afhankelijk van 1 kok.
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef Michel het volgende:
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Zoals zo vaak laat tv zien wat sensatie is en wat men wil laten zien. Het kan dus best zo zijn (en dat geloof ik graag) dat die gast gewoon door zijn opleiding in Japan wat zelfverzekerd is over zijn producten en wat hij de keuken uit serveert. Dat hoeft dus helemaal niet te impliceren dat er bonje is of dat meneer ineens sterallures heeft gekregen.
Zie maar de samenvattingen van vorige week, het laat een compleet ander beeld zien dat wat er werkelijk in de uitzending gebeurd, en een conclusie is snel getrokken.
Hoewel ik stellig van mening ben dat de finale tussen Den Bosch en Amsterdam zal gaan, ben ik geheel nog niet zo zeker of alles is zoals de programmamakers ons willen doen geloven.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef golfer het volgende:
Ouwe Cas Spijkers.![]()
En Herman die ongegeneerd gewoon brutaal stukjes eten uit de keuken in zin bek stopt.
Als het mijn tent zou zijn had ik hem eruit geslagen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:34 schreef existenz het volgende:
Den Bosch krijgt het zwaar de volgende beoordeling. Een fikse waarschuwing voor hygiene (tenzij ze het natuurlijk meteen goed rechttrekken, wat ik wel verwacht) en mogelijk zijn ze niet zo creatief met pompoenen....
Allemaal programma gerelateerd en niks over recepten en amper over kookkunsten. Het zal mij echt aan mijn reet roesten waar het topic is, maar het zijn gewoon twee precies dezelfde topics, waarvan je desnoods die uit FTR hier naar toe had kunnen halen. Maar twee topics is echt bullshit, en dan link je naar een post waardoor jouw redenatie helemaal nergens over gaat. Ik vind het vervelend om twee topics door te lezen - en ik wil ze beiden doorlezen, omdat ik het interessant vind wat iedereen ervan vindt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:13 schreef ElZwino het volgende:
Den Bosch werd iig wel goed aangepakt ja..Ik ben wel benieuwd hoe creatief Den Bosch is met die pompoenen. Meteen toen dat bekend werd dat ik juist: hee daar weet Sven vast wel iets mee te doen maar hij had eigenlijk geen idee. Nu staan er wel dingen op het menu maar ik denk niet dat zij het meeste zullen verkopen...Kortom wordt toch weer spannend want ik dacht dat Leeuwarden op zeker af zou vallen de volgende keer maar ben ik nog niet zo zeker van..Zeker omdat Amsterdam erg goed gaat nu en in Den Bosch problemen zijn beneden met de sfeer, omdat hun sommelier even weg is én er verder nog problemen zijn met het personeel.
euhm hier hebben ze het ook over de koks, de personeelsleden, en dergelijke. iets wat toch echt wel bij cul hoort. en vind ook, dat als er een gesloten moet worden het andere topic het eerst aan de beurt is, vind dit wat meer passen in cul, op een of andere manier.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja. Dat weet ik.
Ik quote:
[..]
[..]
Gaan we uit het topic van CUL:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal programma gerelateerd en niks over recepten en amper over kookkunsten. Het zal mij echt aan mijn reet roesten waar het topic is, maar het zijn gewoon twee precies dezelfde topics, waarvan je desnoods die uit FTR hier naar toe had kunnen halen. Maar twee topics is echt bullshit, en dan link je naar een post waardoor jouw redenatie helemaal nergens over gaat. Ik vind het vervelend om twee topics door te lezen - en ik wil ze beiden doorlezen, omdat ik het interessant vind wat iedereen ervan vindt.
Maar prima hoor.
Helaas wel weer op overdreven Weruscha-wijze..... DB is echt briljant bezigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:54 schreef existenz het volgende:
DB pakt het toch weer netjes aan hoor. Ik ben nog benieuwd naar wie met die parels komt... Ik vermoed DB. A'dam verrassend.
Amsterdam is dit keer idd niet echt interessant bezig, maar weinig van leeuwarden gezien eigenlijk tot nu toe....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Den Bosch is weer erg leuk bezig.... van mij mag Amsterdam wel pleitte eigenlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |