getver ik moet zo eten hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Jaap zijn kont jeukt.
nou las net in het topic over jaap dat tie aardig zn gang is gegaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef demins het volgende:
Ik vind Jaap niet zo blij kijken. Zeker niemand gevonden die hem info wilde toespelen...
3 uur, maximaal 4 uur...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef Tomahawk39 het volgende:
hoe lang kan 1 tentamen duren????? waar is ie na het tentamen geweest???????dacht dat ie wellicht na het tentamen ook naar de zwaluw was gegaan?? niet dus!!!!
Dan gaat hij zitten boeren zeker zo...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:24 schreef anno-i-mus het volgende:
Hoeveel koolzuur zit er wel niet in die fles .... schuimt wel erg veel nietwaar???
Voor of na de nodige....fucking hell's?????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan gaat hij zitten boeren zeker zo...![]()
voor en na en tussendoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor of na de nodige....fucking hell's?????
Anders kennen we de scripts te vroeg....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef De_Moester het volgende:
waarom gaat het geluid altijd uit als ze aan de foon met achter hangen??
Dat is de redactie. Mogen wij niet horen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef De_Moester het volgende:
omdat ze niet willen dat wij het horenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef De_Moester het volgende:
Je hebt gezien wat Marc (de kok) van zijn kookkunsten vond. Veel te lang gekookt/gewokt (alle vitamines weg) en veel te veel vet. Niet te hopen dus dat hij voor de anderen iets moet maken.quote:
Jaap krijgt instructie's van de Feboquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de redactie. Mogen wij niet horen.
Ik deed de stream al ff afsluiten en opnieuw opstarten omdat ik dacht dat hij weer vasthingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Is het een stream-lock, of staat hij nogsteeds te lullen. Die gesprekken duren normaal 1 minuut.
Normaal 1 minuut, bij Jaap herhalen ze het nog 2x, dus 3 minuten..........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Is het een stream-lock, of staat hij nogsteeds te lullen. Die gesprekken duren normaal 1 minuut.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Jaap krijgt instructie's van de Febo![]()
Hij komt sowieso langs de productie als hij het hek door wil, hij moet een zender etc. omkrijgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Sug4r het volgende:
Ze vragen hoe het examen is gegaan zeker
Billie heeft liever iets anders van de FEBO.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Jaap krijgt instructie's van de Febo![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Billie heeft liever iets anders van de FEBO.
Ik wed dat er eerst een boertje komtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef neehe het volgende:
Over hoeveel minuten zegt Japio : Fucking Hell ??
Ik zeg binnen 5 minuten.
de hamer op de kop?quote:
Hij heeft precies van die duckvoetenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Als ik Billie zo zie waggelen. moet ik altijd aan Oliver Hardy denken.
Zijn voeten staan echt enorm naar buiten, misschien omdat zijn benen anders tegen elkaar schuren als hij loopt?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Als ik Billie zo zie waggelen. moet ik altijd aan Oliver Hardy denken.
Ja het is echt een tank als je hem zo ziet lopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zijn voeten staan echt enorm naar buiten, misschien omdat zijn benen anders tegen elkaar schuren als hij loopt?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zou hij gaan doen nu hij alleen thuis is? Lekker schijten op de plee van Eric en Huub?
hmz ja, of hij is bezig aan zijn blog, offeh de strategie uitschrijven die hij met Brainless gaat bewerkstelligen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef Tomahawk39 het volgende:
nou weer aan de chat met redaktie???? hij heb toch tijd genoeg gehad dacht ik zo om bij te praten achter
omdat ie nog gruwelijk gaat afvallen, zonde van het geldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef Dogga het volgende:
Ff serieus he, Hij is miljonair...waarom laten ze niet ff een Degelijke jas maken op maat voor jaap...dat blauwe ding van 30 euro doet echt niet !
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
omdat ie nog gruwelijk gaat afvallen, zonde van het geld![]()
echt niet een paar maanden en dan wordt hij eens zo dikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
omdat ie nog gruwelijk gaat afvallen, zonde van het geld![]()
nou .echt welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef pronkjewail het volgende:
Hoe zullen zijn studie-genoten vanmiddag hebben gereageerd op Jaaps verschijning bij het tentamen?
"Hey Jaap! 21cm he?! Niet eens tijd voor wat anal bleaching???"
Jongen moet zich toch doodschamen dat iedereen de filmpjes van die avond in de badkuip heeft gezien!
Nee, dat heet prievaasie.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
Kan de redactie niet even inzomen op wat hij tikt?
eindelijk aktiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel een voordeel dat Japio nu z'n tentamen heeft gedaan. Zoals hij zelf zei, kostte hem dat veel tijd en aandacht, hij beloofde Natasia dat daarna de F*cking Hell zou uitbreken. Dus ons staat nog heel wat te wachten.......
Allemaal theorieën van Japio...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel een voordeel dat Japio nu z'n tentamen heeft gedaan. Zoals hij zelf zei, kostte hem dat veel tijd en aandacht, hij beloofde Natasia dat daarna de F*cking Hell zou uitbreken. Dus ons staat nog heel wat te wachten.......
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef pronkjewail het volgende:
Hoe zullen zijn studie-genoten vanmiddag hebben gereageerd op Jaaps verschijning bij het tentamen?
"Hey Jaap! 21cm he?! Niet eens tijd voor wat anal bleaching???"
Jongen moet zich toch doodschamen dat iedereen de filmpjes van die avond in de badkuip heeft gezien!
Alleen liplezenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio neemt maar weer eens een halve liter cola (geen eitiket, dus Light ?)
[afbeelding]
Kan hij mooi Huub als de schuldige aanwijzenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef havefun het volgende:
[..]
of hij heeft het Tentamen verneukt dat kan ook .
Moeilijk hoor, een brief vol leugens aan Cora aka Billie, hij moet hem zelf ook begrijpen.quote:
eeek ja kviel bijna van mijn stoelquote:
Pc liep vast, het kan nu weer alles overnieuw doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:05 schreef demins het volgende:
Wat gebeurde daar?
Ik seg: seef tusseddor!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Pc liep vast, het kan nu weer alles overnieuw doen.
''het'' is een typo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Pc liep vast, het kan nu weer alles overnieuw doen.
Als het je niet bevalt... dan zet je je PC maar uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:11 schreef havefun het volgende:
Mensen haal dat wanstaltige nijlpaard uit het beeld ik ben aan het eten.
Ga eens netjes aan de tafel zitten, ipv achter je PC.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:11 schreef havefun het volgende:
Mensen haal dat wanstaltige nijlpaard uit het beeld ik ben aan het eten.
Nee want dan komen er vervangers, want bij physiek geweld is dit ook het geval.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
Zou de auto gecrasht zijn en iedereen dood? Heeft Billie alsnog dat hok gewonnen.
Het is gewoon niet eerlijk!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:17 schreef Dogga het volgende:
potverdorie ze zijn te laat
Ik wacht in spanning al een half uur en ze komen maar niet
Ohhw, wat errug voor dat jochie, moet ie helemaal alleen zijn doelen halenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
Zou de auto gecrasht zijn en iedereen dood? Heeft Billie alsnog dat hok gewonnen.
Linkje?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef Mika25 het volgende:
Op de frontpage stond iets over de criminele rapper Kempi, is dat niet een vriendje van Brainless? Die heeft het ook altijd over een rapper met die naam (Amanda kent hem volgens mij ook)...
Ja wie weet is de hele aarde wel 1 grote Truman Show , en zitten ons nu ook te volgen vanaf een andere planeet.quote:
AAAWWW my gohhhd Snel wat aantrekkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:23 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja wie weet is de hele aarde wel 1 grote Truman Show , en zitten ons nu ook te volgen vanaf een andere planeet.
Ik kan geern sfeerplaatjes meer zien! Judith wil ik! En Brian ineern zien storten! Een sfeer die te snijden is!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Dan nog maar even een sfeerplaatje.
[afbeelding]
Ik krijg hele nare gedachten bij het Naakt voor het scherm zitten terwijl je naar Jaap kijkt.quote:
Haha Kempi is geen vriend van Brain. Amanda wou hem graag uitnodigen in de Gouden Kooi omdat ze helemaal weg van hem is maar ik denk niet dat die Kempi dat gaat doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef Mika25 het volgende:
Op de frontpage stond iets over de criminele rapper Kempi, is dat niet een vriendje van Brainless? Die heeft het ook altijd over een rapper met die naam (Amanda kent hem volgens mij ook)...
Nee, ze heeft gezien hoe goed hij zichzelf kan slaan. Dat mag hij vanaond ook doen van haar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:18 schreef havefun het volgende:
Komt Juf Judith vanavond nou nog om Brian een schop onder zijn reet te geven?
Tis erger een Hekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik krijg hele nare gedachten bij het Naakt voor het scherm zitten terwijl je naar Jaap kijkt.
Dat zegt dus ook wel weer alles over het "niveau" van Amanda.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Haha Kempi is geen vriend van Brain. Amanda wou hem graag uitnodigen in de Gouden Kooi omdat ze helemaal weg van hem is maar ik denk niet dat die Kempi dat gaat doen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gezien hoe goed hij zichzelf kan slaan. Dat mag hij vanaond ook doen van haar.![]()
Kijk dat zijn pas sfeerplaatjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan geern sfeerplaatjes meer zien! Judith wil ik! En Brian ineern zien storten! Een sfeer die te snijden is!![]()
Oh, ze (Brainless en Amanda) hadden het over "kennen", dus ik ging er vanuit dat ze hem ook persoonlijk kenden ipv alleen maar van hem gehoord te hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Haha Kempi is geen vriend van Brain. Amanda wou hem graag uitnodigen in de Gouden Kooi omdat ze helemaal weg van hem is maar ik denk niet dat die Kempi dat gaat doen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan geern sfeerplaatjes meer zien! Judith wil ik! En Brian ineern zien storten! Een sfeer die te snijden is!![]()
ja, maar is zijn slechtere nederlandse rappers alleen het zegt wel wat over haar idd ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat zegt dus ook wel weer alles over het "niveau" van Amanda.
Wat een stoephoer is dat toch.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Oh, ze (Brainless en Amanda) hadden het over "kennen", dus ik ging er vanuit dat ze hem ook persoonlijk kenden ipv alleen maar van hem gehoord te hebben
en de rest van de crew!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
ja, maar is zijn slechtere nederlandse rappers alleen het zegt wel wat over haar idd ja.
Het liefs zou ze live genomen worden in die Kooi door Kempi.
Tsssssssssssquote:
Onder die voorwaarde wil ik ook wel een dagje naar de Zwaluwhoeve!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:35 schreef Kaleddis het volgende:
Lijkt me wel lekker zeg, dat je als je thuiskomt je hele huis schoon is en alles opgeruimd![]()
Ja en alles ligt ergens anders? Ik zou er ook niet zo blij mee zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:35 schreef Kaleddis het volgende:
Lijkt me wel lekker zeg, dat je als je thuiskomt je hele huis schoon is en alles opgeruimd![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:39 schreef Kaleddis het volgende:
Hahaha, laat Jaap iets wat hij geschreven heeft controleren op taalfouten door Brian![]()
![]()
![]()
Dat is ook zo als ik heb opgeruimd en kan ik niets meer vindenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja en alles ligt ergens anders? Ik zou er ook niet zo blij mee zijn
nee joh, heel zinvol;quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef CHAOS_ het volgende:
whahhaahhaha Brian op taal fouten laten controleren, dat is de joke of the day !!!!!!!!!!!! Daar hebben ze toch een program voor, genaamd spellingscontrol?
Mwah, tegen een dagje Zwaluwhoeve zou ik me er best wel overheen kunnen zetten dat alles is schoongemaakt en opgeruimd waar ik niet bij was.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja en alles ligt ergens anders? Ik zou er ook niet zo blij mee zijn
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:39 schreef Kaleddis het volgende:
Hahaha, laat Jaap iets wat hij geschreven heeft controleren op taalfouten door Brian![]()
![]()
![]()
Tegen een dagje Zwaluwhoeve zou ik ook geen nee zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, tegen een dagje Zwaluwhoeve zou ik me er best wel overheen kunnen zetten dat alles is schoongemaakt en opgeruimd waar ik niet bij was.....
Het is even slikken maar ik heb m'n toilettafel zo weer op orde
Ik zou zeggen...huur de tent af met wat Fokkers! Gesellig!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Tegen een dagje Zwaluwhoeve zou ik ook geen nee zeggen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:44 schreef Yollie het volgende:
Wat zei Huub nou dat Amanda meeredre keren met hem gezoend heeft en wat Brian daar nou van moet denken?
Ik interpreteerde het anders maar dat kan ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:45 schreef waxmask het volgende:
Eric: Kan wel zien wie erop vakantie is... (Bedoeld Stijn omdat ze weer aan het muggeziften zijn)
Oh nee he, dan krijgen we Brian die leegloopt van emotie.......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef waxmask het volgende:
Ze moeten snel eten....
JUF JUDITH KOMT ZO!!!!
half achtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:47 schreef Borga het volgende:
Hoe laat komt Juf Judith???
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef waxmask het volgende:
Ze moeten snel eten....
JUF JUDITH KOMT ZO!!!!
Ze mogen toch niet drinken voordat JJ komt?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia is al behoorlijk teut lijkt het
Tja Huub is van het andere geslachtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:48 schreef pronkjewail het volgende:
Huub en Amanda hebben gezoend, terwijl Amanda NIET dronken was? Volgens mij vindt ze Huub stiekem toch best wel leuk!
Ja, maar volgens mij dacht ze daar alleen maar zo over indien dronken. Kan me niet herinneren dat ze eerder hebben gezoend terwijl ze nuchter was...quote:
Dat dacht ik ook al!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Zei Huub niet dat hij zo stoned is?
Ik denk dat Brian zich terugtrekt uit de les. Kan me niet voorstellen dat hij zich dezelfde preek nog een keer laat aanleunen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat juffrouw Judith Brian flink op z'n donder geeft omdat ie niet heeft geoefend.
Dat zal toch zeker wel. Ze heeft een hele duidelijke hint gegeven naar Brian toe. Met een beetje mazzel wordt het een flink standje en wordt hij uit de "klas" gezetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat juffrouw Judith Brian flink op z'n donder geeft omdat ie niet heeft geoefend.
Nee het Dolfinarium is nog gesloten; de walrussen zitten binnen en Billie wilde naar buiten..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Billie niet meegegaan naar Hardewijk?
Dan kan hij toch nog wel stóned zijn!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee hij zei: gehotstoned (hot stone massage gehad dus)
Volgens mij is zoenen voor Amanda gewoon iets leuks daarom doet ze dat met iedereen want ze wil alleen met Brian neuken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:48 schreef pronkjewail het volgende:
Huub en Amanda hebben gezoend, terwijl Amanda NIET dronken was? Volgens mij vindt ze Huub stiekem toch best wel leuk!
Ja, hij draaide terug tegenover Huub.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:54 schreef Dogga het volgende:
Hahahahahahahah Jaap heeft wel een verschillende houding over ze tentame tegenover brian en tegen over de rest he ? opgevallen?
oops, duidelijk boven zijn niveau danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian wil de kijkIs dat niet voor 15-jarigen?
www.kijk.nlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian wil de kijkIs dat niet voor 15-jarigen?
Waar denk je...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar zit Amanda?
brian ' wist' anders de oplossing; staat hij aan dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef waxmask het volgende:
Jaap belt dat een PC het niet doet, Brian zit er pal langs, is hij geen ICT-er? Hahahaha
Gokje... kapsalonquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar zit Amanda?
Jaap heeft het zelf niet doorgegeven. Dat is wat ik ervan begrijp.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het allemaal goed heb negrepen is Jaap niet zeker van de uitslag van het tentamen. Hij heeft geen colleges gevolgd en daarover zou een misverstand bestaan. Hij zei Brian dat 'ze' het niet helemaal netjes hebben geregeld met de Erasmus. Daarom heeft hij een brief geschreven over 'miscommunictaie'. De redactie moet die brief naar de Erasmus sturen.
Fijn zo'n samenvatting!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het allemaal goed heb negrepen is Jaap niet zeker van de uitslag van het tentamen. Hij heeft geen colleges gevolgd en daarover zou een misverstand bestaan. Hij zei Brian dat 'ze' het niet helemaal netjes hebben geregeld met de Erasmus. Daarom heeft hij een brief geschreven over 'miscommunictaie'. De redactie moet die brief naar de Erasmus sturen.
EEEEEEENNNN Styletang... Plus het hulpstuk Amanda JAAAHquote:
Dat is anders wel de eerste vraag die je moet stellen in zulk een situatie!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef 2live het volgende:
[..]
brian ' wist' anders de oplossing; staat hij aan dan?![]()
Dat klopt -denk ik- wel. Hij vertelde al eens dat hij tot nu toe zoveel punten had, dat hij cum laude kon afstuderen. Een 7+een beetje was voldoende om een puntentotaal te behalen voor cum laude. Dus een 3.5 kan best genoeg zijn om te slagen, welliswaar niet meer cum laude natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:02 schreef Dogga het volgende:
LOL jaap probeert ze slecht gemaakte toets te coveren door te zeggen dat hij aan een 3.5 genoeg heeft
Wauw, mag ik daarna ook zoenen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
EEEEEEENNNN Styletang... Plus het hulpstuk Amanda JAAAH![]()
Na gebruik gelieve inleveren bij de chemokarquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Na gebruik gelieve inleveren bij de chemokar
Nee dat was de pruik van Natrasja, dat is veel mooier haar dan dat van Amandaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef 2live het volgende:
hangt amanda's haar daar nou?
Wat zei ik nou?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:11 schreef 2live het volgende:
En de pc doet het dus gewoon! Domme Jaap!
Ik moest wel lachen. Volgens mij doet hij het gewoon expres. Braaaaaaaajen krijgt geen toon uit wat voor instrument dan ook en Huubje zit vrolijk weg te pingelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef Desii het volgende:
Huub moet dus herkenbare stukken spelen op de piano.... hij mag niet alleen klassiek, terwijl daar veel meer uitdaging in zit.
Lekker compliment voor een 19-jarigequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:11 schreef Yollie het volgende:
een buitenlandse kleine geblondeerde vrouw van een jaar of 30...... Amanda dus.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:11 schreef Yollie het volgende:
Een vriend van mij was vandaag (echt per toeval) in de Zwaluwhoeve. Er waren dus gewoon andere mensen en camera's. Eric was de enige die naakt was. Mijn vriend kijkt nooit naar DGK en beschreef een buitenlandse kleine geblondeerde vrouw van een jaar of 30...... Amanda dus.
Die gaat wederom zoooooo de mist in straks, klinkt weer nergens naar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
Nog ff snel ofenen voordat Juf Judith komt .. Helaas Brian![]()
nu, juf Judith is gearriveerd, ze blijft. ze is de nieuwe miljonairquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef Pleione het volgende:
wanneer krijgen we eigenlijk een nieuwe miljonair?
Ikke ook maar wil ook de tv uitzending zien. Maar gaat wel lukken in 30 minutjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat wederom zoooooo de mist in straks, klinkt weer nergens naar.![]()
Verheug me nu al op z'n LLLLAAAAAAAAHHHH![]()
Eerst heeft Natasia nog zangles, dus je kunt ff lekker de uitzending bekijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke ook maar wil ook de tv uitzending zien. Maar gaat wel lukken in 30 minutjes![]()
Pfffff dank je wat een opluchtingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Eerst heeft Natasia nog zangles, dus je kunt ff lekker de uitzending bekijken![]()
Wie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef Black_king het volgende:
Ze valt met de dag af.....
Ze ziet er inderdaad goed uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef Black_king het volgende:
Ze valt met de dag af.....
Preview of coming attractions.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
Judith!!!
Heeft Brian al op zijn flikker gekregen?
Jaap kwam niet naar haar en de andere wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Haha ze zoent iedereen behalve Jaap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |