Ik moest wel lachen. Volgens mij doet hij het gewoon expres. Braaaaaaaajen krijgt geen toon uit wat voor instrument dan ook en Huubje zit vrolijk weg te pingelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef Desii het volgende:
Huub moet dus herkenbare stukken spelen op de piano.... hij mag niet alleen klassiek, terwijl daar veel meer uitdaging in zit.
Lekker compliment voor een 19-jarigequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:11 schreef Yollie het volgende:
een buitenlandse kleine geblondeerde vrouw van een jaar of 30...... Amanda dus.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:11 schreef Yollie het volgende:
Een vriend van mij was vandaag (echt per toeval) in de Zwaluwhoeve. Er waren dus gewoon andere mensen en camera's. Eric was de enige die naakt was. Mijn vriend kijkt nooit naar DGK en beschreef een buitenlandse kleine geblondeerde vrouw van een jaar of 30...... Amanda dus.
Die gaat wederom zoooooo de mist in straks, klinkt weer nergens naar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
Nog ff snel ofenen voordat Juf Judith komt .. Helaas Brian![]()
nu, juf Judith is gearriveerd, ze blijft. ze is de nieuwe miljonairquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef Pleione het volgende:
wanneer krijgen we eigenlijk een nieuwe miljonair?
Ikke ook maar wil ook de tv uitzending zien. Maar gaat wel lukken in 30 minutjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat wederom zoooooo de mist in straks, klinkt weer nergens naar.![]()
Verheug me nu al op z'n LLLLAAAAAAAAHHHH![]()
Eerst heeft Natasia nog zangles, dus je kunt ff lekker de uitzending bekijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke ook maar wil ook de tv uitzending zien. Maar gaat wel lukken in 30 minutjes![]()
Pfffff dank je wat een opluchtingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Eerst heeft Natasia nog zangles, dus je kunt ff lekker de uitzending bekijken![]()
Wie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef Black_king het volgende:
Ze valt met de dag af.....
Ze ziet er inderdaad goed uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef Black_king het volgende:
Ze valt met de dag af.....
Preview of coming attractions.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
Judith!!!
Heeft Brian al op zijn flikker gekregen?
Jaap kwam niet naar haar en de andere wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Haha ze zoent iedereen behalve Jaap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |