Nee het Dolfinarium is nog gesloten; de walrussen zitten binnen en Billie wilde naar buiten..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Billie niet meegegaan naar Hardewijk?
Dan kan hij toch nog wel stóned zijn!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee hij zei: gehotstoned (hot stone massage gehad dus)
Volgens mij is zoenen voor Amanda gewoon iets leuks daarom doet ze dat met iedereen want ze wil alleen met Brian neuken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:48 schreef pronkjewail het volgende:
Huub en Amanda hebben gezoend, terwijl Amanda NIET dronken was? Volgens mij vindt ze Huub stiekem toch best wel leuk!
Ja, hij draaide terug tegenover Huub.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:54 schreef Dogga het volgende:
Hahahahahahahah Jaap heeft wel een verschillende houding over ze tentame tegenover brian en tegen over de rest he ? opgevallen?
oops, duidelijk boven zijn niveau danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian wil de kijkIs dat niet voor 15-jarigen?
www.kijk.nlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian wil de kijkIs dat niet voor 15-jarigen?
Waar denk je...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar zit Amanda?
brian ' wist' anders de oplossing; staat hij aan dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef waxmask het volgende:
Jaap belt dat een PC het niet doet, Brian zit er pal langs, is hij geen ICT-er? Hahahaha
Gokje... kapsalonquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar zit Amanda?
Jaap heeft het zelf niet doorgegeven. Dat is wat ik ervan begrijp.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het allemaal goed heb negrepen is Jaap niet zeker van de uitslag van het tentamen. Hij heeft geen colleges gevolgd en daarover zou een misverstand bestaan. Hij zei Brian dat 'ze' het niet helemaal netjes hebben geregeld met de Erasmus. Daarom heeft hij een brief geschreven over 'miscommunictaie'. De redactie moet die brief naar de Erasmus sturen.
Fijn zo'n samenvatting!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik het allemaal goed heb negrepen is Jaap niet zeker van de uitslag van het tentamen. Hij heeft geen colleges gevolgd en daarover zou een misverstand bestaan. Hij zei Brian dat 'ze' het niet helemaal netjes hebben geregeld met de Erasmus. Daarom heeft hij een brief geschreven over 'miscommunictaie'. De redactie moet die brief naar de Erasmus sturen.
EEEEEEENNNN Styletang... Plus het hulpstuk Amanda JAAAHquote:
Dat is anders wel de eerste vraag die je moet stellen in zulk een situatie!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef 2live het volgende:
[..]
brian ' wist' anders de oplossing; staat hij aan dan?![]()
Dat klopt -denk ik- wel. Hij vertelde al eens dat hij tot nu toe zoveel punten had, dat hij cum laude kon afstuderen. Een 7+een beetje was voldoende om een puntentotaal te behalen voor cum laude. Dus een 3.5 kan best genoeg zijn om te slagen, welliswaar niet meer cum laude natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:02 schreef Dogga het volgende:
LOL jaap probeert ze slecht gemaakte toets te coveren door te zeggen dat hij aan een 3.5 genoeg heeft
Wauw, mag ik daarna ook zoenen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
EEEEEEENNNN Styletang... Plus het hulpstuk Amanda JAAAH![]()
Na gebruik gelieve inleveren bij de chemokarquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Na gebruik gelieve inleveren bij de chemokar
Nee dat was de pruik van Natrasja, dat is veel mooier haar dan dat van Amandaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef 2live het volgende:
hangt amanda's haar daar nou?
Wat zei ik nou?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:11 schreef 2live het volgende:
En de pc doet het dus gewoon! Domme Jaap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |