getver ik moet zo eten hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
Jaap zijn kont jeukt.
nou las net in het topic over jaap dat tie aardig zn gang is gegaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef demins het volgende:
Ik vind Jaap niet zo blij kijken. Zeker niemand gevonden die hem info wilde toespelen...
3 uur, maximaal 4 uur...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef Tomahawk39 het volgende:
hoe lang kan 1 tentamen duren????? waar is ie na het tentamen geweest???????dacht dat ie wellicht na het tentamen ook naar de zwaluw was gegaan?? niet dus!!!!
Dan gaat hij zitten boeren zeker zo...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:24 schreef anno-i-mus het volgende:
Hoeveel koolzuur zit er wel niet in die fles .... schuimt wel erg veel nietwaar???
Voor of na de nodige....fucking hell's?????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan gaat hij zitten boeren zeker zo...![]()
voor en na en tussendoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor of na de nodige....fucking hell's?????
Anders kennen we de scripts te vroeg....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef De_Moester het volgende:
waarom gaat het geluid altijd uit als ze aan de foon met achter hangen??
Dat is de redactie. Mogen wij niet horen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef De_Moester het volgende:
omdat ze niet willen dat wij het horenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef De_Moester het volgende:
Je hebt gezien wat Marc (de kok) van zijn kookkunsten vond. Veel te lang gekookt/gewokt (alle vitamines weg) en veel te veel vet. Niet te hopen dus dat hij voor de anderen iets moet maken.quote:
Jaap krijgt instructie's van de Feboquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de redactie. Mogen wij niet horen.
Ik deed de stream al ff afsluiten en opnieuw opstarten omdat ik dacht dat hij weer vasthingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Is het een stream-lock, of staat hij nogsteeds te lullen. Die gesprekken duren normaal 1 minuut.
Normaal 1 minuut, bij Jaap herhalen ze het nog 2x, dus 3 minuten..........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Is het een stream-lock, of staat hij nogsteeds te lullen. Die gesprekken duren normaal 1 minuut.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Jaap krijgt instructie's van de Febo![]()
Hij komt sowieso langs de productie als hij het hek door wil, hij moet een zender etc. omkrijgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Sug4r het volgende:
Ze vragen hoe het examen is gegaan zeker
Billie heeft liever iets anders van de FEBO.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Jaap krijgt instructie's van de Febo![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Billie heeft liever iets anders van de FEBO.
Ik wed dat er eerst een boertje komtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef neehe het volgende:
Over hoeveel minuten zegt Japio : Fucking Hell ??
Ik zeg binnen 5 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |