Oh nee he, dan krijgen we Brian die leegloopt van emotie.......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef waxmask het volgende:
Ze moeten snel eten....
JUF JUDITH KOMT ZO!!!!
half achtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:47 schreef Borga het volgende:
Hoe laat komt Juf Judith???
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef waxmask het volgende:
Ze moeten snel eten....
JUF JUDITH KOMT ZO!!!!
Ze mogen toch niet drinken voordat JJ komt?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia is al behoorlijk teut lijkt het
Tja Huub is van het andere geslachtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:48 schreef pronkjewail het volgende:
Huub en Amanda hebben gezoend, terwijl Amanda NIET dronken was? Volgens mij vindt ze Huub stiekem toch best wel leuk!
Ja, maar volgens mij dacht ze daar alleen maar zo over indien dronken. Kan me niet herinneren dat ze eerder hebben gezoend terwijl ze nuchter was...quote:
Dat dacht ik ook al!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Zei Huub niet dat hij zo stoned is?
Ik denk dat Brian zich terugtrekt uit de les. Kan me niet voorstellen dat hij zich dezelfde preek nog een keer laat aanleunen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat juffrouw Judith Brian flink op z'n donder geeft omdat ie niet heeft geoefend.
Dat zal toch zeker wel. Ze heeft een hele duidelijke hint gegeven naar Brian toe. Met een beetje mazzel wordt het een flink standje en wordt hij uit de "klas" gezetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat juffrouw Judith Brian flink op z'n donder geeft omdat ie niet heeft geoefend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |