Ohhw, wat errug voor dat jochie, moet ie helemaal alleen zijn doelen halenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
Zou de auto gecrasht zijn en iedereen dood? Heeft Billie alsnog dat hok gewonnen.
Linkje?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef Mika25 het volgende:
Op de frontpage stond iets over de criminele rapper Kempi, is dat niet een vriendje van Brainless? Die heeft het ook altijd over een rapper met die naam (Amanda kent hem volgens mij ook)...
Ja wie weet is de hele aarde wel 1 grote Truman Show , en zitten ons nu ook te volgen vanaf een andere planeet.quote:
AAAWWW my gohhhd Snel wat aantrekkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:23 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja wie weet is de hele aarde wel 1 grote Truman Show , en zitten ons nu ook te volgen vanaf een andere planeet.
Ik kan geern sfeerplaatjes meer zien! Judith wil ik! En Brian ineern zien storten! Een sfeer die te snijden is!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Dan nog maar even een sfeerplaatje.
[afbeelding]
Ik krijg hele nare gedachten bij het Naakt voor het scherm zitten terwijl je naar Jaap kijkt.quote:
Haha Kempi is geen vriend van Brain. Amanda wou hem graag uitnodigen in de Gouden Kooi omdat ze helemaal weg van hem is maar ik denk niet dat die Kempi dat gaat doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef Mika25 het volgende:
Op de frontpage stond iets over de criminele rapper Kempi, is dat niet een vriendje van Brainless? Die heeft het ook altijd over een rapper met die naam (Amanda kent hem volgens mij ook)...
Nee, ze heeft gezien hoe goed hij zichzelf kan slaan. Dat mag hij vanaond ook doen van haar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:18 schreef havefun het volgende:
Komt Juf Judith vanavond nou nog om Brian een schop onder zijn reet te geven?
Tis erger een Hekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik krijg hele nare gedachten bij het Naakt voor het scherm zitten terwijl je naar Jaap kijkt.
Dat zegt dus ook wel weer alles over het "niveau" van Amanda.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Haha Kempi is geen vriend van Brain. Amanda wou hem graag uitnodigen in de Gouden Kooi omdat ze helemaal weg van hem is maar ik denk niet dat die Kempi dat gaat doen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gezien hoe goed hij zichzelf kan slaan. Dat mag hij vanaond ook doen van haar.![]()
Kijk dat zijn pas sfeerplaatjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan geern sfeerplaatjes meer zien! Judith wil ik! En Brian ineern zien storten! Een sfeer die te snijden is!![]()
Oh, ze (Brainless en Amanda) hadden het over "kennen", dus ik ging er vanuit dat ze hem ook persoonlijk kenden ipv alleen maar van hem gehoord te hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Haha Kempi is geen vriend van Brain. Amanda wou hem graag uitnodigen in de Gouden Kooi omdat ze helemaal weg van hem is maar ik denk niet dat die Kempi dat gaat doen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan geern sfeerplaatjes meer zien! Judith wil ik! En Brian ineern zien storten! Een sfeer die te snijden is!![]()
ja, maar is zijn slechtere nederlandse rappers alleen het zegt wel wat over haar idd ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat zegt dus ook wel weer alles over het "niveau" van Amanda.
Wat een stoephoer is dat toch.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Oh, ze (Brainless en Amanda) hadden het over "kennen", dus ik ging er vanuit dat ze hem ook persoonlijk kenden ipv alleen maar van hem gehoord te hebben
en de rest van de crew!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
ja, maar is zijn slechtere nederlandse rappers alleen het zegt wel wat over haar idd ja.
Het liefs zou ze live genomen worden in die Kooi door Kempi.
Tsssssssssssquote:
Onder die voorwaarde wil ik ook wel een dagje naar de Zwaluwhoeve!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:35 schreef Kaleddis het volgende:
Lijkt me wel lekker zeg, dat je als je thuiskomt je hele huis schoon is en alles opgeruimd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |