maak jij dat allemaal uit wat je wel en niet moet doen in een duscussie?? jij ziet het als een ontkracht--wedstrijd waar je leven vanaf hangt.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
In een discussie hoor je meer te doen dan je mening te geven.
[..]
Je steunt wel de claims van de personen die het over de metaaldeeltjes hebben. Het andere punt heb je veel directer ondersteund.
quote:Op maandag 26 maart 2007 08:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag, hoeveel 4 motorige militaire vliegtuigen zijn er volgens jou in europa
En jij wilt niet persé gelijk hebben met je Chemtrails?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
bij jou draait het anders niet meer om een discussie.
je hebt een ziekelijke drang naar het proberen te ontkrachten van iemands post die anders denkt dan jou, omdat je altijd gelijk wilt hebben. te ziek gewoon.
iemand heeft er al een atwoord op gegeven. als je zo graag dat soort dingen wilt weten ga dan en even googlen en vul in "militaire vliegtuigen met 4 motoren" of nog beter is dat in het engels te doen voor meer hits.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Psst, Teenwolf, je hebt nog steeds niet geantwoord.
[..]
Nee, het punt is dat ik graag zie dat jij dat beantwoord, omdat jij beweert dat al die lang hangende strepen in de lucht chemtrails zijn verspreid door militaire vliegtuigen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
iemand heeft er al een atwoord op gegeven. als je zo graag dat soort dingen wilt weten ga dan en even googlen en vul in "militaire vliegtuigen met 4 motoren" of nog beter is dat in het engels te doen voor meer hits.
Iemand anders had je dat antwoord al in het engels gegeven, kennelijk begreep je dat niet.
Maar ik ben even bezig met Atuinhek's zijn stof af te nemen, hij denkt dat hij koppiger is dan mij dus niet storen.
Dat hoeft niet, UK heeft dacht ik al lang en breed toegegeven dat ze het ooit hebben gedaan. Maar uiteraard nu niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij wilt niet persé gelijk hebben met je Chemtrails?
Wat dacht je van het vervoeren van passagiers van het ene vliegveld naar het andere?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:11 schreef squealmaster het volgende:
Laten we het eens hebben over NIET, de TRAILS, maar over al die vliegtuigen die gewoon kriskras door elkaar vliegen !
Of ze nu iets in de lucht dumpen of niet, alleen al het feit dat ze daar boven kriskras door elkaar vliegen is voor mij al een beeld dat vragen oproept ?
Wat is de zin ervan ?
Waarom wordt er dan een schaakbord aan de hemel gemaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef Rasing het volgende:
[..]
Wat dacht je van het vervoeren van passagiers van het ene vliegveld naar het andere?
als ik het bgoed heb max 50 want de meeste militaire vrachttoestellen gebruiken turbopropsquote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat ik graag zie dat jij dat beantwoord, omdat jij beweert dat al die lang hangende strepen in de lucht chemtrails zijn verspreid door militaire vliegtuigen.
Ik betwijfel ten zeerste of je dat van een puur logistiek standpunt uit hard kan maken.
Ligt er aan welke richting je doet en of je op een TU zit of niet ik heb ook mechanica 1 tot 3 gehad (gaat tot 17quote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef ATuin-hek het volgende:
De bouwkunde studenten die ik ken doen anders niets met dragende structuren. Die zijn meer met ruimtelijke inrichting etc. bezig. CIT bevat bij ons dat onderwerp.
leren formatie vliegenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan een schaakbord aan de hemel gemaakt.
Nee, ze vliegen dezelfde route maar de wind op een bepaalde hoogte verplaatst de contrail, dat leverd dan paralelle lijnen op. Als er op verschillende hoogtes verschillende wind waait, en daar de contrails ook verwaaien, dan krijg je een ruitjes patroon.quote:
OK weer wat geleerdquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ligt er aan welke richting je doet en of je op een TU zit of niet ik heb ook mechanica 1 tot 3 gehad (gaat tot 17) en constructief en bouwfysische ontwerpen en dat terwijl ik stedenbouw doe is gewoon verplicht hier.
Zoals gemeld... om van A naar B te komen.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:11 schreef squealmaster het volgende:
Laten we het eens hebben over NIET, de TRAILS, maar over al die vliegtuigen die gewoon kriskras door elkaar vliegen !
Of ze nu iets in de lucht dumpen of niet, alleen al het feit dat ze daar boven kriskras door elkaar vliegen is voor mij al een beeld dat vragen oproept ?
Er zijn een aantal theorieën, sommige geloofwaardiger dan anderen. Een paar veelvoorkomende:quote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef Knarf het volgende:
Ooit eens in een heel oud (2004) Chemtrail topic gepost:
Waarom ik denk dat Chemtrails gewoon waterdamp is:
Zoals ik het van jullie en de websites begrepen heb, worden er biologische stoffen en/of chemicalien gestort door vliegtuigen over ons heen.
Het bewijs hiervoor zijn de chemtrails die je kunt zien als er een vliegtuig over is gevlogen.
mhmmm. dat hfdstk is niet meer te lezen.quote:In Policy Implications of Greenhouse Warming: Mitigation, Adaptation, and the Science Bases conclusion, the N.A.S. found that the most effective global warming mitigation turned out to be the spraying of reflective aerosol compounds into the atmosphere utilizing commercial, military and private aircraft. This preferred mitigation method is designed to create a global atmospheric shield which would increase the planet's albedo (reflectivity) using aerosol compounds of aluminum and barium oxides, and to introduce ozone generating chemicals into the atmosphere.
This method was the most cost effective, and yielded the largest benefits. It could also be conducted covertly to avoid the burdens of environmental protection and regulatory entanglements.
http://www.lightwatcher.com/chemtrails/smoking_gun.html
Infrarood, komt niet uit de ruimte. (De aarde stoot juist infrarood uit).quote:Op maandag 26 maart 2007 23:59 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Er zijn een aantal theorieën, sommige geloofwaardiger dan anderen. Een paar veelvoorkomende:
1. Om het broeikas effect te verminderen, het snelle afbreken van de ecosystemen door ozongaten te dichten en aards leven te beschermen tegen infrarode, ultraviolette en kosmische straling vanuit de ruimte.
Zou kunnen, alleen is waterdamp zelf een broeikasgas. Dus welke stof 'dumpt' men dan om dit tegen te gaan. Dat wordt nooit gezegt.quote:2. Om het weer op de wereld te modificeren en de broeikaseffecten tegen te gaan, daarbij gebruikmakend van synthetisch wolken-maken om neerslag te regelen.
Waterdamp is daar ook erg goed in.quote:3. Voor defensiedoeleinden: zich verbergen voor lucht en satellietobservatie, om nieuwe militaire communicatiesystemen te vergemakkelijken, om zich te verdedigen tegen binnenkomende ICBM’s, (gecombineerd met ELF- en EMP-golven), om militaire 3D- imaging systemen te verbeteren.
Zie mijn vorige posting.quote:4. Voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.
Noem eens een stof/molecuul.quote:5. Als voertuig voor mind control.
Zie boven, welke stof?quote:6. Voor het steriliseren in samenwerking met HAARP van gebieden die vergiftigd zijn met biogiffen en giftige schimmels.
Daarom zie je de trails over de gehele wereld en de oceanen?quote:7. Om de VS af te schermen van de ELF/Scalar weerbeheersingstransmissies vanuit Rusland en China of omgekeerd.
Welke stof, die niet gemeten kan worden en die wel recht naar beneden komt van 10 km hoogte.quote:8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.
[quote]
Welke stof, die niet gemeten kan worden en die wel recht naar beneden komt van 10 km hoogte.
[quote]
9. Als voertuig om de wereldbevolking terug te brengen tot een voor de Nieuwe Wereld Orde aanvaardbaar niveau.
Welke stof, die niet gemeten kan worden en die wel recht naar beneden komt van 10 km hoogte.quote:10. Als combinatie van het hierboven genoemde, aangezien deze technische toepassingen voor meerdere doelen te gebruiken zijn.
Oftewel je weet het niet. Het is niet meetbaar, wordt op een 'onzinnige' manier verspreidt. Veel mensen moeten er van afweten. Het enige wat je wel ziet is een streep in de lucht, die bewezen ook door waterdamp gevormt kan worden. Dat vergeten al de 'gelovers' altijd. Wolken worden toch ook niet ontkent?quote:maw, jij pikt er slechts 1 veronderstelling uit, ook de door jouw gekozen methode is slechts 1 van de mogelijkheden.
Die ken ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
mhmmm. dat hfdstk is niet meer te lezen.
http://books.nap.edu/openbook.php?isbn=0309043867
[afbeelding]
quote:Something I find very odd is that "Chemtrails", which appear to be an attempt to combat Global Warming (but denied by the government), have very little exposure, especially on some search engines. Is that because so few believe there is any connection, or someone does not want you to think there is? Maybe it is just a coincidence that the only article I have ever "lost" (on a search engine), out of the thousands I have written, happened to be on this subject. Perhaps it was simply a “computer error” and I am being paranoid (or a conspiracy theorist), we may never know.
http://www.americanchroni(...).asp?articleID=22995
Deze man kan ook erg slecht 'google' gebruiken.quote:
Ik vind dat dat voor jouw ook geldt, googles 's op labtests+chemtrails ofzo..,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:33 schreef Knarf het volgende:
Deze man kan ook erg slecht 'google' gebruiken.
Als hij de quotes eens weg haald, of anders plaatst.
quote:One scientist expressed concern that chemtrails could be precipitating pathogenic bugs out of the upper atmosphere, bringing them down to people on the ground.
http://www.willthomas.net/Chemtrails/About_Chemtrails.htm
Van die site:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar.. het gaat niet alleen om wat er airborn gemaakt is/wordt, de gevolgen kunnen op veel meer manier zichtbaar worden/zijn.
[..]
Hij wilde een conspiracy aantonen, dat links waar tests in staan van het internet verwijderd worden door 'de' regering.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik vind dat dat voor jouw ook geldt, googles 's op labtests+chemtrails ofzo..,
http://www.carnicom.com/lab1.htm
http://www.rense.com/general21/conf.htm
quote:Maar.. het gaat niet alleen om wat er airborn gemaakt is/wordt, de gevolgen kunnen op veel meer manier zichtbaar worden/zijn.
[..]
Ik dacht dat de media niet te vertrouwen was?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:10 schreef Lambiekje het volgende:
Geen Chemtrails ?!!
Realiteit is toch echt anders.
zucht.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik dacht dat de media niet te vertrouwen was?
Gek, maar ik meen dat ik dat al op het weerbericht had gezien, dat het kouder en winderiger zou worden na maandag. Post hoc ergo propter hoc gaat niet altijd op.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Anti-NWO het volgende:
Ze zijn gister weer lekker bezig geweest. Weer lekker ruim beneden de 8 kilometer, ruiiiimmmmmmmm. Meteen weer meer wind en kouder zoals zo vaak nadat ze flink bezig zijn geweest. Lijers.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Anti-NWO het volgende:
Ze zijn gister weer lekker bezig geweest. Weer lekker ruim beneden de 8 kilometer, ruiiiimmmmmmmm. Meteen weer meer wind en kouder zoals zo vaak nadat ze flink bezig zijn geweest. Lijers.
Uit het bericht:quote:Op woensdag 4 april 2007 13:05 schreef TeenWolf het volgende:
http://www.nu.nl/news/103(...)_in_Spijkenisse.html
grote kans da het geen chemtrails zijn, maar misschien ook wel?
Lijkt me meer voor de hand liggen dat ergens op pernis iets verkeerd is gegaan. Bovendien als je op 8 km hoogte iets uitstrooit, komt het niet in zo'n beperkt gebied terecht.quote:Het is nog niet duidelijk of het witte poeder gevaarlijk is. Het poeder is afkomstig van Shell.
owkee het bericht is wat uitgebreider op nu.nl dit moment.....quote:Op woensdag 4 april 2007 13:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Uit het bericht:
[..]
Lijkt me meer voor de hand liggen dat ergens op pernis iets verkeerd is gegaan. Bovendien als je op 8 km hoogte iets uitstrooit, komt het niet in zo'n beperkt gebied terecht.
Volg alsjeblieft eens een cursus meteorologie voordat je deze hersenloze, onzinnige meuk op het forum dumpt....quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Anti-NWO het volgende:
Ah, nu weet je ineens zeker wat er in je chemtrails zit, in het vorige topic wou je nog onafhankelijk onderzoekquote:Op woensdag 4 april 2007 14:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
owkee het bericht is wat uitgebreider op nu.nl dit moment.....
aluminium oxide en barium oxide waren namelijk de stoffen die veelvuldig voorkwamen in chemtrails....
de boosdoener is dus gevonden; shell
teveel als je het mij vraagt, teveel, zoveel dat deze heldere blauwe dag bijna door kon gaan als bewolkt. heb vandaag met een ervaren co-piloot gesproken hierover (zie post boven).quote:Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Zoveel chemtrails vandaag.
Ze moeten ons hebben1!![]()
1. Er is ook gewone bewolkingquote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
teveel als je het mij vraagt, teveel, zoveel dat deze heldere blauwe dag bijna door kon gaan als bewolkt. heb vandaag met een ervaren co-piloot gesproken hierover (zie post boven).
Als ie al 18 jaar co-piloot is, wordt het tijd dat ie eens captain wordt....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:31 schreef TeenWolf het volgende:
die co-piloot is voor al bijna 18 jaar.
dat wil hij op de 1 of andere manier niet, dit vind hij leuker.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als ie al 18 jaar co-piloot is, wordt het tijd dat ie eens captain wordt....
Vooral dat "die serieus ziet" doet 't 'mquote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef squealmaster het volgende:
Het had volgens mij weer een blauwe heldere hemel kunnen zijn vandaag, maar "the white stripes", die vanmorgenvroeg weer de lucht in gedumpt werden, gooiden weer roet in het eten.
Tjonge, wie betaalt die lui daarboven, 't zal wel weer ons belastingsgeld zijn.
Ik zal een van dezer dagen eens een topic openen waar iedereen, die serieus ziet, dat daarboven iets wordt uitgespookt, dat niet helemaal klopt, dagelijks foto's kan plaatsen van "ons" luchtruim dat iedere morgen wordt volgedumpt.
Ach gossie. Wat een schitterend digitaal toneelstukje voer je hier op, om op die manier zijn nuchtere menselijkheid te laten zien. Nee, dan kan het niet anders en moet hij wel gelijk hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:00 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat wil hij op de 1 of andere manier niet, dit vind hij leuker.
dat zeiden wij ook altijd; "wordt het niet eens tijd voor een 4e streep Frank?"
hij ; "ah nee joh, vind het wel goed zo."
er waren ook wel wat gewone wolken maar nihil...helaas zat "even van de strakblauwe lucht genieten" er niet bij. Niet 1 of 2 , maar wel meer dan 30 trails gezien toen ik omhoog keek bij de A9...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef squealmaster het volgende:
Het had volgens mij weer een blauwe heldere hemel kunnen zijn vandaag, maar "the white stripes", die vanmorgenvroeg weer de lucht in gedumpt werden, gooiden weer roet in het eten.
Tjonge, wie betaalt die lui daarboven, 't zal wel weer ons belastingsgeld zijn.
Ik zal een van dezer dagen eens een topic openen waar iedereen, die serieus ziet, dat daarboven iets wordt uitgespookt, dat niet helemaal klopt, dagelijks foto's kan plaatsen van "ons" luchtruim dat iedere morgen wordt volgedumpt.
dan kan je ook altijd wel met respect reageren met je "ach gossie" en je "digitaal toneelstukje".quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ach gossie. Wat een schitterend digitaal toneelstukje voer je hier op, om op die manier zijn nuchtere menselijkheid te laten zien. Nee, dan kan het niet anders en moet hij wel gelijk hebben.
Vriend van mij is piloot op een 747. Hij zegt ook, onderwerp in dit topic is grote bullshit.
nou als dat jou definitie van normaal is. Reageer anders met respect, je kan ook anders laten blijken dat je het er niet mee eens bent ipv ridiculiseren en termen als "ach gossie" te gebruiken en mensen erg raar te beschuldigen van een "digitaal toneelstukje".quote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef haaahaha het volgende:
Ik doe normaal.
Je kan ook even kappen en gewoon je mening geven ipv termen als "ACH GOSSIE" te gebruiken als mensen anders denken dan jou.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:16 schreef haaahaha het volgende:
Ik doe gewoon even normaal.
Jonge, doe eens je eigen onderzoek !quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ach gossie. Wat een schitterend digitaal toneelstukje voer je hier op, om op die manier zijn nuchtere menselijkheid te laten zien. Nee, dan kan het niet anders en moet hij wel gelijk hebben.
Vriend van mij is piloot op een 747. Hij zegt ook, onderwerp in dit topic is grote bullshit.
Waarom reageer je hier niet op?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
er waren ook wel wat gewone wolken maar nihil...helaas zat "even van de strakblauwe lucht genieten" er niet bij. Niet 1 of 2 , maar wel meer dan 30 trails gezien toen ik omhoog keek bij de A9...
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
1. Er is ook gewone bewolking
2. We zitten in een hoge-drukgebied met vochtige bovenluchten.
Opgelost!!
Hoe doe jij onderzoek dan? jij plukt monsters van die rooklijnen uit de lucht en onderzoekt het in je eigen persoonlijke laboratorium?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:19 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Jonge, doe eens je eigen onderzoek !
Mensen die niet in deze "bullshit" geloven, flikker toch op naar een ander forum of zo.
plukt hij wel monsters en onderzoekt dat in zijn persoonlijke lab?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:21 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoe doe jij onderzoek dan? jij plukt monsters van die rooklijnen uit de lucht en onderzoekt het in je eigen persoonlijke laboratorium?
Ik heb uit eerste hand bewijs dat chemtrails bullshit zijn, een vriend van me is piloot op een 747.
Jonge, ik praat niet over Chemtrail, maar ik noem ze "white stripes".quote:Op donderdag 5 april 2007 18:21 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoe doe jij onderzoek dan? jij plukt monsters van die rooklijnen uit de lucht en onderzoekt het in je eigen persoonlijke laboratorium?
Ik heb uit eerste hand bewijs dat chemtrails bullshit zijn, een vriend van me is piloot op een 747.
Hij weet waar de strepen vandaan komen. Hij bestuurt een vliegtuig voor zijn werk, hij verdiept zich in technieken die daarmee te maken hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:23 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
plukt hij wel monsters en onderzoekt dat in zijn persoonlijke lab?
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Jonge, ik praat niet over Chemtrail, maar ik noem ze "white stripes".
Wat het precies is, weet ik niet, maar het "waarom" is veel belangrijker !
Luister, als ik 's morgens opsta en kijk in de lucht, dan zie ik wel het verschil tussen wolken en "sluier bewolking" en als ik alleen een blauwe hemel zie met "sluier bewolking" en zie een aantal vliegtuigen door het luchtruim kruisen, die de hemel "verzieken" met "the white stripes" dan klopt dat gewoonweg niet .quote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hij weet waar de strepen vandaan komen. Hij bestuurt een vliegtuig voor zijn werk, hij verdiept zich in technieken die daarmee te maken hebben.
Heb ik dus met 2 soorten input te maken. Een handvol mensen die het vermoeden hebben dat er iets niet goed zit met die strepen, en een persoonlijke vriend die weet waar de strepen vandaan komen en dit technisch kan onderbouwen. 3 keer raden op welke mening ik in zo'n geval afga..
Ja, maar dat het niet klopt komt simpelweg omdat je niet begrijpt waardoor die strepen ontstaan. En omdat je dat niet weet en je hebt al een zweverige achtergrond vul je het negatief in; de regering of een groter geheel wil 'iets' met ons doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:32 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Luister, als ik 's morgens opsta en kijk in de lucht, dan zie ik wel het verschil tussen wolken en "sluier bewolking" en als ik alleen een blauwe hemel zie met "sluier bewolking" en zie een aantal vliegtuigen door het luchtruim kruisen, die de hemel "verzieken" met "the white stripes" dan klopt dat gewoonweg niet .
nou de co-piloot die ik ken vindt het namelijk geen contrails en vindt het iets van de laatste tijd.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hij weet waar de strepen vandaan komen. Hij bestuurt een vliegtuig voor zijn werk, hij verdiept zich in technieken die daarmee te maken hebben.
Heb ik dus met 2 soorten input te maken. Een handvol mensen die het vermoeden hebben dat er iets niet goed zit met die strepen, en een persoonlijke vriend die weet waar de strepen vandaan komen en dit technisch kan onderbouwen. 3 keer raden op welke mening ik in zo'n geval afga..
euuhhhh misschien de technieken die te maken hebben met het vliegen?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou de co-piloot die ik ken vindt het namelijk geen contrails en vindt het iets van de laatste tijd.
met welke technieken houdt "die vriend" van je zich dan mee bezig.
weet ik veel, jij weet het beter....leg eens uit, wil het wel weten.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:35 schreef haaahaha het volgende:
[..]
euuhhhh misschien de technieken die te maken hebben met het vliegen?
Ahh, omdat je er geen antwoord op weet dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom reageer je hier niet op?
[..]
Het is heel simpel : NO PLANES, NO STRIPES !!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:33 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja, maar dat het niet klopt komt simpelweg omdat je niet begrijpt waardoor die strepen ontstaan. En omdat je dat niet weet en je hebt al een zweverige achtergrond vul je het negatief in; de regering of een groter geheel wil 'iets' met ons doen.
Ja duh!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:45 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Het is heel simpel : NO PLANES, NO STRIPES !!!!
je vriend de co-piloot weet het toch allemaal?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
weet ik veel, jij weet het beter....leg eens uit, wil het wel weten.
ah man, doe geen moeite. complotgelovers zijn een ster in ontwijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef Knarf het volgende:
Teenwolf en Squealmaster, denk eens na over mijn vragen die ik op 26 maart (een paar post terug dus) heb gepost. En geef daar eens antwoord op.
Misschien gaan ze dan eens nadenken, voordat ze met posts komen als: "NO PLANES, NO STRIPES!"quote:Op donderdag 5 april 2007 19:00 schreef haaahaha het volgende:
[..]
ah man, doe geen moeite. complotgelovers zijn een ster in ontwijken.
Wat ligt er nu net aan die kant?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef Boswachtertje het volgende:
Waarom toch telkens weer die prachtige patronen in de lucht, altijd een kruis in de lucht van verschillende strepen..
liep net buiten en een enkele streep was al aan het uitwaaieren terwijl er in totaal 9 strepen zichtbaar waren. Elke lijn wordt meerdere malen 'geraakt' door andere strepen...
Chemtrails of niet, toch opvallend dat er altijd 'kruizen' in de lucht te zien zijn... en de meeste strepen zijn hier (zuid-veluwe) altijd te vinden in de richting van waar de zon onder gaat..
BLA, bla,blaquote:Op donderdag 5 april 2007 19:25 schreef Knarf het volgende:
[..]
Wat ligt er nu net aan die kant?
Amerika en Engeland.
Oftewel dit zijn vliegtuigen die vanuit duitsland (of verder) naar Engeland en Amerika vliegen.
Net als dat er vliegtuigen uit scandinavie naar het zuiden (en viceversa) vliegen, waardoor je noord-zuid strepen krijgt.
Dus jij ontkent dat er dagelijks honderden pasagiers vliegtuigen over ons land vliegen?quote:
Zoals je zelf al aangeeft, strepen waaien uit. De wind heeft dus invloed op de strepen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef Boswachtertje het volgende:
Waarom toch telkens weer die prachtige patronen in de lucht, altijd een kruis in de lucht van verschillende strepen..
liep net buiten en een enkele streep was al aan het uitwaaieren terwijl er in totaal 9 strepen zichtbaar waren. Elke lijn wordt meerdere malen 'geraakt' door andere strepen...
Chemtrails of niet, toch opvallend dat er altijd 'kruizen' in de lucht te zien zijn... en de meeste strepen zijn hier (zuid-veluwe) altijd te vinden in de richting van waar de zon onder gaat..
Ga je nou serieus ontkennen dat er dagelijks tientallen, zoniet honderden vliegtuigen ons luchtruim doorkruisen om passagiers te vervoeren?quote:
he, luister eens dampatroon. Er vliegen ook gewoon passagiersvliegtuigen door alles heen, dat kun je zien aan de trail die zij achterlaten.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:07 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangeeft, strepen waaien uit. De wind heeft dus invloed op de strepen.
Als je nou nagaat dat vliegtuigen bepaalde vaste routes vliegen, de zogenaamde 'snelwegen' van de lucht, en de strepen die ze achterlaten door de wind meegenomen worden, dan is het toch niet moeilijk om te bedenken dat een streep van een vliegtuig een half uur later door de wing naar een bepaalde kant wordt gedreven? Volgende vliegtuig vliegt dan 'langs' die streep. De streep van dat vliegtuig drijft ook die kant op, met als resultaat strepen die naast elkaar komen te liggen. Op zo'n manier kom je tot een dambordpatroon.
Good Call, Teenwolf, jij snapt 'em !quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef TeenWolf het volgende:
zoek de verschillen (contrail Vs chematrail):
[afbeelding]
Lekker belangrijk !quote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef haaahaha het volgende:
Vliegen alle vliegtuigen op dezelfde hoogte?
Met deze opmerking ben je dus gediskwalificeert. DAn weet je dus echt niets over dit onderwerp.quote:
Als je nu nog even erbij verteld op welke hoogte en welk type vliegtuigen (of eigenlijk motortype) we zien. En gelijk ook even de relatieve luchtvochtigheids graden op de verschillende hoogtes.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef TeenWolf het volgende:
zoek de verschillen (contrail Vs chematrail):
[afbeelding]
Begin je weer net als vanmiddag en een tijdje terug, tijd voor een admin om in te grijpen..quote:
lol, waar de piloot de sproeier uitzetquote:Op donderdag 5 april 2007 20:39 schreef TeenWolf het volgende:
Hier is trouwens een video, waarop je kan zien dat een piloot z’n sproeier uitzet.
http://www.youtube.com/watch?v=fb5xBU3Jlxo
En hier een video met twee tegelijk overvliegende toestellen één met een chem/contrail en één zonder:
http://www.youtube.com/watch?v=rCDpUj93ZZc
Werkt een gewone airco in je auto dan ook?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Niemand hier ook maar een beetje vertellen wat voor stoffen er uit 'chemtrails' komen, dus hoe moet iemand hier je kunnen vertellen of een luchtzuiveraar die stoffen zuivert?
Sjees wat een malloten bij elkaar zeg.
ik heb eerder geen antwoord gehad op mijn vraag van uren geleden; met welke technieken houdt die "vriend" zich dan bezig en leg dat eens uit.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:21 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Grappige manier om mij buiten de discussie te zetten. Je hebt gewoon geen antwoord op m'n post man. Je hebt het erover dat een piloot z'n sproeier uitzet, maar dat kan helemaal niet. Vraag ik je om uitleg, dan begin je zo'n lulpost op te hangen
Ah, je gelooft me niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik heb eerder geen antwoord gehad op mijn vraag van uren geleden; met welke technieken houdt die "vriend" zich dan bezig en leg dat eens uit.
en nog wat met welke maatschappij vliegt hij en hoeveel vluchten krijgt hij per maand.
is geen antwoord op de vraag, nog een keerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:38 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ah, je gelooft me niet.
Zoals ik al zei, hij houdt zich volledig met z'n vak bezig en zal je alles over de vliegtuigen kunnen vertellen waar hij mee vliegt, ken ze door en door. Moet je ook wel denk ik als je als piloot zo'n ding vliegt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou kom op voor de 12e keer, met welke maatschappij heeft hij een contract of lieg je over die "vriend"
Geef eens antwoord dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef haaahaha het volgende:
oja, jij was die gast van het laatste woord hebben. Nou, ga je gang teenwolf!
nou kom op voor de 12e 21e keer, met welke maatschappij heeft hij een contract of lieg je over die "vriend"quote:Op donderdag 5 april 2007 22:38 schreef haaahaha het volgende:
lol, man, ik zou zo elk maatschappij kunnen opnoemen, no way dat jij kunt checken of ik de waarheid spreek of niet. Zowieso kun jij dat niet checken, dus wat zou de maatschappij dan boeien?
Je draait gewoon om de zaken heen, teenwolf. Een pagina terug gaf je al geen antwoorden op vragen. Droom lekker verder in je fantasiewereldje, clown.
mijn dank is grootquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
ja teenwolfje ik heb de avatar weer teruggezet speciaal voor jou
inderdaad, wat jij ziet zag ik en wat jij voelt dat heb ik ook zhe devill. Ik dacht toen ook aan het feit van "ja maar al die leiders..."quote:Op donderdag 5 april 2007 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:
ok.
Vandaag nam ik ook chemtrails waar, in 30 minuten tijd was het hier bewolkt dankzij mega veel vliegtuigen in de lucht die ik normaal nooit zie vliegen zeker niet gelijktijdig in zo grote getale!
3 a 4 oke maar geen 12 tegelijk en dat ze ook nog eens toevallig leuke ruitjes patronen in de lucht vliegen hahahaaha wat funny, hoe verzinnen ze het?
Ik ben van kinds af aan een luchtkijker, mag geern dromerig in de lucht staren, dus ik mag wel zeggen lijkt me zo dat ik dit fenomeen als kind nooit gezien heb?
Normaal waren kleine korte streepjes achter vliegtuigjes aan en die al snel weer oplosten in de blauwe hemel..
Blauwe hemels zie je ook steeds minder?
En de strepen tegenwoordig waaieren uit in een mega meterslange zijbaan, waarbij op den duur en dit kan zeer snel gaan, de hele hemel witachtig bewolkt raakt, dit is toch te zot voor woorden?
IJskristallen noemde men dit bij het weerbericht vanavond, jaja, ijskristallen die uitwaaieren en de hele lucht bewolken?
wtf is this?
Maar anderzijds denk ik al die regeringslieden wonen toch ook in dit land?
Stel ze zouden slechte stoffen sproeien met opzet, worden zij dan ingeent tegen die gemene stoffen?
Hoe moet ik me dat dan voorstellen?
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
inderdaad, wat jij ziet zag ik en wat jij voelt dat heb ik ook zhe devill.
uhmquote:
hehehe en wombcat is bij deze getuigequote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hehehe en wombcat is bij deze getuige![]()
Misschien andere atmosferische omstandigheden?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef TeenWolf het volgende:
na maanden is hij tot deze conclusie gekomen, er is wel redelijk luchtverkeer bij Peking maar hij heeft geen 1 chemtrail gezien al die maanden
Hij zet niks uit, de trails blijven gewoon komen. Ze blijven niet hangen, dat is wat anders, en te verklaren met andere atmosferische omstandigheden.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:39 schreef TeenWolf het volgende:
Hier is trouwens een video, waarop je kan zien dat een piloot z'n sproeier uitzet.
http://www.youtube.com/watch?v=fb5xBU3Jlxo
Verschillende hoogtes.quote:En hier een video met twee tegelijk overvliegende toestellen één met een chem/contrail en één zonder:
http://www.youtube.com/watch?v=rCDpUj93ZZc
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
het rare is....een vriend van me loopt stage in China, ik heb maanden geleden met hem over dit onderwerp gesproken en ook hem foto's en info gemaild over dit onderwerp..na maanden is hij tot deze conclusie gekomen, er is wel redelijk luchtverkeer bij Peking maar hij heeft geen 1 chemtrail gezien al die maanden
Op deze site spreekt een man over Turkije, ook geen 1 chemtrail te zien http://www.chemtrails.nl/(...)ils%20chemtrails.htm
Mischien vanwege de tekst "Nederland mag ook nog eens rekenen op 850.000 buitenlandse toeristen."quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:18 schreef squealmaster het volgende:
Dit krantenartikel stond vanmorgen in onze Limburgse krant genaamd "paasdrukte".
Let eens op de foto die ze erbij afgedrukt hebben. Wat hangt daar allemaal in de lucht ?![]()
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2007/4/6/MGL/RO/3/pagina.php
Ja nogal jaquote:
Dat luchtverkeer bij Peking is daar vast voor een reden. Om te landen bijv. Dan zitten ze lager en idd, dan zijn er andere atmosferische omstandighedenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien andere atmosferische omstandigheden?
Dat is het dan ook en dat is ook de reden waarom je op bepaalde dagen veel strepen ziet en op andere dagen weinig tot geen. Ook de verschillende hoogtes waarop vliegtuigen vliegen heeft hiermee te maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat luchtverkeer bij Peking is daar vast voor een reden. Om te landen bijv. Dan zitten ze lager en idd, dan zijn er andere atmosferische omstandigheden
doh!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:37 schreef pfaf het volgende:
Peter Timofeef heeft het gisteren erg duidelijk uitgelegd bij het weerbericht, maar hij zit natuurlijk ook in het complot?
Ik zag er vanochtend toch al eentje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
Vandaag geen "chemtrails". Hoe zou dat toch komen....
Ja, en dat valt recht naar beden zeker,quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:18 schreef squealmaster het volgende:
Dit krantenartikel stond vanmorgen in onze Limburgse krant genaamd "paasdrukte".
Let eens op de foto die ze erbij afgedrukt hebben. Wat hangt daar allemaal in de lucht ?![]()
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2007/4/6/MGL/RO/3/pagina.php
Dus omdat zij met hun oude autotjes hier uitlatgassen komen uitblazen, doen wij dat via het vliegverkeer?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, en dat valt recht naar beden zeker,? Dat is pas over een kilometertje of 1000 neer geslagen. Dus maak je niet druk, iedereen snapt toch dat het bedoelt is om die rottige Polen onder de duim te houden?
Omdat ze gisteren al genoeg hebben gesproeid voor 2 dagen, duh.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
Vandaag geen "chemtrails". Hoe zou dat toch komen....
Omdat er andere weersomstandigheden zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef Anti-NWO het volgende:
Omdat ze gisteren al genoeg hebben gesproeid voor 2 dagen, duh.
www.knmi.nl bijvoorbeeld? klikkerdeklikquote:Echt kut trouwens dat de website van die meteoroloog niet meer bereikbaar is (Scott stevens) met www.weatherwars.info ik hoop dat die nog terugkomt. En anders is er toch nog wel genoeg goede informatie over dit onderwerp te vinden.
Onder de 8 km! Hoe zie jij of een vliegtuig op 8 of 10 km hoogte vliegt?quote:Gister waren er trouwens weer genoeg te vinden beneden de 8 kilometer. !!!
Als je een toestel vanaf de grond kan horen dan weet je al zeker dat het lager dan 8 kilometer vliegt. Als je dat niet begrijpt dan is dat pech hebben. Behalve dat heb je na 15 jaar als sky-watcher genoeg ervaring om dat soort zaken goed in te schatten. Ik schat sommige hoogtes dat ze vliegen zelfs op rond de 5 kilomter. Dit durven ze vooral wel eens zeer vroeg in de ochtend. Tip: rond 5-7 uur 's ochtends doen ze dit vaker dan in de middag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Omdat er andere weersomstandigheden zijn?
[..]
www.knmi.nl bijvoorbeeld? klikkerdeklik
[..]
Onder de 8 km! Hoe zie jij of een vliegtuig op 8 of 10 km hoogte vliegt?
Rond 5-7 uur 's ochtends is het behalve bedtijd ook erg stil. Je zou dus het lawaai van een vliegtuigmotor van meer dan 8 km afstand kunnen horen. Weet ik niet hoor, ik geloof niet dat ik t ooit zelf heb gehoord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef Anti-NWO het volgende:
Als je een toestel vanaf de grond kan horen dan weet je al zeker dat het lager dan 8 kilometer vliegt. Als je dat niet begrijpt dan is dat pech hebben. Behalve dat heb je na 15 jaar als sky-watcher genoeg ervaring om dat soort zaken goed in te schatten. Ik schat sommige hoogtes dat ze vliegen zelfs op rond de 5 kilomter. Dit durven ze vooral wel eens zeer vroeg in de ochtend. Tip: rond 5-7 uur 's ochtends doen ze dit vaker dan in de middag.
Praat nou niet van die dikke onzin.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Omdat ze gisteren al genoeg hebben gesproeid voor 2 dagen, duh.
Echt kut trouwens dat de website van die meteoroloog niet meer bereikbaar is (Scott stevens) met www.weatherwars.info ik hoop dat die nog terugkomt. En anders is er toch nog wel genoeg goede informatie over dit onderwerp te vinden. Gister waren er trouwens weer genoeg te vinden beneden de 8 kilometer. !!!
Ik vraag mij af hoe 'chemtrail' believers denken dat wolken ontstaan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Praat nou niet van die dikke onzin.
Gister was er een vochtige bovenlucht in combinatie met een hogedruk. Kon je ook goed zien door verschillende optische verschijnselen in de wolken (ja, die waren er)
Nu is er een drogere lucht.
Het kan zo simpel zijn. Maja, chemtrail "believers" hebben al vaker laten zien to-taal geen kennis te hebben van de atmosfeer...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef Knarf het volgende:
Ik vraag mij af hoe 'chemtrail' believers denken dat wolken ontstaan?
Hij heeft een bionisch oog duhuhquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Omdat er andere weersomstandigheden zijn?
[..]
www.knmi.nl bijvoorbeeld? klikkerdeklik
[..]
Onder de 8 km! Hoe zie jij of een vliegtuig op 8 of 10 km hoogte vliegt?
Onzin. Geluid draagt ver als er niets tussen de bron en de waarnemer is. En zeker als het in de omgeving rustig is, dan kun je verre geluiden horen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Als je een toestel vanaf de grond kan horen dan weet je al zeker dat het lager dan 8 kilometer vliegt.
Dat klopt ook, want over land wordt het veel meer gedempt dan door de lucht. Over water weer minder gedempt dan over land, hoe dat zich verhoudt tot lucht weet ik niet zo direct.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:17 schreef haaahaha het volgende:
Let op, krijg je de opmerking dat geluid uit de lucht anders reageert dan geluid over land
Je hebt dan ook gen last van lawaai door de wind, want je beweegt met de wind mee.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Wombcat het volgende:
Overigens is dat ook iets dat je van mensen hoort die een ballonvaart hebben gemaakt: dat ze verbaasd zijn hoe goed ze alles kunnen horen wat zich beneden hen afspeelt, terwijl de afstand toch vrij groot is. Op land hoor je het dan niet of nauwelijks meer (met een vergelijkbare horizontale afstand).
Dat wolken een invloed hebben op het klimaat lijkt me nogal een open deur intrappen. Dat de condensatiesporen van vliegtuigen hier dus ook in meewerken zal dan ook niet veel mensen verbazen denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:27 schreef Boswachtertje het volgende:
Hier even wat wolkengerelateerd onderzoek.. wijst allemaal wel 1 kant op..
CESAR
doorbraak waarneming wolken fijnstof
Atmospheric Radiation Measurement Program
Cabauw Experimental Site for Atmospheric Research
PDF van de voortgang van het project CESAR
Dus er is momenteel in ieder geval veel onderzoek gaande naar het effect van de wolken op oa het klimaat. De andere kant van het onderzoek ligt dus helemaal open...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |