maak jij dat allemaal uit wat je wel en niet moet doen in een duscussie?? jij ziet het als een ontkracht--wedstrijd waar je leven vanaf hangt.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
In een discussie hoor je meer te doen dan je mening te geven.
[..]
Je steunt wel de claims van de personen die het over de metaaldeeltjes hebben. Het andere punt heb je veel directer ondersteund.
quote:Op maandag 26 maart 2007 08:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag, hoeveel 4 motorige militaire vliegtuigen zijn er volgens jou in europa
En jij wilt niet persé gelijk hebben met je Chemtrails?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
bij jou draait het anders niet meer om een discussie.
je hebt een ziekelijke drang naar het proberen te ontkrachten van iemands post die anders denkt dan jou, omdat je altijd gelijk wilt hebben. te ziek gewoon.
iemand heeft er al een atwoord op gegeven. als je zo graag dat soort dingen wilt weten ga dan en even googlen en vul in "militaire vliegtuigen met 4 motoren" of nog beter is dat in het engels te doen voor meer hits.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Psst, Teenwolf, je hebt nog steeds niet geantwoord.
[..]
Nee, het punt is dat ik graag zie dat jij dat beantwoord, omdat jij beweert dat al die lang hangende strepen in de lucht chemtrails zijn verspreid door militaire vliegtuigen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
iemand heeft er al een atwoord op gegeven. als je zo graag dat soort dingen wilt weten ga dan en even googlen en vul in "militaire vliegtuigen met 4 motoren" of nog beter is dat in het engels te doen voor meer hits.
Iemand anders had je dat antwoord al in het engels gegeven, kennelijk begreep je dat niet.
Maar ik ben even bezig met Atuinhek's zijn stof af te nemen, hij denkt dat hij koppiger is dan mij dus niet storen.
Dat hoeft niet, UK heeft dacht ik al lang en breed toegegeven dat ze het ooit hebben gedaan. Maar uiteraard nu niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij wilt niet persé gelijk hebben met je Chemtrails?
Wat dacht je van het vervoeren van passagiers van het ene vliegveld naar het andere?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:11 schreef squealmaster het volgende:
Laten we het eens hebben over NIET, de TRAILS, maar over al die vliegtuigen die gewoon kriskras door elkaar vliegen !
Of ze nu iets in de lucht dumpen of niet, alleen al het feit dat ze daar boven kriskras door elkaar vliegen is voor mij al een beeld dat vragen oproept ?
Wat is de zin ervan ?
Waarom wordt er dan een schaakbord aan de hemel gemaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef Rasing het volgende:
[..]
Wat dacht je van het vervoeren van passagiers van het ene vliegveld naar het andere?
als ik het bgoed heb max 50 want de meeste militaire vrachttoestellen gebruiken turbopropsquote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat ik graag zie dat jij dat beantwoord, omdat jij beweert dat al die lang hangende strepen in de lucht chemtrails zijn verspreid door militaire vliegtuigen.
Ik betwijfel ten zeerste of je dat van een puur logistiek standpunt uit hard kan maken.
Ligt er aan welke richting je doet en of je op een TU zit of niet ik heb ook mechanica 1 tot 3 gehad (gaat tot 17quote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef ATuin-hek het volgende:
De bouwkunde studenten die ik ken doen anders niets met dragende structuren. Die zijn meer met ruimtelijke inrichting etc. bezig. CIT bevat bij ons dat onderwerp.
leren formatie vliegenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan een schaakbord aan de hemel gemaakt.
Nee, ze vliegen dezelfde route maar de wind op een bepaalde hoogte verplaatst de contrail, dat leverd dan paralelle lijnen op. Als er op verschillende hoogtes verschillende wind waait, en daar de contrails ook verwaaien, dan krijg je een ruitjes patroon.quote:
OK weer wat geleerdquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ligt er aan welke richting je doet en of je op een TU zit of niet ik heb ook mechanica 1 tot 3 gehad (gaat tot 17) en constructief en bouwfysische ontwerpen en dat terwijl ik stedenbouw doe is gewoon verplicht hier.
Zoals gemeld... om van A naar B te komen.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:11 schreef squealmaster het volgende:
Laten we het eens hebben over NIET, de TRAILS, maar over al die vliegtuigen die gewoon kriskras door elkaar vliegen !
Of ze nu iets in de lucht dumpen of niet, alleen al het feit dat ze daar boven kriskras door elkaar vliegen is voor mij al een beeld dat vragen oproept ?
Er zijn een aantal theorieën, sommige geloofwaardiger dan anderen. Een paar veelvoorkomende:quote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef Knarf het volgende:
Ooit eens in een heel oud (2004) Chemtrail topic gepost:
Waarom ik denk dat Chemtrails gewoon waterdamp is:
Zoals ik het van jullie en de websites begrepen heb, worden er biologische stoffen en/of chemicalien gestort door vliegtuigen over ons heen.
Het bewijs hiervoor zijn de chemtrails die je kunt zien als er een vliegtuig over is gevlogen.
mhmmm. dat hfdstk is niet meer te lezen.quote:In Policy Implications of Greenhouse Warming: Mitigation, Adaptation, and the Science Bases conclusion, the N.A.S. found that the most effective global warming mitigation turned out to be the spraying of reflective aerosol compounds into the atmosphere utilizing commercial, military and private aircraft. This preferred mitigation method is designed to create a global atmospheric shield which would increase the planet's albedo (reflectivity) using aerosol compounds of aluminum and barium oxides, and to introduce ozone generating chemicals into the atmosphere.
This method was the most cost effective, and yielded the largest benefits. It could also be conducted covertly to avoid the burdens of environmental protection and regulatory entanglements.
http://www.lightwatcher.com/chemtrails/smoking_gun.html
Infrarood, komt niet uit de ruimte. (De aarde stoot juist infrarood uit).quote:Op maandag 26 maart 2007 23:59 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Er zijn een aantal theorieën, sommige geloofwaardiger dan anderen. Een paar veelvoorkomende:
1. Om het broeikas effect te verminderen, het snelle afbreken van de ecosystemen door ozongaten te dichten en aards leven te beschermen tegen infrarode, ultraviolette en kosmische straling vanuit de ruimte.
Zou kunnen, alleen is waterdamp zelf een broeikasgas. Dus welke stof 'dumpt' men dan om dit tegen te gaan. Dat wordt nooit gezegt.quote:2. Om het weer op de wereld te modificeren en de broeikaseffecten tegen te gaan, daarbij gebruikmakend van synthetisch wolken-maken om neerslag te regelen.
Waterdamp is daar ook erg goed in.quote:3. Voor defensiedoeleinden: zich verbergen voor lucht en satellietobservatie, om nieuwe militaire communicatiesystemen te vergemakkelijken, om zich te verdedigen tegen binnenkomende ICBM’s, (gecombineerd met ELF- en EMP-golven), om militaire 3D- imaging systemen te verbeteren.
Zie mijn vorige posting.quote:4. Voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.
Noem eens een stof/molecuul.quote:5. Als voertuig voor mind control.
Zie boven, welke stof?quote:6. Voor het steriliseren in samenwerking met HAARP van gebieden die vergiftigd zijn met biogiffen en giftige schimmels.
Daarom zie je de trails over de gehele wereld en de oceanen?quote:7. Om de VS af te schermen van de ELF/Scalar weerbeheersingstransmissies vanuit Rusland en China of omgekeerd.
Welke stof, die niet gemeten kan worden en die wel recht naar beneden komt van 10 km hoogte.quote:8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.
[quote]
Welke stof, die niet gemeten kan worden en die wel recht naar beneden komt van 10 km hoogte.
[quote]
9. Als voertuig om de wereldbevolking terug te brengen tot een voor de Nieuwe Wereld Orde aanvaardbaar niveau.
Welke stof, die niet gemeten kan worden en die wel recht naar beneden komt van 10 km hoogte.quote:10. Als combinatie van het hierboven genoemde, aangezien deze technische toepassingen voor meerdere doelen te gebruiken zijn.
Oftewel je weet het niet. Het is niet meetbaar, wordt op een 'onzinnige' manier verspreidt. Veel mensen moeten er van afweten. Het enige wat je wel ziet is een streep in de lucht, die bewezen ook door waterdamp gevormt kan worden. Dat vergeten al de 'gelovers' altijd. Wolken worden toch ook niet ontkent?quote:maw, jij pikt er slechts 1 veronderstelling uit, ook de door jouw gekozen methode is slechts 1 van de mogelijkheden.
Die ken ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
mhmmm. dat hfdstk is niet meer te lezen.
http://books.nap.edu/openbook.php?isbn=0309043867
[afbeelding]
quote:Something I find very odd is that "Chemtrails", which appear to be an attempt to combat Global Warming (but denied by the government), have very little exposure, especially on some search engines. Is that because so few believe there is any connection, or someone does not want you to think there is? Maybe it is just a coincidence that the only article I have ever "lost" (on a search engine), out of the thousands I have written, happened to be on this subject. Perhaps it was simply a “computer error” and I am being paranoid (or a conspiracy theorist), we may never know.
http://www.americanchroni(...).asp?articleID=22995
Deze man kan ook erg slecht 'google' gebruiken.quote:
Ik vind dat dat voor jouw ook geldt, googles 's op labtests+chemtrails ofzo..,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:33 schreef Knarf het volgende:
Deze man kan ook erg slecht 'google' gebruiken.
Als hij de quotes eens weg haald, of anders plaatst.
quote:One scientist expressed concern that chemtrails could be precipitating pathogenic bugs out of the upper atmosphere, bringing them down to people on the ground.
http://www.willthomas.net/Chemtrails/About_Chemtrails.htm
Van die site:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar.. het gaat niet alleen om wat er airborn gemaakt is/wordt, de gevolgen kunnen op veel meer manier zichtbaar worden/zijn.
[..]
Hij wilde een conspiracy aantonen, dat links waar tests in staan van het internet verwijderd worden door 'de' regering.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik vind dat dat voor jouw ook geldt, googles 's op labtests+chemtrails ofzo..,
http://www.carnicom.com/lab1.htm
http://www.rense.com/general21/conf.htm
quote:Maar.. het gaat niet alleen om wat er airborn gemaakt is/wordt, de gevolgen kunnen op veel meer manier zichtbaar worden/zijn.
[..]
Ik dacht dat de media niet te vertrouwen was?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:10 schreef Lambiekje het volgende:
Geen Chemtrails ?!!
Realiteit is toch echt anders.
zucht.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik dacht dat de media niet te vertrouwen was?
Gek, maar ik meen dat ik dat al op het weerbericht had gezien, dat het kouder en winderiger zou worden na maandag. Post hoc ergo propter hoc gaat niet altijd op.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Anti-NWO het volgende:
Ze zijn gister weer lekker bezig geweest. Weer lekker ruim beneden de 8 kilometer, ruiiiimmmmmmmm. Meteen weer meer wind en kouder zoals zo vaak nadat ze flink bezig zijn geweest. Lijers.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Anti-NWO het volgende:
Ze zijn gister weer lekker bezig geweest. Weer lekker ruim beneden de 8 kilometer, ruiiiimmmmmmmm. Meteen weer meer wind en kouder zoals zo vaak nadat ze flink bezig zijn geweest. Lijers.
Uit het bericht:quote:Op woensdag 4 april 2007 13:05 schreef TeenWolf het volgende:
http://www.nu.nl/news/103(...)_in_Spijkenisse.html
grote kans da het geen chemtrails zijn, maar misschien ook wel?
Lijkt me meer voor de hand liggen dat ergens op pernis iets verkeerd is gegaan. Bovendien als je op 8 km hoogte iets uitstrooit, komt het niet in zo'n beperkt gebied terecht.quote:Het is nog niet duidelijk of het witte poeder gevaarlijk is. Het poeder is afkomstig van Shell.
owkee het bericht is wat uitgebreider op nu.nl dit moment.....quote:Op woensdag 4 april 2007 13:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Uit het bericht:
[..]
Lijkt me meer voor de hand liggen dat ergens op pernis iets verkeerd is gegaan. Bovendien als je op 8 km hoogte iets uitstrooit, komt het niet in zo'n beperkt gebied terecht.
Volg alsjeblieft eens een cursus meteorologie voordat je deze hersenloze, onzinnige meuk op het forum dumpt....quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Anti-NWO het volgende:
Ah, nu weet je ineens zeker wat er in je chemtrails zit, in het vorige topic wou je nog onafhankelijk onderzoekquote:Op woensdag 4 april 2007 14:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
owkee het bericht is wat uitgebreider op nu.nl dit moment.....
aluminium oxide en barium oxide waren namelijk de stoffen die veelvuldig voorkwamen in chemtrails....
de boosdoener is dus gevonden; shell
teveel als je het mij vraagt, teveel, zoveel dat deze heldere blauwe dag bijna door kon gaan als bewolkt. heb vandaag met een ervaren co-piloot gesproken hierover (zie post boven).quote:Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Zoveel chemtrails vandaag.
Ze moeten ons hebben1!![]()
1. Er is ook gewone bewolkingquote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
teveel als je het mij vraagt, teveel, zoveel dat deze heldere blauwe dag bijna door kon gaan als bewolkt. heb vandaag met een ervaren co-piloot gesproken hierover (zie post boven).
Als ie al 18 jaar co-piloot is, wordt het tijd dat ie eens captain wordt....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:31 schreef TeenWolf het volgende:
die co-piloot is voor al bijna 18 jaar.
dat wil hij op de 1 of andere manier niet, dit vind hij leuker.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als ie al 18 jaar co-piloot is, wordt het tijd dat ie eens captain wordt....
Vooral dat "die serieus ziet" doet 't 'mquote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef squealmaster het volgende:
Het had volgens mij weer een blauwe heldere hemel kunnen zijn vandaag, maar "the white stripes", die vanmorgenvroeg weer de lucht in gedumpt werden, gooiden weer roet in het eten.
Tjonge, wie betaalt die lui daarboven, 't zal wel weer ons belastingsgeld zijn.
Ik zal een van dezer dagen eens een topic openen waar iedereen, die serieus ziet, dat daarboven iets wordt uitgespookt, dat niet helemaal klopt, dagelijks foto's kan plaatsen van "ons" luchtruim dat iedere morgen wordt volgedumpt.
Ach gossie. Wat een schitterend digitaal toneelstukje voer je hier op, om op die manier zijn nuchtere menselijkheid te laten zien. Nee, dan kan het niet anders en moet hij wel gelijk hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:00 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat wil hij op de 1 of andere manier niet, dit vind hij leuker.
dat zeiden wij ook altijd; "wordt het niet eens tijd voor een 4e streep Frank?"
hij ; "ah nee joh, vind het wel goed zo."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |