Ik vind dat dat voor jouw ook geldt, googles 's op labtests+chemtrails ofzo..,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:33 schreef Knarf het volgende:
Deze man kan ook erg slecht 'google' gebruiken.
Als hij de quotes eens weg haald, of anders plaatst.
quote:One scientist expressed concern that chemtrails could be precipitating pathogenic bugs out of the upper atmosphere, bringing them down to people on the ground.
http://www.willthomas.net/Chemtrails/About_Chemtrails.htm
Van die site:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar.. het gaat niet alleen om wat er airborn gemaakt is/wordt, de gevolgen kunnen op veel meer manier zichtbaar worden/zijn.
[..]
Hij wilde een conspiracy aantonen, dat links waar tests in staan van het internet verwijderd worden door 'de' regering.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik vind dat dat voor jouw ook geldt, googles 's op labtests+chemtrails ofzo..,
http://www.carnicom.com/lab1.htm
http://www.rense.com/general21/conf.htm
quote:Maar.. het gaat niet alleen om wat er airborn gemaakt is/wordt, de gevolgen kunnen op veel meer manier zichtbaar worden/zijn.
[..]
Ik dacht dat de media niet te vertrouwen was?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:10 schreef Lambiekje het volgende:
Geen Chemtrails ?!!
Realiteit is toch echt anders.
zucht.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik dacht dat de media niet te vertrouwen was?
Gek, maar ik meen dat ik dat al op het weerbericht had gezien, dat het kouder en winderiger zou worden na maandag. Post hoc ergo propter hoc gaat niet altijd op.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Anti-NWO het volgende:
Ze zijn gister weer lekker bezig geweest. Weer lekker ruim beneden de 8 kilometer, ruiiiimmmmmmmm. Meteen weer meer wind en kouder zoals zo vaak nadat ze flink bezig zijn geweest. Lijers.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Anti-NWO het volgende:
Ze zijn gister weer lekker bezig geweest. Weer lekker ruim beneden de 8 kilometer, ruiiiimmmmmmmm. Meteen weer meer wind en kouder zoals zo vaak nadat ze flink bezig zijn geweest. Lijers.
Uit het bericht:quote:Op woensdag 4 april 2007 13:05 schreef TeenWolf het volgende:
http://www.nu.nl/news/103(...)_in_Spijkenisse.html
grote kans da het geen chemtrails zijn, maar misschien ook wel?
Lijkt me meer voor de hand liggen dat ergens op pernis iets verkeerd is gegaan. Bovendien als je op 8 km hoogte iets uitstrooit, komt het niet in zo'n beperkt gebied terecht.quote:Het is nog niet duidelijk of het witte poeder gevaarlijk is. Het poeder is afkomstig van Shell.
owkee het bericht is wat uitgebreider op nu.nl dit moment.....quote:Op woensdag 4 april 2007 13:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Uit het bericht:
[..]
Lijkt me meer voor de hand liggen dat ergens op pernis iets verkeerd is gegaan. Bovendien als je op 8 km hoogte iets uitstrooit, komt het niet in zo'n beperkt gebied terecht.
Volg alsjeblieft eens een cursus meteorologie voordat je deze hersenloze, onzinnige meuk op het forum dumpt....quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Anti-NWO het volgende:
Ah, nu weet je ineens zeker wat er in je chemtrails zit, in het vorige topic wou je nog onafhankelijk onderzoekquote:Op woensdag 4 april 2007 14:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
owkee het bericht is wat uitgebreider op nu.nl dit moment.....
aluminium oxide en barium oxide waren namelijk de stoffen die veelvuldig voorkwamen in chemtrails....
de boosdoener is dus gevonden; shell
teveel als je het mij vraagt, teveel, zoveel dat deze heldere blauwe dag bijna door kon gaan als bewolkt. heb vandaag met een ervaren co-piloot gesproken hierover (zie post boven).quote:Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Zoveel chemtrails vandaag.
Ze moeten ons hebben1!![]()
1. Er is ook gewone bewolkingquote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
teveel als je het mij vraagt, teveel, zoveel dat deze heldere blauwe dag bijna door kon gaan als bewolkt. heb vandaag met een ervaren co-piloot gesproken hierover (zie post boven).
Als ie al 18 jaar co-piloot is, wordt het tijd dat ie eens captain wordt....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:31 schreef TeenWolf het volgende:
die co-piloot is voor al bijna 18 jaar.
dat wil hij op de 1 of andere manier niet, dit vind hij leuker.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als ie al 18 jaar co-piloot is, wordt het tijd dat ie eens captain wordt....
Vooral dat "die serieus ziet" doet 't 'mquote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef squealmaster het volgende:
Het had volgens mij weer een blauwe heldere hemel kunnen zijn vandaag, maar "the white stripes", die vanmorgenvroeg weer de lucht in gedumpt werden, gooiden weer roet in het eten.
Tjonge, wie betaalt die lui daarboven, 't zal wel weer ons belastingsgeld zijn.
Ik zal een van dezer dagen eens een topic openen waar iedereen, die serieus ziet, dat daarboven iets wordt uitgespookt, dat niet helemaal klopt, dagelijks foto's kan plaatsen van "ons" luchtruim dat iedere morgen wordt volgedumpt.
Ach gossie. Wat een schitterend digitaal toneelstukje voer je hier op, om op die manier zijn nuchtere menselijkheid te laten zien. Nee, dan kan het niet anders en moet hij wel gelijk hebben.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:00 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat wil hij op de 1 of andere manier niet, dit vind hij leuker.
dat zeiden wij ook altijd; "wordt het niet eens tijd voor een 4e streep Frank?"
hij ; "ah nee joh, vind het wel goed zo."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |