Dat luchtverkeer bij Peking is daar vast voor een reden. Om te landen bijv. Dan zitten ze lager en idd, dan zijn er andere atmosferische omstandighedenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien andere atmosferische omstandigheden?
Dat is het dan ook en dat is ook de reden waarom je op bepaalde dagen veel strepen ziet en op andere dagen weinig tot geen. Ook de verschillende hoogtes waarop vliegtuigen vliegen heeft hiermee te maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat luchtverkeer bij Peking is daar vast voor een reden. Om te landen bijv. Dan zitten ze lager en idd, dan zijn er andere atmosferische omstandigheden
doh!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:37 schreef pfaf het volgende:
Peter Timofeef heeft het gisteren erg duidelijk uitgelegd bij het weerbericht, maar hij zit natuurlijk ook in het complot?
Ik zag er vanochtend toch al eentje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
Vandaag geen "chemtrails". Hoe zou dat toch komen....
Ja, en dat valt recht naar beden zeker,quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:18 schreef squealmaster het volgende:
Dit krantenartikel stond vanmorgen in onze Limburgse krant genaamd "paasdrukte".
Let eens op de foto die ze erbij afgedrukt hebben. Wat hangt daar allemaal in de lucht ?![]()
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2007/4/6/MGL/RO/3/pagina.php
Dus omdat zij met hun oude autotjes hier uitlatgassen komen uitblazen, doen wij dat via het vliegverkeer?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, en dat valt recht naar beden zeker,? Dat is pas over een kilometertje of 1000 neer geslagen. Dus maak je niet druk, iedereen snapt toch dat het bedoelt is om die rottige Polen onder de duim te houden?
Omdat ze gisteren al genoeg hebben gesproeid voor 2 dagen, duh.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
Vandaag geen "chemtrails". Hoe zou dat toch komen....
Omdat er andere weersomstandigheden zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef Anti-NWO het volgende:
Omdat ze gisteren al genoeg hebben gesproeid voor 2 dagen, duh.
www.knmi.nl bijvoorbeeld? klikkerdeklikquote:Echt kut trouwens dat de website van die meteoroloog niet meer bereikbaar is (Scott stevens) met www.weatherwars.info ik hoop dat die nog terugkomt. En anders is er toch nog wel genoeg goede informatie over dit onderwerp te vinden.
Onder de 8 km! Hoe zie jij of een vliegtuig op 8 of 10 km hoogte vliegt?quote:Gister waren er trouwens weer genoeg te vinden beneden de 8 kilometer. !!!
Als je een toestel vanaf de grond kan horen dan weet je al zeker dat het lager dan 8 kilometer vliegt. Als je dat niet begrijpt dan is dat pech hebben. Behalve dat heb je na 15 jaar als sky-watcher genoeg ervaring om dat soort zaken goed in te schatten. Ik schat sommige hoogtes dat ze vliegen zelfs op rond de 5 kilomter. Dit durven ze vooral wel eens zeer vroeg in de ochtend. Tip: rond 5-7 uur 's ochtends doen ze dit vaker dan in de middag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Omdat er andere weersomstandigheden zijn?
[..]
www.knmi.nl bijvoorbeeld? klikkerdeklik
[..]
Onder de 8 km! Hoe zie jij of een vliegtuig op 8 of 10 km hoogte vliegt?
Rond 5-7 uur 's ochtends is het behalve bedtijd ook erg stil. Je zou dus het lawaai van een vliegtuigmotor van meer dan 8 km afstand kunnen horen. Weet ik niet hoor, ik geloof niet dat ik t ooit zelf heb gehoord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef Anti-NWO het volgende:
Als je een toestel vanaf de grond kan horen dan weet je al zeker dat het lager dan 8 kilometer vliegt. Als je dat niet begrijpt dan is dat pech hebben. Behalve dat heb je na 15 jaar als sky-watcher genoeg ervaring om dat soort zaken goed in te schatten. Ik schat sommige hoogtes dat ze vliegen zelfs op rond de 5 kilomter. Dit durven ze vooral wel eens zeer vroeg in de ochtend. Tip: rond 5-7 uur 's ochtends doen ze dit vaker dan in de middag.
Praat nou niet van die dikke onzin.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Omdat ze gisteren al genoeg hebben gesproeid voor 2 dagen, duh.
Echt kut trouwens dat de website van die meteoroloog niet meer bereikbaar is (Scott stevens) met www.weatherwars.info ik hoop dat die nog terugkomt. En anders is er toch nog wel genoeg goede informatie over dit onderwerp te vinden. Gister waren er trouwens weer genoeg te vinden beneden de 8 kilometer. !!!
Ik vraag mij af hoe 'chemtrail' believers denken dat wolken ontstaan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Praat nou niet van die dikke onzin.
Gister was er een vochtige bovenlucht in combinatie met een hogedruk. Kon je ook goed zien door verschillende optische verschijnselen in de wolken (ja, die waren er)
Nu is er een drogere lucht.
Het kan zo simpel zijn. Maja, chemtrail "believers" hebben al vaker laten zien to-taal geen kennis te hebben van de atmosfeer...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef Knarf het volgende:
Ik vraag mij af hoe 'chemtrail' believers denken dat wolken ontstaan?
Hij heeft een bionisch oog duhuhquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Omdat er andere weersomstandigheden zijn?
[..]
www.knmi.nl bijvoorbeeld? klikkerdeklik
[..]
Onder de 8 km! Hoe zie jij of een vliegtuig op 8 of 10 km hoogte vliegt?
Onzin. Geluid draagt ver als er niets tussen de bron en de waarnemer is. En zeker als het in de omgeving rustig is, dan kun je verre geluiden horen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Als je een toestel vanaf de grond kan horen dan weet je al zeker dat het lager dan 8 kilometer vliegt.
Dat klopt ook, want over land wordt het veel meer gedempt dan door de lucht. Over water weer minder gedempt dan over land, hoe dat zich verhoudt tot lucht weet ik niet zo direct.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:17 schreef haaahaha het volgende:
Let op, krijg je de opmerking dat geluid uit de lucht anders reageert dan geluid over land
Je hebt dan ook gen last van lawaai door de wind, want je beweegt met de wind mee.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Wombcat het volgende:
Overigens is dat ook iets dat je van mensen hoort die een ballonvaart hebben gemaakt: dat ze verbaasd zijn hoe goed ze alles kunnen horen wat zich beneden hen afspeelt, terwijl de afstand toch vrij groot is. Op land hoor je het dan niet of nauwelijks meer (met een vergelijkbare horizontale afstand).
Dat wolken een invloed hebben op het klimaat lijkt me nogal een open deur intrappen. Dat de condensatiesporen van vliegtuigen hier dus ook in meewerken zal dan ook niet veel mensen verbazen denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:27 schreef Boswachtertje het volgende:
Hier even wat wolkengerelateerd onderzoek.. wijst allemaal wel 1 kant op..
CESAR
doorbraak waarneming wolken fijnstof
Atmospheric Radiation Measurement Program
Cabauw Experimental Site for Atmospheric Research
PDF van de voortgang van het project CESAR
Dus er is momenteel in ieder geval veel onderzoek gaande naar het effect van de wolken op oa het klimaat. De andere kant van het onderzoek ligt dus helemaal open...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |