ik heb eerder geen antwoord gehad op mijn vraag van uren geleden; met welke technieken houdt die "vriend" zich dan bezig en leg dat eens uit.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:21 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Grappige manier om mij buiten de discussie te zetten. Je hebt gewoon geen antwoord op m'n post man. Je hebt het erover dat een piloot z'n sproeier uitzet, maar dat kan helemaal niet. Vraag ik je om uitleg, dan begin je zo'n lulpost op te hangen
Ah, je gelooft me niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik heb eerder geen antwoord gehad op mijn vraag van uren geleden; met welke technieken houdt die "vriend" zich dan bezig en leg dat eens uit.
en nog wat met welke maatschappij vliegt hij en hoeveel vluchten krijgt hij per maand.
is geen antwoord op de vraag, nog een keerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:38 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ah, je gelooft me niet.
Zoals ik al zei, hij houdt zich volledig met z'n vak bezig en zal je alles over de vliegtuigen kunnen vertellen waar hij mee vliegt, ken ze door en door. Moet je ook wel denk ik als je als piloot zo'n ding vliegt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou kom op voor de 12e keer, met welke maatschappij heeft hij een contract of lieg je over die "vriend"
Geef eens antwoord dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef haaahaha het volgende:
oja, jij was die gast van het laatste woord hebben. Nou, ga je gang teenwolf!
nou kom op voor de 12e 21e keer, met welke maatschappij heeft hij een contract of lieg je over die "vriend"quote:Op donderdag 5 april 2007 22:38 schreef haaahaha het volgende:
lol, man, ik zou zo elk maatschappij kunnen opnoemen, no way dat jij kunt checken of ik de waarheid spreek of niet. Zowieso kun jij dat niet checken, dus wat zou de maatschappij dan boeien?
Je draait gewoon om de zaken heen, teenwolf. Een pagina terug gaf je al geen antwoorden op vragen. Droom lekker verder in je fantasiewereldje, clown.
mijn dank is grootquote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
ja teenwolfje ik heb de avatar weer teruggezet speciaal voor jou
inderdaad, wat jij ziet zag ik en wat jij voelt dat heb ik ook zhe devill. Ik dacht toen ook aan het feit van "ja maar al die leiders..."quote:Op donderdag 5 april 2007 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:
ok.
Vandaag nam ik ook chemtrails waar, in 30 minuten tijd was het hier bewolkt dankzij mega veel vliegtuigen in de lucht die ik normaal nooit zie vliegen zeker niet gelijktijdig in zo grote getale!
3 a 4 oke maar geen 12 tegelijk en dat ze ook nog eens toevallig leuke ruitjes patronen in de lucht vliegen hahahaaha wat funny, hoe verzinnen ze het?
Ik ben van kinds af aan een luchtkijker, mag geern dromerig in de lucht staren, dus ik mag wel zeggen lijkt me zo dat ik dit fenomeen als kind nooit gezien heb?
Normaal waren kleine korte streepjes achter vliegtuigjes aan en die al snel weer oplosten in de blauwe hemel..
Blauwe hemels zie je ook steeds minder?
En de strepen tegenwoordig waaieren uit in een mega meterslange zijbaan, waarbij op den duur en dit kan zeer snel gaan, de hele hemel witachtig bewolkt raakt, dit is toch te zot voor woorden?
IJskristallen noemde men dit bij het weerbericht vanavond, jaja, ijskristallen die uitwaaieren en de hele lucht bewolken?
wtf is this?
Maar anderzijds denk ik al die regeringslieden wonen toch ook in dit land?
Stel ze zouden slechte stoffen sproeien met opzet, worden zij dan ingeent tegen die gemene stoffen?
Hoe moet ik me dat dan voorstellen?
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
inderdaad, wat jij ziet zag ik en wat jij voelt dat heb ik ook zhe devill.
uhmquote:
hehehe en wombcat is bij deze getuigequote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hehehe en wombcat is bij deze getuige![]()
Misschien andere atmosferische omstandigheden?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef TeenWolf het volgende:
na maanden is hij tot deze conclusie gekomen, er is wel redelijk luchtverkeer bij Peking maar hij heeft geen 1 chemtrail gezien al die maanden
Hij zet niks uit, de trails blijven gewoon komen. Ze blijven niet hangen, dat is wat anders, en te verklaren met andere atmosferische omstandigheden.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:39 schreef TeenWolf het volgende:
Hier is trouwens een video, waarop je kan zien dat een piloot z'n sproeier uitzet.
http://www.youtube.com/watch?v=fb5xBU3Jlxo
Verschillende hoogtes.quote:En hier een video met twee tegelijk overvliegende toestellen één met een chem/contrail en één zonder:
http://www.youtube.com/watch?v=rCDpUj93ZZc
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
het rare is....een vriend van me loopt stage in China, ik heb maanden geleden met hem over dit onderwerp gesproken en ook hem foto's en info gemaild over dit onderwerp..na maanden is hij tot deze conclusie gekomen, er is wel redelijk luchtverkeer bij Peking maar hij heeft geen 1 chemtrail gezien al die maanden
Op deze site spreekt een man over Turkije, ook geen 1 chemtrail te zien http://www.chemtrails.nl/(...)ils%20chemtrails.htm
Mischien vanwege de tekst "Nederland mag ook nog eens rekenen op 850.000 buitenlandse toeristen."quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:18 schreef squealmaster het volgende:
Dit krantenartikel stond vanmorgen in onze Limburgse krant genaamd "paasdrukte".
Let eens op de foto die ze erbij afgedrukt hebben. Wat hangt daar allemaal in de lucht ?![]()
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2007/4/6/MGL/RO/3/pagina.php
Ja nogal jaquote:
Dat luchtverkeer bij Peking is daar vast voor een reden. Om te landen bijv. Dan zitten ze lager en idd, dan zijn er andere atmosferische omstandighedenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien andere atmosferische omstandigheden?
Dat is het dan ook en dat is ook de reden waarom je op bepaalde dagen veel strepen ziet en op andere dagen weinig tot geen. Ook de verschillende hoogtes waarop vliegtuigen vliegen heeft hiermee te maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat luchtverkeer bij Peking is daar vast voor een reden. Om te landen bijv. Dan zitten ze lager en idd, dan zijn er andere atmosferische omstandigheden
doh!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:37 schreef pfaf het volgende:
Peter Timofeef heeft het gisteren erg duidelijk uitgelegd bij het weerbericht, maar hij zit natuurlijk ook in het complot?
Ik zag er vanochtend toch al eentje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
Vandaag geen "chemtrails". Hoe zou dat toch komen....
Ja, en dat valt recht naar beden zeker,quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:18 schreef squealmaster het volgende:
Dit krantenartikel stond vanmorgen in onze Limburgse krant genaamd "paasdrukte".
Let eens op de foto die ze erbij afgedrukt hebben. Wat hangt daar allemaal in de lucht ?![]()
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2007/4/6/MGL/RO/3/pagina.php
Dus omdat zij met hun oude autotjes hier uitlatgassen komen uitblazen, doen wij dat via het vliegverkeer?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, en dat valt recht naar beden zeker,? Dat is pas over een kilometertje of 1000 neer geslagen. Dus maak je niet druk, iedereen snapt toch dat het bedoelt is om die rottige Polen onder de duim te houden?
Omdat ze gisteren al genoeg hebben gesproeid voor 2 dagen, duh.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
Vandaag geen "chemtrails". Hoe zou dat toch komen....
Omdat er andere weersomstandigheden zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef Anti-NWO het volgende:
Omdat ze gisteren al genoeg hebben gesproeid voor 2 dagen, duh.
www.knmi.nl bijvoorbeeld? klikkerdeklikquote:Echt kut trouwens dat de website van die meteoroloog niet meer bereikbaar is (Scott stevens) met www.weatherwars.info ik hoop dat die nog terugkomt. En anders is er toch nog wel genoeg goede informatie over dit onderwerp te vinden.
Onder de 8 km! Hoe zie jij of een vliegtuig op 8 of 10 km hoogte vliegt?quote:Gister waren er trouwens weer genoeg te vinden beneden de 8 kilometer. !!!
Als je een toestel vanaf de grond kan horen dan weet je al zeker dat het lager dan 8 kilometer vliegt. Als je dat niet begrijpt dan is dat pech hebben. Behalve dat heb je na 15 jaar als sky-watcher genoeg ervaring om dat soort zaken goed in te schatten. Ik schat sommige hoogtes dat ze vliegen zelfs op rond de 5 kilomter. Dit durven ze vooral wel eens zeer vroeg in de ochtend. Tip: rond 5-7 uur 's ochtends doen ze dit vaker dan in de middag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Omdat er andere weersomstandigheden zijn?
[..]
www.knmi.nl bijvoorbeeld? klikkerdeklik
[..]
Onder de 8 km! Hoe zie jij of een vliegtuig op 8 of 10 km hoogte vliegt?
Rond 5-7 uur 's ochtends is het behalve bedtijd ook erg stil. Je zou dus het lawaai van een vliegtuigmotor van meer dan 8 km afstand kunnen horen. Weet ik niet hoor, ik geloof niet dat ik t ooit zelf heb gehoord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef Anti-NWO het volgende:
Als je een toestel vanaf de grond kan horen dan weet je al zeker dat het lager dan 8 kilometer vliegt. Als je dat niet begrijpt dan is dat pech hebben. Behalve dat heb je na 15 jaar als sky-watcher genoeg ervaring om dat soort zaken goed in te schatten. Ik schat sommige hoogtes dat ze vliegen zelfs op rond de 5 kilomter. Dit durven ze vooral wel eens zeer vroeg in de ochtend. Tip: rond 5-7 uur 's ochtends doen ze dit vaker dan in de middag.
Praat nou niet van die dikke onzin.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Omdat ze gisteren al genoeg hebben gesproeid voor 2 dagen, duh.
Echt kut trouwens dat de website van die meteoroloog niet meer bereikbaar is (Scott stevens) met www.weatherwars.info ik hoop dat die nog terugkomt. En anders is er toch nog wel genoeg goede informatie over dit onderwerp te vinden. Gister waren er trouwens weer genoeg te vinden beneden de 8 kilometer. !!!
Ik vraag mij af hoe 'chemtrail' believers denken dat wolken ontstaan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Praat nou niet van die dikke onzin.
Gister was er een vochtige bovenlucht in combinatie met een hogedruk. Kon je ook goed zien door verschillende optische verschijnselen in de wolken (ja, die waren er)
Nu is er een drogere lucht.
Het kan zo simpel zijn. Maja, chemtrail "believers" hebben al vaker laten zien to-taal geen kennis te hebben van de atmosfeer...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:19 schreef Knarf het volgende:
Ik vraag mij af hoe 'chemtrail' believers denken dat wolken ontstaan?
Hij heeft een bionisch oog duhuhquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Omdat er andere weersomstandigheden zijn?
[..]
www.knmi.nl bijvoorbeeld? klikkerdeklik
[..]
Onder de 8 km! Hoe zie jij of een vliegtuig op 8 of 10 km hoogte vliegt?
Onzin. Geluid draagt ver als er niets tussen de bron en de waarnemer is. En zeker als het in de omgeving rustig is, dan kun je verre geluiden horen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Als je een toestel vanaf de grond kan horen dan weet je al zeker dat het lager dan 8 kilometer vliegt.
Dat klopt ook, want over land wordt het veel meer gedempt dan door de lucht. Over water weer minder gedempt dan over land, hoe dat zich verhoudt tot lucht weet ik niet zo direct.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:17 schreef haaahaha het volgende:
Let op, krijg je de opmerking dat geluid uit de lucht anders reageert dan geluid over land
Je hebt dan ook gen last van lawaai door de wind, want je beweegt met de wind mee.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Wombcat het volgende:
Overigens is dat ook iets dat je van mensen hoort die een ballonvaart hebben gemaakt: dat ze verbaasd zijn hoe goed ze alles kunnen horen wat zich beneden hen afspeelt, terwijl de afstand toch vrij groot is. Op land hoor je het dan niet of nauwelijks meer (met een vergelijkbare horizontale afstand).
Dat wolken een invloed hebben op het klimaat lijkt me nogal een open deur intrappen. Dat de condensatiesporen van vliegtuigen hier dus ook in meewerken zal dan ook niet veel mensen verbazen denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:27 schreef Boswachtertje het volgende:
Hier even wat wolkengerelateerd onderzoek.. wijst allemaal wel 1 kant op..
CESAR
doorbraak waarneming wolken fijnstof
Atmospheric Radiation Measurement Program
Cabauw Experimental Site for Atmospheric Research
PDF van de voortgang van het project CESAR
Dus er is momenteel in ieder geval veel onderzoek gaande naar het effect van de wolken op oa het klimaat. De andere kant van het onderzoek ligt dus helemaal open...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |