quote:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN
WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM.
TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....
![]()
![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
van OA gekregen....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
waar heb je 'm vandaan gehaald?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:TT kleine letters gemaakt en OP veranderd, én TT nummertje verandert. Dit wordt de nieuwe 15 die van mij is deel 16, die doe ik open als deze dicht is aannemend dat ik wel online ben als deze vol is.
Net stond er enkel tekstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh? Hij is toch best goed..
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh? Hij is toch best goed..
Is het ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik hoorde net nog dat het zo makkelijk was?
![]()
Ik denk dat ik het niet veel beter had gedaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...JA NU WEL...!!!
ik voel me zo dom als om pc's gaat...![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik hoorde net nog dat het zo makkelijk was?
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet veel beter had gedaan.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...JA NU WEL...!!!
ik voel me zo dom als om pc's gaat...![]()
Het lijkt wel een Nood-Koreaanse militaire parade...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel smilies
jij hebt er ook bijna een dagtaak aan om je sig bij de houden hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt wel een Nood-Koreaanse militaire parade...![]()
Die lopen ook altijd zo eng gelijk in de maat...![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt wel een Nood-Koreaanse militaire parade...![]()
Die lopen ook altijd zo eng gelijk in de maat...![]()
Ja, en hard aan het werk uiteraardquote:
Inderdaad...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij hebt er ook bijna een dagtaak aan om je sig bij de houden he
dat zien we ja...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, en hard aan het werk uiteraard
Wel mooi, om als eerst fok even op te starten als je op school aankomtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Heerlijk zo snel internetten
Ik ben ook net wakker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Heerlijk zo snel internetten
quote:
hmm...quote:
hoe is je haar trouwens geworden...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm...
Er vloog even door m'n hoofd: effe powernappie doen.
Maar dat moet ik toch maar niet gaan doen.
Effe eitje bakken, daar ga ik me eens even mee bezig houden
Wie dan...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
TROUWENS....VOLGENS MIJ HEBBEN MAAR 3 MENSEN HET KOFFIE-EED AFGELEGD....![]()
Het gaat zo hard de laatste tijd. Koffie eed?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
je moet wel bij blijven he.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gaat zo hard de laatste tijd. Koffie eed?
Kuukske... waar is zij toch..??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ...jij...en Kuukse....toch...?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
of was het: JJ..MPG (Lees: OA) en Kuukse????
James Dean kapselquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe is je haar trouwens geworden...?![]()
ok kan wel...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Kuukske... waar is zij toch..??![]()
Volgens mij heeft Erkel het ook gedaan...![]()
Ja ik heb dat maar niet gedaan. Drink niet èlke dag koffie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
Daar doe ik ook een beroep op!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
als oldskooler hoef je toch die eed niet meer af te leggen?
ben jij het op de eerste foto...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
James Dean kapsel
Zo noemen ze het zelf iig
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb dat maar niet gedaan. Drink niet èlke dag koffie.
[..]
Daar doe ik ook een beroep op!
Ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben jij het op de eerste foto...?![]()
WEL!!!!!!...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
als oldskooler hoef je toch die eed niet meer af te leggen?
cool...eindelijk één gezicht achter een UI.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Beheurlijk veranderd he, m'n pruik
Hm sinds het derde topic pas zie ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben er al bij sinds het prille begin
Toen bestond die eed nog niet eens.
Sorry, je hebt gelijk. Bij deze.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok kan wel.......MAAR NOG LANG NIET IEDEREEN DUS!!!!...
![]()
ik eis dus straf...![]()
Dan klopt de OP niet..quote:
quote:Geachte aankomende Koffieleut,
Alvorens u uw waardevolle bijdrage gaat leveren aan dit topic en zult vertellen hoe zeer u de heilige drank KOFFIE waardeert, vragen wij u het
onderstaande met aandacht te aanschouwen!
Dit is de Koffie-Eed die elke Koffieleut die hier Koffiet (c) BrandX zal afleggen.
quote:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!
Nou, kom maar door met die foto's danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool...eindelijk één gezicht achter een UI.....![]()
ik had het laatste regel niet eens gezien....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan klopt de OP niet..
[..]
mijn eerste post is al lang en breed gedaan, dus kan ik 'm er niet meer inzetten
Wat vrijstellling betekent
als ik een mooie foto van mezelf heb op mijn laptop post ik em wel hier...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, kom maar door met die foto's dan
Nieuwsgierigheid ten top
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Bij deze.
Of hou je je voorlopig nog aan die sophia bush foto?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als ik een mooie foto van mezelf heb op mijn laptop post ik em wel hier...![]()
![]()
Waarmee uiteraard een [KOF] newbie bedoeld wordt...quote:Geachte aankomende Koffieleut,
quote:Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!
nee...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Of hou je je voorlopig nog aan die sophia bush foto?
ok ok.....sorry..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef OA het volgende:
Zie eerste regel:
[..]
Vervolgens de laatste regel:
[..]
![]()
Nu worden wij wel heel nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee......ik vind mezelf toch wel iets mooier...
![]()
hoor mij eens....![]()
Kijk, dat aankomende had ik oko nog eens over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef OA het volgende:
Zie eerste regel:
[..]
Waarmee uiteraard een [KOF] newbie bedoeld wordt...
Vervolgens de laatste regel:
[..]
![]()
Bewijs?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
hoor mij eens....![]()
haha, je maakt me nou wel erg nieuwsgierig hoor...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
hoor mij eens....![]()
voor wat, hoort watquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Nu worden wij wel heel nieuwsgierig...![]()
Foto please!!![]()
Ik ben geen mooie vrouw..quote:
haha, okquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben geen mooie vrouw..![]()
dus dat willen jullie helemaal niet zien...
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar eigenlijk...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
toch ben ik wel nieuwsgierig met wie ik praat
Maar ja, met de meet komen we er wel achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Die op de 3e foto gok ik zo....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Als jullie willen weten met wie je praat moeten jullie mijn Fotoboek maar bekijken!
Werken!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Kuukske... waar is zij toch..??![]()
Volgens mij heeft Erkel het ook gedaan...![]()
aangenaam kennis te maken...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Als jullie willen weten met wie je praat moeten jullie mijn Fotoboek maar bekijken!
zeehodnjesquote:
Ga dan ook meteen in de douche na de kapper..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
ik weet alweer wat ik altijd zo irritant vond aan bij de kapper geweest zijn
er zitten allemaal kleine haartjes in m'n kleren nu
Ik ook, maar dan achter Fok!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
zeehodnjeslieve foto is dat!
ikben lunchen![]()
ja dat kriebelt zo.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
ik weet alweer wat ik altijd zo irritant vond aan bij de kapper geweest zijn
er zitten allemaal kleine haartjes in m'n kleren nu
Ja, dat ga ik dadelijk maar eens even doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga dan ook meteen in de douche na de kapper..![]()
Wel vaag dat kappers wel van tevoren je haar willen wassen maar als het harder nodig is, achteraf, gooien ze er alleen maar wax in.. krom![]()
Idd, ben de hele tijd aan het krabben en haartjes weg aan het halenquote:
eet smakelijkquote:
je zou eigenlijk iemand moeten hebben die in je nek zou kunnen blazen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, ben de hele tijd aan het krabben en haartjes weg aan het halen
Dank je.quote:
Of zo'n waaier achter je zetten. Maar volgens mij heb je dan de volgende dag wel ontzettend veel last van je nek.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je zou eigenlijk iemand moeten hebben die in je nek zou kunnen blazen...![]()
Haha.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je zou eigenlijk iemand moeten hebben die in je nek zou kunnen blazen...![]()
Dan blaast ze je ziek.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha.
Waar kan ik iemand krijgen die dat komt doen?
Hmm, m'n zusje ligt ziek op de bank, misschien kan die wel even hier komen staan
Bierquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef decynischebever het volgende:
Ik drink geen koffie ik drink liever bier
bier....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef decynischebever het volgende:
Ja dan filtert ze de lucht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee zij moet een mondkapje op doen....![]()
hoi.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef decynischebever het volgende:
koffie met een smaakje....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toen ik trouwens bij de kapper zat vielen er haren in mijn koffie. Bagger is dat!
En daarom bedank ik altijd vriendelijk voor wat drinken bij de kapper.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toen ik trouwens bij de kapper zat vielen er haren in mijn koffie. Bagger is dat!
Like.. duhquote:
Puikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Like.. duh.
Maar niet op dit moment.
Ja heb pauze!quote:
Mag jij niet eens bier drinken tijdens het werk?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Like.. duh.
Maar niet op dit moment.
quote:
Andere alcoholvormen gaan er ook wel in hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Puik
Ik ken weinig vrouwen die bier drinken
Nee ik kan beter niet bezopen achter het toetsenbord kruipen in mijn functiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mag jij niet eens bier drinken tijdens het werk?
Wat flauw zeg...
uiteraard, mixdrankje hier of daar fietst er zeker wel inquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Andere alcoholvormen gaan er ook wel in hoor. Maar een biertje heeft de voorkeur
.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee ik kan beter niet bezopen achter het toetsenbord kruipen in mijn functie.
Bier equals makkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uiteraard, mixdrankje hier of daar fietst er zeker wel in
Maar bier is toch altijd gemakkelijk, en ook overal te krijgen
ik wilde op vakantie een cola-vieux, en dat kennen ze nergens blijkbaar
Administratief secretarieel medewerkster bij een Hogeschool in Breda.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan 't met mijn werk ook beter niet doen
Wat heb je voor functie dan?
opzich niet bijster verstandig om dat dronken te gaan doen iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Administratief secretarieel medewerkster bij een Hogeschool in Breda.
Met cruciale briefjes enzo. Nee niet handig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opzich niet bijster verstandig om dat dronken te gaan doen idd
Maar ja, ik vraag me af of er werk bestaat waarbij dat wel het geval is
Werkzequote:
Nee joh, ORANJEboom, dat is pas lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:55 schreef MPG het volgende:
nee, JJ heeft dit topic geopend
Bier is lekker, mits HJ, Brand, LINDEboom, Gulpener of Alfa
en een hele zwiek speciaalbieren natuurlijk
hahahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee joh, ORANJEboom, dat is pas lekker
denk het goorste bier dat ik ooit genuttigd heb
Als je in de Horeca werkt kan je nu nog beetje beschaaft drinken (tot ze het verbiedenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opzich niet bijster verstandig om dat dronken te gaan doen idd
Maar ja, ik vraag me af of er werk bestaat waarbij dat wel het geval is
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je in de Horeca werkt kan je nu nog beetje beschaaft drinken (tot ze het verbieden) maar echt dronken worden?
![]()
quote:
Je hebt wel gelijk eigenlijk, ik heb wel weer trek in een senseotje...quote:
Ik vroeg me al af van wie die B2 UI wasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:05 schreef OA het volgende:
Volgens mij zijn we Hijacking verloren onderweg...![]()
Wie: die met B2 in z'n UI...
opattenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk eigenlijk, ik heb wel weer trek in een senseotje...
Kan je de temperatuur eigenlijk opschroeven op een of andere manier bij een senseo?
Want meestal kan ik die bakkies opatten
Ik heb een paar jaar in het leger gezeten. Elke donderdag stappenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar zit wat in idd.
Maar goed, ik hoef ook niet zo nodig werk waarbij ik dronken moet zijn
Vroeger had ik het nog wel eens bij de supermarkt, moest je om 06:00 beginnen op zaterdag ochtend, kon toen ook niet garanderen dat ik nuchter was
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af van wie die B2 UI was
Maar die heb ik idd ook al een tijdje niet meer gezien...
edit: he, daar komt sublime weer langs
Had ik eigenlijk ook wel zin in
quote:Laatste bezoek: 12 uur, 30 minuten geleden.
Als daar een manier voor is hoor ik die graagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk eigenlijk, ik heb wel weer trek in een senseotje...
Kan je de temperatuur eigenlijk opschroeven op een of andere manier bij een senseo?
Want meestal kan ik die bakkies opatten
Wat ik nou wel eens doe is een senseotje maken, en die even in de magnetron zetten, maar dat vind ik wat omslachtig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Als daar een manier voor is hoor ik die graagIk maak meestal een dubbele, in een mok
dat ja... mn mok is koud als ik m 2/3 leeg hebquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat ik nou wel eens doe is een senseotje maken, en die even in de magnetron zetten, maar dat vind ik wat omslachtig.
Ik wil gewoon dat er warmere koffie uit m'n apparaat komt.
koffie hoort niet drinkbaar te zijn, je moet er een 'looie pijp' voor hebben vind ik altijd, om het te kunnen atten.
Die grotere porties is nog wel te fixen, gewoon 2 bakkies in je kopje doen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
dat ja... mn mok is koud als ik m 2/3 leeg heb
En ik wil grotere porties
Dat herinnert me aan mijn oma..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
koffie hoort niet drinkbaar te zijn, je moet er een 'looie pijp' voor hebben vind ik altijd, om het te kunnen atten.
check post stukje hierbovenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat herinnert me aan mijn oma..
Zij schonk altijd thee in en dronk dat bijna direct in een teug op...![]()
Ik denk haast dat je de senseo wel uit elkaar kunt halen, althans de body eraf, en dan zal je vast wel op een of andere manier de temperatuur en hoeveelheid kunnen regelen....![]()
quote:
Ik was nogal langzaam met mijn post...quote:
samen doen....?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:23 schreef OA het volgende:
Ik de ontwikkeling van een nieuwe koffiesoort..
De Fokoffie ofzo...![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Dan maak ik het Fokoffie Logo wel!
1. Fluitketel => Water koken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
Zullen we met z'n allen het beste koffiezet apparaat ter wereld ontwerpen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je al een goeie foto gevonden JJ?
zo doe ik hetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Fluitketel => Water koken.
2. Thermoskan met koffiefilter, juist hoeveelheid koffie, kokend water opschenken.
3. Koffie opdrinken.
Deal!quote:
Dat nog in 1 apparaat, zodat je dat met zo min mogelijk handelingen ook voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Fluitketel => Water koken.
2. Thermoskan met koffiefilter, juist hoeveelheid koffie, kokend water opschenken.
3. Koffie opdrinken.
quote:
geef jij mods ook al notesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Even note aan andere mods:
Als dit deel vol is mag [KOFFIE SC #16] Tijd voor het 20e bakkie? :D weer open.
begint erop te lijken...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef MPG het volgende:
wat dacht je van apparaat met fluitketel -> fluittoonsensor -> koffie op filter schenken -> kan vol
Met automatische koffiebonen-molen. Dat word dan een door-ontwikkeldequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat nog in 1 apparaat, zodat je dat met zo min mogelijk handelingen ook voor elkaar krijgt
Haha, dat kan je vast wel maken met de stoom die uit de fluitketel komt...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef MPG het volgende:
wat dacht je van apparaat met fluitketel -> fluittoonsensor -> koffie op filter schenken -> kan vol
vrtel....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
shit, ik weet al hoe zo'n apparaat heet wat MPG schetst..
dat is zooooo 1985.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dat kan je vast wel maken met de stoom die uit de fluitketel komt...
Ik heb zo'n ding hier staan trouwens, waarbij je in een bak gewoon wat koffiezooi moet doen, dan apeheet water erop, en dan naar beneden moet douwen ofzo, maar ik krijg altijd onwijs veel tyfuszooi in m'n koffie dan, dat wil ik niet.
Maar goed, ik zal 'm wel verkeerd gebruiken
Ja, zo'n gaar camping dingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding hier staan trouwens, waarbij je in een bak gewoon wat koffiezooi moet doen, dan apeheet water erop, en dan naar beneden moet douwen ofzo, maar ik krijg altijd onwijs veel tyfuszooi in m'n koffie dan, dat wil ik niet.
Dat ding komt dan ook nog je koffie brengen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef crossover het volgende:
Ligt hier ook nog ergens te verrotten. Dan liever een schep koffie in je mond, kokend water erbij met wat melk en ff schudden
Idd, zo'n apparaatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, zo'n gaar camping ding
ligt hier ook nog ergens te verrotten. Dan liever een schep koffie in je mond, kokend water erbij met wat melk en ff schudden
Ik ga ff naar huis toe
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:35 schreef BrandX het volgende:
Mijn hemel jongens! Ik ben drie uurtjes afwezig, en we zijn niet alleen in #15 beland, maar ook deze is al ver over de helft!!!!![]()
Heb ik wat gemist?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat ding komt dan ook nog je koffie brengen...maar dan wel automatisch... die niet zeurt om salaris en eten enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die bovenal niet met de interieurverzorgster het bed deelt
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
doedoei...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, zo'n gaar camping ding
ligt hier ook nog ergens te verrotten. Dan liever een schep koffie in je mond, kokend water erbij met wat melk en ff schudden
Ik ga ff naar huis toe
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...je hebt dus een hele boel gemist....
..zowiezo dat het me EINDELIJK gelukt is om het topic te starten...
![]()
![]()
![]()
![]()
ok ok...met een beetje hulp...![]()
haha, idd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
maar dan wel automatisch... die niet zeurt om salaris en eten enzo
en die bovenal niet met de interieurverzorgster het bed deelt
Ja ja, zo'n rode glazen pot met zuiger. Die zijn niet ideaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!! Jaa maar jij krijgt het respect hoor
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...je hebt dus een hele boel gemist....
..zowiezo dat het me EINDELIJK gelukt is om het topic te starten...
![]()
![]()
![]()
![]()
ok ok...met een beetje hulp...![]()
gaat ook vervelen hoor....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, idd.
Het lijkt me stiekem wel chill om een butler te hebben, maar ik denk dat ik er lui van zou worden.
en dat weet jij omdat?quote:
I'll keep trying....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn compli's JJ! volgende keer zonder hulp proberen!![]()
Iets met haarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:35 schreef BrandX het volgende:
Mijn hemel jongens! Ik ben drie uurtjes afwezig, en we zijn niet alleen in #15 beland, maar ook deze is al ver over de helft!!!!![]()
Heb ik wat gemist?![]()
![]()
nee..dat niet. maar ik merk dat ik et zowiezo vervelend vind als mensen dingen uit mijn handen willen nemen....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en dat weet jij omdat?
Had je er een thuis vroeger?
ikg eloof ook wel dat het gaat vervelen, maar af en toe zou het best chill zijn
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets met haar, er zijn er nog wat die de eed
moesten afleggen en we zijn het ideale koffiezetapparaat
aan het bouwen. Nix gemist dus.
![]()
![]()
Ah, thanks voor de samenvatting. Dan hoef ik ook niets terug te lezenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets met haar, er zijn er nog wat die de eed
moesten afleggen en we zijn het ideale koffiezetapparaat
aan het bouwen. Nix gemist dus.
![]()
![]()
1972.....ideale bouwjaar...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de samenvatting. Dan hoef ik ook niets terug te lezen![]()
@ JJ, ik ben net zo oud als jij!![]()
Eer-ik is naar de kapper geweest..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:35 schreef BrandX het volgende:
Heb ik wat gemist?![]()
![]()
je bent WEER te laat met antwoorden....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik is naar de kapper geweest..
JJ heeft eindelijk een topic geopend... vraag alleen niet hoe...![]()
Iemand nog aanvullingen?
quote:JJ heeft eindelijk een topic geopend... vraag alleen niet hoe...
Zie mijn edit...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent WEER te laat met antwoorden....
[..]
![]()
Eett u smakelijk, dame.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga ff wat eten..![]()
... tot strakjes...
![]()
toen was ik al aan mijn eerste APK keuring toequote:
Uw genomen moeite om aan mij te rapporteren wordt zeer zeker op prijs gesteld en op gestelde waarde geschat. uw timing is echter minder, maar dat mag niet afdoen aan de correctheid van de weloverwogen overgebrachte inhoud aan de lezer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik is naar de kapper geweest..
JJ heeft eindelijk een topic geopend... vraag alleen niet hoe...![]()
Iemand nog aanvullingen?
Edit:
Pfffff, let ff niet op en we zitten weer een pagina verder...![]()
mijn antwoord komt dus als de bekende mosterd na de maaltijd...![]()
Er zijn hier dus 2 volwassenen aanwezig...quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Uw genomen moeite om aan mij te rapporteren wordt zeer zeker op prijs gesteld en op gestelde waarde geschat. uw timing is echter minder, maar dat mag niet afdoen aan de correctheid van de weloverwogen overgebrachte inhoud aan de lezer.
![]()
Ik wil niet opscheppen,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn hier dus 2 volwassenen aanwezig...![]()
Hoe oud en wijs mag jij dan wel wezen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen,maar ik heb ook zo mijn volwassen kanten.
![]()
ben al weer terug....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eett u smakelijk, dame.![]()
![]()
![]()
Doei
quote:
bouwjaar.....?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
mhhh '69.....niet zo'n beste bouwjaar...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
toen was ik al aan mijn eerste APK keuring toe
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
same here....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar qua bouwjaar als volwassene te bestempelen hoor
![]()
en dat terwijl het nog een bekend standje betreft.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mhhh '69.....niet zo'n beste bouwjaar...![]()
' 84 hier..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
ik ben van 1985
Wat vinden we trouwens van deze machine:
[afbeelding]
dat ben ik ja... Marc voor vriendenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en dat terwijl het nog een bekend standje betreft.
Kop op, na je 75-ste word je vanzelf weer kinds!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
welkom bij de "volwassen-club"....![]()
maar eigenlijk wil ik helemaal niet volwassen zijn....![]()
MET afstandsbediening....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
ik ben van 1985
[afbeelding]
*nieuwsgierig is... klikje doetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....idd...maar als je op mijn actieve topics had gelezen, had je kunnen zien dat die mijn voorkeur niet heeft...
![]()
OMG.....wat heb ik nu gezegd....![]()
ben ik eigenlijk altijd al gebleven , alleen doe ik soms net alsof ik volwassen ben...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kop op, na je 75-ste word je vanzelf weer kinds!![]()
![]()
![]()
vandaar ook je usernamequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
dat ben ik ja... Marc voor vrienden
goed naar de url gekeken
Ik ben heelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....idd...maar als je op mijn actieve topics had gelezen, had je kunnen zien dat die mijn voorkeur niet heeft...
![]()
ge-edit, kijk nog maar eens naar het plaatjequote:
precies...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben heelnieuwsgierig naar je voorkeuren,
maar we zijn helaas met koffie
bezig.
Ik ben dus de jongstequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:04 schreef OA het volgende:
Even voor de duidelijkheid een overzichtje gemaakt van wat tot nu toe bekend is:![]()
Buzzer: 1969
Papier: 1970
BrandX: 1971
JJ: 1972
OA: 1982
Eer-ik: 1984
MPG: 1985
Boem : 1988
Ik lees pas net dat het mijn post betreft waar je op antwoordquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
kan alweer ! sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef OA het volgende:
Probeer ik m'n post te editten, krijg ik te zien dat dat niet mogelijk is omdat de reactie door een mod is gesloten...![]()
Boem:![]()
dat plaatje heb ik zonet ff gevisio-dquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vandaar ook je username
Moge erik![]()
Maar goed, betekent dat dat jij die gepaint hebt?
Dat plaatje?
of ergens anders in gemaakt uiteraard
Mooi schema.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
ik ben van 1985
[afbeelding]
En jullie van mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nix mis mee toch..kun je een hoop van ons leren....![]()
staat in de planning voor rev-2quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi schema.Heb je al nagedacht over het koffie-filter-verwissel-mechanisme?
![]()
Filter van plastic, liever nog van geanodiseerd aluminiumquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi schema.Heb je al nagedacht over het koffie-filter-verwissel-mechanisme?
![]()
zo te zien moeten we snel met een lekkere koffie komen....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef OA het volgende:
Probeer ik m'n post te editten, krijg ik te zien dat dat niet mogelijk is omdat de reactie door een mod is gesloten...d
Boem:![]()
ik ook niet....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef OA het volgende:
Het is Fokoffie (c) OA![]()
het gaat wel heel erg snel nu allemaal, kan het nauwelijks meer volgen......![]()
dan moet de ouwe drab nog steeds eruit gehaald wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Filter van plastic, liever nog van geanodiseerd aluminiumwat na het zetten van een kan koffie automatisch gereinigd wordt
how about that
Ik denk dat ik de hele handel maar ga uitprinten,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef OA het volgende:
Het is Fokoffie (c) OA![]()
het gaat wel heel erg snel nu allemaal, kan het nauwelijks meer volgen......![]()
schoongespoeld he...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
dan moet de ouwe drab nog steeds eruit gehaald wordenmechanisme voor fixen
Laten we hier ook maar een boek van uitbrengenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele handel maar ga uitprinten,anders volg ik het ook niet meer.
![]()
WE WORDEN BEROEMD EN RIJK.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we hier ook maar een boek van uitbrengen
Heb je geen telefoon met camera, bluetooth op je pc en tinypicquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb trouwens een logo geschetst, heb hier alleen paint dus ik maak hem thuis wel even op de pc in adobe Illustrator![]()
geen bluetooth op mn pc hier en toevallig ook geen kabel bij mequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je geen telefoon met camera, bluetooth op je pc en tinypic
Hebben we vast een preview
wie o wie....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
idd
Is die OP nou al gefixed eigenlijk...
Is een verwisselbaar filter van papier of textiel een idee?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schoongespoeld he...
schuifje wat opengaat onderaan het filter, en dan valt dat in een reservoir, waar je toch zeker 40 keer mee moet kunnen doen
textiel is milieu vriendelijker...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is een verwisselbaar filter van papier of textiel een idee?![]()
Van het vorige #15 a.k.a. huidige #16 topicquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is een verwisselbaar filter van papier of textiel een idee?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |