Bierquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef decynischebever het volgende:
Ik drink geen koffie ik drink liever bier
bier....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef decynischebever het volgende:
Ja dan filtert ze de lucht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee zij moet een mondkapje op doen....![]()
hoi.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef decynischebever het volgende:
koffie met een smaakje....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toen ik trouwens bij de kapper zat vielen er haren in mijn koffie. Bagger is dat!
En daarom bedank ik altijd vriendelijk voor wat drinken bij de kapper.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toen ik trouwens bij de kapper zat vielen er haren in mijn koffie. Bagger is dat!
Like.. duhquote:
Puikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Like.. duh.
Maar niet op dit moment.
Ja heb pauze!quote:
Mag jij niet eens bier drinken tijdens het werk?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Like.. duh.
Maar niet op dit moment.
quote:
Andere alcoholvormen gaan er ook wel in hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Puik
Ik ken weinig vrouwen die bier drinken
Nee ik kan beter niet bezopen achter het toetsenbord kruipen in mijn functiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mag jij niet eens bier drinken tijdens het werk?
Wat flauw zeg...
uiteraard, mixdrankje hier of daar fietst er zeker wel inquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Andere alcoholvormen gaan er ook wel in hoor. Maar een biertje heeft de voorkeur
.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee ik kan beter niet bezopen achter het toetsenbord kruipen in mijn functie.
Bier equals makkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uiteraard, mixdrankje hier of daar fietst er zeker wel in
Maar bier is toch altijd gemakkelijk, en ook overal te krijgen
ik wilde op vakantie een cola-vieux, en dat kennen ze nergens blijkbaar
Administratief secretarieel medewerkster bij een Hogeschool in Breda.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan 't met mijn werk ook beter niet doen
Wat heb je voor functie dan?
opzich niet bijster verstandig om dat dronken te gaan doen iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Administratief secretarieel medewerkster bij een Hogeschool in Breda.
Met cruciale briefjes enzo. Nee niet handig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opzich niet bijster verstandig om dat dronken te gaan doen idd
Maar ja, ik vraag me af of er werk bestaat waarbij dat wel het geval is
Werkzequote:
Nee joh, ORANJEboom, dat is pas lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:55 schreef MPG het volgende:
nee, JJ heeft dit topic geopend
Bier is lekker, mits HJ, Brand, LINDEboom, Gulpener of Alfa
en een hele zwiek speciaalbieren natuurlijk
hahahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee joh, ORANJEboom, dat is pas lekker
denk het goorste bier dat ik ooit genuttigd heb
Als je in de Horeca werkt kan je nu nog beetje beschaaft drinken (tot ze het verbiedenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opzich niet bijster verstandig om dat dronken te gaan doen idd
Maar ja, ik vraag me af of er werk bestaat waarbij dat wel het geval is
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je in de Horeca werkt kan je nu nog beetje beschaaft drinken (tot ze het verbieden) maar echt dronken worden?
![]()
quote:
Je hebt wel gelijk eigenlijk, ik heb wel weer trek in een senseotje...quote:
Ik vroeg me al af van wie die B2 UI wasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:05 schreef OA het volgende:
Volgens mij zijn we Hijacking verloren onderweg...![]()
Wie: die met B2 in z'n UI...
opattenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk eigenlijk, ik heb wel weer trek in een senseotje...
Kan je de temperatuur eigenlijk opschroeven op een of andere manier bij een senseo?
Want meestal kan ik die bakkies opatten
Ik heb een paar jaar in het leger gezeten. Elke donderdag stappenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar zit wat in idd.
Maar goed, ik hoef ook niet zo nodig werk waarbij ik dronken moet zijn
Vroeger had ik het nog wel eens bij de supermarkt, moest je om 06:00 beginnen op zaterdag ochtend, kon toen ook niet garanderen dat ik nuchter was
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af van wie die B2 UI was
Maar die heb ik idd ook al een tijdje niet meer gezien...
edit: he, daar komt sublime weer langs
Had ik eigenlijk ook wel zin in
quote:Laatste bezoek: 12 uur, 30 minuten geleden.
Als daar een manier voor is hoor ik die graagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk eigenlijk, ik heb wel weer trek in een senseotje...
Kan je de temperatuur eigenlijk opschroeven op een of andere manier bij een senseo?
Want meestal kan ik die bakkies opatten
Wat ik nou wel eens doe is een senseotje maken, en die even in de magnetron zetten, maar dat vind ik wat omslachtig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Als daar een manier voor is hoor ik die graagIk maak meestal een dubbele, in een mok
dat ja... mn mok is koud als ik m 2/3 leeg hebquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat ik nou wel eens doe is een senseotje maken, en die even in de magnetron zetten, maar dat vind ik wat omslachtig.
Ik wil gewoon dat er warmere koffie uit m'n apparaat komt.
koffie hoort niet drinkbaar te zijn, je moet er een 'looie pijp' voor hebben vind ik altijd, om het te kunnen atten.
Die grotere porties is nog wel te fixen, gewoon 2 bakkies in je kopje doen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
dat ja... mn mok is koud als ik m 2/3 leeg heb
En ik wil grotere porties
Dat herinnert me aan mijn oma..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
koffie hoort niet drinkbaar te zijn, je moet er een 'looie pijp' voor hebben vind ik altijd, om het te kunnen atten.
check post stukje hierbovenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat herinnert me aan mijn oma..
Zij schonk altijd thee in en dronk dat bijna direct in een teug op...![]()
Ik denk haast dat je de senseo wel uit elkaar kunt halen, althans de body eraf, en dan zal je vast wel op een of andere manier de temperatuur en hoeveelheid kunnen regelen....![]()
quote:
Ik was nogal langzaam met mijn post...quote:
samen doen....?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:23 schreef OA het volgende:
Ik de ontwikkeling van een nieuwe koffiesoort..
De Fokoffie ofzo...![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Dan maak ik het Fokoffie Logo wel!
1. Fluitketel => Water koken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
Zullen we met z'n allen het beste koffiezet apparaat ter wereld ontwerpen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je al een goeie foto gevonden JJ?
zo doe ik hetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Fluitketel => Water koken.
2. Thermoskan met koffiefilter, juist hoeveelheid koffie, kokend water opschenken.
3. Koffie opdrinken.
Deal!quote:
Dat nog in 1 apparaat, zodat je dat met zo min mogelijk handelingen ook voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Fluitketel => Water koken.
2. Thermoskan met koffiefilter, juist hoeveelheid koffie, kokend water opschenken.
3. Koffie opdrinken.
quote:
geef jij mods ook al notesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Even note aan andere mods:
Als dit deel vol is mag [KOFFIE SC #16] Tijd voor het 20e bakkie? :D weer open.
begint erop te lijken...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef MPG het volgende:
wat dacht je van apparaat met fluitketel -> fluittoonsensor -> koffie op filter schenken -> kan vol
Met automatische koffiebonen-molen. Dat word dan een door-ontwikkeldequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat nog in 1 apparaat, zodat je dat met zo min mogelijk handelingen ook voor elkaar krijgt
Haha, dat kan je vast wel maken met de stoom die uit de fluitketel komt...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef MPG het volgende:
wat dacht je van apparaat met fluitketel -> fluittoonsensor -> koffie op filter schenken -> kan vol
vrtel....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
shit, ik weet al hoe zo'n apparaat heet wat MPG schetst..
dat is zooooo 1985.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dat kan je vast wel maken met de stoom die uit de fluitketel komt...
Ik heb zo'n ding hier staan trouwens, waarbij je in een bak gewoon wat koffiezooi moet doen, dan apeheet water erop, en dan naar beneden moet douwen ofzo, maar ik krijg altijd onwijs veel tyfuszooi in m'n koffie dan, dat wil ik niet.
Maar goed, ik zal 'm wel verkeerd gebruiken
Ja, zo'n gaar camping dingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dat kan je vast wel maken met de stoom die uit de fluitketel komt...
Ik heb zo'n ding hier staan trouwens, waarbij je in een bak gewoon wat koffiezooi moet doen, dan apeheet water erop, en dan naar beneden moet douwen ofzo, maar ik krijg altijd onwijs veel tyfuszooi in m'n koffie dan, dat wil ik niet.
Maar goed, ik zal 'm wel verkeerd gebruiken
Dat ding komt dan ook nog je koffie brengen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef crossover het volgende:
Ligt hier ook nog ergens te verrotten. Dan liever een schep koffie in je mond, kokend water erbij met wat melk en ff schudden
Idd, zo'n apparaatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, zo'n gaar camping ding
ligt hier ook nog ergens te verrotten. Dan liever een schep koffie in je mond, kokend water erbij met wat melk en ff schudden
Ik ga ff naar huis toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |