Die kende ik nog niet!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:37 schreef F04 het volgende:
Het is wel vreemd dat er geen functie bestaad om je eigen account te sluiten en verwijderen.
Ik snap niet wat er staat, écht nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Tooltje voor % in schijf te tone MB indeling schijf
Mooie zin.
Beterderderderderderrrrrrrrrr.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat meisje in de jury is beterder
Bijna net zo mooi als deze: Wie en wat is in hemelsho the fuck is Yonderboi?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Tooltje voor % in schijf te tone MB indeling schijf
Mooie zin.
Hm, ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef Goover het volgende:
lalala terug van luncht
Net heel hard gelaggen om de reactie van klanten die rondgeleid werden hier.
In een lab waar labjassen en speciale polsbandjes verplicht zijn (maar waar niemand ze draagd als niets aanraken) "Why all the safety requirements when no one is using them"Directeur ge pwnd want die stond gelijk met een bek vol tanden
Dat zou ik wel willen maar ik kan even geen leuke vindenquote:
Daaaaaaaaarrr is ze weer!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
houden jullie me nou voor het ootje of hebben jullie echt wat tegen mij?
Wat heb ik gedaan dan?
Ik vind t gewoon stom om alle breezer-drinkers over één kam te smeren, da;s toch net zoiets als rascisme??
[Britney Spears mode]quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:54 schreef Nikki1806 het volgende:
witlof, mayonaise, spare ribs, marsepijn, vetrandjes aan vlees.. bah, bah, bah
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef Maart85 het volgende:
.....
Dit aangezien ik vaak met die tanden in mn lip prik/zit te bijten, ten tweede omdat het waarschijnlijk ook etsterisch beter zal ogen.
....
Zullen we maar een apart topic voor haar openen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:23 schreef Viswijfje het volgende:
Ren je ook boos achter elke auto aan omdat daar uitlaadgassen uitkomen??
get a live, roken is gewoon lekker en als jij t niet doet is dat niet ons probleem![]()
Wat een verschil een missende letter kan makenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:51 schreef Klonk het volgende:
roken daar komen we samen wel uit
* Klonk doet me en steekt dikke sigaar op
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:05 schreef DutchTSE het volgende:
Als je het geld hebt ga dan zeker naar een goede beddenspeciaalzaak en niet naar een token als Ikea.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef Maart85 het volgende:
Beste mensen,
Ik heb eigelijk al sinds ik jong ben redelijk puntvormige (boven)hoektanden.
Mijn vraag was eigelijk of het mogelijk is (lees: is het een aanslag voor de tand/glazuur whatever) om de hoekpunten ietwat af te slijpen zodat de tanden de scherpe punt verliezen?
Dit aangezien ik vaak met die tanden in mn lip prik/zit te bijten, ten tweede omdat het waarschijnlijk ook etsterisch beter zal ogen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef Charisma het volgende:
de woonkamer is wel erg klein en de keuken weer erg groot, is de eetkamer in een apart kamer ?
het bad vind ik wel mooi en zoals iedereen hier al schrijft, die paar kleine niet afgewerkte dingetjes heb je zo zelf gedaan, dat zal de preis niet drukken
ik vind de slaapkamers gezien de opgave m2 ook erg klein..
Die OP wijst sowieso niet op een IQ van 140+.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:20 schreef Biancavia het volgende:
HELP! trouw kado!
Een cadeau dat trouw is!
omgquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Een collega van me vraagt herhaaldelijk of ik iets wil verzenden "ter advertentie van" de heer Die-en-die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |