Met haar wel hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 20:47 schreef IllI het volgende:
Lijkt me best ok om haar ff in d'r bruine portomonneetje te blaffen... maar kinderen... sorry ik haak af!
quote:hahahahah dit meen jij niet,in België is net hetzelfde programme op tv geweest wie word de man van Wendy jezus:p wat een uitmelkerij net zoals met beauty and the nerd
Winston natuurlijk...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:53 schreef Utrecht het volgende:
Ik heb het programma zitten kijken en vond het een beetje truttig programma.
Froukje leek wel de heilige maagd maria.
Wie gaat er uberhaupt reageren????
maar jij valt dan ook niet in de doelgroep... (getuige je geslacht)quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind haar echt zo lelijk, die ingevallen ogen, die bolle wangen, dat stemmetje... Brrrr.....
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
maar jij valt dan ook niet in de doelgroep... (getuige je geslacht)
Haha, ja dat is echt erg... ik zou het mijn strot niet uitkrijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:15 schreef Roellio het volgende:
"Ze wil als een engeltje behandeld worden".
Met dat soort vrouwen kun je mijn portie gelijk aan de hond geven.
had ze er maar éénquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:01 schreef One_conundrum het volgende:
kick, voor een mooi gezicht
haha, daar ging het niet om. Ik had gister nog een topic hierover gemaakt met dezelfde titel en ze toen samen met de 3e bovenaan op een rijtje gezet.quote:
jim bakkum: "vriend van froukje"quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:22 schreef marky het volgende:
Je kan het hier http://www.rtl.nl/reality/wiewordtdemanvanfroukje/ terug zien.
Mwah, ze is 2 keer zo oud als hijquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef vencodark het volgende:
Is dat zo vreemd?
He jammer. Zou wel geinig zijn als daadwerkelijk een Fokker mee zou doen, maar als je het niet ziet zitten moet je het natuurlijk niet doen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Vanmiddag lang gesproken met de redactie van RTL. Toch besloten het niet te doen. Je moet enkele weken in een huis met andere kerels zitten, en dan krijgen ze dates met Froukje. Ik wil niet dat er te veel persoonlijke dingen van mij op TV komen. (ook gezien mijn werk) Ze verzekerden me dat het geen bigbrother idee is... Naja, als ik me bedenk mag ik bellen...
ik ookquote:Op maandag 8 januari 2007 22:23 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik ken nog wel een ex van Froukje...
quote:
Haha, jij ook al?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
one night stand is toch niet meteen een ex?
maar ik stond wel in de bladen die week !quote:
Oh je kent haar?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:56 schreef Shadowke het volgende:
KOMT DIT PROGRAMMA NOG OP TV?
HEEFT DIE TEEF AL EEN VRIEND?
nee ik ken haar niet, daarom post ik hier.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:27 schreef TT-Al het volgende:
[..]
Oh je kent haar?
Komt eind maart op TV
P.S. CAPS-LOCK zit aan de linkerkant van je toetsenbord, ongeveer in het midden!
Seriously hoe kan je iemand leuk vinden die aan zo'n programma meedoet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Och, sommige zijn best leuk.
Daar heb je een .quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Seriously hoe kan je iemand leuk vinden die aan zo'n programma meedoet?
Dat is nog niet zo erg, maar dan blijkt achteraf dat Froukje in een relatie pas na een week of 2 met iemand seks wilt hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Ach het gaat toch zo na maanden hebben ze DE man en dan wil Froukje hem al niet meer na een week
Ik denk zo'n beetje elke vent met een beetje baan. Want die gaan echt niet een paar weken in zo'n huis zitten lijkt mequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:58 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik kon door mn baan niet meedoen, dus ik denk dat Froukje veel kerels misloopt uit een bepaald beroepssegment.
Haha, die plastisch chirurg in opleiding is een oud studiegenoot van mijquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:45 schreef Kidney_Bean het volgende:
ik vond het maar een saai programma, zeker niet iets waar ik wéken naar ga zitten kijken, maar waar je bij toeval op zapt.. en het was zo voorspelbaar voor welke mannen ze zou gaan; ´bankdirecteurtje, knul uit Spanje, plastisch chirurg in opleiding, jongen met als hobby´s diepzeeduiken/snowboarden/etc´ => knullen die vooral geen geldproblemen hebben zeg maar![]()
Beterderquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat meisje in de jury is beterder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |