Met haar wel hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 20:47 schreef IllI het volgende:
Lijkt me best ok om haar ff in d'r bruine portomonneetje te blaffen... maar kinderen... sorry ik haak af!
quote:hahahahah dit meen jij niet,in België is net hetzelfde programme op tv geweest wie word de man van Wendy jezus:p wat een uitmelkerij net zoals met beauty and the nerd
Winston natuurlijk...quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:53 schreef Utrecht het volgende:
Ik heb het programma zitten kijken en vond het een beetje truttig programma.
Froukje leek wel de heilige maagd maria.
Wie gaat er uberhaupt reageren????
maar jij valt dan ook niet in de doelgroep... (getuige je geslacht)quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind haar echt zo lelijk, die ingevallen ogen, die bolle wangen, dat stemmetje... Brrrr.....
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
maar jij valt dan ook niet in de doelgroep... (getuige je geslacht)
Haha, ja dat is echt erg... ik zou het mijn strot niet uitkrijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:15 schreef Roellio het volgende:
"Ze wil als een engeltje behandeld worden".
Met dat soort vrouwen kun je mijn portie gelijk aan de hond geven.
had ze er maar éénquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:01 schreef One_conundrum het volgende:
kick, voor een mooi gezicht
haha, daar ging het niet om. Ik had gister nog een topic hierover gemaakt met dezelfde titel en ze toen samen met de 3e bovenaan op een rijtje gezet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |