Wend wel..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Beter dan te hoog. Sperma in je oog doet echt vreselijk veel pijn..
En en?? zoet??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb weleens per ongeluk in mijn eigen gezicht gespoten ...ik heb het weleens geproefd![]()
Dat zal niet het geval zijn... maar je doet het gewoon niet.. met voorbedachte radequote:Vind hij het vies dan moet hij niet vreemd opkijken dat een vrouw daar net zo over denkt...![]()
Het lijkt me sowieso normaal dat iemand zijn of haar eigen sappen heeft geproefd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:04 schreef kalemero het volgende:
Ik vind dat elke man zijn eigen sperma eens geproefd moet hebben. Al is het maar een druppel..zodat hij weet hoe het voor een vrouw is mocht zij zijn sappen opvangen in haar mondVind hij het vies dan moet hij niet vreemd opkijken dat een vrouw daar net zo over denkt...
![]()
Ik ben geen strontvliegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso normaal dat iemand zijn of haar eigen sappen heeft geproefd.
Und wie schmeckt deine Mösi?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Het lijkt me sowieso normaal dat iemand zijn of haar eigen sappen heeft geproefd.
je tong is stuk. sinds wanneer smaakt het naar strontquote:
Blijkbaar dus niet zoals je hier en daar leest..Ik vind het ook normaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Perfecte vergelijking.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef hierissiedan het volgende:
sperma is zout qua zout, net zo als traanvocht zout qua smaak is. De textuur is wat anders... Het is net een flinke fluim die je ipv in een zakdoek doorslikt.
Overigens, kan de smaak wel verschillen, dit licht bijv. aan wat je eet en drinkt. Want zoet voetsel word het zoeter, van bier bitter)
als je meteen goed mikt heb je dat probleem niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
Het probleem is dat ik vaak wel wil, maar er meteen na 't klaarkomen niet meer geil genoeg voor ben....
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:07 schreef r8ality het volgende:
Vrouwen moeten niet zeiken. Ik bef toch ook?
Spuitende vrouwen zijn zoooooo geilquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:22 schreef AntFucker het volgende:
Gisteren smaakten mijn vriendin en ik beiden erg bitter
dus we denken dat we maar eens wat minder koffie moeten gaan nuttigen....
Zij spuit nog harder en meer dan ik, het is niet te gelovenmaar wel lekker
![]()
![]()
En je kunt na elke beurt je bed verschonen en je matras uitwringenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Spuitende vrouwen zijn zoooooo geil
kleine opofferingquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
En je kunt na elke beurt je bed verschonen en je matras uitwringen
(tenzij er een tentzeiltje direct onder het matrasovertrek ligt natuurlijk)
Oh, zeker, ik heb het er ook best voor over, zo'n ervaring is voor mij ook geweldig. Maar we moeten het natuurlijk niet teveel romantiseren: soms is het gewoon best onromantisch als je na hemeltergend goeie sex de lakens onder je nog natrillende vriendin vandaan moet trekken omdat je anders op de natte plek moet liggen (zij is natuurlijk altijd net niet zover van de wereld dat ze niet even snel naar de droge plek kan rollenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
kleine opoffering
heb zelf maar 1 keer een meisje gehad die dat kon maar mên dat is ganz geilna het beffen een spuitende en verschrikkelijk heerlijk kronkelend meisje onder je is gewoon het geilste wat er bestaat
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
(zij is natuurlijk altijd net niet zover van de wereld dat ze niet even snel naar de droge plek kan rollen)
Herkenbare situatie?quote:
quote:
Eenschquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
kleine opoffering
heb zelf maar 1 keer een meisje gehad die dat kon maar mên dat is ganz geilna het beffen een spuitende en verschrikkelijk heerlijk kronkelend meisje onder je is gewoon het geilste wat er bestaat
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef hierissiedan het volgende:
sperma is zout qua zout, net zo als traanvocht zout qua smaak is. De textuur is wat anders... Het is net een flinke fluim die je ipv in een zakdoek doorslikt.
Overigens, kan de smaak wel verschillen, dit licht bijv. aan wat je eet en drinkt. Want zoet voetsel word het zoeter, van bier bitter)
Verder vind ik het niet echt lekker...
En kaviaar smaakt het zelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |