Wend wel..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Beter dan te hoog. Sperma in je oog doet echt vreselijk veel pijn..
En en?? zoet??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb weleens per ongeluk in mijn eigen gezicht gespoten ...ik heb het weleens geproefd![]()
Dat zal niet het geval zijn... maar je doet het gewoon niet.. met voorbedachte radequote:Vind hij het vies dan moet hij niet vreemd opkijken dat een vrouw daar net zo over denkt...![]()
Het lijkt me sowieso normaal dat iemand zijn of haar eigen sappen heeft geproefd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:04 schreef kalemero het volgende:
Ik vind dat elke man zijn eigen sperma eens geproefd moet hebben. Al is het maar een druppel..zodat hij weet hoe het voor een vrouw is mocht zij zijn sappen opvangen in haar mondVind hij het vies dan moet hij niet vreemd opkijken dat een vrouw daar net zo over denkt...
![]()
Ik ben geen strontvliegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso normaal dat iemand zijn of haar eigen sappen heeft geproefd.
Und wie schmeckt deine Mösi?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Het lijkt me sowieso normaal dat iemand zijn of haar eigen sappen heeft geproefd.
je tong is stuk. sinds wanneer smaakt het naar strontquote:
Blijkbaar dus niet zoals je hier en daar leest..Ik vind het ook normaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |