abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:36:19 #1
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47536922
Wij hebben een huis in Eindhoven op het oog uit 1895, helemaal gerenoveerd met behoud van paneeldeuren, hoge plafonds en raamverdeling. Er zit een gloednieuwe keuken in en een gloednieuwe badkamer.

Woonoppervlak: 175 m2
Inhoud: 480 m3

Foto's:

quote:
De woning is geheel gerenoveerd en ligt nabij het nieuwe plan: Strijp-S. *Loopafstand tot station: 5 minuten. Dak is vervangen en volledig geisoleerd in 1995. *Electrische installatie volledig vernieuwd in 1995. * Water- en riool- en verwarmingsleidingwerk vervangen in 2004. *Volledige begane grond voorzien van nieuwe en geisoleerde betonlaag, 2003 *Buitenschilderwerk uit 2004. *Woning is volledig nieuw gestuct.
Maar:
Ze hebben net niet alles af. Wanden moeten nog geverfd worden, plinten ontbreken op veel plekken, twee paneeldeuren zijn helemaal kaal geschuurd nog, net als de trap, een vensterbank ontbreekt, afwerkdingen allemaal.

Vraagprijs: ¤ 268.500

Voor ons een flinke stap in vergelijking met de waarde van ons huidige huis. Tegelijkertijd hebben we wel het gevoel dat dit huis die prijs waard is.
Maar hoeveel werk zijn die afwerkdingen nog?
En is de vraagprijs inderdaad reëel voor in deze staat (niet helemaal afgewerkt) of is het een vraagprijs die alleen past bij een helemaal afgewerkt huis van deze afmetingen?

Wie durft zich uit te spreken? Bedankt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:40:33 #2
545 dop
:copyright: dop
pi_47536938
eigengrond ?
enkelsteens ?
hoe is het huis gefundeerd ?
hoe is de aanbouw gefundeerd ?
Hoeveel vierkante meter is de aanbouw?

de prijs klinkt heel redelijk maar dat is reden voor wat achterdocht

[ Bericht 38% gewijzigd door dop op 22-03-2007 07:45:39 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_47536945
Zo op het eerste gezicht een mooie prijs toch?
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:43:23 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47536951
Dop, dat weten we niet. Perceel is 223 m2, als je dat bedoelt met je eerste vraag.
De rest is ons onbekend nog.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:44:28 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_47536959
Ik ken de buurt niet, maar gezien de grootte van het huis vind ik het wat aan de hoge kant Sugar. De kamers komen mij zo klein voor.
¤ 230000 komt eerder in de buurt. Overigens vond ik dat andere huis, dat je in OUD postte veel mooier en vooral ruimer.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_47536972
Je zou een aankoopmakelaar kunnen inschakelen want ik heb geen idee hoe de prijzen liggen in Eindhoven aangezien ik groningse prijzen gewend ben.
Met zo'n smalle woonkamer en keuken zou ik niet meer dan 235 bieden. Kloppt dat woonoppervlak wel want ik heb 155 maar dat oogt veel groter dan dit huis.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_47536973
ziet er naar mijn mening heel goed uit.. ...zeker voor die prijs.. ...en die keine dingetjes die nog moeten gebeuren.....het zijn echt kleine dingentjes..vaak zie je dat je nog een hele keuken of zo erin moet zetten voor en veel hogere prijs.... ...dus: ik zou het doen...
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:47:50 #8
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47536976
Dat huis was juist veel kleiner, Tink. Hier is de woonkamer smal en korter, maar er is een losse eetkamer en een aanbouw aan de keuken, met koepel. Heel licht en mooi én een extra ruimte. Er hoeft dus minder in de woonkamer te gebeuren.

De slaapkamers zijn ongeveer 8 m2, 13 m2 en 18 m2.
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:48:22 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_47536981
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:46 schreef Deetch het volgende:
Je zou een aankoopmakelaar kunnen inschakelen want ik heb geen idee hoe de prijzen liggen in Eindhoven aangezien ik groningse prijzen gewend ben.
Met zo'n smalle woonkamer en keuken zou ik niet meer dan 235 bieden. Kloppt dat woonoppervlak wel want ik heb 155 maar dat oogt veel groter dan dit huis.
Dit dus.
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:49:49 #10
545 dop
:copyright: dop
pi_47536988
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ken de buurt niet, maar gezien de grootte van het huis vind ik het wat aan de hoge kant Sugar. De kamers komen mij zo klein voor.
¤ 230000 komt eerder in de buurt. Overigens vond ik dat andere huis, dat je in OUD postte veel mooier en vooral ruimer.
waar vind je in eidhovwn 175m² voor 230.000 ?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:50:22 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_47536992
beetje lsatig, want prijzen van huizen zijn per stad al zo verschillend. Voor hier (Hoorn, Noord Holland) zou dit een normale prijs zijn denk ik, misschien iets lager, rond de 250.000.
Ik weet niet hoe in Eindhoven dat soort prijzen liggen.
Hoe is het onderhoud buiten? Moet de buitenkant nodig geschilderd? Hoe is de staat van de kozijnen? Hoe is het dak? de voegen van de buitenmuren? want dat soort onderhoud kost een hoop geld (weet ik uit ervaring)
wat binnen betreft, er zit een prachtige keuken en badkamer in iig, dat scheelt handen vol geld, maar zo te zien moet er op de slaapkamers wel het een en ander gebeuren ook. Wel CV zo te zien, dat vind ik wel weer positief, van wanneer is die ketel?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:51:07 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_47536999
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:47 schreef Sugar het volgende:
Dat huis was juist veel kleiner, Tink. Hier is de woonkamer smal en korter, maar er is een losse eetkamer en een aanbouw aan de keuken, met koepel. Heel licht en mooi én een extra ruimte. Er hoeft dus minder in de woonkamer te gebeuren.

Oke. Ja, dan kan ik je niet helpen. De huizenprijzen zijn in Nederland echt absurd hoog vind ik. Wij wonen in een vrijstaand huis uit 1967, met 500 m² grond, en bijna 300 m² woonoppervlakte en daar hebben we nog gee ¤ 165.000 voor betaald.
Ik vind dat jullie erg weinig krijgen voor het geld.
pi_47537002
erg mooi huis sugar! die afwerkdingen klinken niet echt onoverkomelijk vind ik. prijsinschatting vind ik lastig omdat ik niet weet wat in die buurt gebruikelijk is. maar voor zo'n huis zou je hier (centrum des lands) nog wel een stuk meer kwijt zijn. ((vr)aagje: beetje gek trouwens dat ze 't niet nog even helemaal afgemaakt hebben die huidige eigenaren. is de relatie op de klusklippen gelopen? of is er een andere reden voor deze plotselinge haast?)
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:59:34 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47537058
Ze gaan verhuizen naar haar ouderlijk huis. Dat is nu beschikbaar, dus eerder dan het huidige huis "af" is.

Dak is vervangen, cv is van 2003. Kozijnen zijn in orde (deels nieuw, rest in goede staat), buitenkant geschilderd in 2004. (Laatste stukje in de OP is vrij duidelijk wat betreft dat soort dingen ).
Wat moet er dan op de slaapkamers gebeuren, belana? Zijn namelijk heel goed al. Alleen de ouderslaapkamer heeft nog schrootjes en granolmuren, de andere kamers hebben nieuw stucwerk (ook plafonds).
pi_47537061
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:36 schreef Sugar het volgende:
Woonoppervlak: 175 m2
Inhoud: 480 m3

Vraagprijs: ¤ 268.500
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:47 schreef Sugar het volgende:
Dus 3 kamers is 31m2, dan nog een badkamer en overloop, bijelkaar geschat 15 m2. Dat maakt de bovenverdieping 46m2. Benedenverdieping is iets groter vanwege de uitbouw, ongveer 60m2. Kom ik op totaal 106 m2. Laat ik het naar boven afronden, 120m2. Dat scheelt 55m2 met de opgave. Bovendien kom ik bij een oppervlakte van 175m2 en inhoud van 480m3 uit op een gemiddelde plafondhoogte van 2,74m. Zo ziet het er iig niet uit. Vooral boven is het niet hoog. Althans dat lijkt het.

Ik zou alles goed nameten.

Verder heb je altijd werk aan een ander huis, schilder-, saus- en/of behangwerk. Die paar kleine dingen pak je dan even mee. Als je rekent op een paar weekjes (2 a 3) klussen en verhuizen ben je een heel eind.
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:08:04 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_47537119
sorry, ik las niet goed idd.
de slaapkamers lijke me nog wat kaal. dat is eigenlijk alles.
laat ik het zo zeggen, wij wonen zelf in een jaren 30 woning. dat was binnen allemaal best heel netjes toen we er kwamen wonen en de slaapkamers zagen er vergelijkbaar uit. Toch moet daar dan nog een heleboel mee, nu nog steeds (na ruim 4 jaar) maar dat komt dan ook weer omdat wij wel de keuken en badkamer moesten vervangen. mmmm, nou, het klinkt gewoon steeds beter eigenlijk sugar. vind de prijs nog steeds wat hoog, maar zoals anderen zeggen, als dat normaal is voor in eindhoven, tja...
stormy waters...
sailin'
pi_47537147
Waar ga je je TV zetten?
Mooie kutinrichting die woonkamer als je het mij vraagt
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:13:12 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47537168
Wat een onwijs mooi huis!
Ik kan niet veel zeggen over de prijs, dat hangt een beetje af van de huizen in de buurt, maar ik zou om zijn hoor!
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:14:24 #19
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47537186
Ik bén ook om. Viel het op?
pi_47537213
Wat zijn dat trouwns voor een rare wastafels in de badkamer?!

Is dat niet kei-onhandig?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47537282
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:59 schreef Marsepein het volgende:

Dus 3 kamers is 31m2, dan nog een badkamer en overloop, bijelkaar geschat 15 m2. Dat maakt de bovenverdieping 46m2. Benedenverdieping is iets groter vanwege de uitbouw, ongveer 60m2. Kom ik op totaal 106 m2. Laat ik het naar boven afronden, 120m2. Dat scheelt 55m2 met de opgave. Bovendien kom ik bij een oppervlakte van 175m2 en inhoud van 480m3 uit op een gemiddelde plafondhoogte van 2,74m. Zo ziet het er iig niet uit. Vooral boven is het niet hoog. Althans dat lijkt het.

Ik zou alles goed nameten
Ja sorry hoor maar iedereen weet dat er gelogen wordt over woonoppervlakte voor het leven.

Op de site van makelaar REMAX staat b.v. iedere ruimte met oppervlakte gespecificeerd. Als je alles optelt kom je vaak niet in de buurt van wat op een andere tabpagina als woonoppervlakte wordt genoemd.

Recentelijk was nog in het nieuws dan de verening eigen huis hier onderzoek naar had gedaan waaruit bleek dat sommige hetzelfde appartement in verschillende jaren voor verschillende woonoppervlakten werd verkocht.

Natuurlijk is dit huis geen 175 m2.

Ik denk dat woonoppervlakte tegenwoordig bruto oppervlakte is. Dus als je 3 lagen hebt en je huis is 10 meter lang en 6 meter breed dan is het huis 180 vierkante meter.
pi_47537299
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:17 schreef vosss het volgende:
Wat zijn dat trouwns voor een rare wastafels in de badkamer?!

Is dat niet kei-onhandig?
Deze wastafels zijn momenteel de trend (of hype). Veel trends/hypes zijn niet handig, maar mooi is het (voor even) wel.
pi_47537358
wat voor vloer is dat in de woonkamer? parket of laminaat?
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:33:19 #24
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47537386
Het is volgens de verkoper een eiken-laminaatvloer. Laminaat dus.
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:53:12 #25
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_47537665
Ik vind het een prachtig huis en volgens mij zou je er hier in de Randstad ook een stuk meer voor kwijt zijn.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:57:47 #26
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47537749
Ja, hier is het volgens mij ook een behoorlijke toevalstreffer. Dit soort huizen en dan zo opgeknapt, dat zie je uberhaupt niet zo veel. En doordat het nog niet "af" is, is de vraagprijs niet zo heel hoog, volgens mij. Maar ja, dat vind ik als leek.
pi_47537819
Hoezo niet helemaal afgewerkt? De meeste mensen gaan toch schilderen als ze een huis kopen, dus maakt verder toch niet uit. Ik kan me niet voorstellen dat het ontbreken van plinten de prijs zoveel doet zakken.
pi_47538357
vraag even naar de laatste energienota dat geeft een indruk van de isolatie
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:32:00 #29
136842 rickybee
Stiften is voor mietjes
pi_47538527
Al die onafgewerkte dingen: gevalletje scheiding??
Zo ja, dan willen ze er meestal wel snel vanaf.
Welke straat?
Bestemmingsplan? wordt er binnen 5 - 10 jaar een grote flat gebouwd??
"Woning volledig gestucd"?? Zie die schrootjes aan het plafond in de slaapkamer...
Als je echt geïnteresseerd bent dan zou ik een aankopend makelaar meenemen en een bouwkundig onderzoek laten doen. Dan heb je alles laten onderzoeken.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:30:40 #30
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47539902
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:32 schreef rickybee het volgende:
ls je echt geïnteresseerd bent dan zou ik een aankopend makelaar meenemen en een bouwkundig onderzoek laten doen. Dan heb je alles laten onderzoeken.
Eindelijk een verstandige post
Lang leve mij! *O*
pi_47540141
Ja altijd bouwkundige keurig laten doen. Kost 300 euro en dat heb je zo terugverdiend.
pi_47540398
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:30 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Eindelijk een verstandige post
Kan handig zijn, maar ook die lui hebben niet altijd even veel verstand van zaken. .

Verder is het een erg mooi huis, en de klusjes die worden opgesomd zijn ook door de niet heel erg handige doe-het-zelver goed te doen. Om dat werk zou ik het niet laten, of het huis an sich dat geld ook echt waard is zou ik niet weten.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2007 @ 11:00:53 #33
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47540724
Je kunt bij het kadaster opvragen wat de verkoopprijzen van vergelijkbare huizen in de buurt zijn geweest de afgelopen tijd. Kost je geloof ik 2 euro. Dan heb je in elk geval een idee van wat huizen daar ongeveer doen qua verkoopprijs.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:02:20 #34
159662 J1981
Supermama!
pi_47540766
¤ 268.500 is echt niet teveel geld voor een dergelijk huis, in het centrum van Eindhoven. Wij hebben zelf ongeveer een jaar terug een huis gekocht vlak bij Eindhoven. Het perceel was welliswaar iets groter (285 m2), maar we hebben het huis dan ook nog van boven naar beneden onder handen moeten nemen. (opnieuw stuccen, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, nieuwe flafonds, nieuwe vloeren, nieuw toilet, echt alles dus, zelfs de tuin was een wildernis vol puin). Een rijtjeshuis (wel op de hoek) en daar hebben wij al ruim ¤ 200.000 voor betaald. En dan moet je nog beginnen met verbouwen. Ik ken de prijzen in de regio daar vrij goed en dit is echt een topprijs voor dat huis! (mits er geen verborgen gebreken zijn, bouwkundige keuring?)
En die kleine dingetjes die nog moeten gebeuren, zijn echt peanuts Als je daar een volle week echt tijd aan besteed is het klaar.

Succes met jullie beslissing!
pi_47542257
Lijkt mij een hele scherpe prijs, kom zelf uit Helmond en ken de prijzen / aanbod in Helmond / Eindhoven vrij aardig.
pi_47543454
Staat het op de monumentenlijst oid gezien het bouwjaar?
BlaBlaBla
pi_47543908
Suug,

Heel mooi huis zo op eerste gezicht. Heeft het maar 3 slaapkamers? Waar zitten de m2? Ik vind het ook wel kleiner ogen dan ons huis (140m2) Wat is de ligging van de tuin?

Bij ons (westen) zou je voor zo een perceel en woonoppervlak veel meer kwijt zijn. Ik vind de keuken en badkamer heel mooi. De woonkamer vind ik persoonlijk heel erg klein. Ben bang dat je daar ook spijt van gaat krijgen. Wanneer je twijfelt zou ik ook een aankoopmakelaar of bouwkundige rapport laten opmaken. Ik weet niet of je lid bent van VEH, daar hebben ze vaak goeie deals voor leden. Succes ermee!!!!
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:07:20 #38
21865 WaVe
WaVe detected
pi_47544637
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:44 schreef Stiekemurd het volgende:
Wanneer je twijfelt zou ik ook een aankoopmakelaar of bouwkundige rapport laten opmaken. Ik weet niet of je lid bent van VEH, daar hebben ze vaak goeie deals voor leden. Succes ermee!!!!
Lid worden van VEH kan wel uit, je krijgt daar meer dan voldoende informatie voor en echt duur zijn ze niet. De aanloopkeuringen die ze kunnen doen zijn redelijk scherp geprijst, verdere services vallen tegen. Zo hebben ze ook notarisservice (zelf even zoeken naar een notaris, dan ben je vaak een stuk goedkoper uit). De hypotheekservice was ik ook niet echt stuk van.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:18:18 #39
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_47545010
Sugar, ik kan weinig toevoegen aan wat hier allemaal geschreven is. Ik denk dat het huis, aan het centrum, niet te duur betaald is. Denk goed na of je het de kosten waard vind. Ik vind het huis prachtig, vooral ook de buitenkant. Maar alleen jullie kunnen weten of je het kunt en wilt betalen.
Succes met de keuze, moeilijk is het!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_47545385
Wat ik nog wil toevoegen...
Vorig jaar juni hebben wij in een soortgelijke situatie gezeten. Ik twijfelde heel erg over de vraagprijs (EUR 480.000). Dezelfde huizen stonden het jaar ervoor voor net boven de 4 ton. Dit betrof welliswaar een hoekhuis meer geen meter meer perceel of woonruimte extra. Ik heb toen eerst via het Kadaster (dat kan online) opgevraagd voor welke prijs de huizen toen weggegaan waren. Dit bleek net onder de 4 ton te zijn geweest. Het huis stond voor dik 80000 meer te koop!! Wij hebben er toen voor gekozen om het huis te laten taxeren via VEH (kostte ons EUR 685). Ik had namelijk gehoopt dat de prijs enigzins wel ok was (ik had nogal druk om te gaan verhuizen ivm de tweede baby), en je moet toch het huis laten taxeren, dus die kosten maak je toch. Wat bleek? Het huis werd op 437.500 getaxeerd. Hiermee zouden we niet eens een hypo op kunnen krijgen. (taxatie + 125% financiering). Wij hebben toen een bod neergelegd van 440 en daar is de verkoper niet mee akkoord gegaan. Het huis staat nu nog steeds te koop en ik ben achteraf zo blij dat we dit gedaan hebben. Nu liever die 685 euro kwijt zijn dan veel jaar teveel rente te moeten betalen en het huis met verlies moeten verkopen na en paar jaar....

Het is zooo moeilijk en wie bepaald wat een huis waard is? Het is maar net wat de gek er voor geeft, en heb je het er zelf voor over?
pi_47545587
de woonkamer is wel erg klein en de keuken weer erg groot, is de eetkamer in een apart kamer ?
het bad vind ik wel mooi en zoals iedereen hier al schrijft, die paar kleine niet afgewerkte dingetjes heb je zo zelf gedaan, dat zal de preis niet drukken
ik vind de slaapkamers gezien de opgave m2 ook erg klein..
pi_47545639
Sugar, ik kan wel invoelen dat je als een blok voor dit huis valt eigenlijk. Het heeft iets.
Qua prijzen heb ik geen idee van hoe het is daar in Eindhoven.
Die dingen die nog moeten gebeuren... het klinkt niet als enorme dingen en wat eerder al gezegd is, ik denk dat het idd van die dingen zijn die je gewoon mee kan pakken in de klussen die je toch wel moet/wilt als je gaat verhuizen.

Succes!
Fake it till you make it...
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:53:09 #43
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_47546146
Het huis ziet er prachtig uit Sugar. Dat de badkamer en keuken zo nieuw zijn is een enorm pluspunt. Enige minpuntje vind ik die slaapkamer van 8 m2. Ik zou wel nog door een taxateur de waarde laten bepalen, dan weet je zeker dat je goed zit met de prijs die je gaat bieden.
pi_47546599
Het is een mooi huis, ik zou er ook voor vallen.
Het lijkt me voor in een stad als Eindhoven ook niet erg duur. Is het in het centrum?

Ik zou proberen er nog wat vanaf te krijgen en anders afspraken maken over de afwerking. Kunnen de verkopers dat niet nog doen?
pi_47546851
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:06 schreef Koningin het volgende:
en anders afspraken maken over de afwerking. Kunnen de verkopers dat niet nog doen?
Nou doe dat maar niet: dat gaat dan afgeraffeld worden.
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:15:03 #46
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47546923
Wat een gaaf huis .
Als ik de hypotheek zou kunnen krijgen zou ik het misschien "inpikken" .
pi_47547890
Ik vind het een mooi huis, maar prijs iets aan de hoge kant. Je zou eventueel bij het kadaster na kunnen vragen voor welk bedrag de huidige bewoners deze woning hebben gekocht..
pi_47548046
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:39 schreef josvr het volgende:
Ja altijd bouwkundige keurig laten doen. Kost 300 euro en dat heb je zo terugverdiend.
Je verdient het ook weer terug, het is nl. aftrekbaar bij de belasting als je het huis uiteindelijk koopt.

Ik vind het ook een leuk huis Sugar. Ik hoop dat je je lief toch nog zo ver krijgt dat hij met je mee wil verhuizen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:43:19 #49
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_47549976
Nee dus. Hij wil het niet. Dus van de baan.
pi_47550161
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:43 schreef Sugar het volgende:
Nee dus. Hij wil het niet. Dus van de baan.
Ow wat zul je er ziek van zijn Sugar Wij vrouwen richten het natuurlijk al helemaal in..... Maar ja je moet er ook echt met zijn 2-en achter staan....
Er komt vast wel weer een ander leuk huis!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')