Maar:quote:De woning is geheel gerenoveerd en ligt nabij het nieuwe plan: Strijp-S. *Loopafstand tot station: 5 minuten. Dak is vervangen en volledig geisoleerd in 1995. *Electrische installatie volledig vernieuwd in 1995. * Water- en riool- en verwarmingsleidingwerk vervangen in 2004. *Volledige begane grond voorzien van nieuwe en geisoleerde betonlaag, 2003 *Buitenschilderwerk uit 2004. *Woning is volledig nieuw gestuct.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:46 schreef Deetch het volgende:
Je zou een aankoopmakelaar kunnen inschakelen want ik heb geen idee hoe de prijzen liggen in Eindhoven aangezien ik groningse prijzen gewend ben.
Met zo'n smalle woonkamer en keuken zou ik niet meer dan 235 bieden. Kloppt dat woonoppervlak wel want ik heb 155 maar dat oogt veel groter dan dit huis.
waar vind je in eidhovwn 175m² voor 230.000 ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ken de buurt niet, maar gezien de grootte van het huis vind ik het wat aan de hoge kant Sugar. De kamers komen mij zo klein voor.
¤ 230000 komt eerder in de buurt. Overigens vond ik dat andere huis, dat je in OUD postte veel mooier en vooral ruimer.
Oke. Ja, dan kan ik je niet helpen. De huizenprijzen zijn in Nederland echt absurd hoog vind ik. Wij wonen in een vrijstaand huis uit 1967, met 500 m² grond, en bijna 300 m² woonoppervlakte en daar hebben we nog gee ¤ 165.000 voor betaald.quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:47 schreef Sugar het volgende:
Dat huis was juist veel kleiner, Tink. Hier is de woonkamer smal en korter, maar er is een losse eetkamer en een aanbouw aan de keuken, met koepel. Heel licht en mooi én een extra ruimte. Er hoeft dus minder in de woonkamer te gebeuren.
De slaapkamers zijn ongeveer 8 m2, 13 m2 en 18 m2.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:36 schreef Sugar het volgende:
Woonoppervlak: 175 m2
Inhoud: 480 m3
Vraagprijs: ¤ 268.500
Dus 3 kamers is 31m2, dan nog een badkamer en overloop, bijelkaar geschat 15 m2. Dat maakt de bovenverdieping 46m2. Benedenverdieping is iets groter vanwege de uitbouw, ongveer 60m2. Kom ik op totaal 106 m2. Laat ik het naar boven afronden, 120m2. Dat scheelt 55m2 met de opgave. Bovendien kom ik bij een oppervlakte van 175m2 en inhoud van 480m3 uit op een gemiddelde plafondhoogte van 2,74m. Zo ziet het er iig niet uit. Vooral boven is het niet hoog. Althans dat lijkt het.quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:47 schreef Sugar het volgende:
De slaapkamers zijn ongeveer 8 m2, 13 m2 en 18 m2.
Ja sorry hoor maar iedereen weet dat er gelogen wordt over woonoppervlakte voor het leven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:59 schreef Marsepein het volgende:
Dus 3 kamers is 31m2, dan nog een badkamer en overloop, bijelkaar geschat 15 m2. Dat maakt de bovenverdieping 46m2. Benedenverdieping is iets groter vanwege de uitbouw, ongveer 60m2. Kom ik op totaal 106 m2. Laat ik het naar boven afronden, 120m2. Dat scheelt 55m2 met de opgave. Bovendien kom ik bij een oppervlakte van 175m2 en inhoud van 480m3 uit op een gemiddelde plafondhoogte van 2,74m. Zo ziet het er iig niet uit. Vooral boven is het niet hoog. Althans dat lijkt het.
Ik zou alles goed nameten
Deze wastafels zijn momenteel de trend (of hype). Veel trends/hypes zijn niet handig, maar mooi is het (voor even) wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:17 schreef vosss het volgende:
Wat zijn dat trouwns voor een rare wastafels in de badkamer?!
Is dat niet kei-onhandig?![]()
Eindelijk een verstandige postquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:32 schreef rickybee het volgende:
ls je echt geïnteresseerd bent dan zou ik een aankopend makelaar meenemen en een bouwkundig onderzoek laten doen. Dan heb je alles laten onderzoeken.
Kan handig zijn, maar ook die lui hebben niet altijd even veel verstand van zaken.quote:
Lid worden van VEH kan wel uit, je krijgt daar meer dan voldoende informatie voor en echt duur zijn ze niet. De aanloopkeuringen die ze kunnen doen zijn redelijk scherp geprijst, verdere services vallen tegen. Zo hebben ze ook notarisservice (zelf even zoeken naar een notaris, dan ben je vaak een stuk goedkoper uit). De hypotheekservice was ik ook niet echt stuk van.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:44 schreef Stiekemurd het volgende:
Wanneer je twijfelt zou ik ook een aankoopmakelaar of bouwkundige rapport laten opmaken. Ik weet niet of je lid bent van VEH, daar hebben ze vaak goeie deals voor leden. Succes ermee!!!!
Nou doe dat maar niet: dat gaat dan afgeraffeld worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:06 schreef Koningin het volgende:
en anders afspraken maken over de afwerking. Kunnen de verkopers dat niet nog doen?
Je verdient het ook weer terug, het is nl. aftrekbaar bij de belasting als je het huis uiteindelijk koopt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:39 schreef josvr het volgende:
Ja altijd bouwkundige keurig laten doen. Kost 300 euro en dat heb je zo terugverdiend.
Ow wat zul je er ziek van zijn Sugarquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:43 schreef Sugar het volgende:
Nee dus. Hij wil het niet. Dus van de baan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |