Die tussen-n is nog best ingewikkeld, maar het kan natuurlijk ook polygamie zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:19 schreef ymme het volgende:
-knip
En ze kregen bijde een soort lintje, met mooiste bruid/mooiste bruidengom.
-knip-
Spatie vergeten, een vrouw die een hond laat toekijken tijdens de daad is natuurlijk een daadwijfquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ugh, daad wijf zou d'r hond nog laten toe kijken en eventueel laten meedoen tijdens de daad. Ze is niet voor niks lid van de Partij van de Dieren. Honden hebben ook hetzelfde recht..![]()
Wilde brasem...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef Viswijfje het volgende:
voor n dagje had ik t als kind wel spannend gevonden denk ik![]()
ik was nogal een wilde bras vroeger![]()
Vind ik ook wel een ruggespraak!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Die tussen-n is nog best ingewikkeld, maar het kan natuurlijk ook polygamie zijn.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hakim, de lange neger uit Kashmir, gaat verkleedt als pinguin met een sabel in z'n hand naar Tong80 waarna hij zichzelf van kant maakt.
Ik zie er maar één...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef M.I.B. het volgende:
Had iemand je al gewezen op de fouten in je signature?
Ik had gisteren telefonisch contact met T-mobile, en ze toch maar even op deze fouten gewezen. Zie het resultaat:quote:Geen idee wat jouw prijsplan precies betekend? Zoek via de website uit wat een abonnenment inhoudt.
quote:Geen idee wat jouw tariefplan precies betekent? Zoek via de website uit wat een abonnement inhoudt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zie er maar één...
Maar een kijkje in haar history doet vermoeden dat we deze topic alleen al volkrijgen met fouten van mevrouw.
Goed gedaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gisteren postte ik:
Van de T-mobile website:
[..]
Ik had gisteren telefonisch contact met T-mobile, en ze toch maar even op deze fouten gewezen. Zie het resultaat:
[..]
tuurlijk meisquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hey!
![]()
en ik had zelf al gezien dat er een S te weinig in visstick stond puh!
Ik was er vanuit gegaan dat je die opzettelijk had gedaan (een naam van een kloon o.i.d.), aangezien het een Nederlands woord in een Engelse zin betreft. Ik had het over 'al'...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:06 schreef Viswijfje het volgende:
en ik had zelf al gezien dat er een S te weinig in visstick stond puh!
Dat dacht ik dus ook. Ze gebruiken overal moeilijke, hippe woorden (die lang niet iedere mobiele beller zal begrijpen), maar in een klein tekstje zetten ze twee hele domme fouten...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef Frollo het volgende:
Maar het is toch werkelijk een grof schandaal dat zo'n groot bedrijf op zo'n knullige manier communiceert? Is er daar dan niemand die denkt: kom, laat iemand dat tekstje even controleren voordat we 't het web op knallen?
Visstick is toch ook engels?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik was er vanuit gegaan dat je die opzettelijk had gedaan (een naam van een kloon o.i.d.), aangezien het een Nederlands woord in een Engelse zin betreft. Ik had het over 'al'...
Visstick?quote:
Die had ik al genoemd. Wel knap trouwens dat ze 'yaught' kent, een vrij weinig gebruikte vorm van het woord 'yacht'...quote:
nee t is tuin!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die had ik al genoemd. Wel knap trouwens dat ze 'yaught' kent, een vrij weinig gebruikte vorm van het woord 'yacht'...
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Het is de bedoeling dat je hier stukjes van anderen citeert, Viswijfje, niet dat je zelf de hele tijd leuke spelfouten toevoegt.
ik reageerde alleen maar op wat zij zeiden, ik ben al weg hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Het is de bedoeling dat je hier stukjes van anderen citeert, Viswijfje, niet dat je zelf de hele tijd leuke spelfouten toevoegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |