abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:08:16 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47471109
Twee kinderen uit het Zuid-Duitse Uttenweiler zijn in een bos achtergelaten omdat ze thuis niet hadden opgeruimd. Ze kregen een deken en wat speelgoed mee. Een wandelaarster trof de angstige meisjes van vier en zeven jaar aan. Zij waarschuwde de politie, die de kinderen naar de familie terugbracht.

Verder werd de kinderbescherming ingeschakeld, meldden Duitse media maandag. De 29-jarige moeder en haar partner (24) waren naar eigen zeggen niet van plan de meisjes permanent achter te laten. De man wilde de kinderen 's avonds ophalen.

bron

maar had het vanochtend ook al op het journaal gezien.

flinke straf dat doe je toch niet??
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:34:53 #2
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_47472016
voor n dagje had ik t als kind wel spannend gevonden denk ik
ik was nogal een wilde bras vroeger
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:36:05 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47472054
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef Viswijfje het volgende:
voor n dagje had ik t als kind wel spannend gevonden denk ik
ik was nogal een wilde bres vroeger
yea sure....als 4 jarige?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47472164
waarom de kinderen terug brengen ????
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_47472252
belachelijk....
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:43:36 #6
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47472367
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:38 schreef Mirage het volgende:
waarom de kinderen terug brengen ????
tsja, zal wel de makkelijkste oplossing geweest zijn?

Misschien was het beter geweest als ze ze mee hadden genomen naar een veilig onderkomen, en dan die ouders de schrik van hun leven laten bezorgen. maargoed, ze hadden misschien totaal geen achterliggende informatie op het moment dat ze die kids vonden? ik vind het ook maar raar hoor. vraag me ook af wat er nu verder gaat gebeuren met die ouders. of ze gestraft gaan worden enzo...
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:47:51 #7
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_47472545
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
of ze gestraft gaan worden enzo...
Stuur ze het bos in!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:58:34 #8
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47472974
grappig
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:19:06 #9
3542 Gia
User under construction
pi_47473802
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
Misschien was het beter geweest als ze ze mee hadden genomen naar een veilig onderkomen, en dan die ouders de schrik van hun leven laten bezorgen.
Inderdaad.

Vind dit ronduit belachelijk.

Mijn eigen zoontje zat het nieuws te kijken en z'n ogen werden groot van verbazing. Hij zei: "Dat doe je toch niet!" Om hem te plagen zei ik: "Jij ruimt anders je kamer ook niet altijd op! Misschien een ideetje?"
"Dan bel ik toch meteen de kindertelefoon!" zei hij.

Maar serieus. Niet vanwege het schrikeffect wat het op de kinderen heeft, maar alleen al om wat er allemaal voor onguur volk rondloopt. Stel je voor dat iemand met minder goede bedoelingen die meisjes had gevonden!!
pi_47473910
Och. Beter dan in discussie gaan met je kind
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:30:30 #11
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47474226
ik snap niet hoe die ouders het eigenlijk daadwerkelijk hebben door kunnen zetten. Ik bedoel een keertje ermee dreigen...eventueel zelfs naar het bos rijden zou al genoeg moeten zijn. wekt dat geen indruk dan uit de auto, kleedje en speelgoed mee en weglopen om vervolgens na een paar minuutjes meteen weer terugkomen. dat zou elk kind van 4 en 7 voldoende schrik injagen hoor, het ritje naar het bos alleen al.... (en ja dat zou ook heel gemeen zijn, maar toegegeven sommige kids zijn errrrrrrg hardleers)

mijn ouders hebben zo vaak gedreigd in de auto als we weer es vervelend waren achterin, dat ze de auto aan de kant gingen zetten en ons uit de auto te zetten werkte wel, zeker die keer dat mijn vader keihard op de rem stond
pi_47475800
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
ik snap niet hoe die ouders het eigenlijk daadwerkelijk hebben door kunnen zetten. Ik bedoel een keertje ermee dreigen...eventueel zelfs naar het bos rijden zou al genoeg moeten zijn. wekt dat geen indruk dan uit de auto, kleedje en speelgoed mee en weglopen om vervolgens na een paar minuutjes meteen weer terugkomen. dat zou elk kind van 4 en 7 voldoende schrik injagen hoor, het ritje naar het bos alleen al.... (en ja dat zou ook heel gemeen zijn, maar toegegeven sommige kids zijn errrrrrrg hardleers)

mijn ouders hebben zo vaak gedreigd in de auto als we weer es vervelend waren achterin, dat ze de auto aan de kant gingen zetten en ons uit de auto te zetten werkte wel, zeker die keer dat mijn vader keihard op de rem stond
Hebben we dezelfde ouders? Die van mij dreigde ook met uit de auto zetten als er weer eens ruzie achterin was En inderdaad, m'n vader traptte ook eens flink op z'n rem en stuurde richting berm
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:39:43 #13
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47476857
Het is een bewezen effective methode
pi_47477821
Mijn ouders dreigden ook altijd met de auto methode en toen ben ik zelf maar een keer uit de auto gestapt. Mijn moeder kwam binnen no time huilend die auto uitgerend.

OT: Die ouders mogen die kids gewoon nooit, nooit, nooit meer terugkrijgen. Rare taferelen.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:13:09 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47478099
ik ben als kind ook wel eens in frankrijk samen met mijn broetje en 2 zusjes uit de auto getieft. wij brullen, mijn vader een paar honderd meter doorgereden, kwam ie toch gelukkig nog terug. we hebben de hele verdere reis rustig kleurboekjes gedaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:35:33 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47483515
Alsof het bos hetzelfde is als een nuclear wasteland oid, Vroeger werd een kind verstoten, tien jaar geleden trok je een kind aan zn oren naar zn/haar kamer, tegenwoordig worden ouders gestraft als ze hun kinderen straffen, ja zo laat je inderdaad de normalisering van normvervaging toe in het dagelijks leven, ik zie geen probleem met deze straf.
Ik heb ook genoeg droppings meegemaakt toen ik in een internaat zat, toen was ik 12, wat is hier anders aan?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:50:35 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_47484153
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:

Ik heb ook genoeg droppings meegemaakt toen ik in een internaat zat, toen was ik 12, wat is hier anders aan?
Eh... het jongste kind was 4 en jij was 12.
En verder is een dropping een spelletje, en dit was voor die kinderen absoluut geen spelletje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_47484225
ontzetten uit de ouderlijke macht, stelletje gekken
wat had die kinderen allemaal kunnen overkomen, je hoort zoveel shit tegenwoordig, en dan laat je gewoon zonder blikken of blozen 2 jonge meisjes in het bos achter
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:55:27 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47484368
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eh... het jongste kind was 4 en jij was 12.
En verder is een dropping een spelletje, en dit was voor die kinderen absoluut geen spelletje.
De droppings waren geen spelletje maar straf omdat we snachts stiekem onze ramen uitklommen en de vandalist uithingen in de stad op die locatie, of het bos in gingen om te blowen.
Stom genoeg leerden we er eigenlijk maar weinig van maar dat zal komen door de conditionering van de groepvorm, op dropping gingen we juist in de omgeving drank en drugsdealers opzoeken, er was altijd wel iemand bij de gedropte groep die iemand in de buurt kende, waar we ook uit het busje gekeild werden..
pi_47484567
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:14 schreef crohntje het volgende:

[..]

Hebben we dezelfde ouders? Die van mij dreigde ook met uit de auto zetten als er weer eens ruzie achterin was En inderdaad, m'n vader traptte ook eens flink op z'n rem en stuurde richting berm
Ik moest wel eens met zo'n schoolbusje mee, daar zat een chauffeur bij die kinderen wel eens eruit zette.
Die konden als ze pech hadden 10 kilometer lopen zelf was ik snel braaf

Ontopic: Wel ziek inderdaad..voor hetzelfde geld overkomen die kinderen iets (en dan hoeft het nog geen pedo te zijn, maar bijvoorbeeld een ongeluk)...
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_47488660
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Alsof het bos hetzelfde is als een nuclear wasteland oid, Vroeger werd een kind verstoten, tien jaar geleden trok je een kind aan zn oren naar zn/haar kamer, tegenwoordig worden ouders gestraft als ze hun kinderen straffen, ja zo laat je inderdaad de normalisering van normvervaging toe in het dagelijks leven, ik zie geen probleem met deze straf.
Wow, Baaj! Twee meisjes van 4 en 7 kan je onmogelijk vergelijken met een stel blowende pubers van 12. En IMO kan je het al helemaal niet vergelijken met een dropping.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_47491475
buiten het feit om dat de kinderen iets had kunnen overkomen,
enig idee wat voor emotionele schade dit aanricht bij de kinderen ??

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:39:29 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47494795
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:27 schreef Mirage het volgende:
buiten het feit om dat de kinderen iets had kunnen overkomen,
enig idee wat voor emotionele schade dit aanricht bij de kinderen ??

denk je dat ze hun kamertjes in het vervolg braaf zullen opruimen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47498264
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dan hadden de ouders beter sigaretten op hun ruggetjes kunnen uitdrukken. Dat scheelt ook benzine, mongooltje.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_47498285
Was misschien een goeie les geweest voor die ouders als de politie die kinderen vasthield totdat de ouders aangifte deden van vermissing.....

En dan natuurlijk met de neus op de feiten gedrukt worden.
pi_47503877
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 05:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Was misschien een goeie les geweest voor die ouders als de politie die kinderen vasthield totdat de ouders aangifte deden van vermissing.....

En dan natuurlijk met de neus op de feiten gedrukt worden.
Dat was misschien inderdaad wel het beste geweest. Onder voorwaarde dat die kinderen niet worden vasthouden, maar ondergebracht bij een gastgezin oid.
pi_47503983
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

De meeste 4-jarigen zijn helemaal niet in staat om zelfstandig hun kamer op te kunnen ruimen. Daar hebben zij begeleiding en sturing bij nodig. Ze weten stomweg niet hoe ze een dergelijke klus moeten aanpakken en hebben niet het inzicht om te weten hoe & waar te beginnen....

Maar goed, jij hebt ervaring met 4-jarigen?
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:35:39 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47504081
Wat zitten jullie hier allemaal bang te doen joh, leuk je jezelf en anderen in een angst cultuur laten leven.
Alsof een avondje in een bos meteen betekend dat "er wat had kunnen gebeuren" !
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:36:32 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47504110
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:33 schreef stopnaald123 het volgende:

[..]

De meeste 4-jarigen zijn helemaal niet in staat om zelfstandig hun kamer op te kunnen ruimen. Daar hebben zij begeleiding en sturing bij nodig. Ze weten stomweg niet hoe ze een dergelijke klus moeten aanpakken en hebben niet het inzicht om te weten hoe & waar te beginnen....

Dat weten 4 jarigen dondersgoed, maar 4 jarigen zijn zo asociaal als de pest en proberen altijd smoesjes te verzinnen om het niet te doen.
pi_47504134
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat weten 4 jarigen dondersgoed, maar 4 jarigen zijn zo asociaal als de pest en proberen altijd smoesjes te verzinnen om het niet te doen.
wat fijn dat jij zoveel verstand hebt van de ontwikkeling van kinderen...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_47504139
quote:

[..]

Je kan echt wel je kamer opriumen als je vier bent
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:39:19 #32
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47504203
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat zitten jullie hier allemaal bang te doen joh, leuk je jezelf en anderen in een angst cultuur laten leven.
Alsof een avondje in een bos meteen betekend dat "er wat had kunnen gebeuren" !
en jij vind dat op geen enkele manier grenzen aan mishandeling, nalatigheid, psychische mishandeling?

je vergeet ff dat dit niet te vergelijken is met jouw ervaringen in het internaat als 12 jarige. daar zul je niet voor niets gezeten hebben, en iets zegt me dat het niet was omdat je je kamer niet opruimde
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:40:02 #33
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47504227
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Je kan echt wel je kamer opriumen als je vier bent
tuurlijk, met een beetje begeleiding van pap of mam.
pi_47504304
Dat waren Hänsel und Gretel.
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:57:50 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47504903
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:39 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

en jij vind dat op geen enkele manier grenzen aan mishandeling, nalatigheid, psychische mishandeling?

je vergeet ff dat dit niet te vergelijken is met jouw ervaringen in het internaat als 12 jarige. daar zul je niet voor niets gezeten hebben, en iets zegt me dat het niet was omdat je je kamer niet opruimde
Nee, ik vind dat opvoeden, kinderen horen te luisteren naar hun ouders, en doen ze dat niet dan kunnen ze best even genieten van de frisse lucht om door te krijgen dat hun huis hun koninkrijk is en ze daar best wat respect naar de ouders toe voor mogen opbrengen, ook kinderen van 4 moeten hun rommel opruimen.
Als je dit al zo vreselijk vind...ben jij zeker ook tegen de corrigerende tik en door vreemde oude mannen aan je oor meegetrokken worden naar je ouders wanneer je iets vernield/steelt of vul maar in?
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:00:15 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47504999
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

tuurlijk, met een beetje begeleiding van pap of mam.
Begeleiding dmv een krantenrol in je handen ja.
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:02:01 #37
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47505049
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat opvoeden, kinderen horen te luisteren naar hun ouders, en doen ze dat niet dan kunnen ze best even genieten van de frisse lucht om door te krijgen dat hun huis hun koninkrijk is en ze daar best wat respect naar de ouders toe voor mogen opbrengen, ook kinderen van 4 moeten hun rommel opruimen.
Als je dit al zo vreselijk vind...ben jij zeker ook tegen de corrigerende tik en door vreemde oude mannen aan je oor meegetrokken worden naar je ouders wanneer je iets vernield/steelt of vul maar in?
je kids achterlaten in een bos is iets heel anders dan een corrigerende tik hoor
die heb ik ook wel uitgedeeld, ik ben echt niet van de softe opvoeding. maar dit gaat wel erg ver.
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:19:00 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47505651
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:02 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

je kids achterlaten in een bos is iets heel anders dan een corrigerende tik hoor
die heb ik ook wel uitgedeeld, ik ben echt niet van de softe opvoeding. maar dit gaat wel erg ver.
Ik vind dit nog ver van het randje af anders.
Kinderen groeien tegenwoordig op als beesten, en kinderen hebben sturing nodig in wat wel en niet kan, en dan heb ik het niet over de wetten van de markt maar sociale omgangsvormen.
Je kunt niet maar een klerebende maken en het lekker makkelijk aan pappa en mamma laten om de boel op te ruimen, spelen okay, en daarna opruimen.
Als ik vroeger niet mn zooi opruimde kreeg ik geen eten, dat vind ik voor een kind schadelijker dan even in de natuur staan.
Vroeger liep iedereen in de natuur rond, dus wat is er zogenaamd gevaarlijk aan, of gelooft iedereen hier dat overal pedofielen rondlopen zoals de staatsmedia iedereen wilt laten denken.
Je hoeft niet bang te zijn voor je omgeving, we leven niet alleen in de stad.
Iedereen om je heen leef je mee samen, jullie doen alsof die kinderen verlaten waren door hun hele omgeving, en dat 'slechte mensen' hun iets aan hadden kunnen doen.
het is het bos maar hoor!!
Of zijn de mensen die hier zo bang en verdrietig reageren daar zelf nognooit geweest en kennen ze het enkel uit sprookjes over heksen jagers trollen en reuzen die kinderen opeten?
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:21:53 #39
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47505751
het zijn vooral die reuzen die me bang maken

iedereen voedt zijn kind anders op. de 1 strenger als de andere. ik ben absoluut van mening dat merendeel hun kids te soft opvoedt en zodoende irritante kutkinderen kweekt.
maar zoals ik al eerder zei, een kind van 4 en 7 kan je makkelijk in de hand houden door alleen maar te dreigen met dergelijke straffen (ja zelfs tot het droppen in het bos aan toe, zie mijn post ergens naar boven)
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:23:51 #40
3542 Gia
User under construction
pi_47505823
quote:

[..]

Tja, ik wel. 4-jarigen kunnen dat best. Maar je moet dat beginnen te leren als ze 2 zijn of zo. Jong geleerd is oud gedaan. Op school moeten ze toch ook hun werkjes opruimen. Desnoods ga je thuis, als ouder, erbij staan en geef je aanwijzingen. Maar ze moeten het leren.

Dat kinderen dat niet WILLEN is een andere zaak. En het ene kind is netter dan het andere. Maar ze kunnen het wel.
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:27:47 #41
3542 Gia
User under construction
pi_47505974
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef BaajGuardian het volgende:

Ik ben vóór een corrigerende tik, tot een jaar of 4 en als iemand hier aan de deur komt met één van mijn kinderen, niet onzacht bij de arm genomen, omdat hij iets uitgevreten heeft wat niet hoort, zal ik die man dat inderdaad niet kwalijk nemen.

Maar je kinderen achterlaten in een bos op zo'n jonge leeftijd dat vind ik te erg voor woorden.
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:29:29 #42
3542 Gia
User under construction
pi_47506050
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef BaajGuardian het volgende:

Kinderen groeien tegenwoordig op als beesten, en kinderen hebben sturing nodig in wat wel en niet kan, en dan heb ik het niet over de wetten van de markt maar sociale omgangsvormen.
Hoeveel kinderen heb jij eigenlijk?
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:33:06 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47506170
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoeveel kinderen heb jij eigenlijk?
Ik wil geen kinderen op deze wereld zetten want dat staat in mijn mening gelijk aan geestes moord, en dat doe ik geen kind aan, waar kinderen tegenwoordig allemaal aan blootstaan in deze wereld, en door gemanipuleerd worden, het zou mijn kind niet zijn maar een nieuwe werkkracht voor brussel die met de tong van brussel zou spreken en de gemaakte waarheid van brussel zou denken.

Niks mis met kennismaken met de natuur daarintegen.
pi_47506215
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar je kinderen achterlaten in een bos op zo'n jonge leeftijd dat vind ik te erg voor woorden.
eens. lichamelijk maar ook psychisch omdat je ze een negatief gevoel meegeeft.
en ze begrijpen niet waarom ze urenlang, alleen in een donkere bos moeten verblijven.
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:38:47 #45
3542 Gia
User under construction
pi_47506374
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik wil geen kinderen op deze wereld zetten want dat staat in mijn mening gelijk aan geestes moord, en dat doe ik geen kind aan, waar kinderen tegenwoordig allemaal aan blootstaan in deze wereld, en door gemanipuleerd worden, het zou mijn kind niet zijn maar een nieuwe werkkracht voor brussel die met de tong van brussel zou spreken en de gemaakte waarheid van brussel zou denken.

Niks mis met kennismaken met de natuur daarintegen.
Ik vind dat jij nogal stellig zaken aan het beweren bent over kinderen van tegenwoordig, terwijl je er persoonlijk geen ervaring mee hebt.

Kinderen zijn echt geen beesten. Kinderen zijn nauwelijks anders dan wijzelf vroeger. Je hebt softe ouders, waardoor sommige kinderen niet leren hoe ze zich behoren te gedragen en je hebt ouders die vinden dat de school hun kind maar op moet voeden, met hetzelfde resultaat. Maar de kinderen zijn gewoon hetzelfde als vroeger.
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:56:03 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47507007
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik vind dat jij nogal stellig zaken aan het beweren bent over kinderen van tegenwoordig, terwijl je er persoonlijk geen ervaring mee hebt.
oh trek je nu de conclusie?
Waar staat dat ik geen ervaring heb, is het zo dat als je zelf geen kinderen hebt je er geen ervaring mee hebt? nee? nou dan. Dus maak geen ongebaseerde uitspraken zoals bovenstaand aub.
quote:
Kinderen zijn echt geen beesten. Kinderen zijn nauwelijks anders dan wijzelf vroeger. Je hebt softe ouders, waardoor sommige kinderen niet leren hoe ze zich behoren te gedragen en je hebt ouders die vinden dat de school hun kind maar op moet voeden, met hetzelfde resultaat. Maar de kinderen zijn gewoon hetzelfde als vroeger.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat kinderen opgroeien als beesten tegenwoordig.
Ze worden gehersenspoeld om klaargemaakt te worden, met de nadruk op 'gemaakt' te 'functioneren' in het monopoly van grote corporaties, ze worden voorgelogen dat het voor hunzelf is, een leventje te stichten, succesvol te zijn. Ze worden geindoctrineerd op school met waarheden die niet van hunzelf of de natuur zijn, de onschuld ontnomen. Gemaakt tot een naprater van de doctrines.
Want slaag je niet wanneer je zo goed mogelijk kunt vertellen wat je verteld is?
En faal je wanneer je deze zogenaamde waarheden 'questioned'
Reclames pakken kinderen in, instanties pakken kinderen in, en wijzelf pakken kinderen in, in een schijnveiligheid en verzonnen gevaar wat ons word aangepraat door dezelfde monopolisten om ons maar klein en zwak te houden, individueel, verdeeld.
Bang voor alles wat buiten de woonkamer is, buiten de tv. Een kind is een kind van de staat na de geboorte, en dat wens ik geen kind toe. Dat is mijn morele en sociale reden waarom ik geen eigen kind wil.
En dat juist omdat ik ervaring heb met kinderen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:58:19 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47507091
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:34 schreef SlimShady het volgende:

[..]

eens. lichamelijk maar ook psychisch omdat je ze een negatief gevoel meegeeft.
en ze begrijpen niet waarom ze urenlang, alleen in een donkere bos moeten verblijven.
Wel als je het ze uitlegd, dat is les 1 van opvoeden, altijd duidelijk zijn over waarom ze straf krijgen.
pi_47507164
BaajGuardian lul niet zo dom.

Sir Winston Churchill
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:04:29 #49
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47507295
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Mirage het volgende:
BaajGuardian lul niet zo dom.

Ahum?
Ik lul helemaal niet dom, dat jij dat niet met je eigen kinderen zou doen snap ik ook wel, zover ik je heb gehoord over hoe jij je kinderen opvoed vind ik dat top.
Maar wat loopt iedereen hier nu geschokeerd te zijn, is het nu zo vreselijk om in het bos te zitten...
Meneer zou de kinderen savonds ophalen dus zo eng kan het niet geweest zijn.
De kinderen zullen vast 'geshockeerd' gedaan hebben omdat kinderen daarmee aandacht weten te krijgen.
Welk kind gaat nu niet als een bezetene janken wanneer het straf heeft gekregen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:08:50 #50
3542 Gia
User under construction
pi_47507455
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Ze worden gehersenspoeld om klaargemaakt te worden, met de nadruk op 'gemaakt' te 'functioneren' in het monopoly van grote corporaties, ze worden voorgelogen dat het voor hunzelf is, een leventje te stichten, succesvol te zijn. Ze worden geindoctrineerd op school met waarheden die niet van hunzelf of de natuur zijn, de onschuld ontnomen. Gemaakt tot een naprater van de doctrines.
Want slaag je niet wanneer je zo goed mogelijk kunt vertellen wat je verteld is?
En faal je wanneer je deze zogenaamde waarheden 'questioned'
Reclames pakken kinderen in, instanties pakken kinderen in, en wijzelf pakken kinderen in, in een schijnveiligheid en verzonnen gevaar wat ons word aangepraat door dezelfde monopolisten om ons maar klein en zwak te houden, individueel, verdeeld.
Bang voor alles wat buiten de woonkamer is, buiten de tv. Een kind is een kind van de staat na de geboorte, en dat wens ik geen kind toe. Dat is mijn morele en sociale reden waarom ik geen eigen kind wil.
Eens, maar dan moet je op een onbewoond eiland gaan wonen. Dan kun je je kind vruchten leren zoeken als het honger heeft. Of van een afstandje toe gaan zitten kijken hoe hij tracht aan voedsel te komen, terwijl je zelf je zojuist gevangen visje braadt.

We leven nu eenmaal in deze maatschappij.

Ik ken mensen die hun kinderen dus niet volgens de 'gewenste' normen en waarden opvoeden, maar ze nogal vrij laten. Het ene kind gaat er best goed mee om, maar de andere kan dat duidelijk niet aan en groeit op voor galg en rad.

Ik woon in Nederland. Mijn kinderen moeten later functioneren in deze maatschappij. Maar ook ik pas ervoor om mijn kinderen in een keurslijf te duwen. Er zijn wat regels, logisch, dat moet ook, maar er is ook nog een eigen keuze.
De jongste kon in groep 4 duidelijk veel beter leren, dan de oudste. Toch zit je jongste nu op kader, terwijl de oudste na volgend jaar naar de havo gaat. Zit em in de aard van het beestje. Als een kind niet graag met theorie bezig is, moet je hem daar niet toe dwingen. Ook niet als dat dan zonde is van zoveel intellect. Dat intellect komt er heus nog weleens uit.

Een jongen uit groep 8 van de oudste, kon naar het vwo. Bleef in de brugklas zitten, ging het jaar daarop nog niet over. Zit nu op kader en heeft de gevangenis ook al van binnen mogen bekijken.

Als ouders gewoon kijken naar de mogelijkheden van hun kind, en eens wat minder bezig zijn met zichzelf te verrijken en beter te willen zijn dat de buurman, dan werden kinderen daar vanzelf wat gelukkiger van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')