yea sure....als 4 jarige?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef Viswijfje het volgende:
voor n dagje had ik t als kind wel spannend gevonden denk ik![]()
ik was nogal een wilde bres vroeger![]()
tsja, zal wel de makkelijkste oplossing geweest zijn?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:38 schreef Mirage het volgende:
waarom de kinderen terug brengen ????
Stuur ze het bos in!quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
Misschien was het beter geweest als ze ze mee hadden genomen naar een veilig onderkomen, en dan die ouders de schrik van hun leven laten bezorgen.
Hebben we dezelfde ouders?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
ik snap niet hoe die ouders het eigenlijk daadwerkelijk hebben door kunnen zetten. Ik bedoel een keertje ermee dreigen...eventueel zelfs naar het bos rijden zou al genoeg moeten zijn. wekt dat geen indruk dan uit de auto, kleedje en speelgoed mee en weglopen om vervolgens na een paar minuutjes meteen weer terugkomen. dat zou elk kind van 4 en 7 voldoende schrik injagen hoor, het ritje naar het bos alleen al.... (en ja dat zou ook heel gemeen zijn, maar toegegeven sommige kids zijn errrrrrrg hardleers)
mijn ouders hebben zo vaak gedreigd in de auto als we weer es vervelend waren achterin, dat ze de auto aan de kant gingen zetten en ons uit de auto te zettenwerkte wel, zeker die keer dat mijn vader keihard op de rem stond
Eh... het jongste kind was 4 en jij was 12.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb ook genoeg droppings meegemaakt toen ik in een internaat zat, toen was ik 12, wat is hier anders aan?
De droppings waren geen spelletje maar straf omdat we snachts stiekem onze ramen uitklommen en de vandalist uithingen in de stad op die locatie, of het bos in gingen om te blowen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eh... het jongste kind was 4 en jij was 12.
En verder is een dropping een spelletje, en dit was voor die kinderen absoluut geen spelletje.
Ik moest wel eens met zo'n schoolbusje mee, daar zat een chauffeur bij die kinderen wel eens eruit zette.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:14 schreef crohntje het volgende:
[..]
Hebben we dezelfde ouders?Die van mij dreigde ook met uit de auto zetten als er weer eens ruzie achterin was
En inderdaad, m'n vader traptte ook eens flink op z'n rem en stuurde richting berm
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |