abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:08:16 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47471109
Twee kinderen uit het Zuid-Duitse Uttenweiler zijn in een bos achtergelaten omdat ze thuis niet hadden opgeruimd. Ze kregen een deken en wat speelgoed mee. Een wandelaarster trof de angstige meisjes van vier en zeven jaar aan. Zij waarschuwde de politie, die de kinderen naar de familie terugbracht.

Verder werd de kinderbescherming ingeschakeld, meldden Duitse media maandag. De 29-jarige moeder en haar partner (24) waren naar eigen zeggen niet van plan de meisjes permanent achter te laten. De man wilde de kinderen 's avonds ophalen.

bron

maar had het vanochtend ook al op het journaal gezien.

flinke straf dat doe je toch niet??
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:34:53 #2
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_47472016
voor n dagje had ik t als kind wel spannend gevonden denk ik
ik was nogal een wilde bras vroeger
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:36:05 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47472054
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef Viswijfje het volgende:
voor n dagje had ik t als kind wel spannend gevonden denk ik
ik was nogal een wilde bres vroeger
yea sure....als 4 jarige?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47472164
waarom de kinderen terug brengen ????
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_47472252
belachelijk....
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:43:36 #6
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47472367
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:38 schreef Mirage het volgende:
waarom de kinderen terug brengen ????
tsja, zal wel de makkelijkste oplossing geweest zijn?

Misschien was het beter geweest als ze ze mee hadden genomen naar een veilig onderkomen, en dan die ouders de schrik van hun leven laten bezorgen. maargoed, ze hadden misschien totaal geen achterliggende informatie op het moment dat ze die kids vonden? ik vind het ook maar raar hoor. vraag me ook af wat er nu verder gaat gebeuren met die ouders. of ze gestraft gaan worden enzo...
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:47:51 #7
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_47472545
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
of ze gestraft gaan worden enzo...
Stuur ze het bos in!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:58:34 #8
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47472974
grappig
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:19:06 #9
3542 Gia
User under construction
pi_47473802
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:43 schreef Puckzzz het volgende:
Misschien was het beter geweest als ze ze mee hadden genomen naar een veilig onderkomen, en dan die ouders de schrik van hun leven laten bezorgen.
Inderdaad.

Vind dit ronduit belachelijk.

Mijn eigen zoontje zat het nieuws te kijken en z'n ogen werden groot van verbazing. Hij zei: "Dat doe je toch niet!" Om hem te plagen zei ik: "Jij ruimt anders je kamer ook niet altijd op! Misschien een ideetje?"
"Dan bel ik toch meteen de kindertelefoon!" zei hij.

Maar serieus. Niet vanwege het schrikeffect wat het op de kinderen heeft, maar alleen al om wat er allemaal voor onguur volk rondloopt. Stel je voor dat iemand met minder goede bedoelingen die meisjes had gevonden!!
pi_47473910
Och. Beter dan in discussie gaan met je kind
  dinsdag 20 maart 2007 @ 15:30:30 #11
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47474226
ik snap niet hoe die ouders het eigenlijk daadwerkelijk hebben door kunnen zetten. Ik bedoel een keertje ermee dreigen...eventueel zelfs naar het bos rijden zou al genoeg moeten zijn. wekt dat geen indruk dan uit de auto, kleedje en speelgoed mee en weglopen om vervolgens na een paar minuutjes meteen weer terugkomen. dat zou elk kind van 4 en 7 voldoende schrik injagen hoor, het ritje naar het bos alleen al.... (en ja dat zou ook heel gemeen zijn, maar toegegeven sommige kids zijn errrrrrrg hardleers)

mijn ouders hebben zo vaak gedreigd in de auto als we weer es vervelend waren achterin, dat ze de auto aan de kant gingen zetten en ons uit de auto te zetten werkte wel, zeker die keer dat mijn vader keihard op de rem stond
pi_47475800
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
ik snap niet hoe die ouders het eigenlijk daadwerkelijk hebben door kunnen zetten. Ik bedoel een keertje ermee dreigen...eventueel zelfs naar het bos rijden zou al genoeg moeten zijn. wekt dat geen indruk dan uit de auto, kleedje en speelgoed mee en weglopen om vervolgens na een paar minuutjes meteen weer terugkomen. dat zou elk kind van 4 en 7 voldoende schrik injagen hoor, het ritje naar het bos alleen al.... (en ja dat zou ook heel gemeen zijn, maar toegegeven sommige kids zijn errrrrrrg hardleers)

mijn ouders hebben zo vaak gedreigd in de auto als we weer es vervelend waren achterin, dat ze de auto aan de kant gingen zetten en ons uit de auto te zetten werkte wel, zeker die keer dat mijn vader keihard op de rem stond
Hebben we dezelfde ouders? Die van mij dreigde ook met uit de auto zetten als er weer eens ruzie achterin was En inderdaad, m'n vader traptte ook eens flink op z'n rem en stuurde richting berm
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:39:43 #13
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47476857
Het is een bewezen effective methode
pi_47477821
Mijn ouders dreigden ook altijd met de auto methode en toen ben ik zelf maar een keer uit de auto gestapt. Mijn moeder kwam binnen no time huilend die auto uitgerend.

OT: Die ouders mogen die kids gewoon nooit, nooit, nooit meer terugkrijgen. Rare taferelen.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:13:09 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47478099
ik ben als kind ook wel eens in frankrijk samen met mijn broetje en 2 zusjes uit de auto getieft. wij brullen, mijn vader een paar honderd meter doorgereden, kwam ie toch gelukkig nog terug. we hebben de hele verdere reis rustig kleurboekjes gedaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:35:33 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47483515
Alsof het bos hetzelfde is als een nuclear wasteland oid, Vroeger werd een kind verstoten, tien jaar geleden trok je een kind aan zn oren naar zn/haar kamer, tegenwoordig worden ouders gestraft als ze hun kinderen straffen, ja zo laat je inderdaad de normalisering van normvervaging toe in het dagelijks leven, ik zie geen probleem met deze straf.
Ik heb ook genoeg droppings meegemaakt toen ik in een internaat zat, toen was ik 12, wat is hier anders aan?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:50:35 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_47484153
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:

Ik heb ook genoeg droppings meegemaakt toen ik in een internaat zat, toen was ik 12, wat is hier anders aan?
Eh... het jongste kind was 4 en jij was 12.
En verder is een dropping een spelletje, en dit was voor die kinderen absoluut geen spelletje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_47484225
ontzetten uit de ouderlijke macht, stelletje gekken
wat had die kinderen allemaal kunnen overkomen, je hoort zoveel shit tegenwoordig, en dan laat je gewoon zonder blikken of blozen 2 jonge meisjes in het bos achter
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:55:27 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47484368
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eh... het jongste kind was 4 en jij was 12.
En verder is een dropping een spelletje, en dit was voor die kinderen absoluut geen spelletje.
De droppings waren geen spelletje maar straf omdat we snachts stiekem onze ramen uitklommen en de vandalist uithingen in de stad op die locatie, of het bos in gingen om te blowen.
Stom genoeg leerden we er eigenlijk maar weinig van maar dat zal komen door de conditionering van de groepvorm, op dropping gingen we juist in de omgeving drank en drugsdealers opzoeken, er was altijd wel iemand bij de gedropte groep die iemand in de buurt kende, waar we ook uit het busje gekeild werden..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_47484567
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:14 schreef crohntje het volgende:

[..]

Hebben we dezelfde ouders? Die van mij dreigde ook met uit de auto zetten als er weer eens ruzie achterin was En inderdaad, m'n vader traptte ook eens flink op z'n rem en stuurde richting berm
Ik moest wel eens met zo'n schoolbusje mee, daar zat een chauffeur bij die kinderen wel eens eruit zette.
Die konden als ze pech hadden 10 kilometer lopen zelf was ik snel braaf

Ontopic: Wel ziek inderdaad..voor hetzelfde geld overkomen die kinderen iets (en dan hoeft het nog geen pedo te zijn, maar bijvoorbeeld een ongeluk)...
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')