quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:00 schreef De_Ananas het volgende:
tieten
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:00 schreef De_Ananas het volgende:
Ey heb je net opTalpa
gekeken? Er waren daar tieten
![]()
En trouwens:
Regen
quote:Keihard regenen en me autoraam open laten staan
zoietsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gevolg dat ik zojuist 1 uur in de garage bezig ben geweest met mijn bekleding te fohnen![]()
![]()
GVD vorige week barstte het nog van de hitte, en nu kan ik niet eens mijn raam open laten staan of het begint alweer te regenen.
Kutklimaat
ach man,huilie,elk weldenkend mens die weet datie bij bewolking regen kan verwachten en jij niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gevolg dat ik zojuist 1 uur in de garage bezig ben geweest met mijn bekleding te fohnen![]()
![]()
GVD vorige week barstte het nog van de hitte, en nu kan ik niet eens mijn raam open laten staan of het begint alweer te regenen.
Kutklimaat
Dus het is jouw schuld dat het vandaag regendequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
nu kan ik niet eens mijn raam open laten staan of het begint alweer te regenen.
Nu verroest je bier weerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dus het is jouw schuld dat het vandaag regendedoe normaal man!!
OVER MAROKKANEN GESPROKENquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:18 schreef sanni het volgende:
[..]
ach man,huilie,elk weldenkend mens die weet datie bij bewolking regen kan verwachten en jij niet?![]()
enne dit is Nederland niet Marokko ofsow waar het altijd lekker warm is en waar ik je met liefde
heenschop.![]()
quote:
Zeker een optie tegen jezelf?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:15 schreef giscard het volgende:
Mijn auto doet bij regen automatich de ramen (en het dak) dicht. Koop ook zo'n auto.
Gokje,quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:27 schreef postmortum het volgende:
Had je hem vandaag net schoongemaakt![]()
Hoe kom je aan een fohn?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |