quote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef Napalm het volgende:
[..]
ZOmer, zomer. Een Napalm leeft vandaag.
Trouwens, ben meer van de sokini`s.Napalm heeft vast wel andere dames die hij zich in bikini kan voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt vast blond, maar wat is een sokini?
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:29 schreef sigme het volgende:
Elseetje, pas op voor Napalm hoor:
[afbeelding]
maar geen foksters.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Napalm heeft vast wel andere dames die hij zich in bikini kan voorstellen
bi·ki·ni (de ~ (m.), ~'s)quote:Op maandag 19 maart 2007 21:25 schreef Elseetje het volgende:
Klinkt vast blond, maar wat is een sokini?
Ah, dat gebeurde er met het zuigende doosje. Ik vroeg me al af waar ze opeens gebleven was..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:29 schreef sigme het volgende:
Elseetje, pas op voor Napalm hoor:
[afbeelding]
Volgens mij moet jij even een bezoekje brengen aan Foksters! sexy en gewaagd #25quote:Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
maar geen foksters.
[..]
bi·ki·ni (de ~ (m.), ~'s)
1 tweedelig badpak voor vrouwen dat bestaat uit een broekje en een bovenstukje
bi= 2
solo=1
so·ki·ni (de ~ (m.), ~'s)
1 éédelig badpak voor vrouwen dat bestaat uit een broekje of een bovenstukje![]()
[..]
Ah, dat gebeurde er met het zuigende doosje. Ik vroeg me al af waar ze opeens gebleven was..
Toch een meisje genomen, huh. Misschien toch eens een slurfdier laten zuigen, misschien hebben die een loden pijpje.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef Napalm het volgende:
Ah, dat gebeurde er met het zuigende doosje. Ik vroeg me al af waar ze opeens gebleven was..
Wat Fortuyn betreft zie ik het verband niet, wat Van Gogh betreft: Ja, ze had die kankerlijer moeten d'ruit zetten met zijn dubbele paspoort.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is Verdonk niet indirect verantwoordelijk geweest voor -het gebrek aan- veiligheid rondom Theo en Pim?
Van Gogh weigerde toch persoonsbescherming?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat Fortuyn betreft zie ik het verband niet, wat Van Gogh betreft: Ja, ze had die kankerlijer moeten d'ruit zetten met zijn dubbele paspoort.
Van Gogh is om die reden een held, want wat moet je nog in een land, waar dreigementen de "discussie" winnen? Verdonk heeft er inderdaad geen bal mee te maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:41 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Van Gogh weigerde toch persoonsbescherming?
Dat vond ik zo gek in de Reporterdocumentaire van gisteren. Hirsi Ali zei dat Van Gogh gevaar liep en dat ze dat tegen de minister (ik neem aan Donner of Remkes, volgens mij heeft Verdonk er weinig mee te maken) had gezegd. En nu is hij dood. In de documentaire werd niet gezegd dat Van Gogh persoonsbescherming was aangeboden, maar dat hij weigerde.
Waar? Waarover?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:53 schreef pberends het volgende:
Mooi, m'n column wordt geplaatst. Alleen wordt het pas volgende week maandag.
Over een onderwerp dat ons allen raakt, waar eigenlijk de wereld op draait, elk belangrijk issuequote:
Waarom gaat dat zo traag eigenlijk?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Over een onderwerp dat ons allen raakt, waar eigenlijk de wereld op draait, elk belangrijk issue.
Waar; Fok FP-columns natuurlijk.
Geld, Bier en Vrouwen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:55 schreef pberends het volgende:
Over een onderwerp dat ons allen raakt, waar eigenlijk de wereld op draait, elk belangrijk issue.
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 23:29 schreef Elseetje het volgende:
Whoeps, te lang onder onde douche gestaanNu snel slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |