quote:Op maandag 19 maart 2007 15:59 schreef Hijacking het volgende:
waarom word die door een gast geopend die altijd in de pub sc bevind en geen brommer heeft
omdat die anders hier kwam praten over zn brommerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoe weet jij dat hij geen brommer heeft.![]()
face it je bent een ik support liszle in haar toch naar aandacht hoertjequote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef Hijacking het volgende:
[..]
omdat die anders hier kwam praten over zn brommer
[..]
face it je bent een ik support liszle in haar toch naar aandacht hoertje![]()
motorrijlesquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:35 schreef Hijacking het volgende:
[..]
motorrijles?
ik ga zo mn uitlaat spuiten in praxis hittebestendige kachel verf![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
nee
denk dat ik zo ff schakel van een vriend jat![]()
![]()
blazen of een doekje?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Hijacking het volgende:
[..]
iemand truwens een hendige trick om al dat roest en stof te verwijderen wat met schuren is gebeurt ?
gewoon keukenontvetter gebruikt van cillit knalquote:
Het is een scooterquote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende: what's the problem?
iets meer info zou handig zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
ja, nu heb ik dus me scootertje weer en nu valt ie elke keer uit al geef ik geen gas, what's the problem?
setup type ondanks wat aan verandert/ ?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
ja, nu heb ik dus me scootertje weer en nu valt ie elke keer uit al geef ik geen gas, what's the problem?
kleur van je bougie aapquote:Op maandag 19 maart 2007 20:33 schreef Hijacking het volgende:
[..]
setup type ondanks wat aan verandert/ ?
komt die uberhaupt vooruit en kijk ff wat je kleur van je sproeier is
ow foutje sorry snel typen en weinig nadenkenquote:
Start hij wel goed? Had tijdje terug dat hij moeilijk startte, en nauwelijks liep, en zodra ik gas gaf zakte hij weer in toeren, toen was me bougie dus katsgaar, dus ik zou eerst eens even een andere bougie erop zetten..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
ik dacht dat je toch nog een bromfiets rijbewijs moest aanschaffen maar niet het examen hoeft te doequote:
nee tuurlijk nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ik dacht dat je toch nog een bromfiets rijbewijs moest aanschaffen maar niet het examen hoeft te doen
Volgensmij moet je tegenwoordig evengoed nog certificaat halen, brommer gelden tenslotte hele andere regels.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:25 schreef Hijacking het volgende:
weet 1 van jullie breezer consumeerders of je met een auto rijbewijs meteen op elke brommer mag rijden of moet je dan 1 of ander document halen
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Volgensmij moet je tegenwoordig evengoed nog certificaat halen, brommer gelden tenslotte hele andere regels.
Nee hoor, je mag met je rijbewijs B gewoon op je brommert stappenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Volgensmij moet je tegenwoordig evengoed nog certificaat halen, brommer gelden tenslotte hele andere regels.
daarom kunnen die oudjes niet rijdenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag met je rijbewijs B gewoon op je brommert stappen
en ook op trekkers btw
Kusjes terugquote:Op maandag 19 maart 2007 15:08 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ivo krijgt een kusje.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:14 schreef Hijacking het volgende:
renkedekenker
ik ben gepwnd
ik had die nieuwe cillinder er onder reeed kenker fijn en rookte als een gek ( hele straat blauw)
ik lekker scheuren stop ik even wil een maat er op zegt die volgens mij is der wat met je koppeling
hij gaat zo zwaar in zn neutraal kijk ik heb ik een lekke achterband![]()
Zit me nooit mee
life is a bitchquote:
Kun je ook goed zelf hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:52 schreef Ferrox het volgende:
je kunt ook nieuw schroefdraad er in laten tappen
[afbeelding]
Ja en mijn moeder word een man volgend jaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef centenbakkie het volgende:
maat van me vertelde net
zn pa heeft vrachtwagen rijles ding iets en die instructeur vertelde tegen zn pa dat brommers en scoots volgend jaar 125cc cmogen
zou leuk wordengeloof er nix van
maar naar de bromfietsmaker gebracht..mamma betaalt deze keer!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef Jorjan het volgende:
Gaatjes waar de boutjes van de uitlaat in moet zijn lam, in de cilinder dus. Betekent dat dat ik een een nieuwe cilinder moet kopen..?![]()
dan hoop ik dat je pa niet al te veel voor die instructeur betaaltquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef centenbakkie het volgende:
maat van me vertelde net
zn pa heeft vrachtwagen rijles ding iets en die instructeur vertelde tegen zn pa dat brommers en scoots volgend jaar 125cc cmogen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:34 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je pa niet al te veel voor die instructeur betaalt![]()
onzin overheid staat niet toequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef centenbakkie het volgende:
maat van me vertelde net
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:34 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je pa niet al te veel voor die instructeur betaalt![]()
oh jawelquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Ferrox het volgende:
[..]
oh jawel
in frankrijk is die regel al jaren van kracht.
komt over een jaar of 2, maar dan moet je ook praktijk examen doen
lijkt me echt sterk ik denk dan eerder het een soort examen word om op een crossmotor te rijden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Ferrox het volgende:
[..]
oh jawel
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef Ipho het volgende:
donder, ik had dus al zin en tijd voor dat velgen lint. Maar kk moeilijk is dat er op te krijgen, laat me moeder wel doen als ze terug van vakantie is.
Dat is echt millimeter werk probeer anders met wat zeepsop kun je het nog een beetje verschuiven enzo
Ja, omdat het millimeter werk is, kan mij moeder dat beter doen. Heb nogal grove motoriek.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
lijkt me echt sterk ik denk dan eerder het een soort examen word om op een crossmotor te rijden.
omdat je elke koter op een 125'er mag laten rijden zolang het maar op prive gebied is en daar nogal wat ongelukken mee gebeuren
[..]
Vandaag nog opgezetenquote:
Wacht maar.quote:
die sticker doet et emquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wacht maar.
Lijst op dit moment
-Ontgrenzen
-Demper vervangen (vind deze ook gewoon lelijk)
-Slag uit het wiel halen (Liefst tegelijk met ontgrenzen, want anders voel ik het steeds meer)
-Snelle MHR sticker zodat ik hem op het achterwiel kan krijgen.
Opzich wel weer waar danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Ferrox het volgende:
jullie denken hea, dat ik mezelf zaterdag gepwnt heb hea
Nou ik heb mezelf van iets heul ergs behoed
Ik heb nog gerantie, maar ik laat dat doen heb zelf al gedaan maar het zijn geen fiets spaken hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ivo, beter haal je eerst je slag uit je wiel.Of laat het doen, mag lijen dat je nog garantie hebt.
![]()
in duitsland ook grapjas.. maar de nmederlandse overheid stemt niet in met die regels..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Ferrox het volgende:
[..]
oh jawel
mket zeepquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:19 schreef Ipho het volgende:
donder, ik had dus al zin en tijd voor dat velgen lint. Maar kk moeilijk is dat er op te krijgen, laat me moeder wel doen als ze terug van vakantie is.
was het een ker0l ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Ferrox het volgende:
soa?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Ferrox het volgende:
fok de eurpese uniequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
in duitsland ook grapjas.. maar de nmederlandse overheid stemt niet in met die regels..
geloof mij maar, heb dr wel wat uurtjes aan onderzoek achter zitten, ivm met europees rijdbewijs, dat voert nederland wel in, zon 3 jaar eerder als de rest, beetje motorrijders pesten![]()
Ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:58 schreef Ipho het volgende:
Dimi, lukken de wheelies al een beetje dan kerel.
een ktmquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef Hijacking het volgende:
hoeveel kw is een ktm eigenlijk volgens mij mag je daar meteen op
nee, een stomme sletquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nee, een stomme slet
ze probeerde me te zoenen, alleen ik schrok, bekend verhaal enzoot
zie ik die hoer vandaag op school, met een andere jongen zoenen![]()
ik hoorde later ook nog dat ze eerder in de discotheek al met hem gezoend had.
de vieze slet
maar ik moet mn brommer ook nog een x weg brengen
want ik moet toeren deze zomer
En een suzuki, hoeveel kw is een suzuki?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef Hijacking het volgende:
hoeveel kw is een ktm eigenlijk volgens mij mag je daar meteen op
Kenker, gosjer. Alle wijven (die bereid zijn jou te zoenen in de disco zonder dat ze je kennen) zijn kuthoeren. Beetje naief van jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:21 schreef Ferrox het volgende:
Ja, is dat vreemd dan?![]()
ik zag haar wel zitten enzoot
en dan ouwehoeren in de discotheek, en met smsjes en msn
en dan zo iets
Met een Zulu ben je beter af dan een GSM, GSM heeft een Morini blok, en een Zulu heeft een Derbi blok, en die is beduidend beter.quote:
hoi, weet jij meteen of ik een honda op 25kw kan krijgen? een vriend van mij zei van welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En een suzuki, hoeveel kw is een suzuki?![]()
![]()
![]()
Kheb nog even geen geld.. Vraag halverwege de zomervakantie nog is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Met een Zulu ben je beter af dan een GSM, GSM heeft een Morini blok, en een Zulu heeft een Derbi blok, en die is beduidend beter.
Heb me btw ff op SF geregistreerd.
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=61088
Oh en Jorjan, als je geintresseerd bent in SM's moet je ook ma ff kijken.Heb ook een lieve SM hier.
![]()
Ja mijne staat ook niet te koop.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef Jorjan het volgende:
[..]
Kheb nog even geen geld.. Vraag halverwege de zomervakantie nog is.
ze is absoluut geen onbekende van mequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, gosjer. Alle wijven (die bereid zijn jou te zoenen in de disco zonder dat ze je kennen) zijn kuthoeren. Beetje naief van je![]()
Het blijft een kenkerhoerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ze is absoluut geen onbekende van me
kusje aan Ipheaux
Maar die zulu, die je linkte is niet eens zo heul verkeerd
Nee he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ze is absoluut geen onbekende van me
kusje aan Ipheaux
Maar die zulu, die je linkte is niet eens zo heul verkeerd
je moet mengsmering in je brommer stoppen, niet opdrinken, vind je het gek dat je dan ziek wordtquote:
renkedekenker dat dingetje wilt wel blazenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:45 schreef fs180 het volgende:
je begrijpt mate.. peace out
ik had inrijden gisteren 6 minuten volgehoudenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Aight. Brommer gaaat haaaaaaaard!![]()
Ohnee shit, ik moet inrijden.![]()
![]()
Heb er nog wel meer maar dat komt morgen wel.quote:
ik ben geen 16 meerquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dacht dat ie een zoon van 16 ofzo hadHeeft ie zijn harley al binnen?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef Ipho het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FDtauprdDu8
CHECK HEM FOCKING LELIJK ZIJNquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef Ipho het volgende:
Maar dus jij had vroeger altijd de nieuwste brommer/ scooter?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik ben geen 16 meer![]()
harley nog niet binnen volgensmij![]()
ik zal ff linkje zoeken welke ik had, wel wat speciaals maar niet de nieuwste of wat dan ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar dus jij had vroeger altijd de nieuwste brommer/ scooter?![]()
scootertuigquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:01 schreef Zosk het volgende:
als je toch een nieuwe hebt? waarom oude koeien uit de sloot halen?![]()
De nieuwe eigenaar had hem inderdaad maar beter in de sloot kunnen laten liggenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:01 schreef Zosk het volgende:
als je toch een nieuwe hebt? waarom oude koeien uit de sloot halen?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De nieuwe eigenaar had hem inderdaad maar beter in de sloot kunnen laten liggen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:13 schreef Hijacking het volgende:
[..]
CHECK HEM FOCKING LELIJK ZIJN!!!11!!!!
Laten we hem danken voor het in mindering brengen van een scooter.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor de old skoolers.. Ja, dit is mijn ex.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie komt me troosten?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:38 schreef Ipho het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8SWZWSAUvnY
ik heb ook een croshelm op mn mt5quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:53 schreef Ipho het volgende:
[..]
Laten we hem danken voor het in mindering brengen van een scooter.![]()
Met zijn lollercrosshelm
Dude, over het fietspad rijden suckedquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:30 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ik heb ook een croshelm op mn mt5binnenkort maar eens een cross bril voor scoren
Straks een barre tocht op de mt5 met langs 4 stoplichten met grote kans op wouten dus ik kan niet over het fietspad![]()
dimis inlaat ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude, over het fietspad rijden sucked
rijden op een tomos ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dude, over het fietspad rijden sucked
Die jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef Ipho het volgende:
oe oe ik wil wel met je meequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:26 schreef Afzuigkap het volgende:
wie gaat er mee brommers kieken?
Nee, je bent wat te oud voor me.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:26 schreef Afzuigkap het volgende:
Hmm, je komt uit Rotterdam, dat is wel nadelig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:26 schreef Afzuigkap het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, je bent wat te oud jong voor me.
Met zijn lollertzr?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:46 schreef PallominnoXIII het volgende:
Gisteren kreeg iemand een vastloper bij ons op school
Ik tankte 3,42 liter, heb een tank van vier liter, en moet vandaag nog 20 kilometer rijden. Moet theoretisch lukken, maar dat risico neem ik toch maar nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:24 schreef Zosk het volgende:
reserve wil nog wel ff toch?
Ik had ook naar 't werk door kunnen rijden, en dan op de terugweg tanken. Dan zou het zo'n 10 kilometer zijn. Maar goed, dan maar iets te laat komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:33 schreef Zosk het volgende:
nee ik snap dat je het risico niet neemt, maar ik denl dat het goed te doen is
In de grote stad is pinnen gratis en kost het 1,46 euri per literquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:51 schreef Zosk het volgende:
achja, dat moet je er maar voor over hebbenAuto is duurder
dan scheelt het al snel veel ja, maar met zo'n kleine tank inhoud boeit dat toch nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In de grote stad is pinnen gratis en kost het 1,46 euri per liter
Mwa, met 170 kilometer de week voor mij wel hoor. Dat is toch 4,25 liter de week, toch weer een euri de weekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
dan scheelt het al snel veel ja, maar met zo'n kleine tank inhoud boeit dat toch niet
Sorry, ik heb alleen verstand van Puch'squote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
...
Hoewel dat ook wel te betwijfelen valtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sorry, ik heb alleen verstand van Puch's
Ik denk dat ik een truukje ken wat je beter kan maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef no1uknow het volgende:
nog steeds ziek, wat een dooie boel hier
Je sig zeker.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een truukje ken wat je beter kan maken.
Een hele grote blote neger bij je in bed stoppen. Dan weet ik zeker dat je gelijk een heel stuk minder ziek bent.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een hele grote blote neger bij je in bed stoppen. Dan weet ik zeker dat je gelijk een heel stuk minder ziek bent.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een hele grote blote neger bij je in bed stoppen. Dan weet ik zeker dat je gelijk een heel stuk minder ziek bent.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik heb een probleem met mijn Kymco DJ.
Deze heb ik van een vriend gehad met het probleem dat de gaskabel gebroken was. Dus ik dacht das mooi...gaskabeltje is niet duur...dus voor weinig een scooter.
Helaas...De gaskabel lijkt helemaal niet gebroken. Als ik aan de handel draai dan zie ik het gedeelte bij de carbarateur bewegen.
Als ik probeer te starten via de elec.starten dan lijkt het wel of de motor aan wil slaan maar het gebeurd dus niet. Bougie eruit gehaald en getest of deze vonkt.
De bougie vonkt, is lichtbruin van kleur en niet vet.
Dus het lijkt allemaal prima.
Als ik de motor probeer te starten met de kickstarter dan zit daar amper beweging in. Ik kan de starter wel naar beneden duwen , maar deze veert niet automatisch omhoog.
Nu heb ik ook nog het probleem dat er bij mij in de buurt geen brommer/scooter winkel zit om de scooter naar toe te brengen en zelf heb ik er helemaal geen verstand van.
Is er iemand die in de regio Diemen/Duivendrecht/A'dam Z-O , met verstand van scooters/brommers etc die mij ,tegen betaling natuurlijk, zou kunnen helpen???
Vast bedankt...
Mocht dit niet het goede topic zijn dan hoop ik dat een mod deze post kan verplaatsen....
vertel is wat er wel precies gebeurt.. gaat de motor wel draaien (zonder aan te gaan, alleen draaien dus) met de elec start?
en als je kickstarter naar benee doet, dus aankckt, wat dan? reeds nog iets veranderd of is het opeens? heb je wel benzine?![]()
?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]v
Ja er zit wel benzine in.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:19 schreef Geqxon het volgende:
Een gebroken gaskabel is trouwens meestal te herkennen aan een lamme gashendel.
Die conclussie had ik zelf ook al een beetje getrokken..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef fs180 het volgende:
want dr is een mogelijkheid dat ie is warmgelopen/vastgelopen.. maar dan moet je ff de cillinder eraf halen.. kickstarter gaat stroef door compressie (druk opbouwen in de cillinder0 of omdat ie gewoon echt ergens aanloopt, verschil is goed te voelen, dat ie niet omhoog gaat ligt gewoon aan een veertje, das het probleem niet
Meer het feit dat als je scooter stilvalt, en je gashendel nog steeds hetzelfde reageert.... dat ik mij dan afvraag hoe je denkt dat de gaskabel kapot is.quote:
Ik dacht altijd dat scooterrijders denken dat er in die tupperware-doos een lilliputter zit die als je hem met de elektrische start een schok geeft gaat rennen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meer het feit dat als je scooter stilvalt, en je gashendel nog steeds hetzelfde reageert.... dat ik mij dan afvraag hoe je denkt dat de gaskabel kapot is.
Maar goed, bij scooterrijders vraag ik mij soms wel meer dingen af.
En dat "kick" van "kickstart" betekend dat je hem een schop onder zijn hol geeft.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:10 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat scooterrijders denken dat er in die tupperware-doos een lilliputter zit die als je hem met de elektrische start een schok geeft gaat rennen.
Inderdaad. Gelukkig maak ik ook geen ritjes op mijn toetsenbord.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:33 schreef Geqxon het volgende:
Je typt dit zeker vast niet op een oostenrijks vakmanschap typemachine?
Klinkt als een warmloper/ vastloper.. Trek anders je cil kop er eens af?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik heb een probleem met mijn Kymco DJ.
Deze heb ik van een vriend gehad met het probleem dat de gaskabel gebroken was. Dus ik dacht das mooi...gaskabeltje is niet duur...dus voor weinig een scooter.
Helaas...De gaskabel lijkt helemaal niet gebroken. Als ik aan de handel draai dan zie ik het gedeelte bij de carbarateur bewegen.
Als ik probeer te starten via de elec.starten dan lijkt het wel of de motor aan wil slaan maar het gebeurd dus niet. Bougie eruit gehaald en getest of deze vonkt.
De bougie vonkt, is lichtbruin van kleur en niet vet.
Dus het lijkt allemaal prima.
Als ik de motor probeer te starten met de kickstarter dan zit daar amper beweging in. Ik kan de starter wel naar beneden duwen , maar deze veert niet automatisch omhoog.
Nu heb ik ook nog het probleem dat er bij mij in de buurt geen brommer/scooter winkel zit om de scooter naar toe te brengen en zelf heb ik er helemaal geen verstand van.
Is er iemand die in de regio Diemen/Duivendrecht/A'dam Z-O , met verstand van scooters/brommers etc die mij ,tegen betaling natuurlijk, zou kunnen helpen???
Vast bedankt...
Mocht dit niet het goede topic zijn dan hoop ik dat een mod deze post kan verplaatsen....
puchjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:29 schreef Sloavink het volgende:
Elke keer als ik deze topicreeks doorlees krijg ik weer zo'n sterk gevoel van ironie.Jullie allemaal op jullie moderne brommers en scooterts enzo elke keer problemen met van alles, en met mijn stukje oostenrijks vaksmanschap is bijna nooit wat mis.
ZO GRAPPIG GEK EINSquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:48 schreef fs180 het volgende:
vroom vrooom
owja.. ik ga echt met mn duffe kop morgen afvragen waarom niemand in dit topic post als ie dicht is![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:47 schreef no1uknow het volgende:
Haha ik mag zo gaan werken terwijl ik nog ziek ben![]()
!
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:33 schreef centenbakkie het volgende:
vanmiddag solicitatie formulier inleveren bij de mac
M'n neef wat doe jequote:lekker sparen voor auto
ik weet wel iemand die interesse heeftquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:01 schreef Geqxon het volgende:
Unknowd kan ook zijn reet voor geld verkopen.
Hij hangt niet altijd aan zijn riem, soms ook aan zijn holster.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:20 schreef fs180 het volgende:
mmh.. waarom denk jij dat ie altijd met zon grote zwarte harde staaf aan zn riem loopt?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:20 schreef Geqxon het volgende:
En soms ook in zijn holle ster, whehe.
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:04 schreef Ipho het volgende:
=)
Doel vandaag om 130 KM er op te zetten, half 2 begin ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |