quote:Op maandag 19 maart 2007 15:59 schreef Hijacking het volgende:
waarom word die door een gast geopend die altijd in de pub sc bevind en geen brommer heeft
omdat die anders hier kwam praten over zn brommerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoe weet jij dat hij geen brommer heeft.![]()
face it je bent een ik support liszle in haar toch naar aandacht hoertjequote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef Hijacking het volgende:
[..]
omdat die anders hier kwam praten over zn brommer
[..]
face it je bent een ik support liszle in haar toch naar aandacht hoertje![]()
motorrijlesquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:35 schreef Hijacking het volgende:
[..]
motorrijles?
ik ga zo mn uitlaat spuiten in praxis hittebestendige kachel verf![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
nee
denk dat ik zo ff schakel van een vriend jat![]()
![]()
blazen of een doekje?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Hijacking het volgende:
[..]
iemand truwens een hendige trick om al dat roest en stof te verwijderen wat met schuren is gebeurt ?
gewoon keukenontvetter gebruikt van cillit knalquote:
Het is een scooterquote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende: what's the problem?
iets meer info zou handig zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
ja, nu heb ik dus me scootertje weer en nu valt ie elke keer uit al geef ik geen gas, what's the problem?
setup type ondanks wat aan verandert/ ?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
ja, nu heb ik dus me scootertje weer en nu valt ie elke keer uit al geef ik geen gas, what's the problem?
kleur van je bougie aapquote:Op maandag 19 maart 2007 20:33 schreef Hijacking het volgende:
[..]
setup type ondanks wat aan verandert/ ?
komt die uberhaupt vooruit en kijk ff wat je kleur van je sproeier is
ow foutje sorry snel typen en weinig nadenkenquote:
Start hij wel goed? Had tijdje terug dat hij moeilijk startte, en nauwelijks liep, en zodra ik gas gaf zakte hij weer in toeren, toen was me bougie dus katsgaar, dus ik zou eerst eens even een andere bougie erop zetten..quote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
ik dacht dat je toch nog een bromfiets rijbewijs moest aanschaffen maar niet het examen hoeft te doequote:
nee tuurlijk nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ik dacht dat je toch nog een bromfiets rijbewijs moest aanschaffen maar niet het examen hoeft te doen
Volgensmij moet je tegenwoordig evengoed nog certificaat halen, brommer gelden tenslotte hele andere regels.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:25 schreef Hijacking het volgende:
weet 1 van jullie breezer consumeerders of je met een auto rijbewijs meteen op elke brommer mag rijden of moet je dan 1 of ander document halen
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Volgensmij moet je tegenwoordig evengoed nog certificaat halen, brommer gelden tenslotte hele andere regels.
Nee hoor, je mag met je rijbewijs B gewoon op je brommert stappenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Volgensmij moet je tegenwoordig evengoed nog certificaat halen, brommer gelden tenslotte hele andere regels.
daarom kunnen die oudjes niet rijdenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag met je rijbewijs B gewoon op je brommert stappen
en ook op trekkers btw
Kusjes terugquote:Op maandag 19 maart 2007 15:08 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ivo krijgt een kusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |