quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nee, een stomme slet
ze probeerde me te zoenen, alleen ik schrok, bekend verhaal enzoot
zie ik die hoer vandaag op school, met een andere jongen zoenen![]()
ik hoorde later ook nog dat ze eerder in de discotheek al met hem gezoend had.
de vieze slet
maar ik moet mn brommer ook nog een x weg brengen
want ik moet toeren deze zomer
En een suzuki, hoeveel kw is een suzuki?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:04 schreef Hijacking het volgende:
hoeveel kw is een ktm eigenlijk volgens mij mag je daar meteen op
Kenker, gosjer. Alle wijven (die bereid zijn jou te zoenen in de disco zonder dat ze je kennen) zijn kuthoeren. Beetje naief van jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:21 schreef Ferrox het volgende:
Ja, is dat vreemd dan?![]()
ik zag haar wel zitten enzoot
en dan ouwehoeren in de discotheek, en met smsjes en msn
en dan zo iets
Met een Zulu ben je beter af dan een GSM, GSM heeft een Morini blok, en een Zulu heeft een Derbi blok, en die is beduidend beter.quote:
hoi, weet jij meteen of ik een honda op 25kw kan krijgen? een vriend van mij zei van welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En een suzuki, hoeveel kw is een suzuki?![]()
![]()
![]()
Kheb nog even geen geld.. Vraag halverwege de zomervakantie nog is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Met een Zulu ben je beter af dan een GSM, GSM heeft een Morini blok, en een Zulu heeft een Derbi blok, en die is beduidend beter.
Heb me btw ff op SF geregistreerd.
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=61088
Oh en Jorjan, als je geintresseerd bent in SM's moet je ook ma ff kijken.Heb ook een lieve SM hier.
![]()
Ja mijne staat ook niet te koop.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef Jorjan het volgende:
[..]
Kheb nog even geen geld.. Vraag halverwege de zomervakantie nog is.
ze is absoluut geen onbekende van mequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, gosjer. Alle wijven (die bereid zijn jou te zoenen in de disco zonder dat ze je kennen) zijn kuthoeren. Beetje naief van je![]()
Het blijft een kenkerhoerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ze is absoluut geen onbekende van me
kusje aan Ipheaux
Maar die zulu, die je linkte is niet eens zo heul verkeerd
Nee he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ze is absoluut geen onbekende van me
kusje aan Ipheaux
Maar die zulu, die je linkte is niet eens zo heul verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |